Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Tesla & Stelvio  (Okunma sayısı 3271 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.555
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #25 : 26 Ağustos 2024, 11:55:57 »
Nasil, I20N kastiriyormusun? Gidishati iyi mi?
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

coyote

  • Membro
  • İleti: 1.017
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #26 : 27 Ağustos 2024, 10:02:18 »
Nasil, I20N kastiriyormusun? Gidishati iyi mi?

Valla Nuri, tuhaf gelecek ama, i20N'i aldığımız şubat ayından beri ancak birkaç kez sürme fırsatım oldu, o da tın tın şehir içi modu. Eskiden olsa içinde yatacağım araba öylece kapıda duruyor. İş güç ıvır zıvır diyoruz ama, sanırım geçen yıllar insandan bazı şeyleri de götürüyor :( Neyse, Maviş'in sefasını eşim sürüyor, ama ona göre de, "güzel ama bir 156 değil" miş :)

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.555
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #27 : 27 Ağustos 2024, 11:03:54 »
Valla Nuri, tuhaf gelecek ama, i20N'i aldığımız şubat ayından beri ancak birkaç kez sürme fırsatım oldu, o da tın tın şehir içi modu. Eskiden olsa içinde yatacağım araba öylece kapıda duruyor. İş güç ıvır zıvır diyoruz ama, sanırım geçen yıllar insandan bazı şeyleri de götürüyor :( Neyse, Maviş'in sefasını eşim sürüyor, ama ona göre de, "güzel ama bir 156 değil" miş :)

Kocadik be Ozan, bu hayat yordu bizi  :D
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.433
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #28 : 31 Ağustos 2024, 14:46:32 »
Aslında asıl soru elde Tesla varken Stelvio'yu da tutmak nasıl olur? Ancak ben de yaklaşık 20 yıldır Alfa'nın neredeyse her modelini kullanma veya sahip olma noktasındaki bir petrolhead olarak Tesla'yı test edip pek de sevemedim. Ancak bu sevmeme sebebim petroheadlik değil onu biliyorum. Çok da detaya girmeyecem ama ben sizin yerinizde olsam o Stelvio'yu tutmam elde...Severek ayrılırım  :arkadasim:
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)

balesanist

  • Membro
  • İleti: 583
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #29 : 02 Eylül 2024, 01:27:01 »
Aslında asıl soru elde Tesla varken Stelvio'yu da tutmak nasıl olur? Ancak ben de yaklaşık 20 yıldır Alfa'nın neredeyse her modelini kullanma veya sahip olma noktasındaki bir petrolhead olarak Tesla'yı test edip pek de sevemedim. Ancak bu sevmeme sebebim petroheadlik değil onu biliyorum. Çok da detaya girmeyecem ama ben sizin yerinizde olsam o Stelvio'yu tutmam elde...Severek ayrılırım  :arkadasim:
Aklın yolu bir aslında da Alfistinin aklıyla hareket ettiği nerde görülmüş? :)
Şu kışı da geçireyim istiyorum ama lastik istiyor. Lastik fiyatları malum, 20” kışlık bir kış için fazla maliyet aslında fakat Tesla’nın o arkayı bırakmaları yok mu Stelvio’nun 4x4 kararlılığı, hazzı çok başka. Tesla’nın da teknolojisi gerçekten büyük bir konfor sunuyor. Planladığınız saatte iç sıcaklığın istediğiniz derecede olması, aracı P ye alıp yürüyüp giderken kilitlerin, camların, aynaların kapanması ki geçen Stelvio’yu çalışır vaziyette çarşı içinde unutup gittim. İnsanoğlu rahata çabuk alışıyor.
Geçen gün cam filmi için bırakacaktım sözleştiğimiz saatten önce toplantı için çıkmam gerekti. Aracın içine kartı bıraktım çalıştırabilmeleri için, aracı da dükkanın önüne park ettim. Usta gelince aradı abi arabayı açıver de içeri alalım diye 63 km öteden kapıyı açtım, akşama hazırdı.
Günümüzde bu arabalara bu paraları veriyorsak karşılığında hayatımızı kolaylaştırmalı diye düşünüyorum.
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.555
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #30 : 02 Eylül 2024, 10:43:23 »
Aklın yolu bir aslında da Alfistinin aklıyla hareket ettiği nerde görülmüş? :)
Şu kışı da geçireyim istiyorum ama lastik istiyor. Lastik fiyatları malum, 20” kışlık bir kış için fazla maliyet aslında fakat Tesla’nın o arkayı bırakmaları yok mu Stelvio’nun 4x4 kararlılığı, hazzı çok başka. Tesla’nın da teknolojisi gerçekten büyük bir konfor sunuyor. Planladığınız saatte iç sıcaklığın istediğiniz derecede olması, aracı P ye alıp yürüyüp giderken kilitlerin, camların, aynaların kapanması ki geçen Stelvio’yu çalışır vaziyette çarşı içinde unutup gittim. İnsanoğlu rahata çabuk alışıyor.
Geçen gün cam filmi için bırakacaktım sözleştiğimiz saatten önce toplantı için çıkmam gerekti. Aracın içine kartı bıraktım çalıştırabilmeleri için, aracı da dükkanın önüne park ettim. Usta gelince aradı abi arabayı açıver de içeri alalım diye 63 km öteden kapıyı açtım, akşama hazırdı.
Günümüzde bu arabalara bu paraları veriyorsak karşılığında hayatımızı kolaylaştırmalı diye düşünüyorum.

Tesla alasim geldi  :D
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

balesanist

  • Membro
  • İleti: 583
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #31 : 03 Eylül 2024, 07:57:20 »
Tesla alasim geldi  :D
Daha kurcalamaya vaktim olmadı. Aslında en büyük artısı sürekli güncelleme olması. Son gelen güncellemede telefon araca bağlı ve klima otomatik konumdaysa çağrı geldiğinde ortam gürültüsünü engellemek için otomatik fanı azaltma özelliği eklendi. Octavia aldım geçen Kasım işe gidip gelmek için en boş paket. Arka kamera yok garanti muhabbetine serviste taktırayım dedim 15 bin TL yazıyla on beş bin Türk Lirası istediler. Elin Amerikalısının sen istemeden sunduğu konfora bakın bir de diğerlerine. Bir gecede bütün Teslalar matrix led oldu geçen aylarda. Bir Vag grubundan 300-400 bin TL ye anca ekletirsiniz.
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

KAKIRMAN

  • Membro
  • İleti: 4.230
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #32 : 12 Eylül 2024, 16:01:00 »
Tesla ön konsol ekranı hareketli hale getirilir. 2 3 teslaya yaptık (rica üzerine) ama eller artık eskisi gibi değil. Ve Dual motor olanı test ettim. Vay dedim bu nasıl birşey... Korna sesini bile içeri vermiyor. O da ne ki ışıklarda beklerken ışık algoritması var hadi yürü yeşil yandı der gibi. Ve o hızlanma. Herifler yapmış. Ve benim de tesla alasım geldi bak...
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

Fatihob

  • Membro
  • İleti: 3.837
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #33 : 12 Eylül 2024, 18:03:57 »
Aklın yolu bir aslında da Alfistinin aklıyla hareket ettiği nerde görülmüş? :)
Şu kışı da geçireyim istiyorum ama lastik istiyor. Lastik fiyatları malum, 20” kışlık bir kış için fazla maliyet aslında fakat Tesla’nın o arkayı bırakmaları yok mu Stelvio’nun 4x4 kararlılığı, hazzı çok başka. Tesla’nın da teknolojisi gerçekten büyük bir konfor sunuyor. Planladığınız saatte iç sıcaklığın istediğiniz derecede olması, aracı P ye alıp yürüyüp giderken kilitlerin, camların, aynaların kapanması ki geçen Stelvio’yu çalışır vaziyette çarşı içinde unutup gittim. İnsanoğlu rahata çabuk alışıyor.
Geçen gün cam filmi için bırakacaktım sözleştiğimiz saatten önce toplantı için çıkmam gerekti. Aracın içine kartı bıraktım çalıştırabilmeleri için, aracı da dükkanın önüne park ettim. Usta gelince aradı abi arabayı açıver de içeri alalım diye 63 km öteden kapıyı açtım, akşama hazırdı.
Günümüzde bu arabalara bu paraları veriyorsak karşılığında hayatımızı kolaylaştırmalı diye düşünüyorum.

Şu kapıları uzkatan açma özelliği benim F30umda da vardı. BMW Connect opsiyonlu araçlarda uygulama üzerinden uzaktan kapı açabiliyordun ama simkart verilerinin yurtdışında tutulmaması mevzusu yüzünden Connect uygulaması TRde kapanmıştı. Güzel uygulamaydı ama TRde rahmetli oldu :)
..

balesanist

  • Membro
  • İleti: 583
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #34 : 12 Eylül 2024, 23:04:24 »
Tesla ön konsol ekranı hareketli hale getirilir. 2 3 teslaya yaptık (rica üzerine) ama eller artık eskisi gibi değil. Ve Dual motor olanı test ettim. Vay dedim bu nasıl birşey... Korna sesini bile içeri vermiyor. O da ne ki ışıklarda beklerken ışık algoritması var hadi yürü yeşil yandı der gibi. Ve o hızlanma. Herifler yapmış. Ve benim de tesla alasım geldi bak...
Sessizliği gerçekten hoş, yeşil ışık uyarısı bazen işe yarıyor. İvmelenme süper ama Stelvio nun motor sesini yüklemesi lazım Elonun.
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

balesanist

  • Membro
  • İleti: 583
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #35 : 12 Eylül 2024, 23:06:15 »
Şu kapıları uzkatan açma özelliği benim F30umda da vardı. BMW Connect opsiyonlu araçlarda uygulama üzerinden uzaktan kapı açabiliyordun ama simkart verilerinin yurtdışında tutulmaması mevzusu yüzünden Connect uygulaması TRde kapanmıştı. Güzel uygulamaydı ama TRde rahmetli oldu :)
Hiçbir şeyin opsiyonlu olmaması en büyük artısı bana göre. Premium bağlantı opsiyon sayılabilir belki o da ayda 150 TL.
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

balesanist

  • Membro
  • İleti: 583
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #36 : 27 Kasım 2024, 09:12:46 »
Tesla’ya Pirelli Pzero Winterları taktıktan sonra kaderi değişti. Hsonu yoğun kar altında Ankara İstanbul yaptım. Sıfır sorun. Düşünen varsa kesinlikle üzerinde gelen o çöp Hankookları çöpe göndersin.

Stelvio’yu soracak olursanız akü bitmiş Alfa yol yardım çağırdım hallettiler.

Stelvio’yu satabilmem için bana bir neden söyleyin lütfen
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.555
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #37 : 27 Kasım 2024, 09:50:16 »
Aklimizda olsun  :serefe:

Bende acaba 4 mevsim cross climate falan mi taksam diyordum, lastik sok tak biryerlere kaldir senede 1 ay isimi gorecek diye kar lastigine girmek istemedim. Bu arada Ioniqler iki oldu, esimin 5ine ek bende 6 aldim. Esimin dolu 5ine nazaran benimki dimdizlak paket  :duvar:

Kendime tarz bir araba bakiyordum, ozellikle otomatik olmak uzere cabrio iste mx-5, 124 Spider, Volvo C70 dizel falan hadi bilemedin havali bir coupe, sonra hanim o kadar para verip eski araba alip sanayi sanayi dolasacigina Ioniq 6 al sana yakisir dedi, gittik denedim surdum aldim geldim  :D

Kisaca karsilastirirsam 6 sedan bir arac ve 156 hatta GTye yakin hissiyat aldim, tabiki o kadar hisli bir arac degil ama Alfalarim gibi park edince donup donup bakasin geliyor. Arac menu ve kontrolleri 5e cok benzedigi icin arada hanimda rahatca binebiliyor. Acaba cok benzer araclarmi diyordum ama hic alakalari yok. Vergi sistemimiz sagolsun, Stelvio ve yanina Giula alamadik ama az kmde ikinci el Giula parasina sifir km Ioniq 5 ve 6miz oldu.
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.555
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #38 : 27 Kasım 2024, 09:59:24 »
Tesla ön konsol ekranı hareketli hale getirilir. 2 3 teslaya yaptık (rica üzerine) ama eller artık eskisi gibi değil. Ve Dual motor olanı test ettim. Vay dedim bu nasıl birşey... Korna sesini bile içeri vermiyor. O da ne ki ışıklarda beklerken ışık algoritması var hadi yürü yeşil yandı der gibi. Ve o hızlanma. Herifler yapmış. Ve benim de tesla alasım geldi bak...

Ya bende korkuyorum dual motora binip cok seversem diye  :D Yuksek MTV odeyecek olmam cok koyuyor bana, galiba yaslandim iyice. Yinede performansi bol bir arac alacak olsam 1.6 ve alti I20N gibi araclar haric yuksek hacime girmem gibi geliyor, alirim bi dual motor Tesla yada gozu karartip borc harc bir Taycan, voltsa volt, amperse amper  >:D
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.433
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #39 : 27 Kasım 2024, 11:44:02 »


Stelvio’yu satabilmem için bana bir neden söyleyin lütfen

Piyasa faizleri  :D
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)

coyote

  • Membro
  • İleti: 1.017
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #40 : 27 Kasım 2024, 16:44:41 »
Aklimizda olsun  :serefe:

Bende acaba 4 mevsim cross climate falan mi taksam diyordum, lastik sok tak biryerlere kaldir senede 1 ay isimi gorecek diye kar lastigine girmek istemedim. Bu arada Ioniqler iki oldu, esimin 5ine ek bende 6 aldim. Esimin dolu 5ine nazaran benimki dimdizlak paket  :duvar:

Kendime tarz bir araba bakiyordum, ozellikle otomatik olmak uzere cabrio iste mx-5, 124 Spider, Volvo C70 dizel falan hadi bilemedin havali bir coupe, sonra hanim o kadar para verip eski araba alip sanayi sanayi dolasacigina Ioniq 6 al sana yakisir dedi, gittik denedim surdum aldim geldim  :D

Kisaca karsilastirirsam 6 sedan bir arac ve 156 hatta GTye yakin hissiyat aldim, tabiki o kadar hisli bir arac degil ama Alfalarim gibi park edince donup donup bakasin geliyor. Arac menu ve kontrolleri 5e cok benzedigi icin arada hanimda rahatca binebiliyor. Acaba cok benzer araclarmi diyordum ama hic alakalari yok. Vergi sistemimiz sagolsun, Stelvio ve yanina Giula alamadik ama az kmde ikinci el Giula parasina sifir km Ioniq 5 ve 6miz oldu.

Hayırlı olsun Nuri :nazar:. Elektrik mühendisi adama da çift elektrikli yakışır :D

balesanist

  • Membro
  • İleti: 583
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #41 : 27 Kasım 2024, 22:56:34 »
Stelvio’yu sattıracak neden istedim herkes aldığı ya da almak istediği elektrikliyi anlatmış Alanlara hayırlı olsun, düşünenlerin Allah gönlüne göre versin.

Faiz pek tarzım değil. Çok hesap kitap matematik yapmadım Stelvio’yu alırken. Yapsam zaten almam mantıksızdı. Benzer fiyatlardaki araçlar uçtu gitti. Sayılı dünya hayatının bir bölümüne Stelvio’yu sığdırabildiğim için şükrediyorum. Allah kimseyi gördüğünden geri koymasın. Hepimizin gönlünce olsun.
Dipnot: Stelvio’yu aldığım gün 6 tane BTC alabiliyordum
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

stormvalley

  • Membro
  • İleti: 87
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #42 : 28 Kasım 2024, 08:46:56 »
 :yukari-ok:  :clover:  :yukari-ok:

Stelvio’yu sattıracak neden istedim herkes aldığı ya da almak istediği elektrikliyi anlatmış Alanlara hayırlı olsun, düşünenlerin Allah gönlüne göre versin.

Faiz pek tarzım değil. Çok hesap kitap matematik yapmadım Stelvio’yu alırken. Yapsam zaten almam mantıksızdı. Benzer fiyatlardaki araçlar uçtu gitti. Sayılı dünya hayatının bir bölümüne Stelvio’yu sığdırabildiğim için şükrediyorum. Allah kimseyi gördüğünden geri koymasın. Hepimizin gönlünce olsun.
Dipnot: Stelvio’yu aldığım gün 6 tane BTC alabiliyordum
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.555
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #43 : 28 Kasım 2024, 18:18:42 »
Hayırlı olsun Nuri :nazar:. Elektrik mühendisi adama da çift elektrikli yakışır :D

Sagol Ozan, dual motor oldu iste ama Tesledan farki iki ayri aracta olmasi  :lol:
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

hkmtctnky

  • Membro
  • İleti: 440
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #44 : 02 Aralık 2024, 21:00:57 »
imzadaki "mantığınla sev, duygularınla seç" yerini "mantığınla seç"e bırakmış bence abi  :haydi:
elektrikli arabalar bence çok mantıklı duruyorlar ama bi şekilde içime sinmiyor. ben zorunda kalana kadar kendime binmeye almam sanırım.
şirkete panelvan olarak, hanıma şehiriçi arabası olarak falan alırım ama kendi altımda olsun istemem. ama işin can sıkıcı noktası menzilde yüksek olunca, benzinli bi arabayı savunacak bişey kalamıyor, bence alıştıysan ve tesla ile mutluysan stelvio ile yolları ayırmak daha mantıklı, kenarda durunca trip atar masraf açmayacaksa bile açar gibi geliyor  :lol: mesela hanıma 500 alınca, mitoya 2 hafta çok az bindim. koltuğun teli koptu, yatmıyor :D
« Son Düzenleme: 02 Aralık 2024, 21:04:50 Gönderen: hkmtctnky »
'03 Opel Corsa 1.7 DTi 3dr (Casablanca Weiß)
'07 Opel Corsa 1.4 Sport 3dr (MetroBlau)
‘06 AlfaRomeo 147TI 3dr (RossoAlfa)
'05 Opel Corsa 1.3 CDTi 3dr (Casablanca Weiß)
'07 Renault Clio 1.6 BVA
------------------------------------------------
‘09 AlfaRomeo MiTo 1.4tJet (NeroEtna)
'05 MB CLS350
'09 Fiat 500 1.4 Lounge (Bianco Gioioso)

balesanist

  • Membro
  • İleti: 583
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #45 : 03 Aralık 2024, 00:39:32 »
imzadaki "mantığınla sev, duygularınla seç" yerini "mantığınla seç"e bırakmış bence abi  :haydi:
elektrikli arabalar bence çok mantıklı duruyorlar ama bi şekilde içime sinmiyor. ben zorunda kalana kadar kendime binmeye almam sanırım.
şirkete panelvan olarak, hanıma şehiriçi arabası olarak falan alırım ama kendi altımda olsun istemem. ama işin can sıkıcı noktası menzilde yüksek olunca, benzinli bi arabayı savunacak bişey kalamıyor, bence alıştıysan ve tesla ile mutluysan stelvio ile yolları ayırmak daha mantıklı, kenarda durunca trip atar masraf açmayacaksa bile açar gibi geliyor  :lol: mesela hanıma 500 alınca, mitoya 2 hafta çok az bindim. koltuğun teli koptu, yatmıyor :D
Biraz öyle oldu gerçekten, mantığımla seçtim gibi. Alfaların kullanmayınca masraf açması da ilginç hakikaten. Ben şimdilik aküyle yırttım bakalım.
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

balesanist

  • Membro
  • İleti: 583
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #46 : 09 Ocak 2025, 00:46:15 »
Ve malesef beklenen oldu. Stelvio ile vedalaştık. Görüş bildiren, yorumlarıyla katkı sağlayan herkese teşekkür ederim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

kuti147

  • Membro
  • İleti: 1.120
    • Çevrimdışı
Ynt: Tesla & Stelvio
« #47 : 09 Ocak 2025, 13:52:34 »
Ne diyelim abi hayırlısı olsun.
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal