Arkadaşlar tüm forum a yürekten selamlar, Volkan üstadın tavsiyesi ile aranıza katıldım. Alper Yılmaz adım Edirneliyim, İstanbul Bahçelievlerde yaşıyorum. Bu yaz evlendim, o yüzden arabamın damatlık fotoraflarını ekliyorum, umarım beğenirsiniz. Sizlerin arasına katılmış olmak güzel, herkese keyifli forumlar ve güzel dostluklar dilerim.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fp1309.hizliresim.com%2F1f%2Fb%2Fsk1kv.jpg&hash=894869d142c0cf5e55e87eef43ac1961adaaa84f)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fo1309.hizliresim.com%2F1f%2Fb%2Fsk1px.jpg&hash=80d743d3a008cb50a258d8c2ae26a5b1268e69a4)
Bu arada ikinci resim baya bi büyük oldu ama ilerde daha iyi paylaşımlar yapacağım inşallah :)
Allah mutlu mesut etsin üstad. Araç çok güzel olmuş
Nexus 4 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Tekrar hoşgeldin Alper. Böylelikle foruma bir GT daha katmış olduk ;) Bir Alper'imiz daha var forumda GT SS'li o da yakın zamanda aldı aracını :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Allah mutlu mesut etsin üstad. Araç çok güzel olmuş
Nexus 4 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Çok teşekkürler üstad, sağolun
Hoşgeldiniz. :alfisti:
Hoşgeldiniz kazasız belasız kullanın. Çok güzel bir GT. Keyifli forumlar. :)
Hoş Geldiniz. Keyifli ve aktif forumlar.
Hayırlı olsun, hoşgeldiniz.
Aramıza hoşgeldiniz. Plakayı beğendim :)
Tapatalk
Hoş geldiniz,iyi günlerde kullanın. :nazar:
Avrupa yakasından bir alfa daha aramızda;Dbiraz daha cogalalimda bir buluşmada butarafta yapalım.hoşgeldiniz aramıza .
GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hosgeldiniz.
GT-N7100 cihazımdan gönderildi
Hosgeldiniz, pek guzel duruyor arac.Bende bahcelievlerde oturuyorum, bende bu yaz evlendim bende alfami gelin arabasi yaptim :)
:) guzel arac bende bayagi yaylada oturmustum..
HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Alper bey aramiza hosgeldiniz.
HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
hoşgeldiniz, kazasız belasız sürüşler :nazar: :alfisti:
Forumda Alper'ler çoğalıyor :)
Hoşgeldiniz, GT'niz çok güzel gözüküyor, detaylı fotoğrafları ve açıklamaları bekliyoruz.
Hem evliliğinizde hem de güzel aracınızla kazasız belasız günler diliyorum :) Mutlu olun inşallah! :nazar: :haydi:
Hoşgeldiniz :clover:
Gt süper! Kazasız belasız...
Hoşgeldiniz :))
Hoşgeldiniz.. maşallah aracınız da çok iyi, egzozlar için bi ara bilgi alıcam sizden :)
GT'nin gelin arabası olduğu bi düğünden daha muhteşem ne olabilir! :yukari-ok:
Hosgeldiniz keyifle kullanin, Volkan'in bahsettigi Alper benim. Bende 7 Agustos'da GT SS aldim.
TH 8825 plakali olan. Deneyimlerimizi paylasmak dilegimle...
Hayırlı olsun. Hoşgeldiniz. :clover:
Öncelikle bu güzel dilekler ve sıcak karşılama için herkese teşekkürler. İşler yoğun akşamları forum a girip bakabiliyorum >:( eşimin oğluş diye hitap ettiği canım biricik arabamı beğenmeniz beni ayrıca mutlu etti :yukari-ok: Adaşıma da selamlar, tabiki her zaman her fırsatta bilgi paylaşmak isterim, lakin bu işin üstadı Volkan aga dır gibi geliyor bana:) umarım 22 eylülde hiç bir aksilik yaşamayız ve görüşürüz.
Hosgeldiniz.
Hayirli olsun otomobiliniz.
Ne cok Alper olduk yahu :)
hoşgeldiniz :nazar: :alfisti:
Yakinda ayri bir forum acacagiz
Alper Romeo :-))