Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Giulietta'm

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alfadanadam

Alana da satana da hayırlı olsun.

murat

Her iki tarafa hayırlı olsun, hüzünlü olaylar bunlar..
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

ihsany

Kaçırdığıma üzüldüğüm bir Giulietta , siz satarken de üzülmüşsünüzdür..
Alan arkadaşa şimdiden hayırlı olsun, tampona nazarlık olmuş..
Alfa Romeo 147 1.6 Eco
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MA TCT
Alfa Romeo 156 2.0

İhsan Yaprak
L'amore è diverso in italiano

Sportivo

her iki taraf için de hayırlı olsun, böyle nazara gelen başka bir marka daha yok ya :) dakka bir gol bir olmuş
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

evrenalpar

Teşekkürler arkadaşlar.

Hep derler Alfa'yı bir alırken bir de satarken sevinirsin diye ama bence kesinlikle öyle değil. Bu markayla üzülmeden ayrılmak elde değil. Hiç bir markanın tasarımı, sesi, gidişi, iç tasarımı beni bu kadar etkileyemez gibime geliyor. Satılmıyor diye arada bir dellendim, sinirlendim ama bu araç böyle yapacak bir şey yok. Golf gibi 1 günde gitmiyor belki ama doğru fiyatla makul bir sürede gidiyor.

Yeni modelleri heyecanla bekliyorum, Giulia - Yeni bir SUV modeli ve 4C gibi modeller beni şimdiden fazlasıyla heyecanlandırıyor. Alfa'dan aldığım zevki, Mercedes BMW Audi gibi markalarda bulamayacağımı kesinlikle biliyorum. Tabi ilerleyen yaşlarda düşüncelerim değişir mi bilemiyorum.

Yeni araç ile ilgili olarak ise, şu an ağır basan CRV gibi gözüküyor.

Genişlik (Bagaj ve arka diz mesafesi), Cam tavan, Navigasyon, Koltuk ısıtma, geri görüş kamerası, CMBS sistemi(radarla mesafe ayarlayıcı ve otomatik fren sistemi), ön arka sensör,..vs vs gibi özelliklerle dolu başka bir araç bulamadım. 65bin gibi fiyata oldukça dolu bir araç gerçekten.

You are not allowed to view links. Register or Login
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

bado

evren hayılrı olsun..
arkadaşada tampon nazarlık olsun..
buraları boşlama ;)
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

evrenalpar

Aaaah ah Bahadır şu Alfa'^nın büyük bir arabası olaydı, bir Giulia'sı bir SUV'u bir jipi olaydı, başka yerlerde aar mıydım mutluluğu?

Çok şaşkınım ya Giulietta'nın düz vitesi de üretimden kalkmış? Ne ayak bunlar çözemedim..
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

emin

hayırlı olsun, Evren abi, CRV iyi hoş güzel de kullanım zevkini unut..
alfa suv yapsa alınır mı abi yaaaa, aman diyim =)
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

evrenalpar

Ahahaa valla Emin hele bir yapsınlar malı görelim de üzerine bol bol konuşuruz.

Arkadaşlar hepinize bir sorum var.

Çok temiz bir CRV buldum, 2011 model 25.000km'de, bulduğum en dolu CRV'lerden biri.

Araç Bağcılar Oto Center'da bir galeride. Hırsız evden anahtarı alarak aracı çalmış, 45 gün içinde bulunmadığından araç sahibine parası kaskodan ödenmiş, sonra araç bulunuyor ve sigorta ihale ile satıyor. Galeri açık açık herşeyi anlattı.
Sigortacı bir arkadaşıma durumu danıştım, tramerde sadece çalıntı kaydının olduğunu, ancak kasko sigorta vs yönünden bir fark yaratmadığını söyledi.

Sizce bu aracı alayım mı? İleride satarken mide bulandırır mı? Yoksa benim 1-2 sene kullanacağım göz önüne alınırsa ve sorunsuz kullandığımı varsayarsak hiç bir fark olmaz mı? (Fiyattaki avantaj da cabası)

Şu anda başka alternatifim de yok. Var ama navi'siz. Görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

Alfadanadam

Çalınan araçlar biraz hor kullanılırlar bildiğiniz üzere. Beklenmedik hasarlar-arızalar olabilir o araçta, iyi incelemek lazım almadan önce.

evrenalpar

Araç zaten 23-bin'de falan çalınmış, şu an 25-bin'de. Honda'da çalışan bir arkadaşımla görüştüm şimdi, dediğiniz gibi çalıntı araçlarda hor kullanımdan kaynaklanan bazı servis masrafları olabiliyormuş. Ama araç kendini gösteriyor açıkçası. Of karar veremedim!
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

Volkan

seksi bir araçmış
hayırlı olsun

bado

düz vites üretimden mi kalkmış  :o
şaşırdım doğrusu... nereden haberdar oldun evren?
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

evrenalpar

Aracı sattığım arkadaş söyledi, öyle bilgi almış sıfır Giu sorduğunda. Onun yalancısıyım Bahadır..
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

bado

yok yok evren öyle bir şey..
bu arada alfa türkiye sitesinde donanım fiyat listesine girersen bir çok donanımın gözükmediğini göreceksin.. çoğu donanım kaldırılmış. yada şuan tr de bulunan araçlar için bırakılmış..
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

evrenalpar

Evet öyle bir şeyler de söylemişti. Donanımlar azaltılmış. Bir de spor paket2'lilerin falan fiyatları yüksekmiş sanırım..
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

agucba

Daha önce Tofaş ile görüştüğümde yeni model yılı için eleştiri konusu olan donanım seçenek ve seviyelerinin düzeltileceği bilgisini almıştım.

///////////////

emin

açıklamadan bol yaptıkları bir şey yok mübarek, bir arada pist organizasyonu için adım atacaklarını söylemişlerdi gel gör ki bu sezon piknik dahi olmadı. aman tofaş canım tofaş hayattan bezdirdin tofaş.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

agucba

Tofaş'tan çok şikayetçi isen Can Ünal'ın yaptığı gibi doğrudan İtalya'ya yaz. Türkiye'de muhatap bulamadığını söylersin.

///////////////

emin

Can'ın yaşadıklarını ben yaşasaydım aracı alır zincirlikuyu birmotun önünde yakardım.
Derdimiz muhattap yaratmak mı, alfa üzerine sohbet muhabbet üretmek mi ben orayı anlayamadım. Biz neysek beraber ne yapabiliyorsak oyuz, tofaştan birmottan ordan burdan keyfimiz için birşeyler beklemek saçma. Bunu ortaya koymaya çalışıyorum anlamak istenirse açık.

Can Ünal ne alaka =)
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

dr_eros

Merhaba arkadaşlar.Evren beyden aracı ben aldım. Ne yazık ki talihsiz bir olay yaşadık aracı aldıktan 30 sn sonra fotodaki bariyere tamponu taktım. 250 tlye maslakta hallettik izmire dönmeden. Bir de gerçekten sıfır giu almakiçin izmir enrico alibertiye gittiğimde artık benzinli düz vitesin TR'ye gelmediğini, son kalanların şu sıralar satıldığını söylemişti. Sipariş dahi veremezsin dedi. Bunun üstüne evren beyin aracına kadar giden 2. el takibim başlamıştı.

emin

Hayırlı uğurlu olsun Mehmet Bey, çok yakışıklı bir araç aldınız, yaşadığınız da nazarı olsun. Çok da masrafı olmadan halletmenize sevindim hoşgeldiniz.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

Gouki

Aramıza hoşgeldiniz Mehmet bey. Olur böyle ufak nazarlıklar. Hayırlı olsun Alfa'nız.

ku2

You are not allowed to view links. Register or Login
Merhaba arkadaşlar.Evren beyden aracı ben aldım. Ne yazık ki talihsiz bir olay yaşadık aracı aldıktan 30 sn sonra fotodaki bariyere tamponu taktım. 250 tlye maslakta hallettik izmire dönmeden. Bir de gerçekten sıfır giu almakiçin izmir enrico alibertiye gittiğimde artık benzinli düz vitesin TR'ye gelmediğini, son kalanların şu sıralar satıldığını söylemişti. Sipariş dahi veremezsin dedi. Bunun üstüne evren beyin aracına kadar giden 2. el takibim başlamıştı.

Hoşgeldiniz..
Kazasız belasız olsun...Tek nazarı bu olsun.

Bu arada yeri gelmişken..
Sıfır Giu almak isteyende artık 2. el bakacak.. Al işte..!! Enrico'nun yaptığına bak..!!! Bence bu çok rahatsız edici bir durum. Zaten hali hazırda 2 model satan bir marka..ve duruma bak..!
Sonra da Alfa niye böyle..niye şöyle diye burada yazıp, çizip duruyoruz.. Ahh..Ahh...!
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

bado

mehmet bey hoş geldniz kazasız belasız..  ;)
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /