Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları => Konuyu başlatan: FAKmito - 15 Mart 2014, 21:41:27

Başlık: FAK Mito
Gönderen: FAKmito - 15 Mart 2014, 21:41:27
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım aracım 2011 mito qv ankarada yaşıyorum üniversite öğrencisiyim
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Sercan Keklik - 15 Mart 2014, 21:44:56
selamlar hoşgeldiniz. aracın eski sahibi arkadaşımdı. güzel bir araç almışsın :)
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: since1910 - 15 Mart 2014, 21:47:51
Maşallah çok güzel duruyor   :nazar: Hoş geldiniz  :)
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: AŞKINRANCE - 15 Mart 2014, 21:52:03
Hoşgeldiniz.  :alfisti:
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: FAKmito - 15 Mart 2014, 21:57:54
hoşbuldum size soracağım çok soru var ilk defa alfa kullanıyorum konulara bakmaya çalıştımda hepsini okumamın imkanı yok o yuzden bu konu altında yardımcı olursanız çok makbule geçer
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Oğuz - 15 Mart 2014, 21:58:49
Hoşgeldiniz, olabildiğince yardımcı olmaya çalışırız.  :)
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Murad - 15 Mart 2014, 22:00:47
Hoş geldiniz. Aracınıza da maşallah  :nazar:
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: FAKmito - 15 Mart 2014, 22:07:01
ismim fatih bu arada kusura bakmayın :)
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: TRSemih - 15 Mart 2014, 23:18:08
Hoş geldiniz. Araca bir iki kez trafikte denk geldim. Plakadan hatırlıyorum :) maşallah. 

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: FAKmito - 15 Mart 2014, 23:46:41
Bende genelde eskisehir ve konya yolunda denk geliyorum alfalarla

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: shadycome - 16 Mart 2014, 00:27:56
 :alfisti:
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Gouki - 16 Mart 2014, 00:37:00
Fatih bey aramiza hosgeldiniz.

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: ALP - 16 Mart 2014, 07:00:09
Hoşgeldiniz maşallah.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: FAKmito - 16 Mart 2014, 11:01:59
Arkadaslar oncelikle ankaradayim ilk defa alfa kullaniyorum bu yuzden ne normaldir ne degildir bilmiyorum daha once ibiza cupra leon cupra megane rs megane coupe 1.4 t megane coupe 1.5 dci ve bir kac arac daha kullandim aracimin garantisi oldugu icin benim fark etmedigim olagan disi seyler varsa serviste yaptirmak istiyorum cam dugmesi soyulmus bide direksiyonun ortasindaki plastik hafif cizilmisti onlar degiscek pazartesi onlarin disinda ankarada bana mekanik olarak yardimci olabilecek varmi aslinda kafam cok karisik 2 ayda 6 bin km yapmisim surekli kullandigim icin satip dizelinimi alsam diyorum sonrada aracimdaki extralari dusunuyorum lpg olursa lpg mi taktirsam diyorum mito dan vazgecmem o kesin de bir cok planim var cunku 2 yildir dusundugum yada lpg isinede girmeyip araci komple doldurup 300 hp uzerinemi cikarsam diyorum acikcasi kafam cok karisik birde su var ankarada tek servis akota var ve ben ordaki ustalarin tam donanimli oldugunu dusunmuyorum aracimda gogus vites kol dayama alcantara kaplama dikiz aynasi karbon ayna kapagi novitec spacer voglant yay hks ve kn acik hava filtresi son susturucu iptali duz boru cift egzoz cikisi usb aux girisi var bunlarin disindada yapacagim buyuk capli seyler var sizinde akliniza gelen ufak tefek seyler varsa soyleyebilirsiniz biraz uzun oldu ama bu konular hakkinda her turlu gorus ve onerilerinizi benimle paylasirsaniz sevinirim saygilar

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: berkaykcr - 16 Mart 2014, 16:09:35
Hosgeldiniz :)


Giulietta Smoked
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Oğuz - 16 Mart 2014, 16:40:30
Downpipe + yazilim ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: erdem1904 - 16 Mart 2014, 16:58:07
Hoş geldiniz  :alfisti:
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: FAKmito - 16 Mart 2014, 18:44:38
O ise girersem eger downpipe intercooler yazilim benzin pompasi methanol kit turbo buyutme falan varda aklimda kararsizim

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Doğa Tosun - 16 Mart 2014, 22:26:14
Hayırlı olsun. Egzozun stock degil sanırım, bi arkadaşım sizi görmüş. Sesini anlata anlata bitirememişti..

Akota'ya gidin, Semih Bey'i bulun. İçiniz rahat olsun.
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Fatihob - 16 Mart 2014, 22:57:59
Fatih hoşgeldin siteye ;)
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: FAKmito - 17 Mart 2014, 01:21:22
Evet stock degil tesekkur ederim :) en yakin zamanda bulusma olur umarim hosbuldum :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: ozoozo - 17 Mart 2014, 01:51:44
Aramıza hoşgeldiniz. Kazasız belasız sürüşler.

Yeni MiT05 yolda diyelim :) methanoller,büyük enjektörler hayırlısı :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: ismet - 17 Mart 2014, 09:01:26
hoşgeldiniz, kazasız belasız sürüşler :alfisti:

not: özellikle uzun yazılarda noktalama işaretlerini kullanırsanız okunabilirlik artar.
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: csumer - 17 Mart 2014, 10:23:23
Maşallah maşallah maşallah :) Allah kaza bela vermesin..
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: FB10ur - 17 Mart 2014, 10:44:17
Hoşgeldiniz aramıza maşallah mito harika görünüyor..
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: wolkanku - 17 Mart 2014, 10:55:21
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaslar oncelikle ankaradayim ilk defa alfa kullaniyorum bu yuzden ne normaldir ne degildir bilmiyorum daha once ibiza cupra leon cupra megane rs megane coupe 1.4 t megane coupe 1.5 dci ve bir kac arac daha kullandim aracimin garantisi oldugu icin benim fark etmedigim olagan disi seyler varsa serviste yaptirmak istiyorum cam dugmesi soyulmus bide direksiyonun ortasindaki plastik hafif cizilmisti onlar degiscek pazartesi onlarin disinda ankarada bana mekanik olarak yardimci olabilecek varmi aslinda kafam cok karisik 2 ayda 6 bin km yapmisim surekli kullandigim icin satip dizelinimi alsam diyorum sonrada aracimdaki extralari dusunuyorum lpg olursa lpg mi taktirsam diyorum mito dan vazgecmem o kesin de bir cok planim var cunku 2 yildir dusundugum yada lpg isinede girmeyip araci komple doldurup 300 hp uzerinemi cikarsam diyorum acikcasi kafam cok karisik birde su var ankarada tek servis akota var ve ben ordaki ustalarin tam donanimli oldugunu dusunmuyorum aracimda gogus vites kol dayama alcantara kaplama dikiz aynasi karbon ayna kapagi novitec spacer voglant yay hks ve kn acik hava filtresi son susturucu iptali duz boru cift egzoz cikisi usb aux girisi var bunlarin disindada yapacagim buyuk capli seyler var sizinde akliniza gelen ufak tefek seyler varsa soyleyebilirsiniz biraz uzun oldu ama bu konular hakkinda her turlu gorus ve onerilerinizi benimle paylasirsaniz sevinirim saygilar

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

hoşgeldiniz.
heyecanınızı anlıyorum ancak öncelikle noktalama işareti kullanırsanız çok makbule geçer.
zira ilk iki satırda epey yoruldum ve devamını okumadım.
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: FAKmito - 17 Mart 2014, 10:56:21
Su an dersteyim cikinca tekrar yazicam kusura bakmayin

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: wolkanku - 17 Mart 2014, 11:05:22
You are not allowed to view links. Register or Login
Su an dersteyim cikinca tekrar yazicam kusura bakmayin

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

derste bile mitoya yapılacakların hayalini kuruyorsunuz :)) gerçek aşk :)  :serefe:
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Tolga033 - 17 Mart 2014, 12:24:52
 :alfisti:'e hoşgeldiniz.
Hayırlı olsun,kazasız belasız.  :nazar:
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: antihero - 18 Mart 2014, 10:37:01
hoşgeldiniz...
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: ealprsln - 18 Mart 2014, 13:57:50
Hoş geldiniz, bir an kendi aracımı gördüm zannettim :) yaylar zannediyorum 50mm , 50 ise beklediğimden de çok indirmiş aracı ( özellikle arkada) . 300hp yakalayabilirseniz efsane olur tabii ama çok emek ve bütçe gerektireceğini düşünüyorum ama olsada görsek. Birde LPG işi bu arabaya çok ayıp olur, et ile beslenen hayvana ot vermek gibi bence tabi ki yinede sizin kararınız.
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: depeche101 - 19 Mart 2014, 10:26:20
Hayırlı olsun , kazasız belasız keyifli sürüşler. :nazar:
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Alper - 19 Mart 2014, 13:53:03
Hosgeldiniz aramıza :)
Mitonuzda hayırlı olsun. 

Samsung NOTE 3  cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.

Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: FAKmito - 19 Mart 2014, 15:45:11
Tesekkurler hosbulduk :) . 300 hp yakalamak kolayda binmesi sikinti ben araci surekli kullandigim icin yakiti cok gelebilir sikinti cikarabilir. Lpg kucuk bi ihtimal ama aklimda :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: FAKmito - 21 Mart 2014, 11:39:52
Arkadaslar oncelikle ankaradayim ilk defa alfa kullaniyorum. Bu yuzden ne normaldir, ne degildir bilmiyorum. .Daha once ibiza cupra, leon cupra, megane rs, megane coupe 1.4 t, megane coupe 1.5 dci ve bir kac arac daha kullandim. İlk defa alfa kullanıyorum, aracımın garantisi var aracımda benim anlamadığım olağan dışı birşey varsa serviste yaptırmak istiyorum.Örneğin cam dugmesi soyulmus bide direksiyonun ortasindaki plastik hafif cizilmisti onları değiştirdim. Onlarin disinda ankarada bana mekanik olarak yardimci olabilecek biri varmi? aracıma bakıp bu normal değil, bunu yaptırman gerek diyecek. Aslinda kafam cok karisik 2 ayda 6 bin km yapmisim surekli kullandigim icin satip dizelinimi alsam diyorum. Sonrada aracimdaki extralari dusunuyorum lpg olursa lpg mi taktirsam diyorum. Mito dan vazgecmem o kesin. Bir cok planim var 2 yıldır düşündüğüm.Veya lpg işine girmeyip araci komple doldurup 300 hp uzerinemi cikarsam diyorum.Açıkcası kafam cok karisik birde şu var ankarada tek servis akota var ve ben ordaki ustalarin tam donanimli oldugunu dusunmuyorum. Aracimda direksiyon, vites, kol dayama alcantara kaplama, dikiz aynasi karbon ayna kapagi, novitec spacer, voglant yay, hks ve kn acik hava filtresi, son susturucu iptali duz boru cift egzoz cikisi, usb aux girisi var bunlarin disindada yapacagim buyuk capli seyler var. Sizinde akliniza gelen ufak tefek seyler varsa soyleyebilirsiniz biraz uzun oldu ama bu konular hakkinda her turlu gorus ve onerilerinizi benimle paylasirsaniz sevinirim saygilar.
Başlık: FAK Mito
Gönderen: ozoozo - 21 Mart 2014, 12:08:24
Bence 300 hp biraz uçuk ve zor bir rakam doğruya doğru :) olmaz değil de çok para gerek ciddi anlamda emek ve zaman gerekecek. Bence yazılım+kat iptali downpipe ve düz boru çektirin bir tadına bakın zaten o size baya bir keyif verecektir.

300 hp için sadece kafadan aklıma gelenler ;

Enjektörler,pompa,intercooler,turbo vs diye gidecek bunlar sadece aklıma gelenler :) hadi bir şekilde hızlandı bu araba nasıl duracak ? Üzerine birde fren sistemi zart zurt olacak. Hadi bu araba durdu nasıl gücü tekere aktaracak , 250-300 hpler ciddi rakamlar önden çekiş araçta sara sara gidersiniz haliyle ilk 2-3 vites boş olacak. Bunun için kilitli dif gerekecek , hadi oda oldu :) baskı,balata vs dayanmayacak bronzdur şudur budur olacak.

Baksanıza sayarken ben bile kendi kendime ohoo dedim yani :) ha yapamazmısınız yaparsınız da ciddi zaman ve PARA gerekecek. Keşke yapsanız seve seve size yardıma koşarım çünkü keyif alıyorum ancak zor :( forumda Fatih var (fatihob) MİT05 in sahibi kendisi baya bir uğraştı geçen buluşma da min. 230 u var demişti , onunla iletişime geçebilirsiniz.


Klasik işlemleri izlemeniz tavsiyem olur , downpipe,komple düz boru,yazılım. Zaten bunlarla mito harika bir hal alacaktır.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Oğuz - 21 Mart 2014, 14:41:05
Forged piston da lazım, 1000 pounda görmüştüm :)
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Fatihob - 21 Mart 2014, 14:58:28
Özdemir'in saydıkları ve Oğuz'un saydıkları lazım, ayrıca 300hp için seçilcek turbo Mitoya büyük gelir, turbo geç dolar mecburen fazla devir yapmak gerekicektir 7500rpm civarlarına kadar vites değiştirmemek lazım yoksa 300hp anlamsız olur bunun içinde forget piston koluda lazım. Bütün bu sayılanlar işçilikle beraber minimum 10bin TL tutar. Para varsa sıkıntı yok 400hp bile olur :D
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: FAKmito - 28 Mart 2014, 10:41:04
Son kararimi verdim takas gelirse veya istedigim fiyattan satilirsa dizel alicam . Olmazsa doldurmaya basliyorum pazartesi bi arkadasim da dizelini alicak onla basliycaz . Ilk olarak sadece yazilimla bi deniycem :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: wolkanku - 28 Mart 2014, 10:46:54
baya kararlıymışsınız :)
karar verdim dizelini alıcam diyip, ikinci cümlede yüklemeye başlıyorum demek ilginç :)
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Sercan Keklik - 28 Mart 2014, 10:52:04
Konuyu okuyunca aklıma şu konu geldi

"yere düşen sakızı ekmek sanıp yiyen kuşlar"

"Yere attığınız sakızları kuşlar ekmek sanıyor ve yediklerinde  gagalarına yapıştığı için, aç ve susuz ölüyorlar.

Lütfen bu konuda hem çevreyi kirletmemek açısından hem de bu durum için duyarlı olalım."


Arkadaşlar Turbo araçlarda öyle 300 Hp yaptım yükledim uçtum falan vs bunları ınanıp yazmayın. Gerçekleri konuşalım. Burdaki üyelerin %30-40 gibi bir kesimin teknik açıdan bilgisi %20 ye yakınken, %20 si uzman iken, %40 ı teknik bilgi açısından nereye çeksen oraya gider.

O yüzden LÜTFEN gerçekçi şeyler yazalım.

300 HP yapınca günlük binemem yakar diye bi mantık yok öncelikle.. HPF M3 Yazın Türkiyede bir M3 sahibi yakın arkadaşım Teker Beygir Gücü 1030 HP, ama gündelik kullanıyor.. Sebebi nedir? 3 farklı yazılım var araç kullanım amacına göre ayarlarını değiştiriyor.

Fakat eğri oturalım doğru konuşalım Mitodan 300 HP çıkartan olursa Türkiye şartlarında, zaten en fazla 1 kere dyno ya çıkartır. Fakat indiremez
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: ealprsln - 28 Mart 2014, 21:06:22
170 bile yeterli bence bu araç için, ama 300 yakalamak hakkaten çok zor, turtdışında bile T-Jet ler ile bild,ğim kadarıyla en fazla 250 ye yaklaşabiliyorlar. 200+ hakkaten tekerler uzun bir süre sarar sarar sarar ;)
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Oğuz - 28 Mart 2014, 21:20:59
155'lik Mito'dan; Stock motor içiyle, turbo değiştirerek 225 beygirle yürüyen var. Tabi bunun yanında filtresi, enjektörü, benzin pompası vs de var.

Sonra piston, kol vs değiştirerek 248 beygir alabilmiş. Tabi bunun yanında deli gibi turbo lag var araç 5500-7200 arası maksimum güç verebiliyor.Aracın videosu burada :

http://www.youtube.com/watch?v=8KAKsW9BHI4&feature=player_embedded

Bence maksimum yapılabilecek olan budur, 300 gibi bir güce ne şanzıman ne motor dayanır. Bir de bunlar için yaklaşık bir araba parası daha harcamanız lazım.
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: FAKmito - 28 Mart 2014, 22:29:26
Sadece yazilimla 220 hp alinan bi aractan 300 hp almak cokta zor degil turbo ve motor icine girilerek ki bu aracin alt yapisi piyasada modifiye edilen araclarin cogundan iyi . Cok arac modifiye ettim alfa romeo ilk defa kullaniyorum dogru ama bekleyin ve gorun diyorum sadece.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: mtekin06 - 28 Mart 2014, 23:21:01
Hayırlı olsun. Hoşgeldiniz  Güle güle kullanmanız dileğiyle
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Sercan Keklik - 29 Mart 2014, 00:26:47
You are not allowed to view links. Register or Login
Sadece yazilimla 220 hp alinan bi aractan 300 hp almak cokta zor degil turbo ve motor icine girilerek ki bu aracin alt yapisi piyasada modifiye edilen araclarin cogundan iyi . Cok arac modifiye ettim alfa romeo ilk defa kullaniyorum dogru ama bekleyin ve gorun diyorum sadece.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Fatih demekki ben yıllardır min 600 Hp araçlarla iç içe boşa büyüyüp sanayide yıllarımı geçirmişim.

Neyse sen buraya yazdın ilettin bekleyin görün diye 29 Mart 2014 tarih itibari ile 1.593 üye sayısı 200 süreklı aktıf üye olduğunu var saysak, buraya yazdığınızı gören 200 kişi olarak sabırsızlıkla bekliyorum..

300 hp MiTo yapın yürütün Mustang Dynamometer da bize 300 Teker gücü gösterin 1 Yıllık Bakım masraflarınız benden. Bakın bunuda 1.593 kişi görüp okumakta.
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: shadycome - 29 Mart 2014, 12:20:41
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Sadece yazilimla 220 hp alinan bi aractan 300 hp almak cokta zor degil turbo ve motor icine girilerek ki bu aracin alt yapisi piyasada modifiye edilen araclarin cogundan iyi . Cok arac modifiye ettim alfa romeo ilk defa kullaniyorum dogru ama bekleyin ve gorun diyorum sadece.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Fatih demekki ben yıllardır min 600 Hp araçlarla iç içe boşa büyüyüp sanayide yıllarımı geçirmişim.

Neyse sen buraya yazdın ilettin bekleyin görün diye 29 Mart 2014 tarih itibari ile 1.593 üye sayısı 200 süreklı aktıf üye olduğunu var saysak, buraya yazdığınızı gören 200 kişi olarak sabırsızlıkla bekliyorum..

300 hp MiTo yapın yürütün Mustang Dynamometer da bize 300 Teker gücü gösterin 1 Yıllık Bakım masraflarınız benden. Bakın bunuda 1.593 kişi görüp okumakta.
Güzel olmuş bu 1 yıllık bakım masrafınıda bedava getirdiniz fatih bey şanslısınız valaha :)
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: leonheart - 29 Mart 2014, 12:26:55
süper duruyor valla mito :nazar:, güle güle kullanın
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: alihsans - 29 Mart 2014, 12:44:48
Hoş geldiniz.  :alfisti:

13 Nisan buluşmasında gelin de yakından sevelim şu düldülü.
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: FAKmito - 29 Mart 2014, 14:34:45
Valla punto 1.4 ten aldiysak 300 hp mitodanda aliriz :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Sercan Keklik - 29 Mart 2014, 15:14:20
You are not allowed to view links. Register or Login
Valla punto 1.4 ten aldiysak 300 hp mitodanda aliriz :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Sabırsızlıkla bekliyorum  :arkadasim:
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: since1910 - 02 Nisan 2014, 22:44:52
Araç yeni alınmıştı fakat satılık galiba ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-garantili-full-plussunroof-modifiyeli-ozel-plaka-158778924/detay
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: tonymontana - 02 Nisan 2014, 23:20:34
"Araçta hem turbo hem supercharger bulunmaktadır yani doğuştan itibaren spor bir araçtır."

İlandan alıntıdır.
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: tolga_ozhan - 02 Nisan 2014, 23:23:41
Fena karıştırmış :)
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Murad - 02 Nisan 2014, 23:26:50
300 hp ?
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: berkaykcr - 03 Nisan 2014, 02:15:03
Gel biz takas edelim usta sen dizel araç sahibi ol .
Bende mitoya binmiş olurum lakin 300
olmasa bile 290 yapar bırakırım :)


Giulietta Smoked
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Deniz - 03 Nisan 2014, 09:19:05
You are not allowed to view links. Register or Login
Fena karıştırmış :)

Polo gti ile karıştırmış :D
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Sercan Keklik - 03 Nisan 2014, 09:22:12
You are not allowed to view links. Register or Login
Gel biz takas edelim usta sen dizel araç sahibi ol .
Bende mitoya binmiş olurum lakin 300
olmasa bile 290 yapar bırakırım :)


Giulietta Smoked

Sende mi RIZA? :)
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: berkaykcr - 03 Nisan 2014, 09:40:47

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Gel biz takas edelim usta sen dizel araç sahibi ol .
Bende mitoya binmiş olurum lakin 300
olmasa bile 290 yapar bırakırım :)


Giulietta Smoked

Sende mi RIZA? :)

Yok yahu şakasına 290 kısmı :)


Giulietta Smoked
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: Anıl - 03 Nisan 2014, 11:05:41
Gençlik diyelim...Arkadaş doldurmaya başlamış ama nereye  :)
Başlık: Ynt: FAK Mito
Gönderen: agucba - 04 Nisan 2014, 08:54:04
Bekleyelim görelim.  :kahve: