Extraları Şöyle Toplu Koyalım.
Vogtland coilover
Pedal Commander
Resanatör iptali
İridyum buji
Bobin
Dereceli Egzantrik
Yeni Tip Varyatör
Silikon Güce dayanıklı hortum
Alt üst kule gergisi
61 mm downpipe egzoz
Yanmaz yalıtım
Brembo fren takımı
Ate balata
Yanmaz yalıtım
Mk2 pc
Prins vsi2 sıvı enjeksiyon kiti
Volksvagen golf rline jant
Lastik pirelli
Lester body kit
Sonar aydınlatma takımı
Novitec Filtre
(Autodelta 5. Vites Kiti Ve Yazılım 1 Aya Güncel Olacaktır.)
Son Yapılanlar Bunların Takılması Harici
YAĞ Kartel Sökülüp Temizlendi
Blokta Ki Yağ Kanalları Temizlendi
Yağ Soğutucusu Temizlendi
Blok İçi Komple Temizlendi Piston Dahil
Yağ Pompası Ve Süzgeçi Temizlendi
Motorda ki Su Kanalları Temizlendi Blokta Ne Korozyon Ne Yağ Pıhtısı Hiçbişe Kalmadı Sol İç Ve Dış Aks Değişti
Tandır Kolları Burcu değişti
Fren Hortumları Değişti
Dot 5 Fren Sıvısı Konuldu 2 kere sistem temizlendi
Travers Burcu Değişti
Amartisör Takozları Değişti
Biliyorsunuz ki bu bakımları senede bir olarak komple yapıyordum bu bakımda ki tek ihtiyacım Varyatör dü oda soğuk havada haftada 1 oluyordu
Amacım bu temizlikte 156 bulmak zordu bende bunu korumaya devam ettim motordaki tüm sensörler sağlamdı ama yinede hepsi temizlendi 2.0 156 ile denediğimizde 3 boy rahat ara açtığını 2011 2.0 tdi passatı 2 boy geçtiğini gördük bu haliyle 230 a oturdu yol bitti arac roll veya deneme koşmuyor ama bu kadar yapmışken arada bir beygirleri serbest bırakmak gerekiyor allah kimsenin malına zeval vermesin.
E6633 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi