Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları => Konuyu başlatan: bado - 10 Kasım 2010, 18:36:57

Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 10 Kasım 2010, 18:36:57
Bugün aracı Meguiars'da yıkattım. Kalamışa gidip bir kaç foto çektim. Tel'den çekebildim. Aklımda böyle bir organizasyon yoktu.















Edited by - bado on 10/11/2010  21:34:09
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: tarkan156 - 10 Kasım 2010, 19:10:49
Maşallah valla,ne denirki,çok güzel görünüyor
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Dentist - 10 Kasım 2010, 19:39:01
Canavar olmuş Bahadır;güle güle iyi günlerde kullan.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Gouki - 10 Kasım 2010, 19:48:30
Yılan gibi maşallah kazasız belasız sürüşler.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: erdem1904 - 10 Kasım 2010, 20:50:13
Maşallah
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: depeche101 - 10 Kasım 2010, 21:33:34
Hayırlı olsun bado. Canavar gibi
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 10 Kasım 2010, 21:33:52
teşekkürler herkese
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: KAKIRMAN - 10 Kasım 2010, 22:01:51
Maşşallah...
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Sportivo - 10 Kasım 2010, 22:17:08
güle güle kullanın.Maşallah.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Taner27 - 10 Kasım 2010, 22:30:32
güle güle kullanın, hani bi tabir vardır aracın tekeri eğri duruyor, doğrultalım die
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 10 Kasım 2010, 22:35:13
eksik olmayın herkese teşekkürler.. doğrulturuz ne demek
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: frantic - 10 Kasım 2010, 23:32:47
maşallah gerçekten çok güzel görünüyor
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: liqua ja - 10 Kasım 2010, 23:39:02
aman allahim bu ne guzellik boyle masallahhhhhh wallaa darisi basimizaaa
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: ATA - 11 Kasım 2010, 01:33:30
Harika gerçekten, başka ne denebilir ki?
Ayrıca ön plakada çok güzel olmuş.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: alfistahakan - 11 Kasım 2010, 08:11:04
Çok güzel hayırlı uğurlu olsun..Hem beyaz be jüliyetta.Daha ne olsun:)
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: babi - 11 Kasım 2010, 08:40:43
Bahadır tekrardan güle güle kullan yakıyor valla plakanda güzel olmuş.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: murat - 11 Kasım 2010, 09:06:55
Banadırım bu canavar sana çok yakıştı kardeşim , herşeyiyle harika maşallah ...Darısı başımıza inşallah
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Alfadanadam - 11 Kasım 2010, 09:37:29
Tek kelimeyle muhteşem :) Güle güle kullan Bahadır'cım.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: antihero - 11 Kasım 2010, 09:50:04
maşallah maşallah
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: ycl58 - 11 Kasım 2010, 10:14:51
Plakada anlamlıymış.
Maşallah güle güle kullanın
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Jakomo - 11 Kasım 2010, 10:26:33
Kardeşim ne diğim: Allah kaza bela vermeden keyfle sürmek nasipetsin... inan senin adına çok sevindim.... Artık 1 tur verirsin hehehe
41 kere Maşallah !!!!!
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 11 Kasım 2010, 10:28:16
herkese çok teşekkürler tekrardan..
İnş. sizlerde sahip olursunuz.. çok keyifli bir araç.. aldığımda muallaktaydım.. ama içine oturduktan sonra.. herşey bi anda değişti
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 11 Kasım 2010, 10:32:37
cemal abi ne demek her zaman
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Foxy - 11 Kasım 2010, 10:44:19
Hayırlısı olsun .Güle güle kullanın hayretle bakanlara mutlu tebessümler atın.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Dentist - 11 Kasım 2010, 11:44:44
quote:

Kardeşim ne diğim: Allah kaza bela vermeden keyfle sürmek nasipetsin... inan senin adına çok sevindim.... Artık 1 tur verirsin hehehe
41 kere Maşallah !!!!!


Sen önce 2.5 V6 yı bana ver de ,sonra Bahadır'a istekte bulun Cemal'im...
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Sercan Keklik - 11 Kasım 2010, 12:19:13
güle güle kullan kanka
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: cuneyt - 11 Kasım 2010, 14:04:10
bahadirim gule gule kullan. kazasiz belasiz insallah... canavar canavar masallah :))
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: ku2 - 11 Kasım 2010, 15:05:52
quote:

quote:

Kardeşim ne diğim: Allah kaza bela vermeden keyfle sürmek nasipetsin... inan senin adına çok sevindim.... Artık 1 tur verirsin hehehe
41 kere Maşallah !!!!!


Sen önce 2.5 V6 yı bana ver de ,sonra Bahadır'a istekte bulun Cemal'im...



Bahadır hayırlı olsun.
Güle güle kullan.


Murat Abi,
Benim 2.5'u ne zaman istersen kullanabilirsin.. Boşver sen Cemal'inkini.. :)
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 11 Kasım 2010, 15:05:55
sercan-cüneyt eksik olmayın teşekkürler..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Tuncay Nergis - 11 Kasım 2010, 15:56:34
Hayırlı olsun, maşallah :) İstanbulun en güzel yerlerinden birinde, en güzel araçlardan biriyle dolaşmak gerçekten büyük bir şans. İyi ki İstanbulla kaderimiz bir yerde kesişmiş, düşünün Afrika'nın ücra bir köşesinde doğup yaşadığımızı.. Ne Alfa'dan haberimiz olurdu, ne dünyanın  diğer güzelliklerinden.

Şükretmek gerek.

Edited by - Tuncay Nergis on 12/11/2010  02:00:45
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Calibra - 11 Kasım 2010, 17:24:13
Bahadır maşallah!

Güle güle iyi günlerde kullanırsın inşallah!
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: tolga_ozhan - 11 Kasım 2010, 21:03:47
Çok nefis gözüküyor. Maşallah.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: asklepios - 12 Kasım 2010, 10:25:18
kazasız balasız inşallah...
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 12 Kasım 2010, 13:19:25
hepinize teşekkürler eksik olmayın
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: equinox07 - 12 Kasım 2010, 17:08:51
Allah kaza bela vermesin maşallah çok başarılı hemde çokkk!!!
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: cihan - 12 Kasım 2010, 17:44:01
çok güzel çok... maşallah, kazasız,belasız engüzel günlerde kullanmanız dileğiyle...
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Jakomo - 12 Kasım 2010, 17:44:37
Bugün Öğle Eşme tarafında giderken BHD' nin selefi olan 34 BB' yi gördüm ve aynın şunu düşündüm: Kızım baban seni çok daha güzel biri ile aldatıyor
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 12 Kasım 2010, 18:10:17
ilahi cemal abi niye üzdün kızı

bu arada teşekkürler..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 12 Aralık 2010, 11:26:06
Bahadır selam, hatırlarsan forum.donanımhaber'den bana pm atmıştın plaka ile ilgili, foruma yeni üye olabildim, ne enteresandırki aracı dün teslim aldım ve ardından üyelik başvurunuz şeklinde onay msjı geldi :)

Benim de aynı şekilde tereddütlerim vardı, ama etrafımdaki tüm olumsuz yorumlara rağmen, bu aracı aldığım için çok mutluyum.. (Mat kırmızı Giulietta 1.4T M.Air)

Sabah inanın ekmek almaya diye çıktım yanımda ne cüzdan ne de telefon, maltepede oturuyorum, bostancıya uzayıp geldim.. :)

Çok süper bi araç, inşallah kazasız belasız arızasız kullanmak nasip olur..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 12 Aralık 2010, 11:32:00
Bu arada bi konuda danışmak isterim, maalesef stoktaki araçta kırmızı seramik kaliperler olmadığı için alamadım, en çok istediğim şey olduğu halde. (hem görünüm hem de güvenlik açsından)

Sizce kaliperleri kırmızı sprey ile boyim mi, yoksa brembo kapaklardan mı alim? Ne dersiniz?

[IMG]http://img59.imageshack.us/img59/1972/brembot.th.jpg[/IMG] (http://img59.imageshack.us/i/brembot.jpg/)


Edited by - evrenalpar on 12/12/2010  11:33:22
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Orhan Isvan - 12 Aralık 2010, 14:46:54
Rüyaların yapıldığı malzemeden yapılan yeni Alfa'nızı güle güle, kazasız belasız kullanın inşallah. Hayırlı uğurlu olsun.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 12 Aralık 2010, 15:32:28
quote:

Bahadır selam, hatırlarsan forum.donanımhaber'den bana pm atmıştın plaka ile ilgili, foruma yeni üye olabildim, ne enteresandırki aracı dün teslim aldım ve ardından üyelik başvurunuz şeklinde onay msjı geldi :)

Benim de aynı şekilde tereddütlerim vardı, ama etrafımdaki tüm olumsuz yorumlara rağmen, bu aracı aldığım için çok mutluyum.. (Mat kırmızı Giulietta 1.4T M.Air)

Sabah inanın ekmek almaya diye çıktım yanımda ne cüzdan ne de telefon, maltepede oturuyorum, bostancıya uzayıp geldim.. :)

Çok süper bi araç, inşallah kazasız belasız arızasız kullanmak nasip olur..



hoş geldin kazasız belasız güle güle kullanmanı dilerim..
üyelerimiz ve alfa romeoları bölümünde bekliyoruz resimlerini canavarın..
bildiğim kadarıyla forumda alfa romeo yazılı kaliper kapağı yaptıran arkadaşlar vardı yanlış hatrlamıyosam.. forumu bi araştır derim.. brembo yazılı alma :) alfa romeo yazılı temin edebiliyosan onu al.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 14 Aralık 2010, 22:47:09
Teşekkürler, malum havalar aldığımdan beri kötü, yıkatıp fotoğraf çekmek kısmet olmadı bi türlü, h.sonu inşallah koyucam foto..

Bu arada kaliper işine hala karar veremedim ama brembo yazılı almicam kesin.. ;)
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: FlyByDistinctive - 14 Aralık 2010, 23:44:50
harikulade... güle güle kullanın gerçekten enfes duruyor...
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: ku2 - 15 Aralık 2010, 09:40:19
Hoşgeldiniz.

Kapaklar görüntü olarak şık olabilir ancak...balataların hava almasını engeller. Yapıştırılarak montaj yapılır ki, bence iyi bir yöntem değil. Kaliperlerleri delip montaj yapmak da ayrıca iyi değil.
Ben taktırmayın derim.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Jakomo - 15 Aralık 2010, 10:11:41
Giuletta' yı aldığından beri bahadırın ne sesi çıkıyo ne de sedası  
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Dentist - 15 Aralık 2010, 16:23:03
Evet,ortalarda yok gerçekten.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 15 Aralık 2010, 16:48:34
valla haklısınız.. :) beni soracak olursanız :)
işten eve evden işe bi hayat yaşıyorum şuan ocak ayına kadar eğitimdeyim.. bunaldım bende..
giuliettayı soracak olursanız.. şuanlık herşey yolunda.. fakat bi iki gündür arkadan beni bırakmayan trim seslerinden :p gacırtı geliyor çözemedim nereden geldiğini koltuklardanmı bağlantı yerlerimi tavanmı çözemedim.. buda benim şansım olsa gerek ayın 20 sinden sonra gidebilrsem.. motor ve benzin deposu kapağı sipariş etmiştim onları alcam.. o sırada onuda göstertcem.. :) ne çıkcak bakalım.. ama genel anlamda çok ilgi çekici bir araç.. kullanımı gayet  keyifli..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 15 Aralık 2010, 16:51:38
bu arada biraz daha zaman geçsin. (+) ve (-) lerini paylaşıcam..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 09 Ocak 2011, 21:37:08
bi kaç kare








Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: KAKIRMAN - 09 Ocak 2011, 22:05:13
Sanki mekandaki okulu bir yerden tanıyorum :)
Guliye maşşallah...
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 09 Ocak 2011, 23:55:17
Bu jantlara bayılıyorummm...
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: ATA - 10 Ocak 2011, 00:30:00
Gerçekten harika...
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: asklepios - 10 Ocak 2011, 12:33:43
güzeeeel....
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Alfisti147 - 10 Ocak 2011, 18:04:49
Bu güzellikleri görünce içim gidiyor. 147'im darılmaz inşallah
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 10 Ocak 2011, 22:03:22
burhaniye ilköğretim :)
bende lansman cantını almayı çok istemiştim.. ama autoshowda canlı görünce.. bu cantların daha güzel olduğunu anladım.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Tuncay Nergis - 10 Ocak 2011, 22:45:44
Bunlar mükemmel boşverin onları. Keşke 156ya da güzel gitseydi. Ama bu kadar güzel olmuyor.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 11 Ocak 2011, 18:07:03
sıcak sıcak













Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: tolga_ozhan - 11 Ocak 2011, 18:10:29
Jant seçimi bence de çok başarılı. Her zaman alfa için yuvarlak tasarımlı jantlardan yana olmuşumdur.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 12 Ocak 2011, 13:28:24
quote:
bende lansman cantını almayı çok istemiştim.. ama autoshowda canlı görünce.. bu cantların daha güzel olduğunu anladım.


Ben en başından beri bu janttan istedim, lansman jantlarını beğenmiyorum nedense. Daha içini gösteren jantları seviyorum heralde. Bu araç da bu arada alınabilecek en dolu araç heralde. Olmayan bi opsiyon var mı acaba??  

Bi ara aslında toplanıversek de, yanyana kırmızı-beyaz-bordo-gri giulietta'lar falan bi poz versek, süper olur..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 12 Ocak 2011, 13:47:28
valla güzel olur buluşsak.. zaten istanbul çok durgun reinadan bu yana nedense...

bose hariç herşey var.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: babi - 12 Ocak 2011, 16:15:32
Bahadırım harika resimler 41 kere maşallah zevkle seyrediyorum.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 12 Ocak 2011, 17:24:57
hakan abim sağol
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: coni-wayt - 17 Ocak 2011, 19:07:51
sevgili bahadır aracın bi kaç farklı fotosunu görmüş oldum, beyaz çok yakışıyor bu araca, güle güle kullan
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 17 Ocak 2011, 21:30:11
sagol teşekkür ettim
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 19 Ocak 2011, 18:29:33
3.000 oldu

Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: emin - 19 Ocak 2011, 18:47:22
hayırlı olsun 11111 km yi heyecanla bekliyoruz. ben kaçırdım siz kaçırmayın =)
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 19 Ocak 2011, 18:50:11
1 sene var en az
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: KAKIRMAN - 19 Ocak 2011, 19:31:18
3000 mi Bismillahirrahmanirrahim kaç ay oldu daha?
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Jakomo - 20 Ocak 2011, 11:31:27
Makine Giuletta olunca insan yerinde duramıyor, hep kendini yollara atası geliyor değil mi Bahadır ?!?!?
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 20 Ocak 2011, 13:56:17
bugun tam 77 günlük :)
aynen cemal abi :) gezdiriyor velet
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 24 Ocak 2011, 16:46:15
Bahadır kusura bakma konu dışı ama 95oktan mı kullanıyosun 97 mi? Ben normalde 95 kullanıyodum ama 3-4 kez 97 almaya başladım nedense, egzozdan damlatma yaptı acaba kessem mi karar veremedim.
Servisten 95 diyolar sanırım, zaten depo kapağına da "OPET 95" yapıştırmışlar..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 24 Ocak 2011, 20:57:29
95 kullanıyorum.. 147 de bazen 97 alıyodum farkını anlamadım..
o yüzden gereksiz gördüm.. hep 95 aldım giuliettaya.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 04 Şubat 2011, 18:01:45
sıcak sıcak paylaşıym dedim..
Son değişikliklerle giuliettama ekleyebilceğim benim zevkim açısından bir şey kalmadığını düşünuyorum.. Allah ömür verir ters bi durum olmadıkça uzun bir müddet yola bu şekilde devam edeceğim...

Spor Tampon Altılığı ve Çift çıkış Egzoz'la başlıyım.





Quadrifoglio Verde Üçgen Amblem





Aliminyum Alfa Romeo Amblemli Yakıt Deposu Kapağı





Aliminyum Alfa Romeo Amblemli Motor Yağ Kapağı



Edited by - bado on 04/02/2011  18:44:45
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: tolga_ozhan - 04 Şubat 2011, 18:36:02
Bütün değişiklikler mükemmel özellikle yağ ve depo kapağı süper olmuş.
Bu arada QV sticker'ı beklediniz mi hemen çıkartıp verdiler mi?
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 04 Şubat 2011, 18:38:39
teşekkürler.. :)
giulietta ile birlikte bu aksesuar işi baya ciddiye alınmış sanırsam..
ben beklemedim.. ellerinde olduğunu düşünuyorum ve bu aldığım parçaların kutularıda bi o kadar şık saat kutusu gibi çok hoş yapmışlar..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: tolga_ozhan - 04 Şubat 2011, 18:39:19
Birde aklımdayken ekleyeyim şu anteni en fazla 10 cm uzunluğunda olanlar ile değiştirseniz bence çok daha güzel olacak. Böyle spor tasarıma sahip bir arabaya direk gibi anteni bir türlü yakıştıramıyorum.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 04 Şubat 2011, 18:41:20
bugune kadar dikkatimi çekmedi desem anten :) varsa buna uygun dikkate alıcam..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: tolga_ozhan - 04 Şubat 2011, 18:42:57
Bu antenlerin hepsi standart. Yani viralı kısımları standar oluyor. Niyetiniz varsa istediğiniz herhangi bir kısa anteni seçebilirsiniz.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Dentist - 04 Şubat 2011, 18:51:59
Çok güzel hareketler bunlar Bahadır...
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: emin - 04 Şubat 2011, 19:27:44
araç on numara olmuş, depo kapağı anahtarla açılıyor normalde bu yeni kapakla birlikte anahtara gerek kalmıyor sanırım? güle güle kullan tüm ayrıntılar harika.

Edited by - marseille13 on 04/02/2011  19:31:10
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 04 Şubat 2011, 19:36:13
Teşekkürler depo kapağı anahtarsizdi zaten
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: emin - 04 Şubat 2011, 19:49:37
quote:

Teşekkürler depo kapağı anahtarsizdi zaten



anladım mitoda anahtarlı olduğundan giuliettada da aynı şekilde olduğunu düşünmüştüm.dış kapağı açmak için içeriden bir buton falan var ozaman?
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: ku2 - 04 Şubat 2011, 19:54:12
Bahadir,

Plastik yoncalari kaca aldin..?
Mito QV de olanlarin aynisi degil mi..?
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 04 Şubat 2011, 19:58:13
Oda yok anahtara entegre kapılar aciklen depo kapağı da açık oluyor.çit citli.
Üçgen yonca sanırım 100 tl toplu verdigim için tam hatırlamıyorum.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: ku2 - 04 Şubat 2011, 20:14:59
2 adeti 100 dimi..?
nereden aldin ..?
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 04 Şubat 2011, 20:33:46
Ewet 2 adet Zincirlikuyu BİRMOT
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Sercan Keklik - 05 Şubat 2011, 02:22:11
abı masallahta su arka plakayı bı zahmet app yaptır bu nedır yahu :)
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 05 Şubat 2011, 03:39:49
var sercan yaptırdımda mühürletmem gerek.. bide bana sormadan bunu silikonla yapıştırmışlar..sökünce iz falan kalır..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Sercan Keklik - 05 Şubat 2011, 09:35:30
hıc bısı olmazda dışarda yaptıgın plakaya asla mühür vurmazlar :)
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: depeche101 - 05 Şubat 2011, 11:17:24
Hayırlı olsun bado ,

Hepsi çok yakışmış gerçekten
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 05 Şubat 2011, 12:12:39
Teşekkürler :)

Ee sercan on app arkayida muhursuz yaparsak cezadan kaçış yok :)
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 07 Şubat 2011, 12:37:45
Bahadır süper olmuş, güle güle kullan..

Tampon ve sticker olayını yapmak istiyorum en yakın zamanda ama Beylikdüzü olayı beni kasıyor maalesef..

Bu egzozların şeklini de alttan çekip paylaşabilirsen çok sevinirim.. Dediğin gibi ayrı susturucu mu taktınız yoksa mevcuttan boru mu çektiniz yoksa süs mü oldu???
Ayrı egzoz taktıysanız seste değişiklik var mı? :))
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 07 Şubat 2011, 12:45:31
evren diğer topik'e yazdım :)
iki susturucu oldu.. beylikdüzün'e niye gidiyosun ki ver z.kuyuya olsun bitsin..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: KAKIRMAN - 07 Şubat 2011, 13:34:25
Maşşallah diyorum. Yalnız benzin pompacılarına dikkat et alfist felan çıkar kapak cebe gider
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: murat - 07 Şubat 2011, 16:01:24
Daha ne olsun diyorum...Güle güle kullan kardeşim
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 07 Şubat 2011, 16:14:55
Ya Bahadır şu benim "Gaz pedalı" aldığımda yoktu ya hani, onun için fotoğraf çekip göndermiştim, sipariş verdiler falan filan, daha gelmemiş güya.. 1,5 ay oldu, bana biraz hikaye gibi geliyo.

Ayrıca Fren pedalındaki de fırladı, onu da takamadım..

O yüzden gidip hepsini yaptırmak istiyorum, hatta ve hatta söz verdikleri boya korumayı da yaptırmadılar, onu da yaptırmak istiyorum artık..

Anlicaan çok işim var o tarafta.. :)

Bu arada seste değişiklik var mı?? Biraz daha artış oldu mu?
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 07 Şubat 2011, 18:07:57
murat abim eksik olma ;)

ilhan abi teşekkür ederim.. ilk aldığım sırlarda bi tane pompacı kapak kapanmıyor dedii abi.. niye dedim du bakıym.. adettir abi ilk fulleme falan dedii bişeyler sıkıştır demişti

evren. valla sesde değişiklik varmı bilmiyorum açıkcası dikkat etmedim.. bana sesden çok görüntüsü yetiyor açakcası..ama servisdekiler ne güzel ses geliyor demişti..

evren sana tavsiyem z.kuyuyu kullanman aracı oradan aldın diye orayı kullanmak zorunda değilsin. hüseyin abiye git mevzuyu anlat sana yardımcı olacaktir.. boya korumayıda bende yarın yaptırıyorum.. küçükyalıda.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 08 Şubat 2011, 13:03:31
Aracı oradan aldığım için, eksikliği de onların halletmesi gerekiyor. Tespit yapıp sipariş verdiler işte ama bekliyorum..

Açıkçası %30 indirimim var orada biraz da ondan..

Boya korumayı K.yalı Birmot'ta mı yaptırıcan, başka bi yerde mi?
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Volkan - 20 Şubat 2011, 13:33:55
Araç çok güzel hakikaten hayırlı olsun
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 20 Şubat 2011, 14:15:46
Sagolun
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 17 Mart 2011, 22:48:10

Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: emin - 17 Mart 2011, 23:28:40
hayırlı olsun Bahadır abi.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 18 Mart 2011, 22:20:53
Benim km'yi sormayın 3 ayda 3333 oldu..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: KAKIRMAN - 18 Mart 2011, 23:40:43
Ha gayret bana yetişeksiniz ha :)
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 19 Mart 2011, 00:42:37
emin sağol :)

evren yavaş geliyosun

ilhan abi sorması ayıp senin kaç km?
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: KAKIRMAN - 19 Mart 2011, 19:52:31
Sorması ayıp değil de aldığımdan bu yana 6000 küsur km oldu. 2009 aralıktan bu yana tabii
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: ozi156 - 14 Nisan 2011, 23:08:34
hocam gercekten guzel olmuşşşş...tampon işini düşünebilirimmm ciddi ciddiii...
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: coni-wayt - 14 Nisan 2011, 23:16:10
ben 5bini geçen hafta geçtim, yavaş gidiyorsunuz, biraz hızlanın ama ya
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 04 Eylül 2011, 00:25:11
uzun zamandır sessizdi başlık :)

bayram tatili için 8 günlük alanya'ya kaçtım. ve giulietta'nın ilk uzun yol deneyimi idi.

ort. 100 km olmak kaydıyla 100-130 km arası bi hızla aşağıdaki tüketim değerini verdi.

Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Murat Sağlam - 04 Eylül 2011, 00:26:47
bahadır tatil bitti mi?
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Murat Sağlam - 04 Eylül 2011, 00:30:41
degerler iii bence ...
ortalama 30 kuruş yakmış...
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 04 Eylül 2011, 00:38:23
bitti bitti döndüm.. ;)

bencede iyi murat.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 04 Eylül 2011, 10:56:38
Ortalama 7'den aşağıya inmiyo zaten meret, az biraz daha bas hemen 7,5.

Şehir dışı 4.6 Lt yazıyo fabrika değerlerinde, o nası oluyo çok merak ediyorum, heralde 70'le falan gitmek lazım..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 04 Eylül 2011, 12:38:21
evren şehir içi nerdeyse 2 katı.. bu yaz isyanlardaydım klimasızda gezemiyorum..
şehir içi 400-500 km arası idi..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: dr_no - 04 Eylül 2011, 13:48:00
Bence bu verileri fabrikanın deposunda, rüzgarsız ve serin ortamda, dyno üzerinde şehir içi 40km sabit, şehir dışı 70km sabit hızla almış adamlar.

Lisedeki sorularda verilen NŞA (Normal Şartlar Altında) gibi bir ideal durum öz konusu sanırım.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: ozi156 - 04 Eylül 2011, 22:34:18
Bahadir valla senin su navigasyonu gorunce niye almadim diye beynimi yiyorumm:(
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 04 Eylül 2011, 22:59:22
quote:

evren şehir içi nerdeyse 2 katı.. bu yaz isyanlardaydım klimasızda gezemiyorum..
şehir içi 400-500 km arası idi..



Ben depo fullemiyorum, hep 100 alırım, ş.içi 240-250 km civarı yapıyor.. Seninki biraz daha az gibi geldi bana.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 04 Eylül 2011, 23:47:40
özcan abi bnde senin gibi dememek için aldım :)

evren istanbulda yaz oncesi ş.içi-ş.arası karışık diim 720 km gordum en fazla
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: ku2 - 05 Eylül 2011, 01:19:23
Ben 2.5 ile sehirici 460-480 km yapiyorum..
Vay be..iyi durumdayim desenize :))
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: agucba - 05 Eylül 2011, 03:02:10
Otomobillerin depoları "şehir içinde ortalama 450-500 km gidebilsin" fikrine göre tasarlanıyor bildiğim kadarı ile. Farklar zaten uzun yolda kendini belli ediyor.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 05 Eylül 2011, 17:19:45
Ben bu işi çözemedim, 1.6 Tipt. A3 ile uzun yolda full depo 650km falan yapardım.

Şimdi düz vites 1.4T Giu ile de uzun yolda hemen hemen aynı km'yi yapıyorum. Üstelik akıllı uslu kullandığım halde, (100-120km) max 700 km.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Ertaco - 05 Eylül 2011, 17:47:58
Benim tecrübelerime göre arabanın motoru büyüdükçe, yüksek süratlerdeki tüketimi düşük hacimli motorlara göre daha düşük kalabiliyor. dolayısı ile 1600 motor bir araç 120km sabit hızda 1400 motora göre daha az yakabilir. Ancak şehir içinde (dur-kalk trafiğinde) durum tam tersi tabiiki.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: ku2 - 05 Eylül 2011, 20:58:04
Uzun yolda ise 140-150 ile giderek 6. viteste
535-40 km goruyorum.

120 ile gitsem (gidebilsem) daha da dusururum gibi geliyor bana.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 23 Eylül 2011, 14:30:10
Bahadır, navigasyonla ilgili bi gelişme olabilir, Türkiye haritası açılmış sanırım, izin çıkmış yavaş yavaş yükletiyomuş millet arabalara..
(BMW, Mercedes'cilerden duydum ama Alfa için geçerli mi bilmiyorum)
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: cuneyt - 23 Eylül 2011, 14:40:11
quote:

Bahadır, navigasyonla ilgili bi gelişme olabilir, Türkiye haritası açılmış sanırım, izin çıkmış yavaş yavaş yükletiyomuş millet arabalara..
(BMW, Mercedes'cilerden duydum ama Alfa için geçerli mi bilmiyorum)



Mercedesi aradım simdi konuyla ilgili. Henuz boyle bır uygulama baslamamıs. Heyecanlanmıstım hevesim kursagımda kaldı :(((
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 23 Eylül 2011, 15:17:54
quote:

quote:

Bahadır, navigasyonla ilgili bi gelişme olabilir, Türkiye haritası açılmış sanırım, izin çıkmış yavaş yavaş yükletiyomuş millet arabalara..
(BMW, Mercedes'cilerden duydum ama Alfa için geçerli mi bilmiyorum)



Mercedesi aradım simdi konuyla ilgili. Henuz boyle bır uygulama baslamamıs. Heyecanlanmıstım hevesim kursagımda kaldı :(((




Mercedes'le ilgili olarak, daha dvd'nin ellerine ulaşmadığı yönünde bi duyum aldım ben de..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 23 Eylül 2011, 19:11:51
hadi inşallah evren dediğin gibi olur bugün birmottaydım. onlarada henüz ulaşan bi haber yok.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: obasar - 11 Kasım 2011, 14:06:40
quote:

Ben 2.5 ile sehirici 460-480 km yapiyorum..
Vay be..iyi durumdayim desenize :))



:))
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 02 Aralık 2011, 17:05:58
biraz hareket şart.













buda çalışmayan navigasyonum



Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: babi - 02 Aralık 2011, 17:10:21
Bahadır çok güzel resimler, hele kızkulesi resmi harika.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: canunal - 02 Aralık 2011, 17:20:27


öğretmen maaşları fazla =))
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 02 Aralık 2011, 17:33:41
sağol hakan abim..

can gelen giden takılıyor öğretmenlere.. ne fazlası ya allah yardımcımız olsun.. extra uraşmasak bişeylerle peh..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: canunal - 02 Aralık 2011, 22:53:02
extra neyle uğraşıyorsan beni de uğraştır abi :D
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 02 Aralık 2011, 22:54:15
Maaşallah Bahadır, benim anlamadığın, o kadar hacker var, uzman kişi var, şu navigasyona Türkiye haritası nasıl yüklenemiyor bir türlü anlamıyorum.. Yok mudur bunun bi yolu, çok mu zor?
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Murat Sağlam - 02 Aralık 2011, 23:22:04
Show yapmışsınız  kardes...
Senin dükkanın önümù burası
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: tolga_ozhan - 03 Aralık 2011, 00:08:33
Resimlerde giuli'de çok şık. Maşallah.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: emin - 03 Aralık 2011, 00:38:28
quote:

Show yapmışsınız  kardes...
Senin dükkanın önümù burası



Murat abim özledim vallahi seni =) öpüyorum

Bahadır abi maşallah iyi yol yapmışın. Nazar değmesin. Türkiye haritası yüklenmiyorsa, viyanaya kadar gitmek sana yazılmış al da gel abi =)
ordan italyayı da alalım da, alfalar türkiyeye vergisiz girsin =)

Edited by - Emin Kurtoğlu on 03/12/2011  00:38:48
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Fatihob - 03 Aralık 2011, 00:59:54
farlar yanmadan sisler yanmıo dimi ben yanlış görmedimsanki far yanmıo gibi.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 03 Aralık 2011, 01:54:52
evren inan hiç kimseye sormadım bakmadım belkide vardır. ama kötü bi sonuçla karşılaşmamak için uraşmak istemiyorum.

fatih farların yanmasına gerek yok led'ler her daim açık olduğu için. yani farlar yanmadan sisler yanıyor.

murat özletiyosun bak kendini.. ewet benim dükkanın önü..

tolga teşekkür ederim.

emin valla epey yol yaptık gerçekten her gün okul git-gel 50 km :(
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Fatihob - 03 Aralık 2011, 03:35:03
bizde olmuo işte öyle abi illa kısalar yanıcakki sisler açılsın..güzelmiş gulinin bu özelliği
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: canunal - 03 Aralık 2011, 03:49:40
o zaman kaçak alman gecesine gelsin =)ajda pekkan'dan YAN (http://www.youtube.com/watch?v=LgtMVn-FIPA)

Edited by - Can Ünal on 03/12/2011  03:50:24
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Fatihob - 03 Aralık 2011, 04:08:04
dönerken az bişi yanladım ıslak yer buldum çok mutluyum Almanları seviyorum
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: canunal - 03 Aralık 2011, 04:21:08
Fatih sen birşeyleri eksik yapıyorsun sanırım =D
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Fatihob - 03 Aralık 2011, 04:28:00
bizimki öyle genç delikanlı değil yılların yorgunlugu var dede gibi takılıo ortalardaŞaka maka üflemeli beslemeli olmadıgından ciğerden anca bu kadar güç üretio oda yetmiyo
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: murat - 03 Aralık 2011, 14:20:56
Bu ne Bahadır ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-alfa-romeo-giulietta-1-4-multiair-dist-tum-donanim-listesi-66247454/detay/
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Murat Sağlam - 03 Aralık 2011, 20:01:53
Bahadır hayirdir...bu nerden çıktı simdi
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Sercan Keklik - 03 Aralık 2011, 20:51:15
klamıs kahveden sonra adam vazgeçmiş artık alfadan haha
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 04 Aralık 2011, 03:45:55

piyasa araştırması.. satacağımdan değil

bu fiyatı verenede hayır demem ama..

sercan bu virüs çok zor çıkar içimden..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: emin - 04 Aralık 2011, 13:03:56
Mito alacak mito
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: KAKIRMAN - 05 Aralık 2011, 00:48:34
Hayırlısı neyse o olsun...
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 05 Aralık 2011, 15:16:05
Bahadır ben de koyayım ilana, kardeş kardeş takılsınlar, milletin gözü bayram etsin..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 05 Aralık 2011, 23:27:29
emin: yok daha neler :))
ilhan hocam sagol..
evren :) koy,koy kardeş kardeş aynen..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: tufanfb - 08 Aralık 2011, 02:25:57
maşallah! :)
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 08 Aralık 2011, 17:24:47
teşekkürler..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: oridilbo - 10 Aralık 2011, 23:06:12
Hocam merhaba.bugün selam veremedim ama en azından buraya yazmak istedim. Kadıköy'ün ara sokaklarında çıkabileceğim bir yer arıyordum baktım başka yöne sapmışsın. Aracının maşallahı var. Bu arada ön plaka olmadan iyi geziyorsun vallahi
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 11 Aralık 2011, 01:18:44
merhabalar. :) ya plakayı kestiremedim bi selektör yapardım. valla 1 yıl oldu daha karışan eden  yok plakaya ki bende yerinde duran biri değilim çok gezerim. :) aman şeytan kulağına kurşun. bugün girmediğim yer kalmadı o ara sokaklarda lanet olsun..
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: dragut - 22 Mayıs 2012, 10:17:38
çok emek edilmiş. güle güle kullanın:) bu arada profildeki siyah 147'yi sanki geçen gün İskenderun'da gördüm. hatay'dan birine mi sattınız? merak ettim.
Başlık: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 22 Mayıs 2012, 10:35:23
sağolun teşekkür ederim.. yok benim 147 istanbulda arkadaşıma sattım.. :)
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: aly - 03 Kasım 2012, 09:28:36
maşallah allah kaza bela vermesin inşallah...
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 03 Kasım 2012, 11:34:56
You are not allowed to view links. Register or Login
maşallah allah kaza bela vermesin inşallah...

teşekkürler hep birlikte..  ;)
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: erol1903 - 30 Mayıs 2013, 16:02:59
Karacaahmetin ordaki isiklarda karsilastik korna caldim ama duymadiniz heralde :)
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 14 Mayıs 2015, 11:41:54
Evet bir alfa maceramda dün itibariyle sonlandı.
Gercekten Gönül bağı oluşuyor insanın alfasına :) içim çok buruk

5 yıl 147
4.5 yıl giulietta

Alfaya bi virgül koyuyorum bi 5 yıl.
Yola Mercedes CLA 200 AMG ile devam edicem kısmetse.
Alfam yok diye beni dışlamayın he :))
Her zaman buralarda olucam.

Son bi kaç foto...


[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/14/99a867cae2dae3f57bc9a94e8d1cf43f.jpg[/img]
[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/14/c6232c32eb785d59153abc917fe1889b.jpg[/img]
[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/14/e5e40f15de6e694d89d748a6a1c43a5e.jpg[/img]
[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/14/184ea9a344aea926a7b6ce20ef27c8c1.jpg[/img]


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Gouki - 14 Mayıs 2015, 12:03:40
Hayırlı olsun abi. Umarım ilerde tekrar yolun Alfa ile kesişir.
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: depeche101 - 14 Mayıs 2015, 12:04:42
Hayırlı olsun Bahadır , seninle aynı günlerde almıştık ilk gelen  Giu'ları , ben de 4 sene bindim neredeyse.  Sanırım en uzun süre kullananlardan biri sen oldun . Dönüşün güzel olur inşallah  :alkis:
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: ozoozo - 14 Mayıs 2015, 12:07:14
Giu mu almadan önce bakıpta hayran kaldığım giulardan birtanesiydi özellikle içeriden ekran ile çok şanslı alan kişi :) hayırlı uğurlu olsun.


OZO..!!!
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: wolkanku - 14 Mayıs 2015, 14:56:02
hayırlısı olsun bahadır.
yeni c amg ile cla amg arasında fiyat farkı çok mu? arkadan itiş ve biraz daha kaliteli malzeme için değer mi acaba diye merak ettiğim için soruyorum.
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Fatihob - 14 Mayıs 2015, 14:59:08
Abi hayırlı olsun.
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 15 Mayıs 2015, 08:13:52
Iyi temennileriniz icin teşekkürler


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 15 Mayıs 2015, 08:19:56

You are not allowed to view links. Register or Login
hayırlısı olsun bahadır.
yeni c amg ile cla amg arasında fiyat farkı çok mu? arkadan itiş ve biraz daha kaliteli malzeme için değer mi acaba diye merak ettiğim için soruyorum.

Volkan Sağol kardeşim. Ya ewt zaten durumları zorlayarak CLA alıyorum.
Aldığım araç CLA 200 AMG gece paketli 132.000 anahtar teslim.
C AMG ye akıllı IŞIK sistemi koy onu koy bunu koy derken 165-170 i buluyor. iskonto yok C de. Temmuza kadar aracda yok. CLA yi yüzde 7 iskonto ile aldım normalde 142 kusur.


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: wolkanku - 15 Mayıs 2015, 08:27:30
165-170 yüksekmiş.
c showroomlara ilk geldiğinde 150 civarında amg paketli fiyatıydı. ama tabi kurlar vs. uçtu gitti.
dur kalk istanbul trafiğinde arkadan itişin de keyfine varmak zor zaten :)

ne renk aldın?
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Utku - 15 Mayıs 2015, 09:21:59
Maşalah epey uzun sürmüş birlikteliğiniz.
Artık araç değiştirme vakti geldiğini anlayabilirim ama ;
Böyle güzel bir aracın üstüne yaklaşık 75 bin gibi bir rakam verip cla ya binmeyi hiç istemezdim yahu.
Henüz almadığınızı varsayarak yazıyorum, alındıysa hayırlı olsun çok iyi seçim :)
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 15 Mayıs 2015, 10:36:32

You are not allowed to view links. Register or Login
165-170 yüksekmiş.
c showroomlara ilk geldiğinde 150 civarında amg paketli fiyatıydı. ama tabi kurlar vs. uçtu gitti.
dur kalk istanbul trafiğinde arkadan itişin de keyfine varmak zor zaten :)

ne renk aldın?

Volkan C amgnin liste fiyatı 155 bin suan bos hali tabi ;)
Ben beyaz aldım yine


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 15 Mayıs 2015, 10:39:27

You are not allowed to view links. Register or Login
Maşalah epey uzun sürmüş birlikteliğiniz.
Artık araç değiştirme vakti geldiğini anlayabilirim ama ;
Böyle güzel bir aracın üstüne yaklaşık 75 bin gibi bir rakam verip cla ya binmeyi hiç istemezdim yahu.
Henüz almadığınızı varsayarak yazıyorum, alındıysa hayırlı olsun çok iyi seçim :)

Ewt uzun sayılacak bi birlikteliğimiz oldu. Açıkcası satmayı pek düşünmüyordum. Fakat daha Istanbul trafiğine manuel bi araçla tahammülüm kalmadı. Boyle bi karar verdim :) teşekkürler


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: tolga_ozhan - 15 Mayıs 2015, 10:42:24
Çok güzel ve dolu bir Giulietta'ydı daha nice güzelleri gelir umarım. Hayırlı olsun.
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 15 Mayıs 2015, 10:47:19

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun Bahadır , seninle aynı günlerde almıştık ilk gelen  Giu'ları , ben de 4 sene bindim neredeyse.  Sanırım en uzun süre kullananlardan biri sen oldun . Dönüşün güzel olur inşallah  :alkis:

Saol Okan abi aynen oyle hemen ayni zaman almıştık :) 62.000 km olmuştu. Dedim vakti geldi bide dediğim gibi trafik vs sıktı artık manuel.


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 15 Mayıs 2015, 10:48:37

You are not allowed to view links. Register or Login
Çok güzel ve dolu bir Giulietta'ydı daha nice güzelleri gelir umarım. Hayırlı olsun.

Teşekkürler :)


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 26 Haziran 2015, 11:45:49
Buda CLA beyler giuliadan sora sarmaz gerçi [IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/26/16dbc2d9223d33401725834012f1f7ed.jpg[/img][IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/26/5a0305e99fb7fa5ec9c1e4c2ce5129f6.jpg[/img]


Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Alper - 26 Haziran 2015, 21:01:11
You are not allowed to view links. Register or Login
Buda CLA beyler giuliadan sora sarmaz gerçi [IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/26/16dbc2d9223d33401725834012f1f7ed.jpg[/img][IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/26/5a0305e99fb7fa5ec9c1e4c2ce5129f6.jpg[/img]


Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
Yaa bırak yaa...
Bu ne arkadaş bekle dedim ben sana ocağa kadar.
Şaka bi  yana kazasız belasiz dostum
Daha güzelleri de olur inşallah.
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Fatihob - 26 Haziran 2015, 21:22:47
Abi hayırlı olsun, yine kapmıssın BHD plakayı.
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: evrenalpar - 26 Haziran 2015, 23:51:48
Bahadır'ım hayırlı olsun güle güle kullan, beyazdan sıkılmadın mı yahu dicem ama bu arabaya da bunun dışında bir de fümeyi yakıştırıyorum. Benim de A3 'ün kredisi bitiyo ama sıkıldım öde öde, biraz ara vericem ben de :) Seneye yaza kısmetse..
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: Lbe - 27 Haziran 2015, 01:02:30
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun Bahadır , seninle aynı günlerde almıştık ilk gelen  Giu'ları , ben de 4 sene bindim neredeyse.  Sanırım en uzun süre kullananlardan biri sen oldun . Dönüşün güzel olur inşallah  :alkis:

Saol Okan abi aynen oyle hemen ayni zaman almıştık :) 62.000 km olmuştu. Dedim vakti geldi bide dediğim gibi trafik vs sıktı artık manuel.


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk

Dur abi 5. yılı deviriyorum benim Juljulle :D

Hayırlı olsun Bahadır abi kazasız belasız güzel günlerde kullanırsın inşallah :arkadasim:
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 27 Haziran 2015, 01:04:28
Herkese tesekkur ederim iyi dilekleri icin :)
EVREN giuliada birleşelim :))


Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: emin - 27 Haziran 2015, 01:17:56
plaka harika, no comment  >:D
Başlık: Ynt: 34 BHD 50 {Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP M.Air}
Gönderen: bado - 27 Haziran 2015, 12:04:13
Kaptık valla fatihcim :) Sağol emincim


Sent from my iPhone 6 using Tapatalk