24 Eylülde Acaba Nolucak? Herkes bi tahminde bulunsun bakalım :) bence AROC istanbul parkı kiralicak ve bize kendi araçlarımızla test imkanı sunucak gibime geliyor. Daha sonra ise Time Trial Veya Brera Testi Gibi düşünüyorum Sizce?
WTCC var o gün
ulen hemen ne hayaller kurmaya başladın be sercanım, allah iyiliğini versin :)))
Hayal kurmak iyidir, yaratıcılığı arttırır. Bakınız Sercan'In arabası

. Hem ne demiş Yahya Kemal:
"Yuru hur maviligin bittigi son hadde kadar,
İnsan alemde hayal ettigi muddetce yasar."
bunu bildiğine göre, namık kemalin söylediklerinide bilirsin demi tufanım.
valla bizzat offtopic yapmakla ayıp ediyoruz galiba ama namık kemal ne demiş bir hatırlatır mısın?
yaw sadece ilgimi çeken başlıkları okuyabilmek en önemli hedefim bu sitede ama ne mümkün... her başlık içinde binbir çeşit dümen dönüyor, sonra da kaçırmamak için hepsini okumak zorunda kalıyorum... beni işten atacaklar valla çalışamıyom sizin yüzünüzden :)
bence aroc bir talihliye brera verecek...
quote:
valla bizzat offtopic yapmakla ayıp ediyoruz galiba ama namık kemal ne demiş bir hatırlatır mısın?
yok abi hat?rlatamam, sonra admin abi beni banlar.
WTCC araçlarını bize de kullandıracaklar :)
Ayrıca AROC'un İstanbul Park'ı herhangi bir gün kiralaması süper bir kıyak olur :)
Durun ben de tahmin edeyim:
Kurayla seçilecek bir kişi kendi aracıyla WTCC'ye katılacak. İlk 3'e girmesi durumunda, yeni bir Alfa almak istemesi halinde o araca fazladan 5.000 YTL takas desteği sağlanacak ve ücretsiz iç döşeme temizliği yapılacak.
Bence herkes paşa paşa bilet parasını verip yarışı izleyecek..oturup ex Alfa pilotlarını mı yoksa, alfa romeoları mı desteklesek diye çekirdek çıtlatırız.
Eminim Çağıl bey bu yorumları okurken bir yerleri ile gülüyordur
Var ya kopardınız beni harbiden super yorumlar özellikle keremi cok creative gördüm:)))
Şu an bi şey söyleyemediğim için beni bağışlayın ama kısa zamanda bilginiz olacak....:)))
Bu arada 24 u ramazanın 1.gunu inşallah sizin için bir problem yaratmaz????
Çağıl
Bırak yaşasınlar çağıl, eğer işin içinde yiyecek içecek birşeylerde varsa, ben onların yerinede bir güzel yer ve içerim. Nasıl olsa ben tutamıyom, yasak bana tutmak.
Keyif verici şeyler orucu bozar. Eğer Brera 3.2, GT 3.2 kullanacaksak o gün oruçlu gelmeyelim. Orucumuz bozulur sonra :)
Bende tutamıyorum walla ancak ilk orta ve son gün:)
yine bişeyler olucak bizde ağzımızın suları aka aka bakıcaz
ben anladım kokteyl olacak, kokteyl sonunda bana brera hediye edilecek ahaha
Birşey nasıl başlarsa öyle gidermiş. Demek ki ramazan güzel geçecek :)
wtcc falan ahah takip etmiyen ben tabi direk ne hayaller ah ah :) su benim arabayı bi test etseydik istanbul parkta :D
quote:
wtcc falan ahah takip etmiyen ben tabi direk ne hayaller ah ah :) su benim arabayı bi test etseydik istanbul parkta :D
bi zahmet bnmkinide uzerindeki bitakip RE040 lari bitirebimirim :Pp
can sen FF 3 ü kaç kere izledin :)
Çağıl Bey alfistiturkey.com üyeleri arasında çekiliş yapacak.
1. talihliye WTCC ile yarışma fırsatı verilecek.
2. talihliye yarışta ikinci koltuk hazırlanacak, handikap ağırlık yerine araçta yerini alacak.
3. talihli antremanlara katılcak.
Bu şekilde olsa güzel olurdu mesela
WTCC benim hayalim abi söyleme öyle şeyler :)
F1 i hiç sevmem ama WTCC Benlik Bi olay rüyalarıma sebep oluyosunuz susun