Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



2004 156 2.0 SS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ihsanakdas

Dostlar babamın 156 mk1 ini otomatik bir araba alma düşüncesiyle geçen hafta kendisinden habersiz bir arkadaşıma sattım. Epey kızdı arabamdan memnundum ben diye ama sonrasında otomatik fikri aklına yattı.

Alfa Bayrak ta gördüm aracı ve bayıldım. Hakan abi ve kardeşi Kadir sağolsun çok ilgilendiler. Araç 2004 2.0 selespeed 142.000 de. Sağ taraf ön çamurluk hariç yüzeysel boyalı, bunun dışında bir hatası yok.

Dün istanbuldaydım aldım geldim nevşehire. İlk selespeed deneyimimdi. Gayet keyifli bir araç. Uzun yolda 130 un altına hiç düşmedim desem yeridir, lpg de 22 kuruş yaktı inanamadım. Döşemeleri felan nerdeyse ilk günki gibi, sadece şoför koltuğunun sol uç kısmında malum inip binerken en çok sürtünme yaşayan yer biraz deformasyon var onun dışında mükemmel.

Allah herkesin gönlüne göre bir alfa nasibetsin

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]



iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

fatihmehmet

Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin. Kayseri'ye yolunuz düşerse mutlaka haber verin görelim sizi ve bu güzelliği :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 - Alfa Romeo GT Q2 1.9 JTD (2019-.....)
2004 - Alfa Romeo 156 mk2 2.0 TS Manuel. (2016- 2019)
2008 - Alfa Romeo 147 1.6 TS - Alfa Rosso. (2013-2016)

vahit

Merhaba
Araç çok güzel Allah kazasız belasız binmenizi nasip etsin.

Tekerine taş değmesin :)

Selamlar.
Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark

DcD-Semih

Hoşgeldiniz keyifli forumlar, 156 da hayırlı olsun :nazar:
2001 Alfa Romeo 145 1.6 T.spark - Giallo Zoe
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Rosso
2002 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Bianco Polare
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Grigio Chiaro
2000 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Rosso
2004 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Grigio Metallico
2012 Alfa Romeo Giulietta 1.4TB - Bianco Pastello

ucarozcan

Hayırlı olsun. Çok güzel gözüküyor.

Xperia z3

Arabam Şekil Yolumdan Çekil!

krm1983

Güle güle keyifli sürüşler.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

E.Ç.M. (MiTongin)

Hayirli olsun. Tam yazlik renk guzel gunlerde kullanin  :nazar:
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

francobaresi

cok guzel gorunuyor, gule gule kullanin


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cuore sportivo

Koful

Hayırlı olsun pek güzel maşallah.  :nazar: :clover:

HVRF.Y

Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız kullanmanızı nasip etsin inşallah

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

HRV.Y

mertalikaymak

Hayırlı uğurlu olsun

ihsanakdas

Herkese çok teşekkürler arkadaşlar


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

muğlalı

Hayırlı olsun diri bir araç almışsiniz jantlarda iyi olmuş.

h.t

Hayırlı olsun , çok güzel gözüküyor :nazar:


Sent from my iPhone using Tapatalk

hakan

Hayırlı olsun,araç çok güzel :nazar:
haktas

defrost

Hayırlı olsun mk2 ss ler çoğalıyor ne güzel ss keyfi bambaşka. :nazar:

Gouki

Hayırlı olsun abicim :nazar:

Alfadanadam

Maaşallah, kazasız belasız :)

erdem1904

Hayırlı, uğurlu olsun...  :nazar:  :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

KAKIRMAN

Hayırlı olsun...

HTC One max cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

cany

Hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanın, siz almasaydınız bu haftasonu aracı ben alacaktım, güzel seçim  :)

Tolga033

Hayırlı,uğurlu olsun.Çok güzel. :nazar:

ihsanakdas

You are not allowed to view links. Register or Login eyvallah özgünüm. Herkese teşekkürler, kazasız yolculuklar...

ihsany

Kazasız belasız ve de cezasız sürüşler dilerim. Çok temiz ve güzel görünüyor SS  :nazar:


Alfa Romeo 147 1.6 Eco
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MA TCT
Alfa Romeo 156 2.0

İhsan Yaprak
L'amore è diverso in italiano

OğuzCanAlantor

Maşallah çok güzel güle güle kullanın ,  Jantları çok yakışmış .

Ss Manuele göre yakıt olarak daha az yakıyor ve gidişatı çok güzel .




Sent from my iPhone using Tapatalk