Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Ve merhaba!!!

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Dentist

#25
Birmot Zincirlikuyu'dan hastam olan hasar bölümü sorumlusu Ali Akbulut ile görüşüp,benim adımı verin,yardımcı olacaktır.
0212-212 45 45 dahili:1342
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Alfisti147

#26
Teşekkür ederim Murat bey

metabax

#27
Tahsin Bey öncelikle aracınızı kazasız belasız iyi günlerde kullanınız.. Henüz çok yeni alfa sahibi sayılırsınız, bence çıtayı takmadan önce biraz daha vakit geçirin, belki çıta koymak konusunda fikriniz değişebilir benim gibi :) Şahsi fikrimdir, çıtasız hali ile daha güzel

Alfisti147

#28
Teşekkürler Hüseyin bey. Zaten hemen taktırmayı düşünmüyorum. Aracımın rengi siyah ya da kırmızı olsaydı kesinlikle çıta olmasada olur derdim. Ama gümüş renge çok yakışıyor bence. Dediğiniz gibi bir süre daha böyle kullanıp taktırıcam. Bu arada Murat abinin tavsiyesiyle birmottan fiyat aldım. 120-130 arası değişiyormuş.

burcintun

#29
hoşgeldiniz aramıza kazasız belasız sürüşler dilerim.

SertackeS

#30
quote:

Teşekkürler Hüseyin bey. Zaten hemen taktırmayı düşünmüyorum. Aracımın rengi siyah ya da kırmızı olsaydı kesinlikle çıta olmasada olur derdim. Ama gümüş renge çok yakışıyor bence.



gri renkte benim de dikkatimi çekti. yan çıtalar olmayınca bi eksiklik çarpıyor gözüme. bu başka renkte dikkatimi çekmemişti.
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

Alfisti147

#31
evet sertaç eksiklik bariz göze çarpıyor ama orjinal parça fiyatı biraz tuzlu geldi. O yüzden bir süre daha eksik eksik dolaşıcam