Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: İlk Test: Alfa Romeo Giulia 2,2 JTDm 16V  (Okunma sayısı 708 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

admin

  • Amministratore
  • İleti: 5.802
    • Çevrimdışı
İlk Test: Alfa Romeo Giulia 2,2 JTDm 16V
« : 23 Mayıs 2016, 15:41:36 »
İlk Test: Alfa Romeo Giulia

Cuore pulsante

Alfa Romeoseverler çok uzun bir süre Giulia’yı beklemek durumunda kaldılar. Üç yıllık bir geliştirme sürecinden sonra Orta Sınıfın Diva’sı olan Giulia, ilk test için hazır beklemekte.

Derin nefes alın ve gözlerinizi açın. İşte, Romeo’nun uzun zaman beklediği ve sonunda bulduğu Giulia karşında duruyor. Ateşli, dengeli ölçüleri, dayanılmaz güzellikteki arka kıvrımları ile erkeklerin kalbinin hızlı atmasını sağlayan Giulia burada. Tabi ki erkekler kadar kadınların da hoşuna gideceğine bahse girebiliriz.

Alfa Romeo, takdir görecek kadar kısa olan üç yıllık geliştirme safhasından uzun yıllar sonra orta sınıf temsilcisini tekerler üzerine koymayı başardı. Ve uzun yıllar sonra, 75 modeli ile son bulan arkadan itiş prensibine sahip olan ilk otomobil oldu.

Ve Alfa Romeo tekrardan aşina olduğu ve iyi becerdiği bu sisteme dönmüş oldu. Aslında Fiat-Chef’i Sergio Marchionne’nun Lancia gibi bir markayı nerede ise gözden çıkardıktan Alfa Romeo’ya göstermiş olduğu ilgi, gelecek için çok umut verici. Ve Giulia’da başarı için gerekli olan potansiyel var.

4,63 metre uzunluğundaki karoseri çok zarif bir çizime sahip, öndeki hava girişleri klasik Alfa Romeo Izgarası’nı temsil ediyor, Bi-Xenon ve LED’e sahip ön farlar zarif tasarımı tamamlıyor. Silüet çok güçlü, alüminyum alaşım jantlar standart ve hafif eğimli bagaj Giulia’nın güçlü karakterine vurgu yapıyor.

İç mekâna geçince öndeki oturum çok geniş ve rahat, arkada tarafta aşırı iri insanlar bir nebze sıkışık hissedebilirler ama sınıf ortalaması zaten böyle. Kapılar çok geniş bir açılması açısına sahipler ve bu da iniş-binişleri çok rahatlatıyor. 480 litre hacmindeki bagaja yeterli alanı sunarken arka koltuk sırtlıklarının katlanma özelliği, büyük hacimli eşyanın da yüklenmesine imkân tanımakta.

Cockpit, Alfa tasarımcıları tarafından klasik şekilde tasarlandı, Start-Stop Düğmesi dâhil tüm önemli fonksiyonlar direksiyonda toplanmış. 17 cm’lik ekran büyüklüğüne sahip olan orta konsoldaki bilgi ekranı, sınıfının en büyüğü olmasa da navigasyon göstergeleri ve otomobil ile ilgili farklı ekran görüntüleri için her türlü yeterli.

Bunlara karşın sekiz ileri vitese sahip olan otomatik şanzımanın direksiyon volanında bulunan vites değişim kulakçıkları biraz büyük. Otomatik vitesten feragat etmek isteyenler 2.400 € (A fiyatı) veya 2.250 € (D fiyatı) tasarruf ederek altı ileri düz vitesi kullanabilirler.

Tüm Giulia versiyonlarında sürüş dinamizm programı D.N.A. mevcut. Çok iyi sürüş dinamizmi ile seyahat etmek isterseniz dinamik modu seçebilirsiniz. Bu modda motorun tepki hızı artarken direksiyon da ona göre karşı kuvvet uygulamakta. Ekonomik modu seçerseniz otomatik vites yardımı ile bir yelkenlideki gibi süzülebilirsiniz. Bir süre sonra Adaptif Süspansiyon Sistemi’nin de geleceği belirtiliyor. Acil Fren Destek Sistemi, Yaya Tanıma/Tespit Sistemi, Şerit Takip/Uyarı Sistemi ve Otomatik Hız Ayar Sistemi gibi elektronik yardımcılar ise şimdiden mevcut.

Ancak yine de kablosuz bağlantı sistemleri Giulia alıcılarının biraz daha sabır göstermesi gerekiyor. Akıllı telefonlar için Android-, Apple- ve Google bağlantıları henüz tam anlamı hazır olmadığından biraz daha beklemek gerekiyor. Her ne kadar herşey iyi olsa da üç yıl gibi bir sürede tüm donanımları üretime hazır hale getiremeyebiliyorsunuz. Olabilir.

Motor paleti açısından dizel gamında dört farklı güç seviyesine sahip 2,2 litrelik bir motor olacak. Bu motor Alfa Romeo’nun tamamı ile alüminyumdan imal edilmiş olan ilk dizel motoru. Şimdilik 110 kW/150 BG ve 380 Nm tork ile gelecek. Fiyatı 35.390 € (A fiyatı) veya 34.100 € (D fiyatı) olacak.

İkinci ve şu an için en güçlü dizel motor 38.890 € (A fiyatı)/37.400 € (D fiyatı) fiyatı ile 132 kW/180 BG ve 450 Nm tork üreten versiyon olacak.

Sonbaharda iki litre hacimli 147 kW/200 BG ve 205 kW/280 BG’nde iki adet turbo benzinli motor gelecek. Ayrıca 154 kW/210 BG’nde olacak olan Veloce isimli dört tekerden çekişli 2,2 litrelik turbo dizel motor da sonbaharda karşımızda olacak.

Bugün için sunulan tek benzinli motor olan 375 kW/510 BG’ndeki 2,9 litrelik V6 BiTurbo motorlu Giulia Quadrifoglio özel olmaya devam edecek.

Karbon motor kaputu ve tavanı, alüminyumdan olan ön çamurluklar ve dört kapısı ile 1.580 kg gelen Quadrifoglio’nun güç/ağırlık oranı 2,93 BG/Kg.

90 derecelik silindir açısına sahip olan motor da yine tamamen yepyeni ve 3,0 litrelik Maserati V6’sının farklı bir şekli değil. Çift aşırı besleme sistemine sahip olan 600 Nm tork üretmekte, Giulia Quadrifoglio’yu 3,9 saniyede 100 km/s’e hızlandırmakta ve 307 km/s azami hıza erişmekte.

120 km/s sonrasında daha iyi bir ön tutuş sağlamak için ön tampnonda elektrikli olarak bir spoyler flapı açılmakta ve ayrıca arka aksta elektronik bir diferansiyel aşırı dönen tekeri engellerken aynı zamanda viraj içinde kalan tekere de daha yüksek tork gücü iletmeyi sağlamakta.

Bu durum virajlardan hızlı şekilde hızlanmaya yardımcı olmakta. 85.900 € (A fiyatı)/71.800 € (D fiyatı)’luk etikete sahip olan Quadrifoglio’nun bu fiyatı BMW M4 veya Mercedes C63 AMG sahipleri için aslında oldukça uygun rakamlar.

İster pisteki muhteşem dereceleri ister normal trafikte gösterdiği uyum olsun, dizel motorlu modellerde en azından sürüş dinamizmi konusunda Giulia Quadrifoglio’dan çok farklı değiller.

Özellikle 180 BG versiyonu oldukça atik, direksiyonu sınıfının en iyisi ve yaylanma konforu da rakiplerinden geride değil. Gerçi süspansiyon sistemi nispeten sesli çalışsa da bu zorlandığı anlamına gelmeyip onun gücünü göstermekte. Altı ileri manuel şanzımandaki hafif kemikli yapı bir miktar rahatsız edebilecek olsa da sakin, kesintisiz ve sarsıntıız çalışan otomatik vites daha doğru seçenek olacaktır.












« Son Düzenleme: 24 Mayıs 2016, 15:06:27 Gönderen: admin »
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

OğuzCanAlantor

  • Membro
  • İleti: 3.290
    • Çevrimdışı
Ynt: İlk Test: Alfa Romeo Giulia 2,2 JTDm 16V
« #1 : 21 Temmuz 2016, 22:33:16 »
Giuliayı Türk arkadaşımız test etmiş :)

Konuşması Navigasyondaki ablalar gibi olmasa iyiymiş :) , yanlış yerde paylaştıysam düzeltirseniz sevinirim.

https://youtu.be/Se8V73wLenc
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Theillest

  • Membro
  • İleti: 820
    • Çevrimdışı
Ynt: İlk Test: Alfa Romeo Giulia 2,2 JTDm 16V
« #2 : 21 Temmuz 2016, 22:41:23 »
Önü arkası yan tarafı hepside güzel ve bu iki egsozda gerçek :) Tam bir almancı arkadaş genede bizim anlayacağınız bizden birinin incelemeside güzel olmuş tabi sağolsun :) Araba harbiden de çok güzel ama...

Xperia Z3 cihazımdan gönderildi


Volk02

  • Membro
  • İleti: 87
    • Çevrimdışı
Ynt: İlk Test: Alfa Romeo Giulia 2,2 JTDm 16V
« #3 : 21 Temmuz 2016, 23:02:54 »
2.0 280 hp Giulianın TR fiyatı nolur acaba..
La Meccanica Delle Emozioni 🏁

cem meric

  • Membro
  • İleti: 1.671
    • Çevrimdışı
Ynt: İlk Test: Alfa Romeo Giulia 2,2 JTDm 16V
« #4 : 22 Temmuz 2016, 01:13:29 »
Giuliayı Türk arkadaşımız test etmiş :)

Konuşması Navigasyondaki ablalar gibi olmasa iyiymiş :) , yanlış yerde paylaştıysam düzeltirseniz sevinirim.

https://youtu.be/Se8V73wLenc
Kullanan arkadaş a ayar oldum hatur hutur kullanıyor düğmelere tuşlara ekranın kontrol panelindeki dönen yere fir fir çevirmesine bile taktım  >:-l

Birde 7283 kere start stop direksiyonda diyip duruyor test in özeti Alfisti gözünden budur.
156 2.5 v6 24v.
BMW 318Tİ.
MİNİ COOPER S R53.
GT Q2 1.9 JTD.
166 3.0 v6 24v.

Fatihob

  • Membro
  • İleti: 3.754
    • Çevrimdışı
Ynt: İlk Test: Alfa Romeo Giulia 2,2 JTDm 16V
« #5 : 22 Temmuz 2016, 01:23:43 »
Giuliayı Türk arkadaşımız test etmiş :)

Konuşması Navigasyondaki ablalar gibi olmasa iyiymiş :) , yanlış yerde paylaştıysam düzeltirseniz sevinirim.

https://youtu.be/Se8V73wLenc

Bence 230-240-250de gider bu araç dedi, yıkıldım :)
..

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.799
    • Çevrimdışı
Ynt: İlk Test: Alfa Romeo Giulia 2,2 JTDm 16V
« #6 : 22 Temmuz 2016, 10:35:34 »
Rengi ile, döşemesi ile, jantları ile çok güzel bir Giulia. Bu arada ilgimi çekti Yuvarlak havalandırma ızgaralarının ortasındaki ayar düğmesi ışıklandırmalı. 12:44'te belli oluyor.

///////////////

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal