Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



147 - GT Benzerligi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

Alfa GT'yi dikkatlice incelediniz mi bilemiyorum degerli Dostlar ancak 147'ye ozellikle onden olaganustu derecede benziyor.Hemde MAKYAJSIIIIIIIZZZZZZZ 147'YEEEEEEEEEEEEE.ic tasarim 147 ile neredeyse 1'e 1 ayni.On kaput,aynalar,ozellikle farlar ve sinyallerin bulundugu yerler ve kapilardaki cizgiler neredeyse 147 ....


Sizce neden makyajsiiiizzz  147'ye benziyorrrrr.Bu araci makyajlamayacaklar miiiiii?


 


n/a

#1
ewet gt 2 senedir kullanımda ama daha zaman var

n/a

#2
Aynı şey benimde dikkatimi çekmişti.. Hatta Aroc forumunda buna benzer 156 GTA muhabbeti yapmıştık hatırlarsan : ) Aman bir süre ellemesinler GT'yi.. Alfa ızgarası ve Farlar tam olması gerektiği gibi olmuş bence.. Hele kaput izini takip edip aşağıya kadar inen ızgara çok çok iyi dizay edilmiş..

alfisti

#3

iç tasarımın eski 147 ile aynı olması dezavantaj bence... sonuçta GT 147 ile aynı sınıf ve platformda bir araç değil... iç tasarımının daha özgün olması gerekirdi diye düşünüyorum... bu çirkin anlamına gelmez elbette... ama özgün olması daha iyi olurdu... bence elbette... dış tasarımı ne kadar özgün oysa... özgünlük güzelliği pekiştiren bir faktör...

Ulvi Toprak Tire/İzmir
1998 145 1.4 TS ( 2004 de satıldı)
2004 147 1.6 TS Distinctive (2011 de satıldı)
2009 159 JTDM Distinctive Plus QTronic (2023 de satıldı)
2023 Tonale MHEV Veloce

Onur

#4

gt seneye makyajlancak ben bunu yazıcaktım ama atma behçet nerden biliyon bukadarını denmesin diye yazmadım:))


italyan arabalarının geleceğini merak eden varsa You are not allowed to view links. Register or Login dan future cars a tıklayarak bu meraklarını giderebilirler...Register or Login" alt=""/>



Edited by - Onur on 19/09/2005  14:55:46

Onur

#5
gelelim 147 -gt benzerliğine. bence bu 2 aracın benzer olması normal çünkü 147 tam bir tasarım harikası ve bunu bir coupe havasıyla satmak onları 1 adım önden başlatır.zaten tutmuş bir tasarım.... onun dışında 147 makyajlandı ve ve çehresi değişti. yani showroom da kimse aaaaa 2 aynı araba demicek çünkü artık farklıllar!!! bence GT  muhteşem bir araç

n/a

#6

hafta sonu enricoda baktım çok iyi olmuş ama sunroof lu modeli yokmuşRegister or Login" alt=""/>


Onur

#7
sunroof nasıl olmaz anlamadım ama maserati ve ferraride de yokRegister or Login" alt=""/> aynı çatı altı hesabı...

n/a

#8

Platformlar 147 ile ortak degil mi? Platform ortakligi olmazsa ic tasarimi ayni oturtmak pek mumkun olmayabilir.(tigra corsa olayi) Zaten maliyet kaygisiyla yapilmis bir harekettir bence bu.Ancak 147 ile ayni ictasarimi paylasmasi ozgunlugu bozmaz bence.Yeni 159 gibi igrenc bir ic tasarima sahip olmasindansa varsin 147'nin konsolu olsun uzerinde.Bu arada gt'nin konsolu 147'ye gore cok daha kaliteli olmus cunku konsolun ustunu deri ile kaplamislar.Bu muhtesem dizayn italyan derisi ile birlesince tadindan yenmez bir arac ortaya cikmis. Sunroof bildiginiz gibi arabanin burulma esneme direncine negatif katkisi olan bir ekipmandir.2000 cc hacimde bir model icin sorun yaratmayabilir ancak guc arttikca aracin daha rijit olmasi onemlidir.Bu sebepten koymamis olabilirler mi sizce?


 


Onur

#9

159 a binince aşık olacaksınız Onur demişti dersiniz!!Register or Login" alt=""/>


n/a

#10

koymamalarının nedeni tavanın çok eğrı olmasıymış.bence ön kosoldakı deri eskısınden daha kotu.yeni 147 lerde de aynısı var ve eskısıne nazaran kapı ve konsol birleşimleri çok açık


master

#11

Ben de 156 ile ayni platformda diye biliyorum GT'yi..


159'a da asik olmucam ben Onur , ilk goruste deli etmediyse bi daha hic edemez beni.. Ha ici guzel olur , surusu guzel olur ayri , ki olacak , ama dis tasarim iih , falso. Tam olarak karsidan bakinca kotu duruyor bence. Yandan , arkadan falan guzel yoksa.

Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#12
İlk görüşte aşka inanlardansın demek önder : ) Boyutları itibariyle pek aşık olunacak araba değil 159.. Olsa olsa mantık evliliği yapılabilir  Register or Login" alt=""/> .. Büyük arabalar genelde hemen heyecan uyandırmaz insanlarda, Aşık olunabilecek arabalara GT yada Brera en iyi örnektir ... Micra, Beetle, Mini Cooper gibi arabalarda hissiyat uyandırır fanatiklerinde : )... Nedense bu gibi arabaların ortak özelliği küçük olmalarıdır.. İnsan psikolojisinin bir sonucu sanırım..

156 ? tabii o bir istisna : )  

Onur

#13
halbuki benimn için micra beetle ve mini cooper 3lusunu toplasak 1 araba etmez:))

n/a

#14
daha öncade yazmıştım ama konu açıldı .tekrar yazayım.147 ile bravo nun benzerliği hiç dikkatinizi çektimi.özellikle ön kısım.
147 ile gt nin benzemesi gayet doğal.aynı familyadan geliyorlar.iç mekanı belki biraz daha değişik olabilirdi ama yinede çok şık. 147 nin gösterge paneli kullanılmış.ama vites kolu  ve topuzu yakışmış.ama ne olursa olsun çok şık ve çekici bir araba . bir gün binermiyiz acep ?

Edited by - halil on 20/09/2005  23:49:32

n/a

#15




quote:

Onur wrote:

159 a binince aşık olacaksınız Onur demişti dersiniz!!Register or Login"/>


katılıyorum alfa yapmışsa bize ......   düşer

n/a

#16

Bence iyiki makyajsız 147'ye benziyor. Çünkü ben yeni 147'yi hiç beğenmiyorum. Özelliklede iç mekandaki Nerde o bizde yuvarlak ve ALFA'ya özgü göstergeler nerde bu? İyi olmuş iyi, yenisine benzemesinden daha iyidir. :)  


n/a

#17
KERDEŞİMRegister or Login" alt=""/>

master

#18
Tolga Abi bi konuda katılamıyorum ama. Ben 166'yı görünce de kekelemeye başlamıştım :) Ama genel olarak haklısın tabii , küçük araba daha çok seviliyor , zaten Alfa istisnalar yaratma konusunda bir numara , onun için 166 örneğini önemsememek lazım :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS