Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları => Konuyu başlatan: fevkalbeser12 - 02 Kasım 2011, 14:46:03

Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: fevkalbeser12 - 02 Kasım 2011, 14:46:03
Merhaba arkadaslar ben İzmir Selçuk'tan Kemal 26 yaşındayım Turizmciyim aslında motorcuydum fakat daha fazla içimdeki alfa tutkusunu bastiramadigimdan dolayı en sonunda bı alfa sahibi oldum 99 model 2.0 executive bordo renkli bı aracım var seneye evlenmeyi planliyorum ve 3 sene sonrada 156 yi 159 a cevirmeyi dusunuyorum gündüzleri genelde isteyim is adresim Aydın yolu üzeri meryemana kavşağı Art Ceramics adlı mağaza kapıda ne zaman bı bordo 156 görürseniz gelebilirsiniz bı çayımı kahvemi icmeye hem malum önümüz kış turizmciler genelde kısları kış uykusunda olur genelde dükkan sakin olur bol bol sohbet edicek vaktimiz olur telefon numaramda 0507 309 68 37 aslında fotoğraflarınıda koymak isterdim ama ben iPadden bağlanıyorum İnternet'e ama en yakın zamanda koyarım fotograflarını normal bilgisayar bulunca herkese selamlar iyi gunler

Edited by - fevkalbeser12 on 02/11/2011  16:39:19





Edited by - fevkalbeser12 on 05/12/2011  22:06:58

Edited by - fevkalbeser12 on 05/12/2011  22:11:03

Edited by - fevkalbeser12 on 05/12/2011  22:12:16
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: erdem1904 - 02 Kasım 2011, 14:48:14
Aramıza hoşgeldiniz Kemal Bey
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: Dentist - 02 Kasım 2011, 14:49:43
Alfa ruhuyla yaşayanların arasına hoşgeldiniz.
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: KAKIRMAN - 02 Kasım 2011, 14:50:31
Hoşgeldiniz...
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: murat - 02 Kasım 2011, 14:56:07
Hoşgeldiniz. Hep söylerim Alfa ruhunu en iyi motorcular algılayabiliyor diye. Siz de buna iyi bir örnek oldunuz. Alfanızla uzun yıllar mutlu yolculuklar dileğiyle
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: antihero - 02 Kasım 2011, 14:57:47
Aramıza hoşgeldiniz, bayramda Kuşadası'nda karşılaşırız belki:)
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: alfistahakan - 02 Kasım 2011, 15:03:46
Hoşgeldiniz.
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: Alper - 02 Kasım 2011, 15:53:08
Hoşgeldiniz :)
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: fevkalbeser12 - 02 Kasım 2011, 16:38:42
Antihero karsilamasmayalim buluşalım bence sen Kuşadası'na gelicek mısın?
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: blackdevil - 02 Kasım 2011, 16:58:45
hoş geldiniz alfanız hayırlı olsun ...
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: Alfadanadam - 02 Kasım 2011, 17:07:19
Aramıza hoşgeldiniz. Keyifli forumlar, kazasız belasız sürüşler.
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: Jakomo - 02 Kasım 2011, 23:23:41
KAzasız belasız her daim keyfli sürüşler dilerim... Willkommen an bord
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: Murat Sağlam - 02 Kasım 2011, 23:25:24
Hosgeldiniz... keyifli zaman geçirirsiniz umarım
Aracınızda hayırlı olsun...
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: emin - 03 Kasım 2011, 00:39:58
Hoşgeldin Kemal, vallahi forumun üye alımı sorununu halledip yeni arkdaşların aramıza katılmasına çok seviniyorum.
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: Alfadanadam - 03 Kasım 2011, 09:19:07
quote:

Hoşgeldin Kemal, vallahi forumun üye alımı sorununu halledip yeni arkdaşların aramıza katılmasına çok seviniyorum.



Al benden de o kadar Emin'cim :)
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: babi - 03 Kasım 2011, 09:57:20
Hoşgeldiniz. Kazasız belasız keyifli sürüşler.
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: ku2 - 03 Kasım 2011, 11:29:04
Hoşgeldiniz aramıza...

MK1 156 bence hala en güzel sedanlardan biri..
Şu an sıfırını üretseler..1.4 tb 170 bg..ve 1.8 tb 235 bg yeni nesil motorları da koysalar içine...Feci satar diyorum..
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: adnan.geyik - 03 Kasım 2011, 14:44:32
Gercektende cok güzel bir kasa var. Neden kaldırıldı hic anlamıyorum.

Katılan arkadaşa hoşgeldiniz diyorum...
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: tolga_ozhan - 03 Kasım 2011, 15:49:01
Aramıza hoşgeldiniz.
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: evrenalpar - 03 Kasım 2011, 17:14:00
Hoşgeldiniz, keyifli forumlar..
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: may-alfa - 03 Kasım 2011, 17:37:59
Hoşgeldiniz. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: komanowa - 03 Kasım 2011, 17:41:01
Hoşgeldiniz , hayırlı olsun...
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: Fatihob - 03 Kasım 2011, 21:31:59
Hoşgeldiniz
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: tunerviper - 03 Kasım 2011, 22:40:16
hoşgeldiniz.
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: ATA - 04 Kasım 2011, 02:53:01
Hoşgeldiniz =)
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: emin - 04 Kasım 2011, 03:25:21
quote:

quote:

Hoşgeldin Kemal, vallahi forumun üye alımı sorununu halledip yeni arkdaşların aramıza katılmasına çok seviniyorum.



Al benden de o kadar Emin'cim :)



Sayenizde abi, emeği geçenlerin eline sağlık.
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: cihan - 04 Kasım 2011, 08:43:46
hoşgeldiniz, keyifli sürüşler...
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: İbrahim Koç - 04 Kasım 2011, 11:00:34
hoşgeldiniz
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: fevkalbeser12 - 05 Aralık 2011, 22:14:02
Nihayet fotoğraflarıda ekleyebildim.
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: oguzedirne - 05 Aralık 2011, 22:53:04
aramıza hoş geldiniz
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: ATA - 06 Aralık 2011, 00:46:27
Maşallah  maşallah, yakından daha da güzel, deriler falan yıpranmamış nadir 156 mk1'lerdendir herhalde =)
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: emrahbaser - 06 Aralık 2011, 01:02:38
hoşgeldin, Alfan hayırlı olsun güle güle kullan inşallah
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: Anıl - 06 Aralık 2011, 01:29:54
Yakından da gördük,güzel ve temiz bir 156! Kemal tekrar aramıza hoşgeldin.
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: fevkalbeser12 - 06 Aralık 2011, 17:31:11
Sağolun beyler fikirlerinize açığım ufak tefek oynamalar için:)
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: antihero - 06 Aralık 2011, 18:29:14
o zaman jantlardan başlayalım
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: fevkalbeser12 - 06 Aralık 2011, 20:52:25
Aslında çok güzel bi nokta ama lastikleri yeni değiştirdim hani bu lastiklere jat taksam logan gibi olur:)
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: evrenalpar - 07 Aralık 2011, 10:39:53
Değişiklik olarak, öncelikle armalar da değişirse, görünümü çok değiştirecektir..
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: depeche101 - 07 Aralık 2011, 10:58:57
Hoşgeldiniz , kazasız belasız keyifli sürüşler
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: fevkalbeser12 - 01 Mayıs 2012, 21:45:49
Beyler inceden 1 hafta önce arabanın sağ ön kapısını vurdum biraz göçük oldu içeri doğru boyatıp boyatmama arasında kararsız kaldım satarken sorun çıkmasın diye ama daha fazla tahammül edemedim arabanın o şekilde olmasına arka tamponda ufak tefek kalkmalar vardı birde sol arkada daha önceden boyanmış bi yer vardı o tarafta boyanın cilası kalkmıştı o tarafıda boyatıyorum boyatmadan önce bi fotoğraflarını ekliyim dedim. Yarın sabah bırakıcam arabayı başka fikiri olan olursa hemen cayabilirim:)





Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: emin - 01 Mayıs 2012, 22:19:34
abi bana kalırsa işinin ehli birisini boyat, cilasını da at parıl parıl parlasın derim. Ufak tefek olanlar için autoking'e de başvurabilirsin kaskon mini onarım sunuyorsa, izmirde falan vardır belki autoking.
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: fevkalbeser12 - 01 Mayıs 2012, 23:24:07
Burdaki boyacı arkadaşım güzel boya yapıyor. Birde benim aracı kaskoya almıyorlar yaşlı biraz kasko için:) bazen yaşlılara uzun vadeli kredi vermiyorlar ya ölürler diye aynı hesap sanırım:)
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: fevkalbeser12 - 01 Haziran 2012, 15:51:24

Bu da dükkana gelen ingiliz alfisti:)Adamı görünce babamı görmüş gibi sevindim:) İngilizler epey seviyorlar alfayı sanırım top gearın etkisi büyük bu konuda

Edited by - fevkalbeser12 on 01/06/2012  23:35:49
Başlık: 35 LDT 41 156 2.0 Executive İzmir Selçuk
Gönderen: murat1oglu - 02 Haziran 2012, 07:50:30
Hosgeldiniz hayirli olsun