Merhaba arkadaslar ben İzmir Selçuk'tan Kemal 26 yaşındayım Turizmciyim aslında motorcuydum fakat daha fazla içimdeki alfa tutkusunu bastiramadigimdan dolayı en sonunda bı alfa sahibi oldum 99 model 2.0 executive bordo renkli bı aracım var seneye evlenmeyi planliyorum ve 3 sene sonrada 156 yi 159 a cevirmeyi dusunuyorum gündüzleri genelde isteyim is adresim Aydın yolu üzeri meryemana kavşağı Art Ceramics adlı mağaza kapıda ne zaman bı bordo 156 görürseniz gelebilirsiniz bı çayımı kahvemi icmeye hem malum önümüz kış turizmciler genelde kısları kış uykusunda olur genelde dükkan sakin olur bol bol sohbet edicek vaktimiz olur telefon numaramda 0507 309 68 37 aslında fotoğraflarınıda koymak isterdim ama ben iPadden bağlanıyorum İnternet'e ama en yakın zamanda koyarım fotograflarını normal bilgisayar bulunca herkese selamlar iyi gunler
Edited by - fevkalbeser12 on 02/11/2011 16:39:19




Edited by - fevkalbeser12 on 05/12/2011 22:06:58
Edited by - fevkalbeser12 on 05/12/2011 22:11:03
Edited by - fevkalbeser12 on 05/12/2011 22:12:16
Aramıza hoşgeldiniz Kemal Bey
Alfa ruhuyla yaşayanların arasına hoşgeldiniz.
Hoşgeldiniz...
Hoşgeldiniz. Hep söylerim Alfa ruhunu en iyi motorcular algılayabiliyor diye. Siz de buna iyi bir örnek oldunuz. Alfanızla uzun yıllar mutlu yolculuklar dileğiyle
Aramıza hoşgeldiniz, bayramda Kuşadası'nda karşılaşırız belki:)
Hoşgeldiniz.
Hoşgeldiniz :)
Antihero karsilamasmayalim buluşalım bence sen Kuşadası'na gelicek mısın?
hoş geldiniz alfanız hayırlı olsun ...
Aramıza hoşgeldiniz. Keyifli forumlar, kazasız belasız sürüşler.
KAzasız belasız her daim keyfli sürüşler dilerim... Willkommen an bord
Hosgeldiniz... keyifli zaman geçirirsiniz umarım
Aracınızda hayırlı olsun...
Hoşgeldin Kemal, vallahi forumun üye alımı sorununu halledip yeni arkdaşların aramıza katılmasına çok seviniyorum.
quote:
Hoşgeldin Kemal, vallahi forumun üye alımı sorununu halledip yeni arkdaşların aramıza katılmasına çok seviniyorum.
Al benden de o kadar Emin'cim :)
Hoşgeldiniz. Kazasız belasız keyifli sürüşler.
Hoşgeldiniz aramıza...
MK1 156 bence hala en güzel sedanlardan biri..
Şu an sıfırını üretseler..1.4 tb 170 bg..ve 1.8 tb 235 bg yeni nesil motorları da koysalar içine...Feci satar diyorum..
Gercektende cok güzel bir kasa var. Neden kaldırıldı hic anlamıyorum.
Katılan arkadaşa hoşgeldiniz diyorum...
Aramıza hoşgeldiniz.
Hoşgeldiniz, keyifli forumlar..
Hoşgeldiniz. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
Hoşgeldiniz , hayırlı olsun...
Hoşgeldiniz
hoşgeldiniz.
Hoşgeldiniz =)
quote:
quote:
Hoşgeldin Kemal, vallahi forumun üye alımı sorununu halledip yeni arkdaşların aramıza katılmasına çok seviniyorum.
Al benden de o kadar Emin'cim :)
Sayenizde abi, emeği geçenlerin eline sağlık.
hoşgeldiniz, keyifli sürüşler...
hoşgeldiniz
Nihayet fotoğraflarıda ekleyebildim.
aramıza hoş geldiniz
Maşallah maşallah, yakından daha da güzel, deriler falan yıpranmamış nadir 156 mk1'lerdendir herhalde =)
hoşgeldin, Alfan hayırlı olsun güle güle kullan inşallah
Yakından da gördük,güzel ve temiz bir 156! Kemal tekrar aramıza hoşgeldin.
Sağolun beyler fikirlerinize açığım ufak tefek oynamalar için:)
o zaman jantlardan başlayalım
Aslında çok güzel bi nokta ama lastikleri yeni değiştirdim hani bu lastiklere jat taksam logan gibi olur:)
Değişiklik olarak, öncelikle armalar da değişirse, görünümü çok değiştirecektir..
Hoşgeldiniz , kazasız belasız keyifli sürüşler
abi bana kalırsa işinin ehli birisini boyat, cilasını da at parıl parıl parlasın derim. Ufak tefek olanlar için autoking'e de başvurabilirsin kaskon mini onarım sunuyorsa, izmirde falan vardır belki autoking.
Burdaki boyacı arkadaşım güzel boya yapıyor. Birde benim aracı kaskoya almıyorlar yaşlı biraz kasko için:) bazen yaşlılara uzun vadeli kredi vermiyorlar ya ölürler diye aynı hesap sanırım:)

Bu da dükkana gelen ingiliz alfisti:)Adamı görünce babamı görmüş gibi sevindim:) İngilizler epey seviyorlar alfayı sanırım top gearın etkisi büyük bu konuda
Edited by - fevkalbeser12 on 01/06/2012 23:35:49
Hosgeldiniz hayirli olsun