Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



8C Competizione

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Onur

Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


Tasarımı Design Italdesign-Giugiaro & Alfa Style Centre tarafından gerçekleştirilen aracın motor kaputunun altında görev yapacak olan ünite ağabeyleri olan Ferrari ve Maserati den tanıdık bir V8.Maserati ve Ferrarinin atmosferik olarak kullandıgı 4.3 litrelik V8 motor supercharger eklenmiş bir halde Alfanın en üst spor segmentindeki yerini alıcak. Motor yaklaşık 400+ ps güç üretecek ve sadece arkadan itişli olarak piyasaya sunulacak.Arac karoser olarak Alfanın geçmişe dönüş niteliğini taşıyor. Arac 1954 Bertone tasarımı olan 2000 sportiva ile büyük benzerlikler gösteriyor...


Ancak İtalyan sever Alman dergisi AutoBILD Germany: the project has been cancelled, no money for such experiences ...


diye not düşmüş araştırmalarına...


master

#1
Ah ah , bi çıksa aslında şu alet , "fakir Ferrari'si" deyiminden kurtulup Ferrari avcısı olur Alfa :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Onur

#2
sabah kavaltısını porsche ile akşam yemeğinide Ferrrariyle geçiştirir Register or Login" alt=""/>

Alfadanadam

#3

Alfa Romeo işte, adamların asla sıkıcı arabası olmadı..sedanları bile fıkır fıkır walla :)


Her zaman övündüğüm özelliklerinden biridir sıradan ve herkese hitap etmeyen pazar ya da satış kaygısı duymadan araba üretmeleri...ürün gamında bu kadar sportif araç bulunduran nadir markalardan..


Ama günün birinde Corsa tarzı araçlar üretmeye başlarsa benim Alfadan boşandığım an o andır....


n/a

#4

Corsa sınıfında Alfa .. hiç aklıma gelmemişti böyle birşey : )