Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları => Konuyu başlatan: nightwolf - 10 Eylül 2013, 20:28:58

Başlık: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: nightwolf - 10 Eylül 2013, 20:28:58
Arkadaşlar tüm forum a yürekten selamlar, Volkan üstadın tavsiyesi ile aranıza katıldım. Alper Yılmaz adım Edirneliyim, İstanbul Bahçelievlerde yaşıyorum. Bu yaz evlendim, o yüzden arabamın damatlık fotoraflarını ekliyorum, umarım beğenirsiniz. Sizlerin arasına katılmış olmak güzel, herkese keyifli forumlar ve güzel dostluklar dilerim.

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fp1309.hizliresim.com%2F1f%2Fb%2Fsk1kv.jpg&hash=894869d142c0cf5e55e87eef43ac1961adaaa84f)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fo1309.hizliresim.com%2F1f%2Fb%2Fsk1px.jpg&hash=80d743d3a008cb50a258d8c2ae26a5b1268e69a4)

Bu arada ikinci resim baya bi büyük oldu ama ilerde daha iyi paylaşımlar yapacağım inşallah :)
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: eminpar - 10 Eylül 2013, 20:36:37
Allah mutlu mesut etsin üstad. Araç çok güzel olmuş

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: Veloce - 10 Eylül 2013, 20:44:47
Tekrar hoşgeldin Alper. Böylelikle foruma bir GT daha katmış olduk ;) Bir Alper'imiz daha var forumda GT SS'li o da yakın zamanda aldı aracını :)
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: nightwolf - 10 Eylül 2013, 20:45:44
You are not allowed to view links. Register or Login
Allah mutlu mesut etsin üstad. Araç çok güzel olmuş

Nexus 4 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Çok teşekkürler üstad, sağolun
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: Tolga033 - 10 Eylül 2013, 21:04:55
Hoşgeldiniz. :alfisti:
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: egeozal1 - 10 Eylül 2013, 21:06:57
Hoşgeldiniz kazasız belasız kullanın. Çok güzel bir GT. Keyifli forumlar. :)
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: alfa38 - 10 Eylül 2013, 21:57:33
Hoş Geldiniz.  Keyifli ve aktif forumlar.
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: dragut - 10 Eylül 2013, 22:26:07
Hayırlı olsun, hoşgeldiniz.
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: Alfadanadam - 10 Eylül 2013, 22:28:04
Aramıza hoşgeldiniz. Plakayı beğendim :)

Tapatalk

Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: Oğuz - 10 Eylül 2013, 22:28:22
Hoş geldiniz,iyi günlerde kullanın.  :nazar:
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: tayfun - 10 Eylül 2013, 22:28:32
Avrupa yakasından bir alfa daha aramızda;Dbiraz daha cogalalimda  bir buluşmada butarafta yapalım.hoşgeldiniz aramıza .

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: alfistahakan - 10 Eylül 2013, 22:42:07
Hosgeldiniz.

GT-N7100 cihazımdan gönderildi

Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: Utku - 11 Eylül 2013, 00:14:23
Hosgeldiniz, pek guzel duruyor arac.Bende bahcelievlerde oturuyorum, bende bu yaz evlendim bende alfami gelin arabasi yaptim :)
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: gothicwhisper - 11 Eylül 2013, 00:17:53
:) guzel arac bende bayagi yaylada oturmustum..

HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: Gouki - 11 Eylül 2013, 04:35:13
Alper bey aramiza hosgeldiniz.

HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: ismet - 11 Eylül 2013, 08:35:49
hoşgeldiniz, kazasız belasız sürüşler  :nazar: :alfisti:
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: Calibra - 11 Eylül 2013, 10:01:16
Forumda Alper'ler çoğalıyor :)

Hoşgeldiniz, GT'niz çok güzel gözüküyor, detaylı fotoğrafları ve açıklamaları bekliyoruz.
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: universeee - 11 Eylül 2013, 10:32:58
Hem evliliğinizde hem de güzel aracınızla kazasız belasız günler diliyorum :) Mutlu olun inşallah!  :nazar:  :haydi:
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: Fatihob - 11 Eylül 2013, 10:44:10
Hoşgeldiniz :clover:
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: Kibitzer - 11 Eylül 2013, 12:51:17
Gt süper! Kazasız belasız...

Hoşgeldiniz :))
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: Doğa Tosun - 11 Eylül 2013, 13:33:35
Hoşgeldiniz.. maşallah aracınız da çok iyi, egzozlar için bi ara bilgi alıcam sizden :)

GT'nin gelin arabası olduğu bi düğünden daha muhteşem ne olabilir!  :yukari-ok:
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: coolistanbul - 11 Eylül 2013, 15:11:12
Hosgeldiniz keyifle kullanin, Volkan'in bahsettigi Alper benim. Bende 7 Agustos'da GT SS aldim.
TH 8825 plakali olan. Deneyimlerimizi paylasmak dilegimle...
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: AŞKINRANCE - 11 Eylül 2013, 22:01:23
Hayırlı olsun. Hoşgeldiniz. :clover:
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: nightwolf - 11 Eylül 2013, 22:24:44
Öncelikle bu güzel dilekler ve sıcak karşılama için herkese teşekkürler. İşler yoğun akşamları forum a girip bakabiliyorum >:( eşimin oğluş diye hitap ettiği canım biricik arabamı beğenmeniz beni ayrıca mutlu etti :yukari-ok: Adaşıma da selamlar, tabiki her zaman her fırsatta bilgi paylaşmak isterim, lakin bu işin üstadı Volkan aga dır gibi geliyor bana:) umarım 22 eylülde hiç bir aksilik yaşamayız ve görüşürüz.
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: Alper - 12 Eylül 2013, 13:06:44
Hosgeldiniz.
Hayirli olsun otomobiliniz.
Ne cok Alper olduk yahu :)
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: ALFAŞK - 12 Eylül 2013, 14:24:50
hoşgeldiniz  :nazar: :alfisti:
Başlık: Ynt: Herkese Merhaba - GT SS 2.0
Gönderen: coolistanbul - 14 Eylül 2013, 12:03:17
Yakinda ayri bir forum acacagiz
Alper Romeo :-))