Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: MiTo QV & MiTo 1.4 155ps Karşılaştırma  (Okunma sayısı 524 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

E.Ç.M. (MiTongin)

  • Membro
  • İleti: 2.219
    • Çevrimdışı
MiTo QV & MiTo 1.4 155ps Karşılaştırma
« : 16 Aralık 2015, 19:45:43 »
Merhaba Arkadaşlar

Daha önce açılmış bir başlık bulamadım ama iki araç arasındaki görsel farklılıkları sanırım hepimiz biliyoruz. Kullanım olarak tecrübe etmiş arkadaşlarımız var mıdır? Mesela 0-100 km değerleri zaten mevcut ama hissiyat olarak ne hissettiriyor? teknik farklılıkları da burada toparlayalım bence  :alfisti:
PADDOCK DETAILING

*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

OğuzCanAlantor

  • Membro
  • İleti: 3.290
    • Çevrimdışı
Ynt: MiTo QV & MiTo 1.4 155ps Karşılaştırma
« #1 : 16 Aralık 2015, 20:22:41 »
Turbosu farklıdır qv nin Turbosu daha büyüktür . Şanzımanlı alakalıda bilgi vericektim ama @Gouki  gibi üstad varken Mito için bilgi vermek bize değil ona düşer diyeyim :)
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Gouki

  • Amministratore
  • İleti: 7.932
    • Çevrimdışı
Ynt: MiTo QV & MiTo 1.4 155ps Karşılaştırma
« #2 : 16 Aralık 2015, 20:36:10 »
Estağfurullah kardeşim benden öte @Fatihob var. Bildiğim kadarıyla 155'likte m32, 170'likte c635 şanzıman kullanıldı.

E.Ç.M. (MiTongin)

  • Membro
  • İleti: 2.219
    • Çevrimdışı
Ynt: MiTo QV & MiTo 1.4 155ps Karşılaştırma
« #3 : 16 Aralık 2015, 20:43:13 »
Motor teknolojileri tamamen farklı değil mi bu araçların? Biri normal biri multiair. beygir ve tork değrleri turbo yazılım gibi farklıklardan mı yoksa motordan mıdır?
PADDOCK DETAILING

*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

Fatihob

  • Membro
  • İleti: 3.754
    • Çevrimdışı
Ynt: MiTo QV & MiTo 1.4 155ps Karşılaştırma
« #4 : 16 Aralık 2015, 21:43:33 »
Arasındaki güç farkı aslında turbodan.

M.Air 135Hp turbosu: Garret GT1438
M.Air QV turbosu: Garrett GT1446
Tjet 155Hp turbosu: IHI VL38

1446 küçük bir turbo, VL38 minnacık :)

Üçününde motoru 1368cc, aynı piston ve kol kullanılıyor, üçündede sıkıştırma 9,8:1
M.Air motorların emme egzantrik tarafında M.Air ünitesi var. Hidrolik iticili, sübapların zamanları Tjet'e göre daha elektronik şekilde ayarlanıyor. Ayrıca @Gouki nin dediği gibi şanzıman farkları var. İkisinide kullanırken şanzıman farkı çok net belli oluyor. c635'in vites yolu daha kısa, vites koluda daha kısa. O yüzden m32den daha çok hoşumagidiyor.

Şöyle bir foto buldum. Soldan sağa,
TD04 13T (Benim şuan kullandığım) ---- GT1446 (Giu,Mito 170Hp turbosu) ---------- VL38 (155lik Tjet turbosu)  Salyangozlara bakıldığında boyutları belli oluyor.

..

fevkalbeser12

  • Membro
  • İleti: 3.580
    • Çevrimdışı
Ynt: MiTo QV & MiTo 1.4 155ps Karşılaştırma
« #5 : 16 Aralık 2015, 21:57:15 »
Peki benim bi sorum olucak ama bu konuyla alakasız, 170 lik TCT ile QV TCT nin şanzımanı aynı mı?
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

mertcancagla

  • Membro
  • İleti: 469
    • Çevrimdışı
Ynt: MiTo QV & MiTo 1.4 155ps Karşılaştırma
« #6 : 16 Aralık 2015, 22:49:28 »
Aynı sanzumanlar dıye bılıyorum belkı yazılımsal fark vardır sadece
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal