Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



RunOnFlat teknolojisi Türkiye'de

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Onur

Goodyear RunOnFlat teknolojisini Ankara Gölbaşı'ndaki EGM Pisti'nde tanıttı.


Goodyear RunOnFlat teknolojisini Emniyet Genel Müdürlüğü’ne bağlı Trafik Eğitim ve Araştırma Dairesi Başkanlığı - İleri ve Güvenli Sürüş Teknikleri Eğitim Merkezi'nin Ankara Gölbaşı’ndaki yeni pistinde tanıttı.

Goodyear Lastikleri Genel Müdürü Harish Khosla ve üst düzey yetkileri ile Emniyet Genel Müdürlüğü yetkilerinin katıldığı test sürüşünde RunOnFlat teknolojisine sahip lastikler matkaplarla patlatıldı. Patlatıldıktan sonra Bbasın mensupları tarafından kullanılan araçlar Gölbaşı’ndaki test pistinden Ankara Kalesi’ne kadar patlak lastiklerle gittiler. Basın mensuplarına ayrıca Emniyet Genel Müdürlüğü yetkilileri tarafından Trafikte Güvenli Sürüş hakkında eğitim verildi.



Goodyear RunOnFlat

Patladıktan sonra da yola devam etme imkanı sağlayan RunOnFlat teknolojisi, sürücülerin yolda kalma korkusuna çözüm getiriyor. Yeni sistem sayesinde lastik patladıktan ya da bütünüyle indikten sonra bile yola devam edebiliyorsunuz. Bu yeni teknolojiye sahip lastikler artık piyasaya sunulmaya başlandı ve gittikçe artan sayıda otomobil RunOnFlat lastiklerle yola piyasaya çıkıyor. Avrupa'daki her on sürücüden sekizi patladıktan sonra da giden lastikleri diğer güvenlik seçeneklerine tercih ediyor.


CuoreSportivo

#1

Harika bir teknoloji ama bizim ölü seviciler run on flat'i alir, patladiktan sonrada birkac yil kullanir... :)


(Bizim burda bi taksici vardi, herife lastigin patlak git degistir dedim. Adam bana "civi girdi abi ama icinde oldugu icin tutuyo havayi, bisi olmaz" dedi. Iste Turk mantigi...)


n/a

#2
hehe kullanırlar valla : )

Onur

#3

hakikaten patlamayan yarılmayan başa dert açmayan bir olaysa alınabilir, böylece stepne ve lastik tamir kiti çıkartılır hem yer kazanılır hemde hafifleme sağlanır...


Alfadanadam

#4
bu lastik delindikten sonra tamir edilebiliyorsa sorun yok..ama lastik patladı ama işini gördün, gideceğin yere kadar gittin; işin bittiği zaman yeni lastik alman gerekiyorsa işim olmaz..yok bende öyle para....

master

#5
5th Gear'da test etmişlerdi bunları da adam BMW 5.20 ile patlak lastikle turu sadece 15 saniye daha kötü zamanda geçmişti. Gerçekten muhteşem. Ama kaç para bu lastikler , çok pahalı değilse alınır.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Burak

#6
alfadanadamın dediği gibi, patladı ,  o şekilde kullandın ,sonra tamir ediliyor mu bakalım

eğer edilmiyorsa ben yarık lastikle servise kadar gitmiştim hiç problemsiz benim lastikler de run on flat o zaman :)
1997 Gtv V6 TB

Gouki

#7




quote:

definitive wrote:

ben yarık lastikle servise kadar gitmiştim hiç problemsiz benim lastikler de run on flat o zaman :)

ehuehueh

anIL(34an623)

#8

nasıl yani? Register or Login" alt=""/>


benim eski lastik (P 6000), ömrünün sonuna doğru iyice deforme olmuştu. kaldırıma biraz kötü sürttüm. çok hafif yarıldı yan taraftan. 2 km ilerdeki lastikçiye zor yetiştim. arabadan indim, 20-25 sn sonra jant yerdeydi. şanslıydım o günRegister or Login" alt=""/>



quote:


definitive wrote:

alfadanadamın dediği gibi, patladı ,  o şekilde kullandın ,sonra tamir ediliyor mu bakalım

eğer edilmiyorsa ben yarık lastikle servise kadar gitmiştim hiç problemsiz benim lastikler de run on flat o zaman :)