Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Alfa 147 Hikayem  (Okunma sayısı 953 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Umutech

  • Membro
  • İleti: 14
    • Çevrimdışı
Alfa 147 Hikayem
« : 18 Ağustos 2016, 15:28:06 »
Herkese merhabalar
1 aydan uzun süredir forumun çoğu konusunu okudum bilgilendirme ve tecrübeler bir yana forumun kalitesi daha doğrusu kullanıcı kalitesi oldukça yüksek. Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler.

Kendimi de kısaca tanıtmam gerekirse; maalesef ki Ankara'da yaşamaktayım ve yaş 35. Aracım 2004 model 147 16ts. Distinctive, Km'115000. Zaten alırken de foruma danışmıştım, hem araca hem foruma alışmadan birşeyler yazmak istemedim.

Araç alım sürecim de yaklaşık 1 ay ve çok sancılı geçti maalesef. İlanda anlatılanlarla hatta fotoğraflarla bile alakası yoktu çoğu aracın. Hatta biri 2008 yılına ait o fotolar demişti 2 önceki sahibindenmiş :) 1 ay boyunca harcadığım taksi ücreti ve aracı göstermek için harcadığım para da 1000tl'nin üzerinde oldu. Bir tanesinden kısaca bahsedeyim ilana göre 20.000 liraya sorunsuz masrafsız bir araç. 2.0 150hp Dist. donanım hatta deri koltuk bose ses sistemi falan tam benlik. Sadece iki parçada boya var. Neyse arkadaşla buluştuk fotoğraflarda gıcır gıcır görünen araç güneş yanığı dolu deri koltuklar delik deşik. Bir tur atayım dedim araç bildiğin gitmiyor. Orada geri dönmem gerekirken bir teste sokayım fiyatı iyi yaptırırım gerekirse diye Şaşmaz'daki Halil otoya götürdüm. Her yerinde boya ve işlem var yağ kaçakları, silindir teklemeleriyle birlikte alt takım neredeyse komple değişmesi gerekiyor. Motor ise %55 çıktı. Aracı arkadaşın kendi ustasına da götürdük usta 8000den fazla tutar deyince o macera da orada bitti. Kaporta masrafı dahil en az 12000 istiyordu bence araba. Sonrasında da baktığım araçlar bu kadar kötü olmasa da gerçekten yorulmuş bir ton masraf isteyen araçlardı. Birinde Çelik jant niye yok dedim ben sevmiyorum attım gitti dedi :)

Kendi kendime demek ki 147'lerde iş yok bugünde bulamazsam başka markalara bakacağım dediğim gün Km'si yüksek olsa da temiz duran bir 147 çıktı ilana atladım gittim arkadaşın yanına ama yine fotoğrafla alakası olmayan ilanda masrafsız ama ben oraya gidince 4 teker, baskı balata ve fren sistemi masrafı çıkan bir araç. Tekleme ilk marşta çalışmama hatta klimanın bozuk olması da cabası. O gün kesin olarak 147'den vazgeçip eve döndüm ve başka araçlara bakmaya başladım fiyattan sıralama yaptığımda yeni ilan açılmış bir mk1 147 gördüm şeytan dürtüyordu ama bütçemi de aşıyordu, gözü karartıp aradım. Araç 26k bütçem 23k olsa da arkadaş aracı görmeden konuşmayalım deyince bastım gittim yanına araç o kadar pisti ki şaşırdım önce. Şu ana kadar baktığım bütün araçlar yeni cilalanmış hatta vıcık vıcık yağlanmıştı :)
Bir tur atayım dedim ve ilk defa bir araç içime sinmişti gidişi iyi alt takımdan en ufak bir ses gelmiyordu sadece fren balataları biraz ötüyordu. Saat akşam 5 olduğundan ve Balgat da buluştuğumuzdan dolayı her zaman kontrol için götürdüğüm şaşmaz Halil oto yerine Balgatta her hangi bir test merkezine girdim. Kısaca sol arka kapı değişmiş ve bel altında birkaç parçada boya haricinde bir sorun olmadığı söylendi. Motor da %90'nın üzerinde dendi. Hatta görevliyi kenara çekip ne diyorsun dedim, abi 12 yaşında araba daha iyisi zor, boya takıntın yoksa kaçırma dedi :) Triger 70.000'de değişmiş bakım yapılalı da 4000km olmuş, iyi dedim trigerin daha 25000km'si var. (70*2 140 hesabı)
Ben mk2 ve koyu renk istiyordum ama içime sinmeyen arabayı alacağıma bunu alayım dedim. Arkadaş da biraz indirim yapınca borç falan ayarlayıp ertesi gün aracı aldım.

Servis hikayem de şöyle ; Birkaç gün gezeyim arabayı tanıyıp öyle götüreyim dedim. Araçtan frenlerin ötmesi haricinde bir de klimadan kötü koku geliyordu başka da şikayetim yoktu. Ha bir de sanki bu aracın daha güçlü olması gerekiyor gibi geliyordu ancak diğer 147'ler den de iyi olunca emin olamıyordum. Önce bir AR'ye götüreyim dedim Mustafa ustanın methini duymuştum. Mustafa Abi çok iyi karşıladı sağolsun. Hemen bir test sürüşü yaptı ve 1saatten uzun süren bir genel kontrol yapıldı. Eksik yağı eklendi hatta sonax cam sabunu bile koydular sağolsunlar. Üst kapak conta, ön fren disk+Balata ve triger değişimi haricinde sorun yok dendi. Triger 70'de değiştiğinden düz mantık 140'da değişmesi gerekmez mi dediğimde hayır üç yıl 30bin km dedi bana ilk süprizi bu oldu aracın. Debriyajım biraz sert dediğimde ise kaçırma veya herhangi bir sorunu yok sertliğinden şikayetçiysen değiştiririz dedi. Mustafa usta yanındakine son zamanlarda gördüğüm en temiz 147 dedi ben mest oldum tabi. Sonra Harun usta geldi fiyat çıkardı tamam dedim ay başı yaptıralım hepsini borcum ne kadar ? Borcun yok dediler dedim 2 saattir uğraşıyorsunuz yağ falan da eklendi ama yok borcun yok diyorlar. Yarının siftahı olsun diye bir kenara 3-5 bişey atıp kaçtım. Mustafa abinin  tecrübesi ilgi alaka beni mest etti gerçekten.
Sonrasında aracı akşamdan bırakamayacağım için işleri parça parça yaptırmak istedim. Önce bir şu öten frenleri halletmek için AR'ye gittim Brembo takabilir miyiz dedim o pahalı orj takalım dedi ok dedim. Ama 1 saatten fazla bekledim o arada Mustafa abiye şu kapılar tak tak ötüyor ne yapabilirsin dedim ben hallederim dedi. Orada kalfalardan birine ne yapacağını anlatıp gitti ve çocuk gerçekten yarım saat uğraşıp sesleri kesti ( Bu işlem içinde ücret almadılar ) Sonra Balata ve Diskler geldi Ferado marka taktı çocuklardan biri. Birşey demedim ücretini ödeyip çıktım.
Çok uzatmadan işlemleri asıl ustalar yapmadığından ve orjinal yerine ferado takıldığından bir daha AR'ye gitmek istemedim. Ama hizmetleri insanlıklarına birşey diyemem süper insanlar gerçekten.

Araştırmalarım da herkes Alfaline Metin usta diyordu aracı aldığım arkadaşta Alfom'a git diyordu. Gittim ikisiyle de tanıştım Alfom'da Mustafa usta işini bilen eski Alfacılardan sistemi ise klasik sanayi işi, işleri kendi yapması ise oldukça büyük artı. Alfaline'da ise Metin ustayı hiç görmedim işleri Nusret ustaya bırakmış. Alfaline'ın sevdiğim tarafı seçenek sunuyor orjinal şu kadar şu marka şu kadar gibi. Ayrıca mobil1 yağ kullanması beni kendine çekti. İyi triger'i de burada değiştireyim dedim. Buradaki en büyük sıkıntı Nusret usta çok yoğun bu da iyi kötü bizi etkiler tabiki. Yalnız bütün sorularıma bıkmadan usanmadan cevap vermesini de ayrıca takdir ettim. Neyse üst kapak conta ve triger'i komple set olarak değiştirdim pahalı da olsa tercihim orjinal oldu. Bu arada elin değmişken bakım da yapalım dedim yağı mobil1 5/50 ile değiştirdik filtreler falan komple değişti. Boğaz kelebeği vb temizlikleri de yapıldı. Hatta viteste biraz boşluk var dedim ben onu hallederim dedi ve gerçekten halletti. Tabi burada bir süpriz de buji takımı oldu. Değişmesi gerektiğini söyledi ve bujileri gösterdi gerçekten değişmesi gerekiyordu. Buji takımı da yoktu onu da İstanbul'dan getirtip değiştirdik yine orjinal tabiki. Kısaca Alfaline da meşhur Metin ustayı hiç görmedim ama Nusret ustanın gençliğine falan bakmayın işini bilen bir usta dediğim gibi tek sıkıntısı yoğunluğu ve fiyatlar diğerlerine göre biraz yüksek maalesef. Bir de  Alfatech'i de çok övüyorlar Oraya da bir gidip tanışmak istiyorum olmazsa orada da değiştirecek birşey buluruz. :)

Herşey tamam ama ben araçta hala bir eksiklik hissediyorum ayağımı gazdan çekince çok hafif bir silkeleme gaza basınca da hafif bir sallanma vardı. Uzun yola çıkmadan Nusret ustaya tekrar gittim abi araçta herhangi birşey yok bir test sürüşü yapalım dedi ve yola çıktık. Sonuç arabada hiçbir sorun olmadığını sadece daha önce kullananlar biraz sakin sürmüş galiba km de düşük zaten sen biraz bas dedi. Zaten uzun yola çıkacağım için ben basarım merak etme dedim. :) Ankara Didim 700km ve ciddi ciddi bastım otobanda 4. Viteste 170'i gördüm yokuşları 6000devirde çıktım, 4000'den önce vites değiştirmedim yalnız jeton geç düştü bunları LPG'de yaptım. O kadar basmama rağmen 715km'yi 125 liralık lpg ile tamamladım. Sonrasında aklıma enjektörler geldi kolay yoldan würth enjektör temizleyici atıp benzin deposunu doldurdum. LPG'yi devre dışı bırakıp 150'si uzun yol olmak üzere 200km yüksek devir çevirerek yol yaptım. Çok ciddi farklar olmasa da motor sesi olumlu anlamda biraz değişti ve çekiş sanki daha iyi gibi geldi. Ancak şu kompresyona girince tertemiz geri dönüş hala düzelmedi hala hafif sallayıp yavaşlıyor ve gaza basınca 1-2 sallayıp hızlanıyor. Bu olay 2000devir altı daha da belirginleşiyor. Bundan sonra da abartmadan devirli kullanmayı düşünüyorum zaten daha Ankara'ya dönüş var.

Bir de unutmadan araba alırken çok pis demiştim güzelce bir yıkatmanın ardından bir ton çizik çıktı bel altında içim rahat etmedi bel altı bir çok yeri boyattım tampondaki birkaç göçük düzeltme ile birlikte de yaklaşık 1000tl'de kaportaya gitti. Klimadan gelen kötü koku için de AR ve sorduğum bir kaç kişi kalorifer radyatörü patlaktır. Göğüsün komple sökülüp değişecek dendi yaklaşık 600lira masrafı var dediler. Alfaline da aynı şeyi dedi ancak şimdi yapmayalım senin aracın taban ıslak kalmış gibi aracı güneşte bırak camları aç iyice kurut düzelmezse o zaman değiştiririz dedi. Fırsat buldukça yapıyorum ve koku ciddi şekilde azaldı ama taban da özellikle ön tarafta hala o koku var muhtemelen radyatör patlak değil ama iyi bir temizlik istiyor araç.

Şimdilik hikayem bu kadar, telefondan yazdığım için de hatalar için özür dilerim. Okumaya zahmet eden herkese teşekkür eder, selam ve saygılarımı sunarım. Son olarak yazlığın balkondan bir foto ekleyeyim :)


Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

hamzayildiz

  • Membro
  • İleti: 33
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfa 147 Hikayem
« #1 : 18 Ağustos 2016, 16:11:26 »
Uzun zamandır kitap okumamışım onu hatırlattığın için sağol 😀 güle güle kazasız belasız kullanın 😀

SM-G850FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

francobaresi

  • Membro
  • İleti: 1.571
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfa 147 Hikayem
« #2 : 18 Ağustos 2016, 16:30:12 »
hayirli olsun, gule gule kullanin


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cuore sportivo

DcD-Semih

  • Membro
  • İleti: 1.469
    • Çevrimiçi
Ynt: Alfa 147 Hikayem
« #3 : 18 Ağustos 2016, 16:31:13 »
Hayırlı uğurlu olsun, o silkeleme beni neredeyse arabadan soğutacaktı, birisi istavroz dedi baktırdık boşluk yok birisi boğaz kelebeği dedi zamanında değiştirdim düzelmedi, birisi hava alıyor dedi enjektör oringlerine kadar değiştirdim hava alacak en ufak nokta bırakmadım düzelmedi. Öylece kabullendim en sonunda inşallah siz çözersiniz  :)
2001 Alfa Romeo 145 1.6 T.spark - Giallo Zoe
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Rosso
2002 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Bianco Polare
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Grigio Chiaro
2000 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Rosso
2004 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Grigio Metallico

Umutech

  • Membro
  • İleti: 14
    • Çevrimdışı
Alfa 147 Hikayem
« #4 : 18 Ağustos 2016, 16:38:16 »
Çok teşekkürler arkadaşlar.
@DcD-Semih aslında benim için silkeleme biraz ağır tabir ama bir şeylerin yanlış olduğu belli eğer ustanın söylediği gibi bas biraz düzelir değilse ben eksoz sisteminden şüpheleniyorum. Bilgisayar hata vermiyor zaten. Bir de debimetrenin temizlenmesine gerek yok dendi temizlenmedi ondan da şüpheleniyorum. Ankara'ya dönünce ilk işim devimetreyi temizlemek olacak çünkü Boğaz kelebeği temizlenirken bir hayli pisti.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

blueoyester

  • Membro
  • İleti: 306
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfa 147 Hikayem
« #5 : 18 Ağustos 2016, 16:39:46 »
aramıza hoşgeldiniz hayırlı olsun
you are my desire alfa romeo
http://i.hizliresim.com/EY2mWA.jpg

Kaan

  • Membro
  • İleti: 641
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfa 147 Hikayem
« #6 : 18 Ağustos 2016, 16:41:26 »
Öncelikle hoşgeldiniz ve 147 niz hayırlı olsun. Ben de başından sonuna kadar okudum. Cidden maceralı bir alış süreci olmuş adınıza. Silkelemenin ateşlemeden kaynaklı olacağını düşünüyorum.Bujileri değiştirdiğinize göre aklıma ilk olarak buji kabloları ve bobinler geliyor.
Bunların kontrollerini kendinizde yapabilirsiniz. Gündüz üst kapağı söküp gece buji kablolarından elektriğin atlama yapıp yapmadığına bakabilirsiniz. Bobinleri ise söküp temizleyip takabilirsiniz. Buji kablolarında elektrik atlaması görünmüyorsa ustaya danışarak arızalı bobini değiştirirseniz bence sorun çözülür. Tabii eliniz yatkın değilse söküp takma işine kesinlikle girmeyin  :)
1 hayal
5 duyu
6.his

Umutech

  • Membro
  • İleti: 14
    • Çevrimdışı
Alfa 147 Hikayem
« #7 : 18 Ağustos 2016, 16:46:40 »
Tekrar teşekkürler herkese,
Servise gittiğimde bu ateşleme sistemini kontrol edelim dediğimde onlarda herhangi bir sorun yok zaten sorun olsa başka yerden de belli eder demişlerdi. Sonrasında test sürüşüne çıktık zaten. Aslında ateşleme sisteminde sorun olsa daha belirgin sorunlar olmaz mı dediğim gibi silkeleme ağır tabir benim sorunum için kompresyona girince milisaniyelik frene dokunup bırakmak gibi bir olay anlatamıyorum da :) Ancak 2000 devir altında çoğalıyor bu durum.

Ek: Elim az çok yatkındır ama elektrik sistemiyle oynayacak cesaret yok bende. Anlamam zaten :)



Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Kaan

  • Membro
  • İleti: 641
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfa 147 Hikayem
« #8 : 18 Ağustos 2016, 17:12:14 »
Bahsettiğim sorun zaten devir 2000 ve altına düştüğünde baş gösterir. O yüzden kontrol etmekte fayda var. Eğer ateşlemede sorun yok ise ne mutlu size. Bir de benzinde de hissedilir silkeleme var mı?
1 hayal
5 duyu
6.his

ibrahim38

  • Membro
  • İleti: 36
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfa 147 Hikayem
« #9 : 18 Ağustos 2016, 18:03:45 »
Aramıza hoşgeldiniz kazasız belasız binin inşallah


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfa Romeo 147 120 Hp AŞK 147

Umutech

  • Membro
  • İleti: 14
    • Çevrimdışı
Alfa 147 Hikayem
« #10 : 18 Ağustos 2016, 18:26:56 »
Hoşbulduk Cümlemize kazasız belasız inş. Teşekkürler tekrardan. Kaan bey benzin lpg farketmiyor sorun hep var. Bir de kompresyon çok güçlü ama kompresyon ne kadar iyiyse o kadar sağlıklı derler bilemiyorum. Ben en iyisi ateşleme sistemiyle ilgilenecek bir usta bulayım :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Theillest

  • Membro
  • İleti: 820
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfa 147 Hikayem
« #11 : 18 Ağustos 2016, 18:40:23 »
Hoşgeldiniz aracı alma sürecini keyifle okudum inşallah sorunsuz şekilde uzun süre kazasız  belasız  kullanırsınız keyifle.

Xperia Z3 cihazımdan gönderildi


E.Ç.M. (MiTongin)

  • Membro
  • İleti: 2.219
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfa 147 Hikayem
« #12 : 19 Ağustos 2016, 09:29:31 »
aramıza hoşgeldiniz. bende tamamını okudum. genel olarak özellikle alfa alırken şuna geliyor. *az para çok masraf! yaptığınız işlemler sonucu ciddi masraflar ettiğinizi düşünürsek samimi bir şekilde pişmanlık duydunuz mu?  ( şunu da deyip züğürt tesellisi olmasın ama * ucuz aldım ama ne değiştiğini kendim biliyorum  :lol: )
PADDOCK DETAILING

*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

FB10ur

  • Membro
  • İleti: 1.880
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfa 147 Hikayem
« #13 : 19 Ağustos 2016, 09:31:57 »
Aramıza hoşgeldiniz hayırlı olsun aracınız kazasız belasız keyifli sürüşleriniz olsun..
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Umutech

  • Membro
  • İleti: 14
    • Çevrimdışı
Alfa 147 Hikayem
« #14 : 19 Ağustos 2016, 12:20:23 »
Hoşbulduk çok teşekkürler arkadaşlar.
@MiTongin
Az para çok masraf derken Ben 22000 civarına alınabilecek bir modeli 25000'e aldım. Yaptığım masraflar da herhangi bir marka araca yapacağımdan fazlası değildi. Ha tabi triger ve buji 1500 tuttu başka bir markada 600/700'e çıkabilirdim. Şunu net olarak söyleyebilirim ki aracı aldığıma hiç pişman olmadım. Belki daha ucuza alıp hem toplamda daha çok harcayıp hem de pişman olabilirdim.
Sorunuzu genellersem de ucuz alıp herşeyi kendim yaptırırım daha mantıklı bence ama orada da arabanın neresine para harcayacağımız önemli oluyor. 12 yıllık araçta para harcayarak düzeltemeyeceğimiz birçok şey var maalesef. Şunu da ekleyeyim bu bütçe ile araç bakarken genelde motor sıfır, rektefiyeden yeni çıktı cümlelerini çok duydum. O konuda benim tercihim 2 lira ucuza alayım rektefiye'yi ben yaptırayım olur.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Umutech

  • Membro
  • İleti: 14
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfa 147 Hikayem
« #15 : 20 Ağustos 2016, 19:36:15 »
Bugün bir kaç fotoğraf da çektim ekleyeyim de tam olsun:)





Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

octinum

  • Moderatore
  • İleti: 1.372
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfa 147 Hikayem
« #16 : 20 Ağustos 2016, 21:05:56 »
Hayırlı olsun. Gerçekten maceralı bir süreç olmuş. Ama olmuş mu, olmuş. :)

O silkeleme kılıklı sorun muhtemelen ateşleme. Sadece yüksek vites ve düşük devirde, ilk gaza basarken yapıyor gibi anladım. Benimki bujiler çıkmıştı, çıkmasa buji kabloları filan diye gidecektim ben de. Oraya yoğunlaşın bence.

Triger değişimini bir doğrulayın, 3 yıl veya 60.000km diye hatırlıyorum. Ancak tabii araba çok devir çevirmişse en azından ilk değişimi erken yapmanın faydası olabilir.

Kişisel servis önerimi verecektim ama moderatör ünvanım var, isim veremiyorum. :)
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Umutech

  • Membro
  • İleti: 14
    • Çevrimdışı
Alfa 147 Hikayem
« #17 : 20 Ağustos 2016, 21:57:33 »
@octinium
Çok teşekkürler. Bende vites farketmiyor gazdan çekince araba anlık durup sonra rahatlıyor hatta otomatik vites gibi öne atıyor kendini. 2000devir altında ise sallantı artıyor. Ateşlemeyi kontrol ettireceğim ilk fırsatta zaten. Triger'i de değiştirdiğimden kafam rahat şu an için.
Yazmayı unutmuşum bir sorunum da çoğu 147'nin yaşadığı dik yokuşta kalkarken gaz yememe sorunum var. Sadece Bir kaç kere yaşasam da o da aklıma takılıyor. Bugün yine yaşadım yarım debriyaj da ne kadar gaza basarsam basayım rolanti düşüp gaz yemedi. El freni kullanmasaydım kaldıramayacaktım arabayı.

Bu arada bastığım için mi enjektör temizleyici kullandığım için mi bilmiyorum ama aracın performansı ciddi oranda arttı son iki gündür denemelerimde şaşırtıcı fark yaşadım diyebilirim.

Servis önerisini özelden de alabilirim :))




Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

h.t

  • Membro
  • İleti: 2.357
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfa 147 Hikayem
« #18 : 21 Ağustos 2016, 12:38:29 »
Aracınız hayırlı olsun. Uzun zamandır böyle hikaye okumamıştım , kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
Triger değişimi 147 lerde 60 bin km dedir.
Bende 2011 de önceki 147 mi ilk aldığımda sizin gibi hatta aynı sırayla ustaları dolaşmıştım ve benzer düşüncelere sahiptim. Zaten siz de belirli çıkarımları yapmışsınız .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

surgeon

  • Membro
  • İleti: 215
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfa 147 Hikayem
« #19 : 21 Ağustos 2016, 13:07:10 »
ALFA dert sahibi yapıyor SAKA SAKA TABİKİ. Başka arabada hiç önemsemediğiniz birşey alfanızda oldumu içinize sinmiyor onda olmamalı olamaz hemen yaptırmak lazım bende böyle düşünerek aldığımdan beri en az 17-18 k masraf yaptım hiç pişman değilim hala çıt ses gelse neresi diye araştırıyorum yaptırıyorum. Ben çok araştırmadan aldım aldığım galeri resmen kandırdı ancak yine pişman olmadım. Zorunluluk için satıyorum ama satışta olan araba için bile hala biniyorum diye internette yeni aksesuarlar felan bakıyorum satılmasın diye dua ediyorum resmen acaba 3. Arabayı mı alsam diye düşünüyorum bunu da elde tutayım diye ama masraf giderek artıyor öyle olunca alış sürecim sizinki gibi sıkıntılı olmadı ama sanayi işi hemen hemen aynı birde burda usta yok bu işler için biraz daha sıkıntılı. Ama hoş geldiniz sizde artık virüsü aldınız malesef tedavisi yok zaten gerekte yok kazasız belasız ve sessiz sürüşler
palio 1.2 sl 2005 (2009-2010)
vectra cd oto. 1998 (2010-2011)
Megane ıı  privilege oto. 2008 (2011-2014)
corsa 1.4 gls 2000 (2012-2013)
Passat 1.4 tsı dsg 2010 (2014-2015)
Polo 1.4 tdı 2008 (2014-2014)
A3 1.6 oto. 2000 (2014-2014)
156 1.6 ts 2005 (2014-       )
Megane ıı privilege oto. 2008 (2015-2016)
C-ellysee 1.6 hdı 2014 (2016-2016)
Astra 1.6 cdtı oto. Sedan 2016 (2016-     )

OğuzCanAlantor

  • Membro
  • İleti: 3.290
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfa 147 Hikayem
« #20 : 21 Ağustos 2016, 13:09:34 »
Hayırlı olsun güle güle kullanın
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Umutech

  • Membro
  • İleti: 14
    • Çevrimdışı
Alfa 147 Hikayem
« #21 : 22 Ağustos 2016, 13:14:57 »
Çok teşekkürler arkadaşlar cümleten kazasız belasız inş. :)
@surgeon
Hakısınız diğer araçlarımda bende bu kadar takıntılı değildim. Bunda takıntılıyım nedense herhalde alfisti =takıntı :)
Sol önden bir gıcırdama geliyor  ilk fırsatta kapıyı sökeceğim sanırım :))
Bu arada ustanın günahını almayayım ilk mesajı düzenleyemedim. Bana 3 yıl 30k yada 40k km'de değişmesi gerekir dedi. Benim triger daha önce 2010'da değiştiği için her şartta değiştirmem gerekiyordu zaten.

Ek: Ayrıca dün 750km yol yaptım performans sorunum kesinlikle çözülmüştür. Yalnız uzun yolda 6.vites'in eksikliğini ciddi ciddi hissettim bu araca 6.vitesi koymamanın mantıklı bir açıklaması yoktur sanırım.


Tapatalk ile gönderildi, imla vb. hatalar affola.
« Son Düzenleme: 22 Ağustos 2016, 13:20:22 Gönderen: Umutech »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ozm5

  • Membro
  • İleti: 16
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfa 147 Hikayem
« #22 : 29 Ağustos 2016, 07:40:34 »
Hayırlı olsun, bu araç satın alma yazılarını ne kadar uzun olursa olsun okuyorum. Hem bilgileniyoruz hem de satış sonrası Alfayla ilgilenilip araçlara bağlananları görmek insanı mutlu ediyor 😊
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal