Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Alfa Romeo İle İlgili Genel Bilgilendirmeler => Konuyu başlatan: Levent Kobaza - 15 Ekim 2006, 11:36:25

Başlık: 8C Galeri
Gönderen: Levent Kobaza - 15 Ekim 2006, 11:36:25
Bakalım beğecek misiniz?






























Edited by - Alfadanadam on 15/10/2006  12:53:08
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: n/a - 15 Ekim 2006, 12:20:34
insan evladi böyle bişi tasarlamiş olamaz..olmamali..diğer markalara saygisizliktir bu...
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: Alfadanadam - 15 Ekim 2006, 13:06:35
Model güzel olunca resimlerin de güzelolması kaçınılmaz oluyor demek ki, hay maaşallahh :)
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: Gouki - 15 Ekim 2006, 14:32:47
Resimler mükemmel gercekten
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: bugra - 15 Ekim 2006, 15:19:48
mükemmel resimler...tabi aracta..
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: n/a - 15 Ekim 2006, 15:33:57
hersey çok güzel ...cok güzel fotolar
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: n/a - 16 Ekim 2006, 00:48:27
siyah renginin çok daha vahşi duracağını düşünüyorum
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: krm - 16 Ekim 2006, 01:12:44
malikanelerin önüne yakışacak bir araba. hele ki at nalı şeklinde boşlukları olan jantla çok soylu oluyor.
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: Jakomo - 16 Ekim 2006, 09:31:55
MAkina olağan üstü, resimler muhteşem.....
Ya insan oğuluna böööle'de acı ve ızdırap çektirilmezki....... AYıptır ayıp !!!!
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: scanti - 16 Ekim 2006, 10:20:11
resim teknigini iyi kullanmışlar, o fonlarda benim vesikalık resmimide koysalar oda muhteşem dururdu, ama arabanında hakkını yemeyelim yakıyor..özellikle ön görünüş 2.,4. ve son resim işi bitiriyor.
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: BARLAS - 07 Kasım 2006, 12:47:04
Bu arabanın ön plakası nereye takılacak, hiç düşüneniniz oldu mu?
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: murat - 07 Kasım 2006, 13:01:26
Takılmayacağı kesin
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: agucba - 07 Kasım 2006, 13:19:32
Ayıp ayıp, başka markalara böyle bir saygısızlık yapılmaz ki?
156-147-159-Brera şokundan (görüntü olarak tabi) daha ayılamadan bir de bu olunca... Binanın tepesine çıkacak yazarlar çizerler. çık çık çık...
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: Sercan Keklik - 07 Kasım 2006, 20:46:51
8C Competizione ve 8C Spider Resimleri;





Edited by - SerCy on 08/11/2006  06:21:59
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: 147TI - 07 Kasım 2006, 22:38:51
Bu koltuklara oturmaya kıyamam heralde...



İşte tasarım budur ya şu çizgilere bakın, bende istiyorum...

Başlık: 8C Galeri
Gönderen: BARLAS - 08 Kasım 2006, 00:25:16
Diğer resimler için verdiğiniz linke girilemiyormu, bende mi sorun var??!
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: Sercan Keklik - 08 Kasım 2006, 06:21:29
Barlas bey site Paylaşım olayını kapatmış. Linki kaldırıyorum
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: BARLAS - 08 Kasım 2006, 09:08:35
Bari şu 8C'nin resimlerine baksaydık da sonra kapatsalardı paylaşım olayını..
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: n/a - 08 Kasım 2006, 20:12:35
bakamadık
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: n/a - 10 Kasım 2006, 10:22:35
ben sana yollarim merak etme...
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: n/a - 10 Kasım 2006, 13:18:41
quote:

ben sana yollarim merak etme...



tesekkurler
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: BARLAS - 10 Kasım 2006, 14:56:53
http://www.milliyet.com.tr/2006/11/10/son/soneko05.asp

Bunlar bide haberciyim diye geçinirler. Sayfa doldurmak için haber yapıyorlar. 147 Selespeed'in fiyatı açıklanmışmış!! Vayy be, sanki çok gizli bir araba.. Haa bir de 8C'den sadece 8000 tane üretilecekmiş.. 8C'nin 8'i oradan geliyor herhalde.. Hey Allah'ım... :))
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: Levent Kobaza - 10 Kasım 2006, 18:24:20
allaallah 8c den sadece 500 tane üretilecek deniyordu !
Demek çok talep aldı 8000 e çıktı
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: Sercan Keklik - 10 Kasım 2006, 21:48:56
milliyet resmen şehir efsanesi yazmış :)
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: murat - 11 Kasım 2006, 16:22:15
İşte basınımızın durumu.Bu kardeşim korkarım 147 yi de ilk kez fuarda gördü :(
Başlık: 8C Galeri
Gönderen: n/a - 11 Kasım 2006, 19:00:59
quote:

İşte basınımızın durumu.Bu kardeşim korkarım 147 yi de ilk kez fuarda gördü :(



olabilir