Herkese merhabalar.
Benim adım Mertcan Çelik. Bilkent Üniversitesi, 4. Sınıf Uluslararası İlişkiler ögrencisiyim. Aracımı Ekim 2014 te aldım ancak kendimi burda tanıtmamıştım. Üniversiteye girdiğimden beri hayalim olan aracı 3. sınıfın ortalarında almayı başardım:D
Konuyu açmamda ki amacım ise hem kendimi tanıtmak hem de yaşadığım bir sorunu sizlerle paylaşmaktır. Aracım yaklaşık bir kaç hafta önce dynamic mode da yüksek devirlerde gaz yememeye başladı. Özellikle dynamic mode da turbo barları gözüktüğünden dolayı, 4000 - 5000 giri lerde turbo basıncı artıp azalıyor ve turbo tam dolmuyordu. Bugün akota ya gittim ve usta yüksek şarj modülünün bozuk olduğunu söyledi. Eğer böyle sıkıntısı olanlar varsa gidip değişterebilirler garanti kapsamında:)
Burda aracı tanıtmak adetmiş ancak ben biraz tersten gittim sanırım herkese tekrardan selamlar...:D
Yardımlar için teşekkürler You are not allowed to view links.
Register or
Login You are not allowed to view links.
Register or
Login :alfisti:
Foto at Mert foto.
Böyle konu olmaz.
Merhaba,
Hızlı gui ci kardeşim. :D
Biraz daha geç tanıtsaydın :D Fotoları bekliyoruz :)
Aramıza hoşgeldiniz :haydi:
Hahaha hoşbulduk:D
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FlyYbOr.jpg&hash=ee03976b0c7fc072323bb46ab0821dff436d2701)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FmzlJRZ.jpg&hash=fcf5334883198b3c4be82cd1fc870088352340e5)
bu arada yüksek şarj valfi nin (wastegate) nasıl saçmaladığını videoya çektim ama video nasıl yüklenir bilmiyorum:)
Mert arabanın sağını son iftarda vurdu. O yüzden çekmiyor. Yanlış anlamayın. asdf
Ahaha:D hoşgeldiniz Mertcan Bey :D
Sent from my D6603 using Tapatalk
Hoşgeldin demeyim de maşşallah diyim :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Mert arabanın sağını son iftarda vurdu. O yüzden çekmiyor. Yanlış anlamayın. asdf
abi aman allah korusun de ya:D
tamponuna biri vurdu zaten garajda bir kaç ay öncede hiç kaportamda vuruk yok çık sükür:D
herkese çok teşekkürler :clover: :clover: :clover:
Maşallah. :) :nazar:
iyi dileklerinden dolayı herkese çok teşekkürler
1 agustosta belçikaya gidicem ardında dönüşte araca yaptırmak istediğim bazı şeyler var. Yay, kutu içi performans hava filtresi ve çift difuzor gibi burdan paylaşırım artık:D
Hoş geldiniz Mert bey. Arabanız bozuk dediğimizde gülüyordunuz. :p
:nazar:
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Maşallah,kazasız belasız...
Maşallah kardeşim güle güle kullanmaya devam edersin inşallah :D .WG nin neyi bozukmuş ? Sanırım üst devirlerde basıncı tutamadığı(sabitleyemediği) için kaçırıyor böylece performans düşüyor. Peki sebebi neymiş ben onu merak ettim :) basınç açılmamış bir araba da ki üstüne araban daha yeni nasıl wg basıncı sabitleyemiyor tuhaf geldi.
OZO..!!!
You are not allowed to view links.
Register or
Login ya valla sizede anlatmıstım bu 200 de felan araba silkelemisti bi. kafes fırında konusmustuk ardından konya yolu yokusunda felanda yaptı. goturdum akotaya usta cok duz viteste kullanıp kompressore bındırıyormusun dedı hiç oyle bıseyler yapmam cok arada dynamıcte kullanırım diger zamanlarda cok dusuk devirlerde kullanırım. sanrım parca kendınden bozuktu belkıde. Elimde video var koyabilirim ama nasık siteye yüklendiğini bilmiyorum. neyseki düzeldi suanda araba hiç gaz yemiyormus meğersem:D
You are not allowed to view links.
Register or
Login abi bende diyordum inanmadınız bana:D
You are not allowed to view links.
Register or
Login çok teşekkür ederim:)
Tekrardan hoşgeldin kardeşim.
Maşallah kazasız belasız.. :nazar:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Maşallah iyi günlerde kullan kardeşim :nazar:
Hoşbulduk tekrardan:)
çok teşekkürler
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FoZR2kR.jpg&hash=328981d426e560dfc89847d5fc500bfecbdd7598)
Aracımla 15.000 km ye geldim. Bu olağanüstü araç sayesinde sizin gibi insanlarla tanıştığım için çok mutluyum.Bana karşı olan iyi yaklaşımınızdan dolayı hepinize çok teşekkürler .... :alfisti: :clover:
Nice km'lere Mertcan :)
Bir yılın dolmadan beni geçtin demek? :D
Yolun açık olsun canım kardeşim. :nazar:
:alfisti:
Biz de seni tanımayı bu bella machhhhhhhhinne'ye borcluyuz, nice km'lere ;) :nazar:
Nice kilometrelere kardesim. Seni tanidigim icin sansliyim.
HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Nice km'lere Mertcan :)
cok tesekkurler sercan :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bir yılın dolmadan beni geçtin demek? :D
Yolun açık olsun canım kardeşim. :nazar:
:alfisti:
Aynen abicim gectim seni :D
Seninkininde 15.000 fotosunu bekliyorum artik:)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Biz de seni tanımayı bu bella machhhhhhhhinne'ye borcluyuz, nice km'lere ;) :nazar:
Doga cok tesekkurler:)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Nice kilometrelere kardesim. Seni tanidigim icin sansliyim.
HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ozgun abi cok tesekkurler simartiyorsun beni :p :D
Ben seni tanidigim icin sansliyim asil:D
Aslansın Mertcan. Tekerine taş, westgate'ine fazla basınç deymesin :))
Ben atlamışım başlığı yahu. Hoşgeldin Mertcan kazasız, belasız keyifli sürüşler.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Aslansın Mertcan. Tekerine taş, westgate'ine fazla basınç deymesin :))
Azmı abı bırakıcam arabayı yarın zaten
On suspansıyonlardan ses gelıyor
Bıde 5 ıncı vıteste 220 de aynı sey oldu
Aırbagınıxı kontrol ettırım dıye yazı cıktı ayrıca:D
Ben en ıyısı arabayı yakayım:D
Lastıkler normal abı onlarda problem yok:D
You are not allowed to view links.
Register or Login
Ben atlamışım başlığı yahu. Hoşgeldin Mertcan kazasız, belasız keyifli sürüşler. 
Hosbulduk cok tesekkurler hepımız kazasız beladız kullanalım ınsallah:)
nazar değmesin :alkis:, ses geliyo falan da koydun mu gidiyo nazar olsun onlarda :D bilkent yolunda yanimdan gecisini hatirliyorum birak ses gelsede olur :D
Mertcan o gün de dedim ben sana.
Götür kapılarına at, gerekirse mahkemeye kadar yolu var.
Adamı arabadan soğuturlar ya.
You are not allowed to view links.
Register or Login
nazar değmesin :alkis:, ses geliyo falan da koydun mu gidiyo nazar olsun onlarda :D bilkent yolunda yanimdan gecisini hatirliyorum birak ses gelsede olur :D
Kutay kusura bakma sagdan gecmıyorum normalde de senın yavaslıyacagını tahmın edemedım:)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Mertcan o gün de dedim ben sana.
Götür kapılarına at, gerekirse mahkemeye kadar yolu var.
Adamı arabadan soğuturlar ya.
Atıcam abı, Duman beyede senın adını ve numaranı verıcem abımle konusun dıyecegım:D
Kazasız,belasız güle güle binesiniz
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
nazar değmesin :alkis:, ses geliyo falan da koydun mu gidiyo nazar olsun onlarda :D bilkent yolunda yanimdan gecisini hatirliyorum birak ses gelsede olur :D
Kutay kusura bakma sagdan gecmıyorum normalde de senın yavaslıyacagını tahmın edemedım:)
ne kusuru ben severim oyle hareketleri :haydi: bende basicagini tahmin etmedim kiriyodum onune az kalsin :D
You are not allowed to view links.
Register or Login
Kazasız,belasız güle güle binesiniz
çok teşekkürler:)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
nazar değmesin :alkis:, ses geliyo falan da koydun mu gidiyo nazar olsun onlarda :D bilkent yolunda yanimdan gecisini hatirliyorum birak ses gelsede olur :D
Kutay kusura bakma sagdan gecmıyorum normalde de senın yavaslıyacagını tahmın edemedım:)
ne kusuru ben severim oyle hareketleri :haydi: bende basicagini tahmin etmedim kiriyodum onune az kalsin :D
aynen baktım sinyal verdin tam geçiyordum o sırada neyseki boşluk vardı sağ tarafta daha:D
Nice sorunsuz kilometrelere Mertcan..
Unutmadan söyleyeyim , maça adını yaz :p
Tesekkur ederım Hurcan
Maca gelemıycem hastayım augmentın kullanıyorum sonrakı haftaya ınsallah gorusuruz
Kazasız belasız,nice km'lere. :) :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Kazasız belasız,nice km'lere. :) :nazar:
çok teşekkür ederim:)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FB41mvD.jpg&hash=6c3bb1a84065d78a88442992e7a93b7ef9bbf203)
Bugun cift cikisimi yaptirdim sonunda
Bu fotograf cok net degil yarin daha guzel bir fotograf koyacagim.
Umarim Erkay ve Azmi abi begenmistir
Nereye gitmemi soyleyen Ozgun abiye sonsuz tesekkur ve saygilarimi sunarim. You are not allowed to view links.
Register or
Login You are not allowed to view links.
Register or
Login You are not allowed to view links.
Register or
Login
AÇıkcası ben beğendim Mert. Hizalama da güzel olmuş.
Difüzör de sırıtmamış.
Güle güle eskit ;)
Hayirli olsun kardesim. Sira bende :D
Hayırlı olsun kardeşim tam tadında oldu. Bu fotoğrafta sağ taraf daha aşağıda ama son hali fabrikasyon gibi.
Hayırlı olsun,çift çıkışsız Giu kalmasın... :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
AÇıkcası ben beğendim Mert. Hizalama da güzel olmuş.
Difüzör de sırıtmamış.
Güle güle eskit ;)
Cok tesekkurler abi
Olabildigi kadar orjinal olsun dedik
Bencede guzel oldu:)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayirli olsun kardesim. Sira bende :D
Cumartesi gidiyoruz kardesim!:D
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun kardeşim tam tadında oldu. Bu fotoğrafta sağ taraf daha aşağıda ama son hali fabrikasyon gibi.
Aynen Ozgun abi yarin daha duzgununu cekicem
Hakkini odeyemem vallahi cok tesekkur ederim
Adamin dibisin!;D :clover: :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun,çift çıkışsız Giu kalmasın... :)
Aynen bencede kalmamali cok yakisiyor
Tesekkur ederim:)
gayet güzel olmuş :yukari-ok: tam ayarında. Ben de tavsiyeyi egzoz konusunda You are not allowed to view links.
Register or
Login 'den almıştım "abart muhsin"e göndermişti
Nice diff. :nazar:
Adamlar ya. Selçuk ve İsmail. :yukari-ok:
Tamam olmuştur o. :D
You are not allowed to view links.
Register or Login
gayet güzel olmuş :yukari-ok: tam ayarında. Ben de tavsiyeyi egzoz konusunda You are not allowed to view links.
Register or Login 'den almıştım "abart muhsin"e göndermişti
Ozgun abi isin kitabini yazmis :D
Cok saol canim kardesim
You are not allowed to view links.
Register or Login
Nice diff. :nazar:
Adamlar ya. Selçuk ve İsmail. :yukari-ok:
Tamam olmuştur o. :D
Aynen mukemmel usta ve insanlardi iki abide
Şimdi tam olmuş güle güle kullan :) :nazar:
Hayırlı olsun Mertcan güle güle kullan :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Şimdi tam olmuş güle güle kullan :) :nazar:
Daha tam olmadi bir haftsya tam olacak umarim >:D
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun Mertcan güle güle kullan :nazar:
Cok tesekkur ederim:)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Şimdi tam olmuş güle güle kullan :) :nazar:
Daha tam olmadi bir haftsya tam olacak umarim >:D
Bir haftaya ateş edecek >:D
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Şimdi tam olmuş güle güle kullan :) :nazar:
Daha tam olmadi bir haftsya tam olacak umarim >:D
Bir haftaya ateş edecek >:D
Kar yagmazsa tabi :duvar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Şimdi tam olmuş güle güle kullan :) :nazar:
Daha tam olmadi bir haftsya tam olacak umarim >:D
Bir haftaya ateş edecek >:D
Kar yagmazsa tabi :duvar:
Doğu'ya yağacakmış bu hafta :D
Hayırlı olsun kardeşim..
Bi el atında benim difide halledelim , çok çirkin bizim giu lar diff siz yav :'(
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun kardeşim..
Bi el atında benim difide halledelim , çok çirkin bizim giu lar diff siz yav :'(
Bu cumartesi topluca hepsini halledelim istersen?:D You are not allowed to view links.
Register or
Login
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F48J4gQ.jpg&hash=9ee0b19a5e4ecc16c6db56dde71fc718393b21a4)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FzYzXY6.jpg&hash=ea477a2dabd95c8a2452de667dcfd39f14680cf4)
Oncesi - Sonrasi olarak bu sekilde fotograf koydum:)
Aracim bildiginiz gibi 1.4 TCT MA
Bu jantlari bundan onceki ayin 23 unde satin aldim. Ancak TOFAS in stoklarindaki problemden dolayi yurtdisindan daha bugun gelebildi jantlarin hepsi ve suanda takmak nasil oldu.
Aracimda yay yoktu ancak 18 " lastikten dolayi cip gibi gozukecegini dusundugumden dolayi vogtland 30 mm yay aldim.
Bence cok duzgun tam kararinda bir yay oldu
Bu jantlari aldigimdan dolayi cok mutluyum bu arabaya cok yakistigini dusunuyorum. Daha detayli fotigraflari cektikce foruma koyacagim.
Hadi hayırlı olsun kardeşim. Baya uzun yoldan geldi :D Jant+yay+marşpiyel tam kararında :nazar: Bide yıka şu arabayı :D
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hadi hayırlı olsun kardeşim. Baya uzun yoldan geldi :D Jant+yay+marşpiyel tam kararında :nazar: Bide yıka şu arabayı :D
Yeni rot balans yapildir. Su balansi ayarlayan pullar dokuluyormus yikaninca. Yapismasini bekliyorum iyice yikaticam:D Cok saol kardesim darisi senin basina:)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hadi hayırlı olsun kardeşim. Baya uzun yoldan geldi :D Jant+yay+marşpiyel tam kararında :nazar: Bide yıka şu arabayı :D
Yeni rot balans yapildir. Su balansi ayarlayan pullar dokuluyormus yikaninca. Yapismasini bekliyorum iyice yikaticam:D Cok saol kardesim darisi senin basina:)
Getir yıkayalım beraber :D İnşallah :)
Harika durmuş. Kazasız belasız.
Sent from my iPhone using Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
Harika durmuş. Kazasız belasız.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Cok tesekkurler iyi dilekleriniz icin:)
Süper olmuş kardeşim , güle güle kullan
Sent from my iPhone using Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hadi hayırlı olsun kardeşim. Baya uzun yoldan geldi :D Jant+yay+marşpiyel tam kararında :nazar: Bide yıka şu arabayı :D
Yeni rot balans yapildir. Su balansi ayarlayan pullar dokuluyormus yikaninca. Yapismasini bekliyorum iyice yikaticam:D Cok saol kardesim darisi senin basina:)
Getir yıkayalım beraber :D İnşallah :)
Egzos yapilirken yikayacaktik aslinda tembellik yaptik:D You are not allowed to view links.
Register or
Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Süper olmuş kardeşim , güle güle kullan
Sent from my iPhone using Tapatalk
Cok saol Hurcan tesekkur ederim:)
You are not allowed to view links.
Register or Login

👍🏻
mertcan çok güzel olmuş tam oturmuş hatta :yukari-ok:
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hadi hayırlı olsun kardeşim. Baya uzun yoldan geldi :D Jant+yay+marşpiyel tam kararında :nazar: Bide yıka şu arabayı :D
Yeni rot balans yapildir. Su balansi ayarlayan pullar dokuluyormus yikaninca. Yapismasini bekliyorum iyice yikaticam:D Cok saol kardesim darisi senin basina:)
Getir yıkayalım beraber :D İnşallah :)
Egzos yapilirken yikayacaktik aslinda tembellik yaptik:D You are not allowed to view links.
Register or Login
Sen yaptın ben yıkayalım dedim :D
Mükemmel. Güle güle kullan. :nazar:
Çok yakışmış. Güle güle kullan.
You are not allowed to view links.
Register or Login
mertcan çok güzel olmuş tam oturmuş hatta :yukari-ok:
Kutay cok tesekkur ederim bencede tam oturdu araba cok asirida olmadi:)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Mükemmel. Güle güle kullan. :nazar:
Ozgun abicim cok tesekkurler sayende oldu araba:)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Çok yakışmış. Güle güle kullan.
Tesekkurler semih abi:)
Maşallah çok güzel görünüyor. :nazar: :nazar:
Süper olmuş. Kazasız,belasız ve çiziksiz kullanman dileğiyle... :nazar: Bu ara forumda 8C jantlı Giuları gördükçe, benimde iyice kanıma girmeye başladınız... :D Yaylar da tam kıvamında olmuş...
You are not allowed to view links.
Register or Login
Maşallah çok güzel görünüyor. :nazar: :nazar:
Cok tesekkurler:)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Süper olmuş. Kazasız,belasız ve çiziksiz kullanman dileğiyle... :nazar: Bu ara forumda 8C jantlı Giuları gördükçe, benimde iyice kanıma girmeye başladınız... :D Yaylar da tam kıvamında olmuş...
8c cok yakisiyor bence alfalara. Arabanin karakterini tam yansitan bit jant oldugunu dusunuyorum. Buarabayi aldigimdada son halinin boyle olmasini isterdim hep. Sonunda her istedigimi yaptim arabaya. Cok tesekkurler iyi dilekleriniz icin:)
:nazar: :arkadasim:
You are not allowed to view links.
Register or Login
:nazar: :arkadasim:
Kadir abicim cok tesekkurler:)
Maaaaşallah.
Cuk oturmuş 8clerle.
Bütçeni ayarla coil çak, yay bi süre sonra illallah ettirecek.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Maaaaşallah.
Cuk oturmuş 8clerle.
Bütçeni ayarla coil çak, yay bi süre sonra illallah ettirecek.
Azmi abi cok tesekkur ederim oncelikle. Yay konusunda aslinda benimde suphelerim vardi. Ancak takildiktan sonra arabayi hem kiz arkadasim kullandi hemde ben kullandim. Konforunda hicbir degisiklik yasamadim. Gayet memnunum yaylardan insallah bi sikinti yaratmazlar
gelemedin dedikodunu yaptık bro herşeyiyle tam ayarında olmuş maşşşallah :yukari-ok:
You are not allowed to view links.
Register or Login
gelemedin dedikodunu yaptık bro herşeyiyle tam ayarında olmuş maşşşallah :yukari-ok:
kardeşim eminimki iyi anlamda dedikodumdur:D Çok saol kardeşim benimki seninki gib ateş etmesede seninki gibi olması için uğraşıyoruz işte:D You are not allowed to view links.
Register or
Login
Şimdi olmuş Mertcan, güzel günlerde kullanman dileğiyle...
You are not allowed to view links.
Register or Login
Şimdi olmuş Mertcan, güzel günlerde kullanman dileğiyle...
Cok tesekkur ederim Ozhan abi:)
Güzel olmuş. :nazar: :yukari-ok:
Güle güle kullan kardeşim , bu aracın kaderi bu jant.
SM-T800 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Güzel olmuş. :nazar: :yukari-ok:
Tesekkurler erkay abi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Güle güle kullan kardeşim , bu aracın kaderi bu jant.
SM-T800 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tesekkur ederim serkan abi bende ayni sekilde dusunuyorum:)
Maşallah,güle güle kullan.Her şey tam ayarında olmuş. :yukari-ok: :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Maşallah,güle güle kullan.Her şey tam ayarında olmuş. :yukari-ok: :nazar:
Çok saolun teşekkürler Tolga bey
Çok yakışmış kardeşim güle güle kullan :nazar: :clover:
Çok güzel olmuş, Giu'nun kaderi değişmiş. Güle güle kullann
D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Çok güzel olmuş, Giu'nun kaderi değişmiş. Güle güle kullann
D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cok hoş olmuş :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Çok yakışmış kardeşim güle güle kullan :nazar: :clover:
Cok tesekkurler oguz:)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Çok güzel olmuş, Giu'nun kaderi değişmiş. Güle güle kullann
D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Haha tesekkur ederim 1 hafta sonra kislik lastiklerimin 17" olmasindan dolayi ne yaxikki diger jantlara donecegjm. Ama 8c ler arabayi cok degistiriyormus:)
Hani derler ya "Sensiz olmaz." diye. Giu da 8c ile bir başka bee :) hayırlı olsun :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hani derler ya "Sensiz olmaz." diye. Giu da 8c ile bir başka bee :) hayırlı olsun :nazar:
Ahaha kesinlikle katiliyorum cok tesekkurler:)
Aracım ne yazik ki spor paket olmayan bir giulietta ancak yaptığımız çalışmalar sonucunda kendisini spor paket haline getirmemize çok az kaldı:D
Önceden de belirttiğim üzere araca vogtland yay almıştım. Bu sebepten dolayı araç önceki haline göre konforu baya düştü. En azından ailem ve çevremden insanların ısrarıyla yayları çıkartma kararı aldım. Ancak orjinal yaylarıyla da çok yüksek duracaktı. Bu sebepten Özgün bey'in yardımları sonucunda benim aracın spor paket süspansiyon sisteminin parça kodlarına ulaştık ve Akota bayide değişim gercekleşti.
Yaylardan önce ve sonra olarak karşılaştırma yapmam gerekirse spor süspansiyonlara geçtikten sonra aracın yol tutuşu baya gelişti. Yani boşu boşuna spor paket diye o kadar parayı boşuna istemediklerini anladım. Yükseklik olarakta tam benim istediğim yüksekliğe geldi. Bilkent Universitesi'nin kasislerinde korkarak geçiyordum, böyle bir sorunum ortadan kalkmış oldu. Konfor olarakta baya düzeldi. Sonuç olarak 4 yay ve ön 2 amortisorum değişmiş oldu.
Bunun ardından marşpiyelimde de süspansiyon sistemi değiştirilirken çizilmiş. Akotada onun onarımı yapıldı. 18" jantlar ve spor amortisorlerle gercekten araç çok güzel oldu. Bundan sonra da kırmızı kaliper alırsam araba tam olarak spor paket olmuş olacak :alfisti:
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fm6p1B0.jpg&hash=0e748bfab3087aca7b2f791e2b0e9b82ca6c56fd)
iyi günlerde kullan renegade'ini :nazar: şaka bi yana güzel hareket :yukari-ok:
Renegade ile benim aracımın bir benzerliği yoktur. Figure 1 de görüldüğü üzere renegade jeep tir. Bu ALFA Doğa cardeş:D
Teşekkürler iyi dileklerin için
Keyifli sürüşler. Spor pakette sadece yaylar farklı diye biliyordum. Amortisörler de mi farklı?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gule gule kullan kardesim. Sonunda icine sindi :D
Hayırlı olsun kardeşim. Ben de sana yay için teşekkür ederim.
Bu hızda devam. :yukari-ok:
Yakında aracım qv değilken qv oldu yazısını da bekleriz. :D
Güle güle kullan Mertcan geçen ctesi araban Akotadaydi demek bunun içinmiş ;)
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Güle güle kullanin :nazar:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Keyifli sürüşler. Spor pakette sadece yaylar farklı diye biliyordum. Amortisörler de mi farklı?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Yok sadece yay degil amortisorde degisiyor, spor amortisor daha sert digerine gore
You are not allowed to view links.
Register or Login
Gule gule kullan kardesim. Sonunda icine sindi :D
Aynen kardesim cok tesekkur ederim
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı olsun kardeşim. Ben de sana yay için teşekkür ederim.
Tesekkur ederim abi yardimlarin icin. Yaylardanda umarim sen memnun kalirsin
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bu hızda devam. :yukari-ok:
Yakında aracım qv değilken qv oldu yazısını da bekleriz. :D
Hahaha Erkay abi onun yerine gercek qv alalim:D
You are not allowed to view links.
Register or Login
Güle güle kullan Mertcan geçen ctesi araban Akotadaydi demek bunun içinmiş ;)
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Aynen cok tesekkurler akotadan cikmiyorum zaten:D
You are not allowed to view links.
Register or Login
Güle güle kullanin :nazar:
Tesekkurler:)
Güle güle kullan Mertcan , koltukları da kapat tam olsun.
SM-T800 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Güle güle kullan Mertcan , koltukları da kapat tam olsun.
SM-T800 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Koltuklari cikma alacam abi :D
Kardeşim hayırlı olsun güzel değişiklikler..
Tavandan vazgeçerim , spordan vazgeçmem dedim bende.. Gerçekten farkediyor yol tutuş olarak araç çok daha dengeli spor pakette.. Yayların konforsuzluğundan şikayetçiydin , cıncıque paket yapıyorsun arabayı :alfisti:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bulursan alirsin , karaborsa...
You are not allowed to view links.
Register or Login
Kardeşim hayırlı olsun güzel değişiklikler..
Tavandan vazgeçerim , spordan vazgeçmem dedim bende.. Gerçekten farkediyor yol tutuş olarak araç çok daha dengeli spor pakette.. Yayların konforsuzluğundan şikayetçiydin , cıncıque paket yapıyorsun arabayı :alfisti:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Cok tesekkur ederim Hurcan. Senin merminin yaninda bizimki alfa degil:D
You are not allowed to view links.
Register or Login
Cok tesekkur ederim Hurcan. Senin merminin yaninda bizimki alfa degil:D
Kankam estafurullah , kilometre 6 haneye ulaşsın yeter :lol:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bulursan alirsin , karaborsa...
Bulgaristanda cok pert giu varmis Serkan abi ordan gidip alicam:D
You are not allowed to view links.
Register or Login
Kankam estafurullah , kilometre 6 haneye ulaşsın yeter :lol:
6 haneyi hem MA hemde TCT cikarirmi? :lol:
You are not allowed to view links.
Register or Login
6 haneyi hem MA hemde TCT cikarirmi? :lol:
Çıkarır vallahi birde sen iyi bakıyorsun , senin araç hayli hayli görür :arkadasim:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Çıkarır vallahi birde sen iyi bakıyorsun , senin araç hayli hayli görür :arkadasim:
Cok saol tesekkur ederım kanka :arkadasim:
Güle güle kullan kardeşim , az laf çok iş yapıyorsun tebrik ederim :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Güle güle kullan kardeşim , az laf çok iş yapıyorsun tebrik ederim :)
Cok tesekkurler aracı sadece gorsel anlamda degıl aynı zamanda mekanık olarakta gelıstırmeye calısıyorum sızın yardımlarınızla :arkadasim: