Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Hiç aklımdan çıkmıyor ki...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Dentist

Bir rüyadayım sanki,hiç uyanmak ta istemiyorum zaten.Nereye ve neden gidiyorum,bir türlü inanamıyorum.Umarım son anda bir aksilik çıkmaz diye kendimi rahatlatmaya çalışıyorum,ama boşuna.Kalbim yerinden fırlayacakmış gibi güm güm atıyor.Müthiş heyecanlıyım...
Gözümün önüne 146 mı alarak bu virüsü kaptığım (!) gün geliyor ister istemez.Onu bahçede bıkmadan usanmadan yıkayıp parlatmam,park ettikten sonra sürekli arkama dönüp bakmam,herkesin benimle dalga geçmesi, " oğlum altı üstü bir araba bu " demeleri...
Sonra bir gün Zincirlikuyu'daki showroom da," Alfa kırmızısı " 147 nin başında durmuş,tüm satıcıları adeta kahreden detaycılığımla   inceliyor,devamlı sorular soruyor ve çoğuna istediğim yanıtları alamıyorum.Bir kaç gün sonra hesabı kitabı ayarlayıp,bu kez bakmaya değil, " almaya "  geliyorum.Bana yıllar gibi uzun gelen bir iki saatin sonunda,sürücü koltuğuna oturup ellerim titreyerek anahtarı çeviriyor," İnanamıyorum,bu şimdi benim mi " diyorum içimden...
Eşimin,tüm yakınımdakilerin Alfam ile,daha doğrusu benim ona gösterdiğim aşırı sevgiyle ilgili,bitmek bilmeyen eleştirileri beni daha da sinirlendiriyor.İçimden sürekli; " beni hiç anlamıyorlar " diyorum...
Boya koruma ile tanışmam,yaşantıma adeta yeni bir boyut getiriyor.İstiyorum ki o hep parlasın,güzel görünsün ve de elimden geleni yapıyorum bu konuda,hatta fazlasını...
Tüm çabalarıma karşın, herkesten aldığım övgülerin hiçbirini evde alamadığım gibi,bir de sürekli olarak; " ne gerek var " söylemiyle karşı karşıyayım.
Artık beraberliğimiz  4 yılı geçince aşkım azaldı demiyeyim,ama dışarıya da gözüm kaymaya başladı.
Cüneyt kardeşimden bayrağı devralmam sanki dün gibi.
Yine mutluyum,heyecanlıyım,ama sol ayağım hep bir şeyler eksik diyor sanki.
Sportivo Yılmaz kardeşimle sohbet ediyoruz; ben bir türlü alışamadım diyorum,o da diniyor ve hak veriyor bana.Vedalaşıp ayrılıyorum,muayenehaneye giderken arıyor ve bombayı patlatıyor.Bir 159 varmış,tbi,üstelik te ti paketli diyor.Sözlerin gerisini duyamıyorum bile,sanki dondum kaldım direksiyon başında.
O geceyi zor geçiriyorum ve sabah erkenden Yılmaz'ı da alıp ti yı görmeye gidiyoruz.Yol bir türlü bitmek bilmiyor ve işte karşımda duruyor...
Bu ne güzellik ya diyorum içimden yutkunarak,her an biri dürterek rüyadan uyandıracakmış gibi korkuyorum.
Sonraki günler neler yaşadığımı kimseler tahmin bile edemez.Gece gündüz hep o var dünyamda.Hani bir zamanlar Çokoprens reklamı vardı tv lerde.Adamı psikiatrise götürüyorlar ve ne gösterseler çokoprens diyor,en sonunda doktor çıldırıyor ve " ne ilgisi var tüm bunların çokoprensle " diye soruyor.Adamın cevabı içimdeki fırtınaları çok güzel özetliyor; " hiç aklımdan çıkmıyor ki " ...

Planlar,hesaplar ve diyorum ki kendime; " oğlum geberip gideceğiz nasılsa,bu fırsatı kaçırma sakın,yaşam çok kısa  " ve kaçırmıyorum ne mutlu bana ki...
Darısı hepinizin başına diyorum...

Edited by - Dentist on 15/07/2011  21:04:20
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

ku2

#1
Abi...Gule gule kullan..
Ne guzel yazmissin hislerini.. :))

Kazasiz belasiz...
Sevgilerle.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

147BLACK

#2
Buna benzer bir konuşmayı dün akşamüstü yaptık.
Sizinki kadar sükseli bir araç olmasa da benzer bir durumla geri dönüş yapmak üzere olan bir Alfista var sırada.
Umarım planlar iyi işler ve isteğimize sizin gibi kavuşuruz.
Güle güle kullanın.
please teach me how to dream
I long to be more than a machine

Orhan Isvan

#3
Sadece ve sadece zihninizle karar verirseniz, Alfa almanız zaten oldukça düşük bir ihtimal çünkü zihne hitap eden çok otomobil var. Ama işin içinine gönlünüzü katınca, bence Alfa 159 TBi'dan daha heyecan veren bir seçenek varsa o da ti paketlisi. Tekrar güle güle kullanın. Hayırlı uğurlu olsun.

Yalnız, alır almaz uykusuz gecelerin sona ermesini beklemeyin. Direksiyon başında olmadığınız her an, rüyalarınıza girmeye devam edecek.

evrenalpar

#4
Otomobil tutkusu olmayanlardan bizi anlamalarını istemek çok zor. Bazen bana da saçma geliyor gibi oluyor, etraftaki alaycı bakışlara rağmen, ı-ııh kurtulmak mümkün değil artık..

Yazlığa her gelişimizde en büyük keyfim arabayı itina ile yıkamak ve tüm gün kapının önünde duran o güzelliği doyasıya seyretmek. Ama her nedense, zaten sadece haftasonu gittiğim ve her gittiğimde sadece bir kere, yani haftada yıkıyor olmama rağmen, insanlar benle sanki günde 3 posta araba yıkıyormuşum gibi dalga geçiyorlar, hiç umursamıyorum, aldırış etmiyorum dicem ama içimden de sinirlenmiyo değilim, benim de futbolla hiiç ama hiç ilgim yoktur ama hiç bi zaman niye izliyosun diye kimseye sormadığım gibi, dalga da geçmedim.. İnsanları anlamak zor netekim.. Bizim tutkumuz bence çok güzel, sadece biraz cebe zararlı o kadar..
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

oguzedirne

#5
güle güle kullanın hayırlı uğurlu olsun. inşallah bir gün beninde olur:)
tutkun esiri olmuşuz

oguzedirne

#6
bu arada murat bey süper bir araç allah nazar korusun. kaça aldınız eğer çok özel değilse?
tutkun esiri olmuşuz

murat

#7
Güzel bir aşk hikayesi
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

kızılırmak

#8
Alfa Romeo etkisi böyle bir şey çok güzel yazıyla dile getirmişsiniz Murat abi eline ve o güzel gönlüne sağlık.
Tekrar hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın..

Menza

#9
hayırlı olsun kazasız belasız
modlamak gerek:))

kızılırmak

#10
Murat abi den etkilenerek bende Alfa Romeo ile başlayan tanışıklı lığımı sizlerle paylaşmak istedim.

Yıl 1987 ve çalışma hayatımın 6  ayına girmiş idim, sanayi ve iş ortamına alışa bilmek ve ileride tamırcisi olmayı düşündüğüm araçları yakından tanıya bilmek için tüm otomobillerin iş yaptırdığı bir frenci de işe başlamıştım , çok kısa bir sürede otomobillerin frenlerini değiştiren ufak ama becerikli bir çalışan oldum. Günler bir birini kovalarken ben neredeyse tüm otomobil markalarını tanır bilir ve hepsinin fren sistemlerini tamir eder oldum ama bir türlü tamircisi olmayı düşündüğüm bir otomobil çıkmadı. Tamirci olma düşüncesinden  gün be gün uzaklaşır oldum bu arada işimi severek yapıyordum
bir gün üzerinde kırmızı beyazlı bir çalışma tulumlu bir arkadaş girdi içeri o arkadaşı görene kadar hiç bir sanayi çalışanın üzerinde böyle düzgün iş elbisesi giyinmiş birini görmemiştim ve arkadaşın elinde arka fren balataları vardı tezgaha koyarak ustama dönerek "ustam ne zaman hazır olur balatalar" diye sordu ve bende arkadaşa "aracınızı getirseydiniz biz söker takarız ayarını yapardık kampanaların " arkadaş yüzüme bakarak gülümsedi "sen mi yapacaksın" ,,," evet" ,,,,  " sen bir de ustana bir sor bakalım yapabilir misin  " ve acayip bir gülümsemeyle arkasını dönüp gitti ustama döndüm "ustam nedir bu iş dedim" ustam "aman oğlum bu balatanın otomobilene sakın bulaşma bizi aşar ne yerine taka biliriz nede ayarını yapabiliriz çok zor bir otomobildir"!!!,  ben bir anda şaşkınlık ve mühtiş bir merak içindeyim ustam balataları kendisi bizzat ilgilendi bana bırakmadı işi ve iş bittiğinde ustama "ustam ben balataları bırakayım nerede bu iş yeri" diye sordum ve ustam bana tarif etti bende büyük bir merakla yola koyuldum servisin oldu sokağı döndüğümde ve servise yaklaştığımda inan heyecandan titriyordum o logo ve servisin kırmızı beyaz rengi ve o müthiş spor arabalar kendimi başka bir dünyada hissettim şaşkınlık içinde servisin içinde dolaşıyordum o güne kadar bu kadar der li toplu servis ortamı görmemiştim ve o gün bir Alfa Romeo ustası olmaya karar verdim yıl  03-08-1987.

Edited by - kızılırmak on 06/08/2011  21:04:44

babi

#11
Yılnazcığım iyiki olmuşsun, o logo sayesinde seni tanıdık servisin kendi evimiz oldu sen ve çalışma arkadaşların kardeşimiz oldu. Ne mutluki böyle ruhu olan araçlar kullanıyoruz.
Hakan Senyıl
Giulietta 1.4 TB
159 1.9 JTD SW
156 2.0 [url="//sw.ss"]SW.SS[/url]
156 1.6 TS

Dentist

#12
Aynen Hakan'a katılıyorum ben de.İyi ki varsın Yılmaz'cığım...
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

KAKIRMAN

#13
Aynı temizlik şimdiki servisinde devam etmekte. Gelenek bozulmaz inşallah.
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

Jakomo

#14
Usta oldun Servis açtın: Başın göğe erdi mi ?!?!?!?!?!? Aldık abşımıza belayı çekiyoruz !!!!

Eve gelemedim bir türlü bağışla kardeşim, en kısa sürede gelecem, özledim valla mekanımı !!! İyiki varsın, iyiki sendeyiz !!!!

Edited by - Jakomo on 08/08/2011  23:05:03
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB