Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Sürüş İzlenimi I: Alfa Romeo Giulia 2,2 JTDm 16V (180 CV)  (Okunma sayısı 671 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

admin

  • Amministratore
  • İleti: 5.802
    • Çevrimdışı
Sürüş İzlenimi: Alfa Romeo Giulia

Giulia neler yapabileceğini gösteriyor.

Yeni Giulia söz verildiği gibi sürüş dinamiği yüksek bir zevk otomobili olabildi mi? 180 BG dizel ile ilk izlenimler.

Sonunda Giulia. Zamanı da gelmişti. Alfa Romeoseverler beklemesini bilirler ancak sonsuza kadar da sabırları yoktur. 11 ay önceki tanıtım hoş bir randevu iken şimdiki beyaz dizel tüm ihtişamı ile karşımızda duruyor. Geleceğin iş Alfa’sı 2,2 litre hacim, 180 BG ve otomatik ile işte burada. Direksiyondaki çalıştırma düğmesi de bize zaten sporcu genleri için bir söz niteliğinde.

Giulia herşeyi yeniden yapmak durumunda. Marka Şefi Harald Wester motor, süspansiyon sistemi, elektronik, herşeye beyaz bir sayfadan başlamak istedi. Koltuklar, sürücüsünü direksiyonun arkasına resmen emiyor. 2,2 litrelik dizel kendi belli edecek şekilde çalışmaya başlıyor ki 136 BG’nden 210 BG’ne kadar dört farklı versiyondan en çok 180 BG’nde olanının tutulacağını düşünüyoruz. Motor çok kısa bir turbo nefeslenmesinden sonra hemen canlı ancak sakin bir şekilde çalışmaya başladıktan sonra 6,8 saniye içerisinde 100 km/s sınırına ulaşıyor. Subjektif olarak bir BMW’den nsipeten daha sesli. Ancak Audi TDI’deki o sportif tını sanki eksik gibi. Alfa’da henüz SCR Katalizörü’de eksik. Alfa, dizel motorun atık zararlı gazlarını tamamı ile temizleyen ve ayrıca bir AdBlue Tankı’na ihtiyaç duyan tekniği 2017 yılı başında ekleyeceğini bildirdi. Gerçi bu teknik detay şu anda BMW’de de eksik.

Espresso’suz günler için "N"
Alfa’nın zarif direksiyonu hızlı bir sürüşe imkân tanımakta. Daha önceki önden çekişli modeller ile aradaki farkı görmek isteyenlerin sadece direksiyonu izlemeleri yeter; Direskiyonda çekme yok, yolun durumu hakkında anında bilgi alabiliyorsunuz, aks ağırlık dağılımı mükemmel yapılmış, virajı dönerken tüm çizgileri sayabilecek kadar yoluna sadık ve stabil. 1520 ağırlığında olmasına karşın kendisini daha hafif hissettiren ve bizlere söz verildiği gibi sunulan bu sürüş makinesi için kocaman bir TEŞEKKÜRLER. Sürücü, bu sebeple orta tünelden yer alan D.N.A. düğmesinde hemen en sportif mod olan “dinamica” pozisyonunu seçmekte. . Normal anlamına gelen "N" aslında espressosuz günler gibi gelebilir. ZF’ten gelen sekiz ileri otomatik vites hiçbir tereddütte bulunmadan tüm isteklerinize cevap vermekte. Giulia, böylece daha sportif bir BMW 3 gibi geliyor. Ancak Giulia’nın oldukça rijit olan karoserisi belki bir miktar daha konforlu olabilirmiş, akslar Alman rakiplerine göre sanki bir miktar daha sesli çalışıyor gibi.

Güçlü hatlar, çok güzel bir burun
Acaba bu kadar sebebi ile yeni Giulia daha da mı çekici oldu? Bu süre içerisinde rakipleri hiçbir şekilde güzellik yarışmalarında yer almadılar. Audi A4? Göründüğünden daha iyi gidiyor. Jaguar XE? O da kalpleri fethedebilecek kadar iyi değil. Alfa’da ise kısa bir bagaj ve geniş bir kaputun olduğu güçlü hatlar çok hoşa gitmekte. Ayrıca otomobilin burnu o kadar güzel olmuş ki, plaka orta yer alabilmek için o cesareti kendinde bulamadı. Plaka yanda yerini almak zorunda.

Saygı duyulası keyif makinesi
İtalyanlar Aralık 2016’da Giulia’nın dört tekerden çekişli 210 BG dizel 2,0 litre turbo benzin motorlu 280 BG versiyonlarını da sunacak. 180 BG Giulia’nın başlangıç fiyatı yaklaşık 37.400 Euro olacak. Seri olarak düz vites, 17’ jant ve deri-kumaş karışımı döşeme sunulmakta. Bu bayan üç farklı elbisesi (Giulia, Super ve Quadrifoglio) ile uygun fiyatlı bir alterntif değil, tamamı ile bir keyif objesi olma amacı. Ve bir müjde daha: Alfa vurucu kozunu Aralık’ta oynayacak: Giulia’nın SUV modeli ile kalplerimizi fethedecek. Beklemeye devam.

Sonuç
Alfa, hala daha otomobil yapmasını beceriyor! Giulia, markasever ve sporseverlerin ilk adımdaki arzularına cevap verebiliyor. Giulia mutazam oturan bir eldiven gibi, güncel BMW’den daha BMW olmuş. Eksik yanları; Biraz daha dar, biraz daha sert… Ancak tüm dünyada başarı hedefleyen scudettonun yeniden doğumu için bunları kabul ediyoruz. Alfa için çokk daha önemli olacak olan SUV’de umuyoruz ki Giulia’daki sportif genlere sahip olur.


Sonunda Giulia. Zamanı da gelmişti. Alfa Romeoseverler beklemesini bilirler ancak sonsuza kadar da sabırları yoktur. 11 ay önceki tanıtım hoş bir randevu iken şimdiki beyaz dizel tüm ihtişamı ile karşımızda duruyor. Geleceğin iş Alfa’sı 2,2 litre hacim, ...


... 180 BG ve otomatik ile işte burada. Direksiyondaki çalıştırma düğmesi de bize zaten sporcu genleri için bir söz niteliğinde. Giulia herşeyi yeniden yapmak durumunda. Marka Şefi Harald Wester motor, süspansiyon sistemi, elektronik, herşeye beyaz bir sayfadan başlamak istedi..


Koltuklar, sürücüsünü direksiyonun arkasına resmen emiyor. 2,2 litrelik dizel kendi belli edecek şekilde çalışmaya başlıyor ki 136 BG’nden 210 BG’ne kadar dört farklı versiyondan en çok 180 BG’nde olanının tutulacağını düşünüyoruz. Motor çok kısa bir turbo nefeslenmesinden sonra…


... hemen canlı ancak sakin bir şekilde çalışmaya başladıktan sonra 6,8 saniye içerisinde 100 km/s sınırına ulaşıyor. Subjektif olarak bir BMW’den nsipeten daha sesli. Ancak Audi TDI’deki...


... sportif tını sanki eksik gibi. Alfa’da henüz SCR Katalizörü’de eksik. Alfa, dizel motorun atık zararlı gazlarını tamamı ile temizleyen ve ayrıca bir AdBlue Tankı’na ihtiyaç duyan tekniği 2017 yılı başında ekleyeceğini bildirdi. Gerçi bu teknik detay şu anda BMW’de de eksik.


Alfa’nın zarif direksiyonu hızlı bir sürüşe imkân tanımakta. Daha önceki önden çekişli modeller ile aradaki farkı görmek isteyenlerin sadece direksiyonu izlemeleri yeter: Direskiyonda çekme yok, yolun durumu hakkında anında bilgi alabiliyorsunuz, aks ağırlık dağılımı mükemmel yapılmış, ...


... virajı dönerken tüm çizgileri sayabilecek kadar yoluna sadık ve stabil. 1520 ağırlığında olmasına karşın kendisini daha hafif hissettiren ve bizlere söz verildiği gibi sunulan bu sürüş makinesi için kocaman bir TEŞEKKÜRLER, ...


Sürücü, bu sebeple orta tünelden yer alan D.N.A. düğmesinde hemen en sportif mod olan “dinamica” pozisyonunu seçmekte. Normal anlamına gelen "N" aslında espressosuz günler gibi gelebilir. ZF’ten gelen sekiz ileri otomatik vites hiçbir tereddütte bulunmadan tüm isteklerinize cevap vermekte. Giulia, böylece daha sportif bir BMW 3 gibi geliyor. Ancak Giulia’nın...


... oldukça rijit olan karoserisi belki bir miktar daha konforlu olabilirmiş, akslar Alman rakiplerine göre sanki bir miktar daha sesli çalışıyor gibi. Acaba bu kadar sebebi ile yeni Giulia daha da mı çekici oldu? Bu süre içerisinde rakipleri hiçbir şekilde güzellik yarışmalarında yer almadılar. Audi A4? Göründüğünden daha iyi gidiyor. Jaguar XE? O da kalpleri fethedebilecek kadar iyi değil. Alfa’da ise...


... kısa bir bagaj ve geniş bir kaputun olduğu güçlü hatlar çok hoşa gitmekte. Ayrıca otomobilin burnu o kadar güzel olmuş ki, plaka orta yer alabilmek için o cesareti kendinde bulamadı. Plaka yanda yerini almak zorunda.


İtalyanlar Aralık 2016’da Giulia’nın dört tekerden çekişli 210 BG dizel 2,0 litre turbo benzin motorlu 280 BG versiyonlarını da sunacak. 180 BG Giulia’nın başlangıç fiyatı yaklaşık...



... 37.400 Euro olacak. Seri olarak düz vites, 17’ jant ve deri-kumaş karışımı döşeme sunulmakta. Bu bayan üç farklı elbisesi (Giulia, Super ve Quadrifoglio) ile uygun fiyatlı bir alterntif değil, tamamı ile bir keyif objesi olma amacı. Ve bir müjde daha: Alfa vurucu kozunu Aralık’ta oynayacak: Giulia’nın SUV modeli ile kalplerimizi fethedecek. Beklemeye devam.
« Son Düzenleme: 18 Mayıs 2016, 14:17:13 Gönderen: admin »
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.598
    • Çevrimdışı
Ynt: Sürüş İzlenimi: Alfa Romeo Giulia
« #1 : 11 Mayıs 2016, 17:27:08 »
Ellerine sağlık dostum.  :yukari-ok: :rock:
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.076
    • Çevrimdışı
Ynt: Sürüş İzlenimi: Alfa Romeo Giulia
« #2 : 11 Mayıs 2016, 18:40:48 »
Soluksuz okudum ve heyecanım arttı, ellerin dert görmesin müdür..  :alkis:
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)

depeche101

  • Membro
  • İleti: 1.962
    • Çevrimdışı
Ynt: Sürüş İzlenimi: Alfa Romeo Giulia
« #3 : 11 Mayıs 2016, 19:25:59 »
Eline sağlık  :yukari-ok:

Gouki

  • Amministratore
  • İleti: 7.932
    • Çevrimiçi
Ynt: Sürüş İzlenimi: Alfa Romeo Giulia
« #4 : 11 Mayıs 2016, 19:49:36 »
Harikasın Serkan abi.

E.Ç.M. (MiTongin)

  • Membro
  • İleti: 2.219
    • Çevrimdışı
Ynt: Sürüş İzlenimi: Alfa Romeo Giulia
« #5 : 11 Mayıs 2016, 20:51:59 »
Süper makale :yukari-ok:
PADDOCK DETAILING

*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

Sitsabaiesan

  • Membro
  • İleti: 292
    • Çevrimdışı
Ynt: Sürüş İzlenimi: Alfa Romeo Giulia
« #6 : 11 Mayıs 2016, 21:55:45 »
teşekkürler  :alfisti:
1995/145 1.7** boxer
1998/146 1.4** ts
2004/147 1.6** ts
2007/159 1.9** jts
Sadece insan biriktirir.

HEPİMİZ ÖLELİM FENERBAHÇE YAŞASIN

emre_deniz

  • Membro
  • İleti: 103
    • Çevrimdışı
Ynt: Sürüş İzlenimi: Alfa Romeo Giulia
« #7 : 11 Mayıs 2016, 22:04:08 »
Teşekürler


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

sdemirel

  • Membro
  • İleti: 11
    • Çevrimdışı
Ynt: Sürüş İzlenimi: Alfa Romeo Giulia
« #8 : 11 Mayıs 2016, 22:05:51 »
elinize sağlık.
motor hakkında daha detaylı bilgiler varmı.....
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

evrenalpar

  • Membro
  • İleti: 1.602
    • Çevrimdışı
Ynt: Sürüş İzlenimi: Alfa Romeo Giulia
« #9 : 11 Mayıs 2016, 22:19:16 »
Serkan Baba sen çok yaşa  :haydi:
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

Tolga033

  • Membro
  • İleti: 6.033
    • Çevrimdışı
Ynt: Sürüş İzlenimi: Alfa Romeo Giulia
« #10 : 11 Mayıs 2016, 22:21:36 »
Eline sağlık.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Doğa Tosun

  • Membro
  • İleti: 2.717
    • Çevrimdışı
Ynt: Sürüş İzlenimi: Alfa Romeo Giulia
« #11 : 12 Mayıs 2016, 00:14:46 »
Eline koluna sağlık abi. Gördüğünüz gibi "3'den daha çok 3 gibi" deniyor. Normal olarak. Yani yapılan kıyasları doğrular nitelikte.

Fakat 3'den daha 3 olması, bence muhteşemliğinin de bir kanıtı. Daha dar ve sert olması benim umrumda değil. Görünüşe göre gerçek anlamda başarılı bir otomobil ile karşı karşıyayız. Hatta içimden bir ses en milliyetçi alman otoriteleri bile Giulia'yı birçok konuda eleştiremeyecek.
"AlfaRomeo 159
"BMW 320i 40th Year Edition
"BMW 520i Executive Plus

"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

hi_cazz

  • Membro
  • İleti: 4.178
    • Çevrimdışı
Ynt: Sürüş İzlenimi: Alfa Romeo Giulia
« #12 : 12 Mayıs 2016, 01:20:31 »
Daha dar ve sert olmasının dışında bir eksik görünmüyor ki bunlarda herkes için eksi sayılmaz. Kişiden kişiye değişebilecek şeyler. Bu çocuk olmuş beyler.  :alkis: :alkis: :alkis:


tfnsmsk

  • Membro
  • İleti: 881
    • Çevrimdışı
Ynt: Sürüş İzlenimi: Alfa Romeo Giulia
« #13 : 12 Mayıs 2016, 01:42:31 »
emek için teşekkürler :serefe:
sportif ruh.

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.799
    • Çevrimdışı
Ynt: Sürüş İzlenimi: Alfa Romeo Giulia
« #14 : 12 Mayıs 2016, 09:15:19 »
Amortisör kulelerine dikkat edildi mi bilmiyorum ama bu tasarım sanırım kule gergisini de gereksiz kılıyor gibi.

NOT:
Bu arada sanırım bu yazı Türkiye'de yayınlanmış ilk Türkçe sürüş izlenimi.   ;)   :alfisti: 

///////////////

esatkaracan

  • Membro
  • İleti: 286
    • Çevrimiçi
Ynt: Sürüş İzlenimi: Alfa Romeo Giulia
« #15 : 12 Mayıs 2016, 09:50:26 »
Emeğinize sağlık, güzel bir yazı olmuş.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal