Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



AUTODELTA

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Onur

Adamlar şaşırmışlar 400 beygirlik 156 ile son noktayı koymuşlar. incelemenizi tavsiye ederim çok güzel modeller var ama benim hala anlamadıgım 250+ hp önden çekişli versiyonlar!!


You are not allowed to view links. Register or Login">You are not allowed to view links. Register or Login


burdada anlaşmalı bir şirket veya bu adamların bir yeri olsada orjinal bir şekilde bir chip sessiz bir egsoz sistemi veya bir hava filtre kit uygulayıp alt devirlerdeki boşlugu yok etsek. :)


 


 


Alfadanadam

#1
adamlar harika işler yapmışlar yav.ağzımın suları aktı resmen :)

n/a

#2
Supersprint egzost sistemi+kutu içi filtre+chip  156 için ideal...tavsiye ederim....

Onur

#3

kutu içi filtre ve chip değilde komple SS egsoz sistemi bence yapacağı iş için biraz fazla bir etikete sahip. öyle  değil mi?


sadece kutu içi filitre ve chip nasıl olur?? katalik yerine de düz boru :))


 


 



Edited by - Onur on 07/11/2005  17:19:55

Alfadanadam

#4

kutu içi filtre ilk etapta en ucuz ve kolay olanı, chip kaça patlıyor bilen var mı? 1.6 motora değer mi , daha doğrusu chip in getirdiği gücü belki de fazlasını yakıt tüketimine harcar mıyız?


P.S. 2.0 litre 156 derken sanırım 1.6 156 alıyorum bu yakınlarda..30 yaşına geldim ama gene de babamı ikna edemedim 2.0 almaya. Parasını verecek de ben binecek de ben ama babalar işte :)


Onur

#5

chip 500-750 ytl arası bişey.bazıları yüklenmediğin sürece tüketimin değişmediğini idda ediyorlar:))


ama hiç birşey yokkende bence kutu içi almanın bir mantıgı yok.


 


alfisti

#6


bülent kardeş 145 e müşteri buldun mu? nasıl piyasası?

quote:

Alfadanadam wrote:

kutu içi filtre ilk etapta en ucuz ve kolay olanı, chip kaça patlıyor bilen var mı? 1.6 motora değer mi , daha doğrusu chip in getirdiği gücü belki de fazlasını yakıt tüketimine harcar mıyız?


P.S. 2.0 litre 156 derken sanırım 1.6 156 alıyorum bu yakınlarda..30 yaşına geldim ama gene de babamı ikna edemedim 2.0 almaya. Parasını verecek de ben binecek de ben ama babalar işte :)



Ulvi Toprak Tire/İzmir
1998 145 1.4 TS ( 2004 de satıldı)
2004 147 1.6 TS Distinctive (2011 de satıldı)
2009 159 JTDM Distinctive Plus QTronic (2023 de satıldı)
2023 Tonale MHEV Veloce

Alfadanadam

#7

yok dostum, 145'i satmıyorum...bende bi de suzuki vardı 91 model..swift 1.6..onu satıyorum..


145'e 11'e müşteri var ama içim acıyo o paraya da..


n/a

#8
ooh senden bütün prim yapan arabaları toplamışsın : )



quote:

Alfadanadam wrote:

yok dostum, 145'i satmıyorum...bende bi de suzuki vardı 91 model..swift 1.6..onu satıyorum..


145'e 11'e müşteri var ama içim acıyo o paraya da..




n/a

#9

Chip için 7-12 beygir .aşağıdaki linkte tüm alfa lar için chiple kazanılan güç ve tork lar var.


Excel Dosyası : You are not allowed to view links. Register or Login" target="_blank">İndir


master

#10
Bülent Abi 156'ya niyetliysen benim belki satma ihtimalim var. Eğer istersen durum kesinleşince haber verebilirim. 2.0 ama 1.6 gibi yakıyo ehehe :)

Edited by - master on 08/11/2005  17:24:50
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Alfadanadam

#11
öndercim senin araba tam istediğim araba ama 2001 exe için yeterince param yok....kısmet..ben yakıt tüketimine baktığım yok ama peder illa 1.6 diyo...evlen mevlen bırak şu işleri diyo :)

n/a

#12
Hayrola ne alıyoruz : )



quote:

master wrote:

Bülent Abi 156'ya niyetliysen benim belki satma ihtimalim var. Eğer istersen durum kesinleşince haber verebilirim. 2.0 ama 1.6 gibi yakıyo ehehe :)



Edited by - master on 08/11/2005 17:24:50


Onur

#13

geliyor GTV çufflaya çufflaya!! :)


 


n/a

#14
Mehmet abi'nin söylediği GTV duruyordur inşallah ozaman elini biraz çabuk tut öndercim : )

Alfadanadam

#15

pederi kandırdım 2000 alcam :) bu durumda benim araba da satılık..


Onur

#16

ilanlar bölümüne Register or Login" alt=""/>