Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa Alırsam Başıma Gelebilecekler?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

zeibel

Arkadaşlar 04-05 model bir 156 mk2 alasım var. Anladığım kadarıyla asfalt arabası; süspansiyonlara çukur, tümsek vs yaramıyor. Pikniğe falan giderim ailemle, oralarda sıkıntı çıkaracak. Ses yalıtımı pek iyi değil sanırım, içeriye ses alıyor. Ön panel vs plastik olduğu için mevcut arabam Samara'daki gibi kart kurt sesler çıkartacak anlaşılan. Araba yağı fondipliyor galiba, hani yağ eksiltmemesi de problem ama alfa biraz daha iştahlı sanırım. Okuduklarımdan çıkardığım sorunları bunlar arabanın. Karşılaşabileceğim başka sorunlar neler? Yaklaşık 6 senedir Samara kullanıyorum. Onun üstüne alacağım her araba bana lüks ve konforlu gelir artık da buna 10 lira 10 lira masraf yapa yapa masraftan bıktım. Masraflar arabanın ederini geçti. O yüzden ince eleyip sık dokuyorum.

Samet89

Sorularına kendi düşüncelerimle tek tek cevap vermek istiyorum bir alfa kullanıcısı olarak 05 model.  Alfa asfalt arabası demişsin. Zaten tüm araclar asfalt icin üretiliyor. Arabanı çukura sokarsan yaramaz her araçta oldugu gibi. Ses yalıtımı için içeri motor ve rüzgar sesini aldığı doğrudur. Ama bu rahatsızlık vericek seviyede değildir. Özellikle o italyan beygiri motorunun hırıltısıdır bize mest eden. İç dizaynı gayet başarılı ve estetik. İşcilik daha iyi olabilirdi. Soyulma acısından sölüyorum bunu. Araba yağı fondipliyor demişsin. 10 bin km de bi yağ değiştiriyorum beklentin daha üstü ise bilemem. 
Her neyse bu kadar açıklama yeter. bence biraz neden alfa almalıyım diye sor kendine kuşkularla yaklaşma alfa aşkın başlamadan bitmesin. Çevrenden olumsuz şeyler duyman çok normal çünkü sana o yorumları yapanın çoğu daha önce ya hiç alfaya binmemiş alfa sahibi olmamıstır yada amcasının dayısının eniştesinin alfası vardır


Şeytanın en büyük oyunu belkide olmadığına inandırmaktı.

zeibel

You are not allowed to view links. Register or Login
Sorularına kendi düşüncelerimle tek tek cevap vermek istiyorum bir alfa kullanıcısı olarak 05 model.  Alfa asfalt arabası demişsin. Zaten tüm araclar asfalt icin üretiliyor. Arabanı çukura sokarsan yaramaz her araçta oldugu gibi. Ses yalıtımı için içeri motor ve rüzgar sesini aldığı doğrudur. Ama bu rahatsızlık vericek seviyede değildir. Özellikle o italyan beygiri motorunun hırıltısıdır bize mest eden. İç dizaynı gayet başarılı ve estetik. İşcilik daha iyi olabilirdi. Soyulma acısından sölüyorum bunu. Araba yağı fondipliyor demişsin. 10 bin km de bi yağ değiştiriyorum beklentin daha üstü ise bilemem. 
Her neyse bu kadar açıklama yeter. bence biraz neden alfa almalıyım diye sor kendine kuşkularla yaklaşma alfa aşkın başlamadan bitmesin. Çevrenden olumsuz şeyler duyman çok normal çünkü sana o yorumları yapanın çoğu daha önce ya hiç alfaya binmemiş alfa sahibi olmamıstır yada amcasının dayısının eniştesinin alfası vardır


Şeytanın en büyük oyunu belkide olmadığına inandırmaktı.

Cevapların için teşekkür ederim. Çevremin dolduruşlarıyla değil, teknik bölümünü inceledikten sonra 3 aşağı 5 yukarı sorun yaşayanların benzer sorunlar yaşadığını görünce böyle bir izlenime kapıldım. Yani dedim ki; 5 adam bu sorunu yaşamış demek bu arabada bu sorun var. Sonra işte kafamdaki + yönleriyle bu -'leri karşılaştırınca -'lerin ağır basma ihtimali beni korkuttu. Sizlere sormak istedim.

TRSemih

Bu saydiklariniz felegin cemberinden gecmis her otomobil icin geçerli,  sadece 156'ya ozgu kilmak insafsizlik olur.

Sürekli dagda bayirda kullanmak her aracta olduğu gibi on takimin anasini aglatacaktir. Bu biraz sizin surusunuzle alakali.

Ses yalitimi dusuncenizin aksine muazzamdir (mk2). tabii bu da yine aracin genel kondisyonuyla da dogrudan alakali. En basit ornek; arka davlumbazlar ses emici hali turevi bir malzemeden uretilmistir. Yagisli havalarda dahi iceride hisirti vs duyamazsiniz.

Yag yakmasi kabul edilebilir seviyede olduğu muddetce problem arz etmez. Nedir bu kabul edilebilir seviye?  1000 km'de max 400 gr'dir. Kitapcik bu sekilde buyurmaktadir.



GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

TRSemih

You are not allowed to view links. Register or Login#

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

misket

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar 04-05 model bir 156 mk2 alasım var. Anladığım kadarıyla asfalt arabası; süspansiyonlara çukur, tümsek vs yaramıyor. Pikniğe falan giderim ailemle, oralarda sıkıntı çıkaracak. Ses yalıtımı pek iyi değil sanırım, içeriye ses alıyor. Ön panel vs plastik olduğu için mevcut arabam Samara'daki gibi kart kurt sesler çıkartacak anlaşılan. Araba yağı fondipliyor galiba, hani yağ eksiltmemesi de problem ama alfa biraz daha iştahlı sanırım. Okuduklarımdan çıkardığım sorunları bunlar arabanın. Karşılaşabileceğim başka sorunlar neler? Yaklaşık 6 senedir Samara kullanıyorum. Onun üstüne alacağım her araba bana lüks ve konforlu gelir artık da buna 10 lira 10 lira masraf yapa yapa masraftan bıktım. Masraflar arabanın ederini geçti. O yüzden ince eleyip sık dokuyorum.

ladaya yaptığınız masraf sizi zorluyor ise Alfa ya yapacağınız masraf sizi üzebilir,

alfa bir alman gibi tank bir fransız gibi sür bayıra dağa bir japon gibi arızasız değildir tüm bunların  belli oranlarda bileşkesidir  konforu orta sürüş zevki yüksek, güvenliği yol tutuşu tepede, motor gücü ve performansı ile daha çok benzin harcamaya iten bir italyan dır.

o yüzden yağını 20.000 de değiştiririm demez 8-10 dedimi yeniler, 3000 den sonraki motor sesi için müziği kapatır içeridekileri susturur, yapışmasını hissetmek için viraj arar, her hafta yağına suyuna bakar etini sütünü eksik etmezsiniz.

O zaman o da size aynı şekilde karşılık verir bastımı gider bastımı durur ailenizle çoluğunuz çocuğunuzla otomobile biniyorum demez Alfa ya biniyorum dersiniz.

Alfa korkulacak bir otomobil değildir ama korkularla da alınacak bir otomobil asla değildir.  :clover: 
K I R M I Z I

[url="http://kucukisler.blogspot.com.tr"]http://kucukisler.blogspot.com.tr[/url]

agucba

Allah Allah... Son zamanlardaki yeni üye profili oldukça farklı.

///////////////

chao

Acikcasi samarayi nasil kullaniyorsunuz bilmiyorum ama Alfa daga tasa vurayim bana sorun cikarmasin tarzinda bir araba degildir.
Piknige giderim demissiniz ; ben de piknige giderim ama bozuk yolda Alfam ile 5-10 km uzerinde bir suratle gitmem, gerci Alfaya ozel bir durum degildir.. Hicbir arabaya bu sekilde davranilmaz.. Diger araclardan bir miktar daha fazla yag eksiltir, kontrol etmeniz gerekir.
Aslinda isin ozu; arabanizla ilgili alakali iseniz, bakimlarini periyodik yapar, aracinizi ozenle kullanirsaniz alabileceginiz en iyi arabadir.
Ama ben alayim yilda bir baktiririm tarzi bir araba ariyorsaniz Alfa uzebilir
2004 Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctinve
2013 Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120 Progression Pluse
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Distinctive
2016 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Super TCT

