Herkese selam,
Siteyi bir süredir takip ediyorum, yazmaya bir türlü fırsat bulamadım ama artık inşallah yazmaya başlıycam :)

Edited by - bLaCk PeArL on 20/10/2008 22:12:09
Hoşgeldiniz
Hoşgeldiniz..
Hoşgeldiniz
hosgeldınız
hosgeldınız...
Aramıza hoşgeldiniz...
Hoşgeldiniz
hoşgeldiniz
Hoşgeldiniz.
Hoşgeldiniz. Maşallah makine çok güzel...
Hoşgeldiniz.
Aramıza hoşgeldiniz.
Hoşgeldiniz
Hoşgeldiniz...
Alfa ruhuyla yaşayanların arasına hoşgeldniz.
"Yay şart".
hoş geldiniz..ikinci BB :)
yay taktım :)
yeni birkaç resim ekliycem kısa sürede inşallah :)
Sitemize yeni üye olan arkadaşlara yönelik yaptığımız bir espridir bu;yoksa gerçekten de yaya gerek var mı,yok mu bu kişinin zevkine kalmış bir konudur kuşkusuz.

arabayı gösteren en önemli unsurlardan biri bence.
daha önceki tüm arabalarımda vardı, alfamda da ilk olarak yaptığım değişikliklerden biri.
sanırım yüksek bir arabam olmayacak

Edited by - bLaCk PeArL on 20/10/2008 22:38:56
Hayırlı olsun :)
hoş geldiniz..
hos geldiniz...
hoşgeldin

Edited by - bLaCk PeArL on 20/10/2008 22:05:13
Hoşgeldiniz
hoşgeldiniz

Edited by - bLaCk PeArL on 06/11/2008 21:00:41
hosgeldiniz kazasiz belasiz günler