Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Busso Triger Bakımı ve Eibach Prokit yaylar.

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

olcaycharger

You are not allowed to view links. Register or Login
Gt orijinal radyatör taktım fanı biraz modifiye ederek tam uyuyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
GT derken 3.2 nin mi?  2.0 litrenin ki bu Valeo' dan büyük olamaz herhalde?

SM-A530F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Olcay Meral
1998 156 2.5 V6 24V Nero

tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login
Bundan. Kalınlık olarak TS ye göre daha kalın. Boru tipine göre daha ince ve sık kanallı. Ben orun yaşamadım. Bir de motul mocool koymuştum sıkıntısız. En fazla sıkışık trafikte 100 görüyordu o da busso için normal.
Turbo Twin Spark

olcaycharger

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bundan. Kalınlık olarak TS ye göre daha kalın. Boru tipine göre daha ince ve sık kanallı. Ben orun yaşamadım. Bir de motul mocool koymuştum sıkıntısız. En fazla sıkışık trafikte 100 görüyordu o da busso için normal.
Sağ ol Anıl.

Evet bunun derinliği 28 mm , Valeo 27 mm. Çok sıkıntı olacağını sanmam.

Kalan ölçüler aynıymış. Birebir uyacağını bilseydim hiç yurtdışı ile uğraşmazdım...

Ama yurtdışında harika yüksek kapasiteli radyatörler var. Tam bizim V6 lara ve iklime göre.

Eğer sıkıntı yaşarsam ona geçerim artık.

Mocool iyimiş. Bundan mutlaka kullanırım. Tavsiye için teşekkürler.

SM-A530F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Olcay Meral
1998 156 2.5 V6 24V Nero

olcaycharger

Herkese selamlar.

Bazı parçalar daha geldi :yukari-ok:

Orijinal AR üst ana radyatör hortumu
Orijinal AR yağ su soğutucunun hortumu
Orijinal AR arka krank keçesi ( baskı balata değişince volanı çıkarıp onu da değiştireceğim)
Orijinal AR 2 tane egzozlar için çelik conta
Orijinal AR vites mekanizmasını kirden ve sudan koruyan kauçuk şapka ( şanzımanın üstünde)
Short shifter ( vites yollarını kısaltacak inşallah) videodaki ürün.


Nisan gibi motor çıkarıp bunları ve başka bir çok parçayı yenileyip gerisi geriye takmayı planlıyorum :rock:.

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Olcay Meral
1998 156 2.5 V6 24V Nero

tunerviper

Hayırlısı oldun ama egzoz contaları sana olmaz. Cf3 motor için katalizörlü olan tip. Ama atma ben alırım Gt 3.2 de aynı conta


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Turbo Twin Spark

olcaycharger

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlısı oldun ama egzoz contaları sana olmaz. Cf3 motor için katalizörlü olan tip. Ama atma ben alırım Gt 3.2 de aynı conta


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Ya Anıl harbiden yanlış almışım  *** :duvar: Atmam senindir :yukari-ok:
Olcay Meral
1998 156 2.5 V6 24V Nero

tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login
Ya Anıl harbiden yanlış almışım  *** :duvar: Atmam senindir :yukari-ok:
Bu arada eski tip contalar maket metal yüzük gibi bir malzeme ve nerede aradıysam bulamadım. En güzeli contacıda güzel bir malzeme ile kestirip egzoz macunu sürüp takmak yoksa kaçırıyor ya da yanıyor. Yüzeyleri düz olması gerekli


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Turbo Twin Spark

mustafa26

Terzi kendi söküğünü dikerken görüntülendi :)[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
156 1.6 1998
156 2.0 1999
156 SW SS 2003
145 QV 1997
156 2.0 1999

devirsever

Kolay gelsin, kaput alti cok temiz ve bakimli duruyor masallah  :nazar:
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

YasinC

Kolay gelsin, gerçekten albenili duruyor içim gitmedi değil.

Prokitleri taktıktan sonra virajlar da gövde salınımı azaldı mı?

olcaycharger

You are not allowed to view links. Register or Login
Kolay gelsin, gerçekten albenili duruyor içim gitmedi değil.

Prokitleri taktıktan sonra virajlar da gövde salınımı azaldı mı?

Teşekkürler, çok emek veriyorum yoksa olmuyor.

Gövde salınımı ve yan yatması azaldı ama bunun sadece yaylar sebep değil.
Bende aynı zaman da Eibach viraj demiri kiti var. Onunda etkisi büyük.
Progresif yay olmasından kaynaklı,  hala yan yatması bir yere kadar oluyor yani tam olarak istediğim düzeyde değil ama bunun sebebi amortisörler. Ya Koni ya da Bilstein B6 geçince istediğim seviyeye geleceğine eminim.
Araca 4 kişi binice o zaman yayların sıkılığını ve aracın daha az esnediğini - yan yattığını vs. hissediyorsun. 
Olcay Meral
1998 156 2.5 V6 24V Nero