Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Alfa Romeo İle İlgili Genel Bilgilendirmeler => Konuyu başlatan: Sercan Keklik - 11 Ağustos 2006, 11:37:56

Başlık: 24 Eylül
Gönderen: Sercan Keklik - 11 Ağustos 2006, 11:37:56
24 Eylülde Acaba Nolucak? Herkes bi tahminde bulunsun bakalım :) bence AROC istanbul parkı kiralicak ve bize kendi araçlarımızla test imkanı sunucak gibime geliyor. Daha sonra ise Time Trial Veya Brera Testi Gibi düşünüyorum Sizce?
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: Tufan - 11 Ağustos 2006, 11:45:18
WTCC var o gün
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: admin - 11 Ağustos 2006, 11:49:45
ulen hemen ne hayaller kurmaya başladın be sercanım, allah iyiliğini versin :)))
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: Tufan - 11 Ağustos 2006, 11:55:52
Hayal kurmak iyidir, yaratıcılığı arttırır. Bakınız Sercan'In arabası. Hem ne demiş Yahya Kemal:
"Yuru hur maviligin bittigi son hadde kadar,
İnsan alemde hayal ettigi muddetce yasar."
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: admin - 11 Ağustos 2006, 11:59:02
bunu bildiğine göre, namık kemalin söylediklerinide bilirsin demi tufanım.
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: Tufan - 11 Ağustos 2006, 13:22:39
valla bizzat offtopic yapmakla ayıp ediyoruz galiba ama namık kemal ne demiş bir hatırlatır mısın?
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: alfisti - 11 Ağustos 2006, 14:03:56
yaw sadece ilgimi çeken başlıkları okuyabilmek en önemli hedefim bu sitede ama ne mümkün... her başlık içinde binbir çeşit dümen dönüyor, sonra da kaçırmamak için hepsini okumak zorunda kalıyorum... beni işten atacaklar valla çalışamıyom sizin yüzünüzden :)
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: krm - 11 Ağustos 2006, 14:09:17
bence aroc bir talihliye brera verecek...
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: admin - 11 Ağustos 2006, 14:30:44
quote:

valla bizzat offtopic yapmakla ayıp ediyoruz galiba ama namık kemal ne demiş bir hatırlatır mısın?



yok abi hat?rlatamam, sonra admin abi beni banlar.
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: master - 11 Ağustos 2006, 14:39:22
WTCC araçlarını bize de kullandıracaklar :)

Ayrıca AROC'un İstanbul Park'ı herhangi bir gün kiralaması süper bir kıyak olur :)
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: Tufan - 11 Ağustos 2006, 14:52:56
Durun ben de tahmin edeyim:
Kurayla seçilecek bir kişi kendi aracıyla WTCC'ye katılacak. İlk 3'e girmesi durumunda, yeni bir Alfa almak istemesi halinde o araca fazladan 5.000 YTL takas desteği sağlanacak ve ücretsiz iç döşeme temizliği yapılacak.
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: Nicola Larini - 11 Ağustos 2006, 15:06:19
Bence herkes paşa paşa bilet parasını verip yarışı izleyecek..oturup ex Alfa pilotlarını mı yoksa, alfa romeoları mı desteklesek diye çekirdek çıtlatırız.
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: agucba - 11 Ağustos 2006, 16:16:37
Eminim Çağıl bey bu yorumları okurken bir yerleri ile gülüyordur
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: cagilcan - 11 Ağustos 2006, 17:16:07
Var ya kopardınız beni harbiden super yorumlar özellikle keremi cok creative gördüm:)))
Şu an bi şey söyleyemediğim için beni bağışlayın ama kısa zamanda bilginiz olacak....:)))

Bu arada 24 u ramazanın 1.gunu  inşallah sizin için bir problem yaratmaz????

Çağıl
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: admin - 11 Ağustos 2006, 17:37:01
Bırak yaşasınlar çağıl, eğer işin içinde yiyecek içecek birşeylerde varsa, ben onların yerinede bir güzel yer ve içerim. Nasıl olsa ben tutamıyom, yasak bana tutmak.
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: agucba - 11 Ağustos 2006, 17:41:34
Keyif verici şeyler orucu bozar. Eğer Brera 3.2, GT 3.2 kullanacaksak o gün oruçlu gelmeyelim. Orucumuz bozulur sonra :)
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: cagilcan - 11 Ağustos 2006, 17:44:00
Bende tutamıyorum walla ancak ilk orta ve son gün:)
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: Onur - 11 Ağustos 2006, 20:54:56
yine bişeyler olucak bizde ağzımızın suları aka aka bakıcaz
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: krm - 11 Ağustos 2006, 21:46:01
ben anladım kokteyl olacak, kokteyl sonunda bana brera hediye edilecek ahaha
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: Alfadanadam - 11 Ağustos 2006, 23:26:48
Birşey nasıl başlarsa öyle gidermiş. Demek ki ramazan güzel geçecek :)
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: Sercan Keklik - 11 Ağustos 2006, 23:30:59
wtcc falan ahah takip etmiyen ben tabi direk ne hayaller ah ah :) su benim arabayı bi test etseydik istanbul parkta :D
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: n/a - 13 Ağustos 2006, 17:34:43
quote:

wtcc falan ahah takip etmiyen ben tabi direk ne hayaller ah ah :) su benim arabayı bi test etseydik istanbul parkta :D




bi zahmet bnmkinide uzerindeki bitakip RE040 lari bitirebimirim :Pp
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: Sercan Keklik - 13 Ağustos 2006, 18:19:34
can sen FF 3 ü kaç kere izledin :)
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: agucba - 21 Ağustos 2006, 12:32:04
Çağıl Bey alfistiturkey.com üyeleri arasında çekiliş yapacak.

1. talihliye WTCC ile yarışma fırsatı verilecek.
2. talihliye yarışta ikinci koltuk hazırlanacak, handikap ağırlık yerine araçta yerini alacak.
3. talihli antremanlara katılcak.

Bu şekilde olsa güzel olurdu mesela
Başlık: 24 Eylül
Gönderen: Sercan Keklik - 21 Ağustos 2006, 12:37:41
WTCC benim hayalim abi söyleme öyle şeyler :)

F1 i hiç sevmem ama WTCC Benlik Bi olay rüyalarıma sebep oluyosunuz susun