0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Aldınız mı aleti? Nasıl var mı fark?
Bu arada acilmisken ust takozlarda degisirse hos olur eger yeni degismediyse.
Hayırlı olsun,her ne kadar istesem de cesaret edememiştim açıkçası ve vazgeçmek zorunda kalmıştım. İlgili üründe sertlik ayarı yok ancak yükseklik ayarı var.Araştırmalarıma göre ideal bir sertlikte deniyor. Sitesinden Pdf'sini indirmenizi öneririm ya da manuali detaylı yazar zaten kutu içinde diye tahmin ediyorum.Düzgün bir ustaya yaptırın ve iyice ölçün biçin zira ön arka ufak bir farklılık ve gözden çakırma sürüş esnasında sıkıntıya sebebiyet vermesin.
Tum coillerde ayni dis sayisini sayip ayarlayarak genel bir yukseklik elde edersiniz. Sonrasinda zevkinize ve yol tutusa gore indir kaldir yapilir. Onler kendi icinde ayni yukseklige ve arkalarda yine kendi icinde ayni yukseklige sahip olmali. Benim gt de gordugum bizim motorlar cok agir oldugundan arkayi normale gore biraz daha indirmek agirlik merkezini biraz daha arkaya tasiyarak yol tutusa arti yonde katkida bulunuyor. Sizin motor hafif zevkinize gore ayarlayabilirsiniz. Diger konuda yazdigim gibi araci dusurdukce yaylar sikisip sert tepkiler vermeye baslayacak. Mutlaka montaj sirasinda isin basinda olun kuleleri duzgun monte etsinler keza yine alt kisimlarda duzgun monte edilmeli. Iscilik cok onemli aracin tum yuku kulelere biniyor.
Ortalama kaç mm indirmeliyim?Coure Sportivo
Yok ustama söyledim zaten baya ilgilenecek herhalde yol tutuşa yapılacak herşey tamam başka ne var ha hatırladım bide kilitli difransiyel kaldı Coure Sportivo
Kilit dif tsye ne derece gerekli tartisilir. Ayrica v6 alfa sanzimanlara uyan bizim kilit difler sizinkine uymaz. Ancak ayrica baska bir model arastirabilirsiniz.
Ts için sadece 166 6 ileri opsiyonu var diye biliyorum. Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Peki 156 ya uyumlumuCoure Sportivo
Hayır 166 6 ileri şanzıman yapısal olarak 156 dan farklı. Şimdi baktım QDH2K-8 modeli ts şanzımanlara oluyormuş. Tr ye gelişi aşağı yukarı 5 bin ile 6 bin arası. 200 hp altına gerekli bir maliyet gibi durmuyor. Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Şanzıman sıkıntısından dolayı açılacaksa ancak kilit takmak mantıklı olacaktır fakat sadece kilit için şanzıman indirmeye değmez görüşündeyim. 2.0 ts de dahi iyi bir lastik ile viraj çıkışlarında sorun yaratmıyor iken 1.6 ts de fuzuli olacaktır. Zaten standarta göre iyi bir suspansiyon ekipmanı almışsınız bütçenizi farklı şeyler için kullanın derim.SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kilit bi düşünce mesela ne gibi şeyler Coure Sportivo
Başlatan Anıl Motor Sporları (FCA Grubu)
Başlatan wolkanku İkinci El
Başlatan Microsiemens « 1 2 3 » Üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları
Başlatan 01hakan Üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları
Başlatan KaanA « 1 2 » Üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları