Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları => Konuyu başlatan: ali kaynak - 03 Aralık 2015, 01:24:55

Başlık: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 03 Aralık 2015, 01:24:55
Çok şükür ayrilik kisa surdü ve tekrardan 2003 Mk1.5 2.0ts ss almak nasip oldu
Özel nedenlerden dolayi çok begendigim rossomu satmistim daha duşuk model alfa bakarken bu araci favorilere ekledim ama fiyat bi hayli ucuktu aracin sahibi afyonda avkatlik yapan Murat bey çok uygun fiyatli bi polo bulunca fiyati geri çekti söyle böyle derken sağosun bizi kirmadi gel konusuruz dedi atladim afyon a gittim.
Afyon bolvadin de expertiz yaptirma durumumuz yoktu aracin bakimlarini ankarada Alfin yapiyormus Alfin i aradim aracı tanidilar ve bakimlarinin zamaninda yapildigini ve haricinde bi sikintisi olmadigini soylediler burdan Alfin deki ustalarima tesekkur ediyorum, bolvadin de araci kullandim begendim fiyattada anlastik notere geçtik çok sükür istanbul a geldik ufak tefek sorunlari var yavaş yavaş sirasiyla yapilacak artik.
Aracin kislik bakimlari Alfin de yapilmis Lpg yok ve 160.000 km de

Bir kac resmini paylasmak istiyorum

Lütfen Maşallah lariniz eksik etmeyin ;)

[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/02/93654304add00afbe2ebde7da838a011.jpg[/img]
[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/02/81f56715e35b6dad8cf539222d8c4788.jpg[/img]
[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/02/19638055ef931a43f1b86ed3d9e6f331.jpg[/img]
[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/02/9d3588144fc4ebe2ef7cb66fe9cff206.jpg[/img]
[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/02/9c96b4fbb832009d501e2b9042b66a01.jpg[/img]
[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/02/fd409fdc079605e523510ceb9005af34.jpg[/img]




A0001 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: Reha - 03 Aralık 2015, 02:21:11
Ali abi benim 156 sana nasip olmadı demek ki kısmetinde bu varmış. İyi günlerde kullanırsın inşallah. Bagaj kapağı ufak bir ayar istiyor sanki. Bir de cam filmi sökülse ya da yeniden çekilse güzel olur.
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: MuRaT34 - 03 Aralık 2015, 08:49:21
maşallah allah kaza bela vermesin hayırlı olsun  :nazar:
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: erkan - 03 Aralık 2015, 09:23:50
Ali abi hayirli olsun, yine denk getirmissin rossoyu keyifle kullanirsin inşallah.   17 ss var satilikta kaçırma derim +3cm eicbahla  noktayı koyarsin :yukari-ok:
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: e.ateskaya - 03 Aralık 2015, 09:57:45
Ali abi, öncelikle hayırlı ve uğurlu olsun. Kazasız, belasız güle güle kullanman dileklerimle.
Dün akşam ki buluşmamız ayak üstü olan sohbetimizden bir kaç kare atıyorum.
Farkında olmadan 1 saat ayakta, kış günü soğukta sohbet etmiş durmuşuz. Belki hanımlar aramasa daha da duracaktık, niyetlenmiştim ben o gri 156'yı çekecektim yanımıza da vakit darlığı diyelim..

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F3jqEL5.jpg&hash=5a87243666531376451c1bc43608de31273b38df) (http://hizliresim.com/3jqEL5)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F9qdmGr.jpg&hash=3d43a86c38451fd8d6d90009e5d06711de93cf1b) (http://hizliresim.com/9qdmGr)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F5mQDYl.jpg&hash=1d75130017efcfdbfe15b74b220103fa946d00ce) (http://hizliresim.com/5mQDYl)
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: Sercan Keklik - 03 Aralık 2015, 10:18:15
hoşgeldiniz
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: Kibitzer - 03 Aralık 2015, 10:43:42
Mükemmel kombinasyon, kırmızı mk1,5. Daha ne ister insan. Hayırlı olsun, Maşallah  :nazar: :nazar: :))
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: Jakomo - 03 Aralık 2015, 11:02:32
Allah kazasız belasız her daim keyifle kullanmak nasip etsin.... :nazar: :nazar: :nazar:
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: cemalettin - 03 Aralık 2015, 11:07:57
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanmak dileğiyle.
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 03 Aralık 2015, 18:28:04
Cemalettin ,Jakomo,Kibitzer, Sercan Keklik, Erkan, Murat34, Reha, Emre, 
İyi dileklerinize ve Aracimi Beğenmenize çok sevindim hepinize ayri ayri  teşekkür ederim. :)
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: Sitsabaiesan - 03 Aralık 2015, 19:04:09
 :nazar:hay maşallah nar gibi  :D tekeri düz bassın.
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: sarpgrey - 03 Aralık 2015, 19:13:11
Hayırlı olsun
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: DcD-Semih - 03 Aralık 2015, 20:44:49
Ali abi hayırlı olsun sattığının aynısını almışsın maşallah, nacizane fikrim teledialleri satmadıysan buna tak Ss leri elden çıkar bir takım da Eibach la harika durur diye düşünüyorum.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: vieri - 03 Aralık 2015, 22:46:14
Hayırlı olsun.Maşallah.  :nazar: :)
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: Recep Küçük - 03 Aralık 2015, 23:22:14
 :nazar:maşallah hayırlı olsun
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: OğuzCanAlantor - 03 Aralık 2015, 23:57:13
Ali bey rica ederiz güle güle kullanın güzel bir araç aldınız , Ankaraya uğradığınızda her zaman beklerim .

Maşallah  :nazar:
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 04 Aralık 2015, 00:00:04
Teşekkür ederim
Semih , Sitsabaiesan , Sarpgrey , Vieri , Recep Küçük

You are not allowed to view links. Register or Login
Ali abi hayırlı olsun sattığının aynısını almışsın maşallah, nacizane fikrim teledialleri satmadıysan buna tak Ss leri elden çıkar bir takım da Eibach la harika durur diye düşünüyorum.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Semih jant konusunda bende Senin gibi düşünüyorum yay olsa direk teledial leri takıcam ama yayı kim kaybetmiş ben bulayım  ;)
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 04 Aralık 2015, 00:08:35
You are not allowed to view links. Register or Login
Ali bey rica ederiz güle güle kullanın güzel bir araç aldınız , Ankaraya uğradığınızda her zaman beklerim .

Maşallah  :nazar:
İlk aracımıda sizin onayınızla alıştım bu aracıda Yardımlarınız ve desteğiniz den dolayı tüm Alfin Otomotiv çalışanlarına ve size de tekrardan çok teşekkür ederim Oğuz bey. İnşallah çayınızıda içmeye gelicem.
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: Muratözdemir - 04 Aralık 2015, 19:15:28
Hayırlı olsun. Film, jant ,yay nokta :)

A0001 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: krm1983 - 04 Aralık 2015, 19:59:16
Maşallah. Kazasız belasız.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 08 Ocak 2016, 20:59:24
Gecen ay araca Lovato lpg taktirdim obm sistem mis çok fazla kullnamaya firsatim olmadi ama 65 tl ye full depo ile 260 km yol yaptim
3 haftadirda arac yatiyordu ufak tefek isler yapilacak diyerek Bu hafta firsat bulup ustamin yolunu tuttum:) Ya allah basladik kontrol e..yag kacaklari vardi
  Ust kapak contasi asinmis degistirelim dedim bi baktik conta yok :) sivi conta sıkılmıs temizledik ve contayi taktik.
Karter tahliye tipasinin üzerinde silikon vardi ve yalama oldugunu tahmin ediyordum yag kacagi vardi silikonu kaziyinca bi baktik karter çatlak ,karteri söktuk birde ne gorelim kendisini usta zanneden adamlarin ust kapak contasina sıktıklari sivi conta parcalari koparak karter e dusmus ve karterdeki suzgec i tikamis ,her iste bi hayir var derker ya hakikaten doğruymus. Karteri kaynak yaptirdik ve süzgeci temizledik.
Soğuk havalarda ön takimdan gıcırtilar geliyordu bakalim ustam basladik bi kere dedim:) Alt salincak.üst 2 salicak , z rot, ve on arka tum lastikler degisti.
Viraj demir lastiklerine bakalim dedik asinmis ustam 30/tl ye de var ama  bozulmama garantilinde var nepalim dedi  garantili olsun ustam dedim onlarida yeniledik
Aa oda ne sanzuman kulagi sıkıntıli onuda degistirdik
Bu arada katalitik konvektorunde icini bosalttik
Hava fitresi ,castrol 10x40 yag ve hayatimda ilk defa gordugum o acayip marka yag filteside yenisi ile degisti.
Araci alirken baktirma firsatim olmamisti ve sadece kullanarak almistim kenara bi miktar para ayirmistim cok şukur masrafim ayirdigim parayi gecmedi , şimdi aractan dahada keyif alarak kullanmaya basladim tik.ses yok.ama şimdide alt takim sesi varken duyamadigim trim sesleri gelmeye basladi :)

Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: DcD-Semih - 08 Ocak 2016, 22:03:55
Güzel bakımlar yapılmış, bir ara ayarlayalım da Sefa abiyle birlikte ufak bi buluşma düzenleyelim abi sanada uygunsa bi inceleyelim yeni 156 nı :)
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ozroztrk - 08 Ocak 2016, 23:47:54
Maşallah çok güzel araç  :nazar: :nazar: İyi günlerde kullanın  :yukari-ok:
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 09 Ocak 2016, 22:14:09
You are not allowed to view links. Register or Login
Güzel bakımlar yapılmış, bir ara ayarlayalım da Sefa abiyle birlikte ufak bi buluşma düzenleyelim abi sanada uygunsa bi inceleyelim yeni 156 nı :)
Olur tabi belki ömerliye çay icmeye de gideriz :)

A0001 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: schumi - 09 Ocak 2016, 22:25:37
Hayırlı olsun, kazasız belasız...
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: E.Ç.M. (MiTongin) - 09 Ocak 2016, 23:43:23
Hayirli ugurlu olsun insallah...
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: OğuzCanAlantor - 10 Ocak 2016, 13:50:42
LOVATO her zaman tavsiye ederim kendi araçlarımada takttırdığm bir sistem güzel bir tercih yapılmış.

Bakım için başınıza gelenler için üzüldüm. Araç bizim servise geldiği dönemlerde Kapak ve conta durumunda bir bakım yapılmamış herhalde başka bir yerde yaptırılmış.

Yine isterseniz eski bakım listesini atabilirim sistemden belki sizede referans olabilir.

Yanlış hatırlamıyorsam biz o araçda 1-2 bakım 10/60 ile devam etmiştik.

10/40 ile devam etmişsiniz belki şu dönemlerde yağ yakma seviyeniz yükselebilir tedirgin olmayın derim 10/60 ile devam eden bir araçta 10/40 a geçilince yağ konusunda tepkime verebilir.

You are not allowed to view links. Register or Login
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 10 Ocak 2016, 15:54:59

Arac izmirden afyon a gelmis afyondaki arkadaşda arac 6 ,7 ay kalmis sizde de sadece yag ve amortisor degisimi olmus. muhtemelen conta işi de izmirde yapilmis olmali yoksa sizin servisde bu sekilde bi islem yapilmayacagindan eminim 70/tl lik contadan kimse sakinmaz zaten. yanlis anlasilmasin sizle alakali bi durum degil.ayirdigimiz butce icinde yapilmasi gereken isleri hallettik baska sikinti cikmasin yeter . afyonun bi kazasinda gelme tamirci bile yoktu aldigim ilcede ne kadar iyi bakilablir ki, buna da cok şukür :)
You are not allowed to view links. Register or Login
A0001 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: cem_dogan - 14 Ocak 2016, 15:09:23
hayırlı olsun kazasız belasız uzun seneler kullanırsın inşallah :)
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 14 Ocak 2016, 23:22:23
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayirli ugurlu olsun insallah...
Sağolun teşekürler.
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun, kazasız belasız...
Teşekkür ederim
You are not allowed to view links. Register or Login
hayırlı olsun kazasız belasız uzun seneler kullanırsın inşallah :)
Teşekkür ederim :) inşallah

Bu arada çok fazla trim sesi vardı Slikon Sprey aldım kapı fitilleri, deri döşemelerin bağlantı yerlerine kullandım şaşırtıcı bi şekilde ses vs hiç bişey kalmadı aracı böyle kullamak çok daha keyif verici oldu :)
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 14 Ocak 2016, 23:51:37
[IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160114/eb255f4ebc57df1fae54bc76acb6adf5.jpg[/img]
Plaslip ile boya sonrasi fena olmadi
[IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160114/7e41fcba8be2e5b06225fd98f51a9429.jpg[/img]
Motor kapagi temizliginde ve kredi kartinin desteği ve sonuç..
[IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160114/0a58c83d5e34533286170daf3454ea7b.jpg[/img]

A0001 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 22 Ocak 2016, 15:55:23
H&R marka yaylarimizi bugun teslim aldik bakalim nasil olucak :)

[IMG]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160122/5340bd1a9f104e3ce36c9dd03e5b8655.jpg[/img]

A0001 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 25 Ocak 2016, 19:33:47
Yaylandık :serefe:
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FE5NJgB.jpg&hash=658ea4e88ec601fa52c26048a4fb1fcd8d82f89c) (http://hizliresim.com/E5NJgB)(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FD4mJPm.jpg&hash=90ce93234b5882ed423bcc093493515171ea8ce1) (http://hizliresim.com/D4mJPm)(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F8D51MW.jpg&hash=c0f26292ac4369cea82f3e95308654e59536b800) (http://hizliresim.com/8D51MW)

Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: rain man - 25 Ocak 2016, 19:42:31
Hayırlı olsun :) Yok mu yandan görüntü  :clover: :nazar:
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 25 Ocak 2016, 19:49:01
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun :) Yok mu yandan görüntü  :clover: :nazar:
Teşekürler :)   ilk fırsatta filmleri çıkartıp atıcam :)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FPPNQ6Q.jpg&hash=25782a4fc1c37ed5805b3ec827f1c2c3f9cf6975) (http://hizliresim.com/PPNQ6Q)
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: Muratözdemir - 25 Ocak 2016, 19:51:49
Hayırlı olsun. Abi cam filmi degisim ister

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: rain man - 25 Ocak 2016, 19:55:35
Maşallah :) Ben de camların neyi var diye çözmeye çalışıyordum :)  :nazar:
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 25 Ocak 2016, 20:04:36
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun. Abi cam filmi degisim ister

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Filmleri kendim söküp atacaktım rezistansı bozarım diye cesaret edemedim. ilk fırsatta 1 numara siyah yada aynalı :) ile değiştirmek aklımda zaten
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: fatihmehmet - 25 Ocak 2016, 20:05:32
Hayırlı olsun. Abi merak ettiğim bi nokta var.

156'larda böyle fabrika çıkışı far yıkama ile mercek oluyor. Bunlar bildiğimiz bi-xenon mu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 25 Ocak 2016, 20:11:32
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun. Abi merak ettiğim bi nokta var.

156'larda böyle fabrika çıkışı far yıkama ile mercek oluyor. Bunlar bildiğimiz bi-xenon mu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkür ederim..
Farlar malesef bi-zenon değil,orjinal Xenon yani sadece kısa far olarak kullanılıyor.
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: fatihmehmet - 25 Ocak 2016, 20:13:28

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun. Abi merak ettiğim bi nokta var.

156'larda böyle fabrika çıkışı far yıkama ile mercek oluyor. Bunlar bildiğimiz bi-xenon mu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkür ederim..
Farlar bi-zenon degil,orjinal Xenon yani sadece kısa far olarak kullanılıyor.

O zaman otomatik far yükseklik ayarı oluyor mu? Peki abi diyelim açtırıp bi-xenon montajı yapıldı. Otomatik far yükseklik ayarı varsa yine çalışıyor mu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: romeo37 - 25 Ocak 2016, 20:18:03
You are not allowed to view links. Register or Login
Yaylandık :serefe:
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FE5NJgB.jpg&hash=658ea4e88ec601fa52c26048a4fb1fcd8d82f89c) (http://hizliresim.com/E5NJgB)(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FD4mJPm.jpg&hash=90ce93234b5882ed423bcc093493515171ea8ce1) (http://hizliresim.com/D4mJPm)(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F8D51MW.jpg&hash=c0f26292ac4369cea82f3e95308654e59536b800) (http://hizliresim.com/8D51MW)
Özellikle ilk resimde çok hoş duruyor,bu bakışa hayranım güle güle kullanın.. :nazar:
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 25 Ocak 2016, 20:28:29
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun. Abi merak ettiğim bi nokta var.

156'larda böyle fabrika çıkışı far yıkama ile mercek oluyor. Bunlar bildiğimiz bi-xenon mu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkür ederim..
Farlar bi-zenon degil,orjinal Xenon yani sadece kısa far olarak kullanılıyor.

O zaman otomatik far yükseklik ayarı oluyor mu? Peki abi diyelim açtırıp bi-xenon montajı yapıldı. Otomatik far yükseklik ayarı varsa yine çalışıyor mu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Araçta otomatik far yükseklik ayarı var ve aktif çalışıyor . Ama farlar açılıp bi-xenon montaj yapılırsa durum ne olur bilmiyorum,
Önümüzdeki ay bostancıda far temizliği ve  far iç çerçevelerini karartma yaptıracaktım.benim aklımda bi-xenon yoktu düşünmemiştim gidince sorarım bi-xenon yapılabirirse süper olur :)
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 25 Ocak 2016, 20:32:04
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Özellikle ilk resimde çok hoş duruyor,bu bakışa hayranım güle güle kullanın.. :nazar:
Bende o bakışı çok seviyorum.
Teşekkürler.
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: DcD-Semih - 25 Ocak 2016, 20:52:26
Maşallah abi tam tadında harika duruyor, yaylar ile ilgili yorumunu merak ediyorum :)
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 25 Ocak 2016, 21:23:30
You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah abi tam tadında harika duruyor, yaylar ile ilgili yorumunu merak ediyorum :)
Sağol Semih'cim 
Eibach,sparco,apex ve apexi yayları 156 larda kullandım. H&R hepsinden daha fazla sert :) ama öyle böbrek taşı dökecek kadar degil..
( Amortisörler ve yayların sıfır olması etkili olabilir mi acaba )
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: s.emre - 25 Ocak 2016, 21:58:55
Allah kaza bela vermesin Abi..
Çok güzel bir görüntü, aşık olmamak elde değil  :yukari-ok:

Abi birşey soracagim.. 156 almayı, model olarak 2.0 mk1 veya mk1.5 düşünüyorum fakat SS konusunda büyük soru işaretleri var kafamda.. Şanzıman sorunu yaşar mıyım acaba? Yaşarsam çok masrafı olur mu? Sıkıntım benden önce kim nasıl kullandı acaba diye düşünmek.. Almaya tam anlamıyla niyetlendiğimde ve şartlarım olgunlaştığında, SS şanzıman bir 156'yi göstermek için İstanbul'a mı gelmem lazım?
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 25 Ocak 2016, 22:10:33
You are not allowed to view links. Register or Login
Allah kaza bela vermesin Abi..
Çok güzel bir görüntü, aşık olmamak elde değil  :yukari-ok:

Abi birşey soracagim.. 156 almayı, model olarak 2.0 mk1 veya mk1.5 düşünüyorum fakat SS konusunda büyük soru işaretleri var kafamda.. Şanzıman sorunu yaşar mıyım acaba? Yaşarsam çok masrafı olur mu? Sıkıntım benden önce kim nasıl kullandı acaba diye düşünmek.. Almaya tam anlamıyla niyetlendiğimde ve şartlarım olgunlaştığında, SS şanzıman bir 156'yi göstermek için İstanbul'a mı gelmem lazım?
Teşekkür ederim.
Sorularınızı bildiğim kadarını özelden yazmaya çalışayım
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: Sercan Keklik - 26 Ocak 2016, 09:20:48
Masallah ali hocam :)
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: tayfun - 26 Ocak 2016, 09:25:03
Renk, kombinasyon, dokunuşlar, hepsi harika. Maşaallah.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: 35 AV 8950 ile Yeniden Mk1.5 Rosso
Gönderen: ali kaynak - 27 Ocak 2016, 19:16:59
You are not allowed to view links. Register or Login
Renk, kombinasyon, dokunuşlar, hepsi harika. Maşaallah.

Teşekürler ufak tefek detaylar var onlarida halledersek daha güzel olcak inşallah..


You are not allowed to view links. Register or Login
Masallah ali hocam :)
Sağol Sercan ustam :)

Bu arada ön camlardaki mor cam filmlerinden kurtuldum :) arka camlada takildik çok zor, çikmiyor malesef. pazar günu isitarak çıkarmayi deniyecem
[IMG]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160127/3c92739115807e52e41da70642bf0245.jpg[/img][IMG]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160127/8dc8e66a1fffcc8fbb0fef2e9667c1b2.jpg[/img]

A0001 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi