Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB  (Okunma sayısı 2071 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ssg

  • Membro
  • İleti: 1.208
    • Çevrimdışı
06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« : 09 Mayıs 2020, 15:19:02 »
Merhabalar, yeni aracımın konusu aldıktan ancak 9 ay sonra açıyorum. 16 Ağustos'ta Konya'dan aldım.Hem benim gözümde olan eksiklikleri hem de Gt'yi sattıktan sonra kendisini pek sevmeyişimle yeni konu açmaya içim elvermemişti. Yavaş yavaş eksikliklerini giderdikçe'de kendisinden keyif almaya başladım.



Aracım 2009 model, 1.4 T-Jet motorlu, Romano marka Lpg'si var. Tamponlar hariç boyasız. 2-3 tane trameri var. Yanlış hatırlamıyorsam toplamı 6500 Tl civarında. 173 bin kilometre'de aldım. Şu an güncel olarak 187 bin kilometrede. Aldığımda üzerinde farklı markalarda 4 lastik vardı. Önler 215/35 R18 ölçülerindeydi. İlk resimlerde farkedersiniz ki baya ince bir lastik. Kışa kadar idare edip Gt'den kalma 225/40 R18 lik Sava'larımı taktım. Mekanik anlamda da bir takım eksiklikleri vardı. Zamanla bunları düzelttim.

Planlarda arkadaşın Astrası ile gitmek varken motor suyunu boşaltması sonucu benim aracımla Yedigöllere kamp yapmaya gittik. 3 kiş,i bagaj ve arka koltukların 2/3'ü eşya dolu şekilde Yedigöller'e gittik. Üzerindeki coiloverların baya sert ve düşük ayarlarda olmasından dolayı sanırım çok fazla düşmedi araba. Zaten bana göre baya düşük seviyedeydi. Altını sürtmeden gittik.

Sercan abiden V kayışı ve plakalık aldım. Plakalığı boyacıda aracın rengine boyattım. Takarken elimden kaydı köşesinden boya attı. Zamanla yıkarken basınçlı su gelmesinden dolayı orası iyice açıldı. Şu an yarısı siyah yarısı kırmızı şeklinde dolaşıyorum. Tekrar boyatmayı son adıma bıraktım.

Kaliperlerin gri rengi jantımın tasarımdan dolayı çok gözüme batıyordu. Giuliettam'da kırmızı renge boyamıştık. Mito'da kırmızı istemedim sarı tonu istiyordum ama düz sarı renkte gözüme nedense çok çiğ geliyordu. Boyacıya gittiğimde bu rengi gösterdi çok hoşuma gitti. @KUY65 Kutay sağolsun bunda da beraber boyadık. Bir yandan verniği atan ayna kapaklarını gri renge boyadık. Kaliperlere sonradan reklamcıdan bastırdığım siyah Alfa Romeo yazısını yapıştırdım. Hazır gitmişken çok hoşuma giden Petrolicious'un "Drive Tastefully" stickerını da bastırdım. Sağ arka cama yapıştırdım.

Yavaştan bakım zamanı gelmişti. Eski sahibinin söylediği ve satın alırken ekspertizinde söylediği şanzumana bakıldı. Alfin'de önce Volant tamiri ve debriyaj bilyasını değiştirdik. Fakat rölantideyken çok ses yapmasından dolayı volantı Luk marka sıfırla değiştirdik. Açılmışken baskı balata, debriyaj üst merkezinide değiştirdim. Lpg'yi ayarlamaya çalışırken oksijen sensörünün bozuk olduğunu farketmiştik. Onu da bu bakımda aradan çıkarttık. Eskimiş kötü durumdaki karter koruyucuyu da Alfin'de iyi durumdaki çıkma bir taneyle değiştirdik ve yağını değiştirdik.

Megaparçadan filtre seti almıştım. Kutayla onları garajımızda değiştirdik.

Gt'nin yeni sahibi Efe abiyle'de bağları koparmadık. Önce İstanbul V Weekend festivali vardı. Beni ona davet etti. Gt'de otomobil dünyam standında olacaktı. Davetini kıramayıp Mito'yla uzun yola çıktım. Tabi lastiklerin kötü olmasından dolayı temkinli bir şekilde İstanbul'a gittim. Mito'yla ilk uzun yolum çok olmasada keyifli geçti benim için. Ertesi hafta ufak bir işim için yine İstanbul'a gittim. Gt'yi tekrardan kullanma fırsatı buldum çok özlemişim.

Haftasonu ufak bir Abant'a gezisi yaptım. Coiloverlardan aldığımdan beri şikayetçiydim. Artık bu gezi son oldu. Ön taraflara amortisör ve set olarak yay arayışım başladı.

Ankara Oto Erdem'den önlere Monroe marka amortisör aldım. Yay olarak'ta @hkmtctnky'nın mitosundan çıkan orjinaller yayları Van'da bir abimize yolladık. Ondan Eibach'ın Sportline serisi 5 cm'lik yaylarla değiştirdim. Aslında 3.5 cm'lık Vogtland ya da Eibach Prokit arıyordum ama şimdilik bunları bulabilince bunları aldım. İleride Prokitlerle değiştirme isteğim var. Araba hala çok düşük geliyor bana. Amortisörler değişiyorken takoz setini de değiştirdim. Coiloverların üzerindekiler çok iyi durumda değil gibiydi. Tekrar takmak istemedim. Yeni sete geçince araba rahatladı kendine geldi. Çok memnun kaldım şu anki kombinasyonumdan. Acil işlerini bitirdiğim zaman arkalarada Monroe amortisör alma düşüncem var.

Motor kulağı iyi durumda değildi. Alfin'de onu değiştirdik. Bir kaç hafta sonra da kilometreden dolayı periyodik bakımını yaptırdım. Vaktim olmadığından dolayı filtrelerini Alfin'de değiştirdim. Yağ soğutucusunda kaçak vardı. Onunda keçesi değişti.

Aldığımdan beri aklımda olan vites topuzu ve kapı kolunu hem mezun olup işe girmem hem de koronadan dolayı dışarıda çok para harcamamamdan dolayı fırsat bilip değiştirdim. Eski vites topuzunun kromları kalkmış elimi çiziyordu ve körüğünün derisi yırtık ve kötü durumdaydı. Alpar otomotiv'den sipariş ettim ve değişiklikliğini yaptım. Ancak eski vites topuzuna göre biraz daha yukarıda duruyor. Belki vites çubuğunu kısaltabilirim. Kapı kolunu yine Sercan abiden sipariş ettim. İnternette bulduğum bir videodan değiştirdim. Linkini bırakıyorum belki birine yardımı dokunur. Verniği atık durumda olan Spoiler'i Kutay'la piano Blacke kapladık. Eski kötü görüntüsünden kurtulduğum için sevindim. Yine iç kapı kol tutamaklarını da kapladık. Onlarında kaplaması atık durumdaydı.

[url]https://www.youtube.com/watch?v=xKeEpF5Y8kc&list=WL&index=9&t=0s


Resimde görüldüğü gibi sanırım önceki kazasından dolayı kalma egzoz biraz aşağıya sarkık durumdaydı. Gözümü tırmalıyordu onu düzelttirdim.






@KUY65 @Doğa Tosun @hkmtctnky hazır hepimizin MiTo'su varken buluşma yaptık.



Efe abi'nin Ankara ziyaretinde yine buluştuk. Bu seferde eski dostum Gt ile eski günleri yad ettik.












Kutay'ın abisi Drivetec Dc-716 Double din modelini almış. Beraber taktık çok beğenmiştim. Bende kendime aldım. Bence gayet fiyat performans ürünü. 360 Tl'ye aldım. En beğendim özelliği mirror linki desteklemisiydi. Bu sayede telefonun ekranını kablo vasıtasıyla ekrana yansıtabiliyorum. Yalnız benim telefonum Note 9 ekranı oranı 18.5:9 olduğu için Double din'de küçük ve yarım ekran oluyordu. Bu ekran 16:9 oranı destekliyormuş onu öğrendim. Evde boşta duran Iphone 5'e Google Haritalar ve Spotify yükledim. Tabi minimum IOs 11 sürümünü istiyordu AppStore ondan dolayı yine farklı bir yolla bu iki uygulamayı yüklemeyi başardım. Ekran çerçevesi ise ekrana oturmuyor, küçük kalıyordu. Onu da kenarlarından usta törpüledi. Kısa vade de idare eder gibi duruyor. Ufak ince törpülemelerini halledip tam oturtacağım. Sanırım bu ekrana uyan çerçeve 480 Tl' olan çerçeve İleride belki onu alrım ama Double din'den pahalı çerçeve şu an için alasım yok.
Bir kaç haftaya ekran çerçevesini ve hava ventillerinin olduğu kısmı piano blacke kaplayabiliriz. Çok içime sinmezse ventillerle aynı renk boya bulup çerçeveyi boyayağım.

Yazlık olarak 225/40 R18 Sava Intense Uhp 2 leri tercih ettim. Aslında Goodyear Assymetric 5 alma planım vardı ancak Sava ile lastik başına 250 tl'ye yakın fark vardı. Şu an için onları almam hem zor hem de artık Assymeticlerle keyif alacak şekilde kullanmadığım için Assymetic 5 almak gereksiz geldi bana şu an için. Gt'de Assy 3 kullanıyordum ve Giuletta'da Asyy 5 kullanıyorum. Özellikle Gt'de iken lastiklerden çok memnun kalmıştım. Kesinlikle tavsiye ederim. Uhp 2 lerde tyrereview.co.uk sitesinden baktığım kadarıyla fiyat performans olarak güzel bir lastik duruyordu. Tek eksi yanı ıslak zemin fren performansı. Onu da aklımın bir köşesinde tutuyorum.

Yavaşta olsa fena olmayan bir duruma getirdim arabayı. Ancak hala biraz eksikleri var onları da vakit ve nakit oldukça toparlayacağım. En sona dış kozmetiğini bırakacağım. Araba da hiç boya yok bundan dolayı kaputta çok fazla taş izi var boyatmak istiyorum ama boyasızlığını da Türkiye ikince el piyasasından dolayı bozmak istemiyorum. Duruma göre Detailingcilerden görüş alıp karar vereceğim. Zaten çok fazla hare var arabada. Pasta cila kaçınılmaz olacak.

Şimdilik ilerlemem bu şekilde. Değişiklik oldukça güncelleyeceğim.

Okunabilir olması açısından resimleri bir araya topladım.
« Son Düzenleme: 09 Mayıs 2020, 15:34:29 Gönderen: ssg »
Giulietta 1.6 JTDm
-----------
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

Gouki

  • Amministratore
  • İleti: 7.936
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #1 : 09 Mayıs 2020, 17:05:06 »
Maşallah Sercan, kazasız belasız :clover:

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.341
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #2 : 09 Mayıs 2020, 17:11:19 »
Hayirli olsun. Arabayi yukselttikce coiller yumusardi, denedinizmi? 5cm yay cok iddali zaten.
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 TB Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

hkmtctnky

  • Membro
  • İleti: 416
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #3 : 09 Mayıs 2020, 17:41:10 »
İyi günlerde kullan Sercanım.  :nazar:
Sen aldıktan sonra MiTo gözüme alınabilir ve sempatik gelmişti, 3 gün sonra 147 bi ilan acıp 8 saatte kapora almam neticesinde 10 gün sonrası bende MiTo almıştım, zaman hızlı geçmiş  :lol:
Coillerden kurtulmanda en ufak faydam varsa ne mutlu  :serefe:
'03 Opel Corsa 1.7 DTi 3dr (Casablanca Weiß)
'07 Opel Corsa 1.4 Sport 3dr (MetroBlau)
‘06 AlfaRomeo 147TI 3dr (RossoAlfa)
------------------------------------------------
‘09 AlfaRomeo MiTo (NeroEtna)
‘05 Opel Corsa 1.3 CDTi 3dr (Casablanca Weiß)

ssg

  • Membro
  • İleti: 1.208
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #4 : 09 Mayıs 2020, 18:18:15 »
Maşallah Sercan, kazasız belasız :clover:

Teşekkür Özgün abi :)

Hayirli olsun. Arabayi yukselttikce coiller yumusardi, denedinizmi? 5cm yay cok iddali zaten.

Teşekkür ederim. Evet 5-6 ay boyunca en yüksek ayarında kullandım. El yapımı tarzı bir şeymiş sanırım zaten. Ondan dolayı güzel olmasını beklemiyordum. Çok fazla vurma yapıyordu ve Gt'ye sert diyordum. Coilli haliyle MiTo çok daha sertti.
Evet iddialı bence de şu anlık bunları bulabildiğim için taktım takaslı vs. denk gelirsem 3.5'a geçmek istiyorum :)

İyi günlerde kullan Sercanım.  :nazar:
Sen aldıktan sonra MiTo gözüme alınabilir ve sempatik gelmişti, 3 gün sonra 147 bi ilan acıp 8 saatte kapora almam neticesinde 10 gün sonrası bende MiTo almıştım, zaman hızlı geçmiş  :lol:
Coillerden kurtulmanda en ufak faydam varsa ne mutlu  :serefe:

Sağ ol Hikom. Çok şeyde yardımcı oluyorsun. Çok teşekkür ederim. Sıra spacerda artık :D
Giulietta 1.6 JTDm
-----------
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.341
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #5 : 09 Mayıs 2020, 18:25:13 »
Teşekkür Özgün abi :)

Teşekkür ederim. Evet 5-6 ay boyunca en yüksek ayarında kullandım. El yapımı tarzı bir şeymiş sanırım zaten. Ondan dolayı güzel olmasını beklemiyordum. Çok fazla vurma yapıyordu ve Gt'ye sert diyordum. Coilli haliyle MiTo çok daha sertti.
Evet iddialı bence de şu anlık bunları bulabildiğim için taktım takaslı vs. denk gelirsem 3.5'a geçmek istiyorum :)

Sağ ol Hikom. Çok şeyde yardımcı oluyorsun. Çok teşekkür ederim. Sıra spacerda artık :D

Himmmm, evet cakma coiller biraz sakat. Gt ile surus zevki ve tarzi olarak bir karsilastirma alabilirmiyiz? Birde sase burkulma direnci gtde cok guzel, mitoda nasil?
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 TB Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

stan

  • Membro
  • İleti: 353
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #6 : 09 Mayıs 2020, 19:36:15 »
Boyle arabalarin degerini bilen kisiler tarafinca sahip olmasi onemli.

MiTo'yu hakkettigi kondisyona getirmen dilagiyle, gule gule kullan.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

kuti147

  • Membro
  • İleti: 787
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #7 : 09 Mayıs 2020, 21:29:24 »
Masallah güzel renk güzel Mito.. ama o jantlar en sevdiğim Mito janti 😍😍
Kazasız belasız keyifle...
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
--------------------------------------
A4 2.0T Quattro Sline

ssg

  • Membro
  • İleti: 1.208
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #8 : 09 Mayıs 2020, 22:09:07 »
Himmmm, evet cakma coiller biraz sakat. Gt ile surus zevki ve tarzi olarak bir karsilastirma alabilirmiyiz? Birde sase burkulma direnci gtde cok guzel, mitoda nasil?
Gt'nin sanırım sürüş zevkinin temelini oluşturan direksiyonu ve arabanın direksiyon hareketlerine gecikmesiz tamamiyle karşılık vermesi. Virajlar kısa slalomlar çok çok keyifliydi bu araçta. En özlediğim kısmı bu. Mito ile coillerin sert olmasından dolayı üst hızlarda keyif alamadım ve güven vermedi çok basamadım. Şimdi yeni yeni alışıyorum diyebilirim. Yani bence keyifli ama iki araba arasında çok fark var bence ki bu farkı oluşturan direksiyon ve şase uyumu diyebilirim. MiTo'nun vites kolu hem uzun hem de yollar uzun Giulietta bu konuda çok daha başarılı.MiTo'nun short shifter ihtiyacı var bence.

