ilk olarak 1967 eylül'ünde gösterilen, 4 sene içinde sadece 18 adet üretilen coupe. 2 litrelik twin sparkv8 motoru 8800 devirde 230 beygir güç üretir. 6 viteslidir ve sadece 700 kilodur.



azcık gidiyordur heralde :) litre başına güçte zamanının şampiyonudur heralde...
Budur, budur, yeni aşkım budur..Ford GT40'ı eledim , sevildiğini bilsin :)
Baksana adamlar sağ tarafa ayna koyma gereğini bile hissetmemiş "kim gelebilirki o taraftan der gibisinden : )
quote:
Onur wrote:
azcık gidiyordur heralde :) litre başına güçte zamanının şampiyonudur heralde...
benim vosvos un da sağda aynası yok :)
quote:
Tolga wrote:
Baksana adamlar sağ tarafa ayna koyma gereğini bile hissetmemiş "kim gelebilirki o taraftan der gibisinden : )
quote:
Onur wrote:
azcık gidiyordur heralde :) litre başına güçte zamanının şampiyonudur heralde...
haala görecez vosvossu bu arada.. Hadi kullandırtmadın bari fotolarını koy : )
haklısın valla bi çekemedim resimleri...
Koyar yakında, ama yarısı araba yarısı kendi olarak...Adam kendini illa göstercek ya :)
Şu resimlere bakınca aklıma ilk gelen "Alfa bu işi biliyor kardeşim" oldu valla.
Yalnız neden sadece 18 adet üretildiğine takıldım. Acaba fiyat mı uçuktu?
olum benim neden kendimi rahat gösterebildiğime takacağına neden kendini gösteremediğinle uğraş ;)
quote:
Alfadanadam wrote:
Koyar yakında, ama yarısı araba yarısı kendi olarak...Adam kendini illa göstercek ya :)
Millet Alfa için burada Ulvicim, beni naapsınlar :) İsteyen gelip görüyor. Bakınız Admin :)
Ya bülentcim sende çok safsın hem yonjada hem burda kullanıyor işte aynı fotografları : ))
yonja ne be????
haa, tamam ya pardon o zaman..Hayırlı işler Ulvicim, rasgele :)
Admin'im naptın sen :) Valla çok kötü oldum ben şimdi , rüyama girecek yine. Ooof of.
yonja balık avlamak üzere kulurmuş yapay bir göl :)
hehe süper tanım : )
- kimse buraya araba forumu demesin GırGır gibiyiz valla : )
quote:
Onur wrote:
yonja balık avlamak üzere kulurmuş yapay bir göl :)
Abi konsolu gordunuz mu? Topu topuna 6 tane dugme var. Yok abs yok tcs yok esp, sadece kadran koltuk ve sen. iste bu! :)
quote:
CuoreSportivo wrote:
Abi konsolu gordunuz mu? Topu topuna 6 tane dugme var. Yok abs yok tcs yok esp, sadece kadran koltuk ve sen. iste bu! :)
Gerçi orası biraz Reno 12'lerdeki çorum kalorifere benzemiş ama olsun naapalım :)
abi 156 ve 147 lerde plakayı kenara bir yere ilştiriyoruz da bunda nereye koyacaz yaw içime dert oldu :)
:)))
Bunu gören polisin aklına plaka sormanın geleceğini sanmıyorum ama ..
şeytan ayrıntıda gizlidir
quote:Tolga wrote:
Baksana adamlar sağ tarafa ayna koyma gereğini bile hissetmemiş "kim gelebilirki o taraftan der gibisinden : )
quote:
Onur wrote:
azcık gidiyordur heralde :) litre başına güçte zamanının şampiyonudur heralde...
http://www.autozeitung.de/index.php?page=faszination_auto&action=detail&id=1432
Stradale 33'ün farklı resimleri.
1968 senesinde günümüze göre hesaplanmış hali ile 36000 Euro'ya satılıyormuş. Bugüne kadar gelebilmiş olanlara da 1.400.000 Euro'ya kadar paha biçilebiliyormuş.
Bu resimleri çekerken arabayı iterken sadece ön camın çerçevesinden veya arka kanattan itilmesi talimatını almış resimciler. Sebebi de aracın hafif olmasını sağlamak için peynir tenekesi kalınlığına sahip bir kaportasının olması.
Aracın temelini 3 adet H şekline sahip 20 cm çapa sahip boru oluşturuyor ve bu borular da aynı zamanda benzin deposu vazifesi görüyor. Yani ayrıca bir deposu yok. Bunun haricinde magnezyım destek elemanları aksları ve diğer yan aksamları tutuyor.
50 tane üretmeyi planlasalar da sadece 18 adet üretimiş.
Resimde görülen modele 1.3 milyon euro teklif edilmiş ancak sahibi kabuletmemiş.
Sayfa açıldığında XXL Bild'e tıklarsanız resimleri büyük formatta görebilirsiniz.
Mutlu ve keyifli seyirler :)
Citroen robotunun gerçeği : ))
gerçekten güzel makina.hala deli gibi gidiyordur..