AlfaWhite

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Sorularına kendi düşüncelerimle tek tek cevap vermek istiyorum bir alfa kullanıcısı olarak 05 model.  Alfa asfalt arabası demişsin. Zaten tüm araclar asfalt icin üretiliyor. Arabanı çukura sokarsan yaramaz her araçta oldugu gibi. Ses yalıtımı için içeri motor ve rüzgar sesini aldığı doğrudur. Ama bu rahatsızlık vericek seviyede değildir. Özellikle o italyan beygiri motorunun hırıltısıdır bize mest eden. İç dizaynı gayet başarılı ve estetik. İşcilik daha iyi olabilirdi. Soyulma acısından sölüyorum bunu. Araba yağı fondipliyor demişsin. 10 bin km de bi yağ değiştiriyorum beklentin daha üstü ise bilemem. 
Her neyse bu kadar açıklama yeter. <img src="You are not allowed to view links. Register or Login" />bence biraz neden alfa almalıyım diye sor kendine kuşkularla yaklaşma alfa aşkın başlamadan bitmesin. Çevrenden olumsuz şeyler duyman çok normal çünkü sana o yorumları yapanın çoğu daha önce ya hiç alfaya binmemiş alfa sahibi olmamıstır yada amcasının dayısının eniştesinin alfası vardır<img src="You are not allowed to view links. Register or Login" />


Şeytanın en büyük oyunu belkide olmadığına inandırmaktı.

Cevapların için teşekkür ederim. Çevremin dolduruşlarıyla değil, teknik bölümünü inceledikten sonra 3 aşağı 5 yukarı sorun yaşayanların benzer sorunlar yaşadığını görünce böyle bir izlenime kapıldım. Yani dedim ki; 5 adam bu sorunu yaşamış demek bu arabada bu sorun var. Sonra işte kafamdaki + yönleriyle bu -'leri karşılaştırınca -'lerin ağır basma ihtimali beni korkuttu. Sizlere sormak istedim.

Bence araç, tamamen sahibinin bakımıyla alakalı olarak sorun çıkarır. Burada 10 yaşındaki arabadan bahsediyoruz. motoru 5 yaşına gelip dünya sorun çıkaran arabalar var. Bir arabanın düzenli olarak yağını suyunu ve gerekli bakımlarını yaptıktan sonra ömürlük araçlar. Kimi araba var 50binde motoru biten, kimi araba var 300 binde canavar gibi olan. Bence internette olan herşeye inanmayın. Şöför var , şoför var. Bir de arabaya binmekten başka birşey bilmeyen arkadaşların, en ufak sorunda sitem etmelerine aldanmayın =)


AlfaWhite

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar 04-05 model bir 156 mk2 alasım var. Anladığım kadarıyla asfalt arabası; süspansiyonlara çukur, tümsek vs yaramıyor. Pikniğe falan giderim ailemle, oralarda sıkıntı çıkaracak. Ses yalıtımı pek iyi değil sanırım, içeriye ses alıyor. Ön panel vs plastik olduğu için mevcut arabam Samara'daki gibi kart kurt sesler çıkartacak anlaşılan. Araba yağı fondipliyor galiba, hani yağ eksiltmemesi de problem ama alfa biraz daha iştahlı sanırım. Okuduklarımdan çıkardığım sorunları bunlar arabanın. Karşılaşabileceğim başka sorunlar neler? Yaklaşık 6 senedir Samara kullanıyorum. Onun üstüne alacağım her araba bana lüks ve konforlu gelir artık da buna 10 lira 10 lira masraf yapa yapa masraftan bıktım. Masraflar arabanın ederini geçti. O yüzden ince eleyip sık dokuyorum.

ladaya yaptığınız masraf sizi zorluyor ise Alfa ya yapacağınız masraf sizi üzebilir,

alfa bir alman gibi tank bir fransız gibi sür bayıra dağa bir japon gibi arızasız değildir tüm bunların  belli oranlarda bileşkesidir  konforu orta sürüş zevki yüksek, güvenliği yol tutuşu tepede, motor gücü ve performansı ile daha çok benzin harcamaya iten bir italyan dır.

o yüzden yağını 20.000 de değiştiririm demez 8-10 dedimi yeniler, 3000 den sonraki motor sesi için müziği kapatır içeridekileri susturur, yapışmasını hissetmek için viraj arar, her hafta yağına suyuna bakar etini sütünü eksik etmezsiniz.

O zaman o da size aynı şekilde karşılık verir bastımı gider bastımı durur ailenizle çoluğunuz çocuğunuzla otomobile biniyorum demez Alfa ya biniyorum dersiniz.

Alfa korkulacak bir otomobil değildir ama korkularla da alınacak bir otomobil asla değildir.  :clover:

+1

Kesinlikle katılıyorum. Opel astra kullandım kaya gibiydi fakat performans ve güzellikten yoksun. Honda civic kullandım, sorunsuz fakat oyuncak gibi çok fazla plastik aksam. Alfa için söyleyebileceğim, iç hacmi sınıfına göre biraz dar olabilir ama spor araba hissi veriyor kullanırken. Seksi ve iddialı bir duruş, eskimeyen orjinal çizgiler... Motor gücüne gelirsek bende 2.0 ts 155bhp 156 var, süratli kullanan biri değilim ama arada insanın tekrardan hissedesi geliyor. Geçenler kavşakta E36 BMW 3.20 yi al aşağı ettim. Bugün son model Mercedes C 220 CDI ' ın peşinden ayrılmadım, sonunda basmayı bıraktı =)

Bence Alfa beklenenden fazlasını veriyor ve piyasada bu kadar fiyatının düşük olması beni üzüyor. Millet değer bilmiyor. Ya sorunsuz eşşek arıyorlar, yada ata binmekten korkuyorlar.  :D :D :D

zeibel

You are not allowed to view links. Register or Login
Allah Allah... Son zamanlardaki yeni üye profili oldukça farklı.

Neden? Kötü bir şey mi söyledim anlamadım  :)

Cevap veren arkadaşlara teşekkür ediyorum.

Murad

Bence Alfa romeo'ların sorunlarını araştırmaktansa, bunca Alfistinin neden Alfa'dan başka araç kullanmadığını araştırırsanız sonuca daha kolay ulaşırsınız. Sürekli sorunlarını araştırırsanız algıda seçicilik yaşar ve sizde sahip olduktan sonra en ufak bir sorunda aracınızı satıp, ''bu Alfa'lar arızalı, alınmaz, parçası pahalı, elinde kalır vs.'' söylentilerini yayan o gruba katılırsınız. 6 aydır Alfa kullanıcısıyım, araç forum üyelerinden chao arkadaşımızın aracıydı. Bu güne kadar kendi isteğim dışında bir kez dahi servise bir arıza dolayısı ile uğramadım. Yani söyleyeceğim seceresi belli bir araç alırsanız sizde bakımlarını takip ederseniz sorun yaşamazsınız. Fakat şunu net bilin, Alfanın hiçbir parçasını yukarıda Lada için söylediğiniz gibi 10 liraya 20 liraya alamazsınız. Bakarsanız sizi sever, bakmazsanız size dert olur.
Foruma hoşgeldiniz, iyi sohbetler...

tolga_ozhan

Alfa Alırsam Başıma Gelebilecekler? = Ayu çıkabilir, daş düşebilir.

Bizler tuhaf insanlar değiliz. Ön takımı asfaltta bile darmadağın olan, iç torpidosu samara ile kıyaslanabilecek , yağı aşırı tüketen, içeriye ses alan arabalara binmiyoruz. Forumun teknik kısmı ve diğer kısımlarından bunlarıda çıkarabilirsiniz.

cem_dogan

93 senesi bizim muhasebeci sıfır almış soluğu bizde almış.merak işte abi bi You are not allowed to view links. Register or Login demek al You are not allowed to view links. Register or Login daha 20 de.aman allahım araba dökülüyor.adam 20 km de arabayı pert etmiş sanırım o yıllarda yollarımız cok berbat.ben olsa idim aracı direk iade You are not allowed to view links. Register or Login ile kıyasladımıza dikkat edelim   


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
alfa sevgisi

alihsans

Daha dolusunu, daha güçlüsünü, daha yenisini isteyip durursunuz. Bence hiç bulaşmayın. Mutlu mesut hayatınıza devam edin.
Söz meclisten dışarı meşhur filmde Cypher'ın söylediği yine meşhur bir söz var ya: "Ignorance is bliss." O anki biftek için ne kadar geçerliyse aynen Alfa için de o kadar geçerlidir. :)


LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

vlkylmz

Tüm olumsuz yorumlara kulak tıkayıp riskli diye lanse edilen bir otomobili satın almak kesinlikle pasif insanların yapabileceği şey değil. Etrafımda ben bu arabanın hastasıyım deyip olumsuz asılsız yorumlara kulak verip alfa almaktan vazgeçen ve daha fazla para ödeyerek daha az donanımlı başka marka araç alan ama gözüm hala alfada diyen onlarca cesaretsiz kişi var.Kalite asla tesadüf değildir arkadaşlar.Siz alfanıza bakarsanız alfanızda size bakar.
kalite asla tesadüf değildir

ahmet_hulusi

Ben tipik bir renocuyken Alfa Romeo mk2 156 1.6 aldım. İzlenimler; ses geçiriyormuş hikayedir; 2005 -2006 yılları araçlarla kıyasla D segmenti neyse yalıtım o standartlarda. Yağ yakıyormuş ; biraz yakabilir abartılacak bişey yok, sanki yağ - su belirli peryotlarda değiştirilmiyor. Araba asvalt arabasıymış bu da enterasan  durum dağ bayır için kia sportage 2.00 CRDİ alınır alfa alınmazki.

Alfa alırsanız başınıza gelecekler, mahalledeki bebeler arabanıza gelir bakar gider bakar, karşı mahallede oturan çingeneler gelir bir güzel arabanı çizer. Her benzin alışında bu kaç lt benzin yakıyor diye bitane faça şahinci sorar. Fatih , Sultanbeyli - Keçiören gibi yerlerde ağa bunda haç var buna nasıl biniyon sen müslüman değilmisin laflarını duyarsın. Yolda giderken aynı marka araç kullanan bazı şöförler sellektör yakar ne oluyor lan dersin.


Bence bunları düşünerek alfa alınmaz  >:D 
2005 156 1.6 TS Distincitive
2013 Mitsubishi ASX Intense
2011 Passat 1.6 TDI Blumotion Comfortline
Bir sonraki E60 5.20 d lci mi olur bilemem ama finalim 159

rebeloghy

Yıllardır alfa romeo kullanan insanlar gerekli şeyleri yazmış ancak ben de başka bir açıdan örnek vereyim size.  1 yıl önce 307 1.6 hdi aldım ani bir gelişmeyle.  En sorunlu denilen , 10 binde bir ön takım ister denilen , motoru-şanzımanı-elektrik aksamı en sorunlu arabadır diye illallah edilen araçlardandır.  135 binde araç aldım 05 model , 2 yıl önce ön takım yapılmış hala taş gibi.  Turbosu motoru saat gibi.   Buradan şuna geliyorum , en sorunlu denilen aracı bile alırken çok iyi inceleyip bilinçli  ''insan'' binmiş araba bulursanız ve insan gibi binip bakarsanız gerisi çok büyük şanssızlıktır sorun yaşama adına.

Her türlü çukurdan kaçarım , bozuk yolda yavaşlarım , tümsekten atlamam zıplamam ,  kaldırıma araba çıkarmam çok gerekirse  lastik tabanı düz bakacak şekilde usturuplu çıkarırım.    E şimdi benim arabam neden ön takım istesin ? :)  Her yönden doğru kullanıldığı sürece alırken de temizini güzelini aldınız mı  bambaşka bir keyif alfa romeo.   Hiç bir markada olmayan bir kitle , bir ruh var.    Değişik bir keyif yani tatmadan konuşmak boşa.

Benim tavsiyem ya olumsuz düşünceleri bir kenara bakıp piyasasından 2 lira fazla verip en iyi yerlere baktırıp alfistiden araç bulunuz ya da olumsuzluk sorunları çeker diyerek uzak durunuz :)

DcD-Semih

You are not allowed to view links. Register or Login
Daha dolusunu, daha güçlüsünü, daha yenisini isteyip durursunuz. Bence hiç bulaşmayın. Mutlu mesut hayatınıza devam edin.
Söz meclisten dışarı meşhur filmde Cypher'ın söylediği yine meşhur bir söz var ya: "Ignorance is bliss." O anki biftek için ne kadar geçerliyse aynen Alfa için de o kadar geçerlidir. :)


LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Işte benimde başıma tam olarak bu geldi, Vectra gibi kaya taş benzetmeleri yapılan bir arabadan inip 2001 model 145 aldım herkes sen manyaksın akıl işi değil dedi. Ama o sarı rengine bakmaya da kimse doyamadı :) işin garibi D sınıfından inip C sınıfı daha az donanımlı bir araca bindim ama insan hicmi eksiklik hissetmez yok o motor sesi viraj kabiliyeti herşeyi unutturuyor insana. Eskiden sahibinden de kafama yaticak araç aramaktan kafayı yerdim şimdi 145 i satarsam hangi Alfa yı aliyim diye bakıyorum. Dediğiniz gibi insan 145 böyle ise 147 156 159 nasıldır diye merak ediyor daha iyisini istiyor. Ben 145 ten bu kadar keyif alıyorken 2.0lt lik mk1 156 aldığımda gözlerim yaşarır heralde :D
2001 Alfa Romeo 145 1.6 T.spark - Giallo Zoe
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Rosso
2002 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Bianco Polare
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Grigio Chiaro
2000 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Rosso
2004 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Grigio Metallico
2012 Alfa Romeo Giulietta 1.4TB - Bianco Pastello

egemensnt

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Daha dolusunu, daha güçlüsünü, daha yenisini isteyip durursunuz. Bence hiç bulaşmayın. Mutlu mesut hayatınıza devam edin.
Söz meclisten dışarı meşhur filmde Cypher'ın söylediği yine meşhur bir söz var ya: "Ignorance is bliss." O anki biftek için ne kadar geçerliyse aynen Alfa için de o kadar geçerlidir. :)


LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Işte benimde başıma tam olarak bu geldi, Vectra gibi kaya taş benzetmeleri yapılan bir arabadan inip 2001 model 145 aldım herkes sen manyaksın akıl işi değil dedi. Ama o sarı rengine bakmaya da kimse doyamadı :) işin garibi D sınıfından inip C sınıfı daha az donanımlı bir araca bindim ama insan hicmi eksiklik hissetmez yok o motor sesi viraj kabiliyeti herşeyi unutturuyor insana. Eskiden sahibinden de kafama yaticak araç aramaktan kafayı yerdim şimdi 145 i satarsam hangi Alfa yı aliyim diye bakıyorum. Dediğiniz gibi insan 145 böyle ise 147 156 159 nasıldır diye merak ediyor daha iyisini istiyor. Ben 145 ten bu kadar keyif alıyorken 2.0lt lik mk1 156 aldığımda gözlerim yaşarır heralde :D

sözlerine tamamen katılmakla beraber aynı durum benim içinde geçerli. Aracımı satıp hangi alfayı alabilirim diye aynı düşünce içerisindeyim. Bu alfa virüsü hakikaten gerçek sanırsam  :)

koramiral

alfa romeo izmir ankara istanbul bursa gibi büyük şehirlerde yaşayanlar için son derece alınabilir araçtır ancak diğer küçük illerde aynı şeyi söyleyemem parça beklersin usta bulamassın bir usta el atmak ister merakından eline yüzüne bulaştırır. bence servisi olan bir şehirdeyseniz alın değilseniz, başka marka bakın,