Sizce Dostlarım bunu bizim ülkede yapabilcek olan varmı dır[IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180706/2ff7c7677c95537063cda8eefa1c0e60.jpg[/img][IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180706/c437901bb222df37192efc21e71f569b.jpg[/img][IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180706/76cda3c0e1eb436efd7fe8db79854d90.jpg[/img][IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180706/73b2c79620f44f706a6147984522a298.jpg[/img][IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180706/8b54f5b0dae29b0974f3442f1d440411.jpg[/img][IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180706/0dc82489b8e722d1dfec1ebfdf9fa129.jpg[/img][IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180706/386d922425770cfcd2205814019e243a.jpg[/img]
Coure Sportivo
Çok kötü olmuş, çok...
Tapatalk Bericht
Cidden berbat olmuş hele son resim facia ...
LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Umarım yoktur... varsa da yapmasin zaten.
Gerçekten kötü
İlla yaptırıcam dersen abi , otosport karlıkçı halille görüş
Sarı hali ne kadar hoş :)
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
1-Ne gerek var, dönüştürmek istenen 156 kült bir araç ve klasik olma yolunda bana göre, Guilia ise henüz rüştünü ispat etme aşamasında :'(
2-Sarı nefis be :serefe:
Cok gereksiz bir donusum..
SM-A710F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bence alfalarımızı orjinal hali ile bırakalım klasik olma yolunda ilerlesinler.
Bence bazı denemeler hoş oluyor.Şöyleki ;
Giu + marangoni tampon + Giulia qv jant
Brera + giulia gv jant
159 ti jant veya full zender body kit
Böyle bir iki güzel kombinasyon daha onun haricinde arabalar bence maymuna dönüyor
Bence yapılmasın. Bu hali daha güzel.
Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
Yapabilecek kişiyi buldunuz mu? Bulup da vurmadıysanız adresi verin vuralım. Yılanın başını ufakken ez derler. :D
O değil de hakikaten, sarı 156'ya böyle yakışıyor muymuş ya?
You are not allowed to view links.
Register or Login
Yapabilecek kişiyi buldunuz mu? Bulup da vurmadıysanız adresi verin vuralım. Yılanın başını ufakken ez derler. :D
O değil de hakikaten, sarı 156'ya böyle yakışıyor muymuş ya?
:) ezelim yılanın başını..
Kapıya sokmam.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Yapabilecek kişiyi buldunuz mu? Bulup da vurmadıysanız adresi verin vuralım. Yılanın başını ufakken ez derler. :D
Hahaha :lol: gerçekten göz kanatan bi çalışma olmuş :)
Alfa Romeo'lara original aksesuar dışında bişey sanırım yakıştıramıyorum. Nolursa olsun yapacağım derseniz kesenin ağzını acınca illa ki getirme yada yaptırma yolları bulunur..
Sarı haline 🍻
Sarı 156'da far yıkamalar iptal edilmiş ve bence gayet güzel olmuş. mk1 156'ın tamponun üzerindeki, adına kaş mı dersiniz, bıyık mı bilmiyorum, o siyah çıkıntılar konusunda da, 156'mı aldığımdan beri kararsızım. Ön tampon altına basit bir kauçuk şerit lip eklemeyi düşünüyorum. O arada bu çıkıntıları yok etsem nasıl olur diye düşünmüyor değilim. Lipi beğenmezsem sökmesi kolay da, bıyıkları kestikmi geri dönüşü yok :) Bunun yapılmışına denk gelen var mı?
Çok kötü olmuş. 156'ya yazık etmişler.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.autodeltashop.com%2Fimages%2F156%2520grandturismo%2520side.jpg&hash=e2b5690327b8ac0dc0a12b165e64cea3faa80d84)
Bu bile normal bir Alfa 156'nın sadeliğini, şıklığını bozuyor iken yukarıdaki Giulia "çakması" 156, açık olmak gerekirse, tam bir ucube olmuş.
Mesela, güzel olmasa da bu, yukarıdakine göre biraz daha uygun gibi. Internette bolca fotoğrafı var bunun.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fspeedhunters-wp-production.s3.amazonaws.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F07%2F12230021%2Fjapan15.jpg&hash=af85968675631217de0979d1023533480f7228ef)
Veya sadece jant ve yay ile böyle bir şey var.
(https://i.pinimg.com/originals/bf/5e/a1/bf5ea117117a5e956d628364716f2ebc.jpg)