Üst hızlarda ise Gt çok daha oturaklı çok daha güvende hissettiriyor. MiTo'da yol dalgalanmalarını fazla hissediyorum. Bu benim için güvensiz hissiyatı yaratıyor. Gt'yi satıp MiTo'ya geçme sebebim mezun olup işe gireceğim ve işe her gün arabayla gideceğimden dolayıydı. Ondan dolayı zaten MiTo'yu Lpg'li tercih ettim. Gt bence çok güzel ve keyifli bir haftasonu aracı olur. Ben 2 seneye yakın günlük olarak kullandım ama daha fazla kaldıramadım :D Gt'ye aşık olduğumdan dolayı MiTo'yu hala daha tam anlamıyla sevebilmiş değilim. Bir gün yine Gt ile yolum kesişeceğine inanıyorum ama.

Boyle arabalarin degerini bilen kisiler tarafinca sahip olmasi onemli.

MiTo'yu hakkettigi kondisyona getirmen dilagiyle, gule gule kullan.

Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Sizin konunuzuda inceleyerek geliştirebileceğim şeylere bakıyorum :) Daha da güzel kondisyona geleceğine inanıyorum.

Masallah güzel renk güzel Mito.. ama o jantlar en sevdiğim Mito janti 😍😍
Kazasız belasız keyifle...

Benim de çok hoşuma giden bir jant üstünde gelmesi isabet oldu :) Teşekkür ederim :)
Giulietta 1.6 JTDm
-----------
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.341
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #9 : 10 Mayıs 2020, 00:12:03 »
Gt'nin sanırım sürüş zevkinin temelini oluşturan direksiyonu ve arabanın direksiyon hareketlerine gecikmesiz tamamiyle karşılık vermesi. Virajlar kısa slalomlar çok çok keyifliydi bu araçta. En özlediğim kısmı bu. Mito ile coillerin sert olmasından dolayı üst hızlarda keyif alamadım ve güven vermedi çok basamadım. Şimdi yeni yeni alışıyorum diyebilirim. Yani bence keyifli ama iki araba arasında çok fark var bence ki bu farkı oluşturan direksiyon ve şase uyumu diyebilirim. MiTo'nun vites kolu hem uzun hem de yollar uzun Giulietta bu konuda çok daha başarılı.MiTo'nun short shifter ihtiyacı var bence.

Üst hızlarda ise Gt çok daha oturaklı çok daha güvende hissettiriyor. MiTo'da yol dalgalanmalarını fazla hissediyorum. Bu benim için güvensiz hissiyatı yaratıyor. Gt'yi satıp MiTo'ya geçme sebebim mezun olup işe gireceğim ve işe her gün arabayla gideceğimden dolayıydı. Ondan dolayı zaten MiTo'yu Lpg'li tercih ettim. Gt bence çok güzel ve keyifli bir haftasonu aracı olur. Ben 2 seneye yakın günlük olarak kullandım ama daha fazla kaldıramadım :D Gt'ye aşık olduğumdan dolayı MiTo'yu hala daha tam anlamıyla sevebilmiş değilim. Bir gün yine Gt ile yolum kesişeceğine inanıyorum ama.

Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Sizin konunuzuda inceleyerek geliştirebileceğim şeylere bakıyorum :) Daha da güzel kondisyona geleceğine inanıyorum.

Benim de çok hoşuma giden bir jant üstünde gelmesi isabet oldu :) Teşekkür ederim :)

Bilgiler icin cok tesekkur ederim. Jantlar ayrica cok guzel
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 TB Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

cem meric

  • Membro
  • İleti: 1.672
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #10 : 10 Mayıs 2020, 10:50:17 »
Sercan güle güle kullan Kardeşim :)

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

156 2.5 v6 24v.
BMW 318Tİ.
MİNİ COOPER S R53.
GT Q2 1.9 JTD.
166 3.0 v6 24v.

h.t

  • Membro
  • İleti: 2.357
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #11 : 10 Mayıs 2020, 13:24:55 »
Güzel günlerde kullan kardeşim, eline emeğine sağlık


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

mustafaguleryuz

  • Membro
  • İleti: 138
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #12 : 10 Mayıs 2020, 14:08:37 »
Farklı karakterlerde olsalar da bütün alfalar kendini sevdiriyor sanırım  :)

Güncellemeleri paylaştıkça forumun da desteğiyle daha iyi kondüsyona gelecektir. Güle güle kullanın :clover:
2015 Giulietta Distinctive JTDm Bianco Lunare

Doğa Tosun

  • Membro
  • İleti: 2.717
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #13 : 10 Mayıs 2020, 23:48:50 »
Güzel günlerdi geçen sene Eylül falan yanılmıyorsam, bi anda aynı arkadaş grubunda 4 Mito olmuştuk. Hoş aynı arkadaş grubunda 2 GT olmak daha zor işti onu da @DarknessHero ile halletmiştik :D

MiTo'ya kocaman bir maşallah  :nazar:
ıvır zıvır işleri ileriye erteleyip ÖNCE mekanik yükseltme ve sorunsuzluk adına tamiratlar yapan-yaptıran Alfistiler yaşasın!
"AlfaRomeo 159
"BMW 320i 40th Year Edition
"BMW 520i Executive Plus

"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

Doğa Tosun

  • Membro
  • İleti: 2.717
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #14 : 11 Mayıs 2020, 00:00:56 »
Himmmm, evet cakma coiller biraz sakat. Gt ile surus zevki ve tarzi olarak bir karsilastirma alabilirmiyiz? Birde sase burkulma direnci gtde cok guzel, mitoda nasil?

abi benim MiTo'da  KW V2 coilover, gergiler, spacerlar ve burçlar vardı. 18"jantlar ve KU39'larla çok çok iyiydi. Uzun yolda da beklediğimden iyiydi, İzmit-Ank 1,45 civarı gelmiştim. En sert ayardaydı kw'ler ne sağa sola salınıyordu araba ne gereksiz zıplıyordu. Arkaya 2 kişi binerse bazen vuruyordu tek sorun oydu, ben de bindirmeyerek çözdüm. GT ile kıyaslarsam MiTo'da da pek burkulma hissetmiyordum daha ziyade sert bi top gibi hissettiriyordu araba, arka tarafı GT'den daha ani ama yinede ılımlı bırakıyordu. Kafadan kaymak zordu, ama elektronik q2'nin viraj çıkışlarında beni yavaşlattığını hissediyordum bazen. GT'nin direksiyon hissi Sercan'ın dediği gibi mükemmeldi. MiTo DNA dynamic ile bile yanına yaklaşamıyor o hissin doğal olarak. MiTo biraz siyah asfalt arabası, eski asfaltta ne takarsanız takın ağırlığı ve ölçüleri itibariyle tutunamıyor ve hantallaşıyor. Siyah asfaltta özellikle düşük-orta hızlarda çok eğlenceliydi.

bu arada fotoğraflardaki yani Sercan'ın eski GT'si benim de eski GT'm. Sercan benden almıştı. Ona da kocaman bi maşallah  :nazar: hakikaten çok özlenen bir otomobil.
"AlfaRomeo 159
"BMW 320i 40th Year Edition
"BMW 520i Executive Plus

"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.341
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #15 : 11 Mayıs 2020, 01:45:03 »
abi benim MiTo'da  KW V2 coilover, gergiler, spacerlar ve burçlar vardı. 18"jantlar ve KU39'larla çok çok iyiydi. Uzun yolda da beklediğimden iyiydi, İzmit-Ank 1,45 civarı gelmiştim. En sert ayardaydı kw'ler ne sağa sola salınıyordu araba ne gereksiz zıplıyordu. Arkaya 2 kişi binerse bazen vuruyordu tek sorun oydu, ben de bindirmeyerek çözdüm. GT ile kıyaslarsam MiTo'da da pek burkulma hissetmiyordum daha ziyade sert bi top gibi hissettiriyordu araba, arka tarafı GT'den daha ani ama yinede ılımlı bırakıyordu. Kafadan kaymak zordu, ama elektronik q2'nin viraj çıkışlarında beni yavaşlattığını hissediyordum bazen. GT'nin direksiyon hissi Sercan'ın dediği gibi mükemmeldi. MiTo DNA dynamic ile bile yanına yaklaşamıyor o hissin doğal olarak. MiTo biraz siyah asfalt arabası, eski asfaltta ne takarsanız takın ağırlığı ve ölçüleri itibariyle tutunamıyor ve hantallaşıyor. Siyah asfaltta özellikle düşük-orta hızlarda çok eğlenceliydi.

bu arada fotoğraflardaki yani Sercan'ın eski GT'si benim de eski GT'm. Sercan benden almıştı. Ona da kocaman bi maşallah  :nazar: hakikaten çok özlenen bir otomobil.

GT candir  :D Aracin boyu kisaldikca uzun yol performansi dusuyor sanirim, gecmiste 1.4 100hp fiat 500 vardi, sehir ici zevkliydi ama uzunda ne yol tutardi nede hizli gidebilirdi. Yalniz soyle birsey var uzunda en sevdigim arac Gtv idi ve uzunlugu Gt ile Mito arasinda, sanirim arkalarin multilink olmasindan dolayi his olarak uzunda iyiydi. Cunku 166 ile de benzer bir tat aldim. Gt ve 156 ise daha yavan uzunda.
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 TB Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

ssg

  • Membro
  • İleti: 1.208
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #16 : 11 Mayıs 2020, 11:16:50 »
Bilgiler icin cok tesekkur ederim. Jantlar ayrica cok guzel

Ben teşekkür ederim iyi dileklerini için

Sercan güle güle kullan Kardeşim :)

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çok teşekkür ederim Cem abi :)

Güzel günlerde kullan kardeşim, eline emeğine sağlık


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Çok teşekkür HÜr Can abi

Farklı karakterlerde olsalar da bütün alfalar kendini sevdiriyor sanırım  :)

Güncellemeleri paylaştıkça forumun da desteğiyle daha iyi kondüsyona gelecektir. Güle güle kullanın :clover:

Kesinlikle bir şekilde sevdiriyorlar :) Forumun desteği çok önemli kesinlikle. Çok güzel bilgiler bilgilendirmeler yapılıyor.

Güzel günlerdi geçen sene Eylül falan yanılmıyorsam, bi anda aynı arkadaş grubunda 4 Mito olmuştuk. Hoş aynı arkadaş grubunda 2 GT olmak daha zor işti onu da @DarknessHero ile halletmiştik :D

MiTo'ya kocaman bir maşallah  :nazar:
ıvır zıvır işleri ileriye erteleyip ÖNCE mekanik yükseltme ve sorunsuzluk adına tamiratlar yapan-yaptıran Alfistiler yaşasın!

Çok sağ ol kardeşim. Başka Alfalarda buluşuruz belki bir gün :)
Giulietta 1.6 JTDm
-----------
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

SkY

  • Membro
  • İleti: 310
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #17 : 11 Mayıs 2020, 18:45:02 »
maşallah kazasız belasız kullanın.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emresancaktar

  • Membro
  • İleti: 13
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #18 : 11 Mayıs 2020, 20:43:11 »
güle güle kullanın kazasız belasız.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ssg

  • Membro
  • İleti: 1.208
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #19 : 11 Mayıs 2020, 21:09:54 »
maşallah kazasız belasız kullanın.

güle güle kullanın kazasız belasız.

Teşekkür ederim :)
Giulietta 1.6 JTDm
-----------
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

ssg

  • Membro
  • İleti: 1.208
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #20 : 11 Mayıs 2020, 21:17:32 »



Bugün hoparlörleri değiştirdim. Stok hoparlörlerden çok memnun değildim. Özellikle sağ taraf hafif baslı şarkılarda bile cızırtılı gibiydi. Alfaowner'da MiTo'suna bunu takıp memnun olduğunu görünce bende araştırdım ve Ankara'da satışını yapan bayiye gittim. Kesinlikle güzel bir iyileştirme oldu. Özellikle boseden sonra güzel bir ses arıyordum. Tabi ki yanına yaklaşamaz ama hiç yoktan iyidir bence şu an. Belki gerekli görürsem arkalara hoparlör ve tweeter düşünebilirim.

Delphi marka alt tablaların siparişini geçtim. Onlar gelince Alfin'e gidip triger+devirdaim+alt tablaları değiştireceğim. Volan değişiminden sonra debriyaj pedalım hafif takılı kalıp geliyordu o soruna da bakacağız. Sakin kullanımda sorun yaratmasa da performanslı kullanımda çok can sıkıcı oluyor.
Giulietta 1.6 JTDm
-----------
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

hkmtctnky

  • Membro
  • İleti: 416
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #21 : 12 Mayıs 2020, 11:29:09 »



Bugün hoparlörleri değiştirdim. Stok hoparlörlerden çok memnun değildim. Özellikle sağ taraf hafif baslı şarkılarda bile cızırtılı gibiydi. Alfaowner'da MiTo'suna bunu takıp memnun olduğunu görünce bende araştırdım ve Ankara'da satışını yapan bayiye gittim. Kesinlikle güzel bir iyileştirme oldu. Özellikle boseden sonra güzel bir ses arıyordum. Tabi ki yanına yaklaşamaz ama hiç yoktan iyidir bence şu an. Belki gerekli görürsem arkalara hoparlör ve tweeter düşünebilirim.

Delphi marka alt tablaların siparişini geçtim. Onlar gelince Alfin'e gidip triger+devirdaim+alt tablaları değiştireceğim. Volan değişiminden sonra debriyaj pedalım hafif takılı kalıp geliyordu o soruna da bakacağız. Sakin kullanımda sorun yaratmasa da performanslı kullanımda çok can sıkıcı oluyor.
Hayırlı olsun Secoo,
#BOSEözleyenlerkulübü mü kursak ne yapsak  :lol:
'03 Opel Corsa 1.7 DTi 3dr (Casablanca Weiß)
'07 Opel Corsa 1.4 Sport 3dr (MetroBlau)
‘06 AlfaRomeo 147TI 3dr (RossoAlfa)
------------------------------------------------
‘09 AlfaRomeo MiTo (NeroEtna)
‘05 Opel Corsa 1.3 CDTi 3dr (Casablanca Weiß)

ekerem

  • Membro
  • İleti: 380
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #22 : 12 Mayıs 2020, 15:21:56 »
Hayırlı olsun 2 alfama da alpine spg 17cs taktım neodyum mıknatısdan mi nedir çok kaliteli hissettiriyor. Dinleyenler ses sistemi var mı diye soruyor.
156 1.6 ts
159 1.9 jtdm Q-tronic

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.341
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #23 : 12 Mayıs 2020, 16:17:07 »
Hayırlı olsun 2 alfama da alpine spg 17cs taktım neodyum mıknatısdan mi nedir çok kaliteli hissettiriyor. Dinleyenler ses sistemi var mı diye soruyor.

SPG serisinin midwooferleri neodyum degil, SPR serisi ise neodyum. Tweeterler derseniz cogu marka neodyum kullaniyor.
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 TB Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.341
    • Çevrimdışı
Ynt: 06 LIE 39 | MiTo 1.4 TB
« #24 : 12 Mayıs 2020, 16:18:13 »
Bu arada bendede takilmayi bekleyen 17cs ve 17c2 hazir  :D
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 TB Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal