Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa GT Selespeed Deneyim ve Test

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

#25
quote:

Harika görünüyorlar yaw, cennet bahçesi gibi..Bir de biraz ucuz olsa, hatta daha iyisi bende biraz daha fazla para olsa....


her yol roma yeterki olsun :)

Tufan

#26
quote:

otopark'a bak maşallah


+1.

n/a

#27
bugun uzun uzunnn kullandım diyebilirim..
okula gittim,okula wardığımda fark ettimki notlarım arasında en öenmlileri yok sınawa gircektim ewe geri döndüm tekrar gittim :) 70km gittim geldim yarım saatte :)
walla trafik olduğundan öğlen wakti 180 e kadar çıktım ama çok çok rahat çıkıyor onu söyliyim ve hızı koruyip aynı şekilde 170 deyken basınca tekrar kaldığı yerdne hızlanıyor ama  dedğim gibi pek bi yol müsait değildi..

selespeed e gelirsek ben hala alışamadım,dipgaz giderken tam manuel de dahi olsa araç yani sport modda vites değişimi sırasında ayağı gazdan çekmek gerekiyor yoksa arabada enteresan bi yığılma oluyor..bu beni rahatsız etti..yani tam performanslı kullanımda  F1 araçlarında sistem diye tanıtılan şanzıman ın sport modda hiç ayağımı gazdan çekmeden ben vitesi değiştirdiğimde tutukluk yapmaması gerek bence( vw DSG,bmw SMG gibi)

ama sakin kullanımda genel olarak gayet kibar bi otomatik :)

yüksek sürata çıkma falan çok güzel bence motor gücünü gösteriyor :) ben 6.vites diye basıorum ama daha gitmedi vites

manuel mod da vites küçülttüğünüz de aragaz vermesi en çok hoşuma giden yanı oldu şanzımanın :)

yol tutuş kabiliyetiyse hep trafikli saatlerde dolaştığımdan gene fazla kastıramadım ama benm yaylı 147 mle rahat girdiğim yerlere buda aynı rahatlıkla giriyor standart haliyle :)

ama ben alcak olsam kesinlikle selespeed almam..tercihim manuel den yana.ancak dediğim gibi bi SMGII gibi bi vites değişimi olursa ozmn düşünülebilir..

diğer takıldığım noktaysa XENON : aydınlatması hiç ahımşahım gelmedi 159 daha iyiydi..
2farın aydınlattığı noktalar arasında bi koridor oluşuyor hafif karanlık..
aynı şekilde çokta güçlü değildi yada alçak ayarlıydı far yüksekliği.(yani otomatik yüksek ayarlayıcı var ama farın optiği daha yukarıda olması grekiyor olabilir belki)

genel olarak bukdr basarak kullanmaya özelliklede hep küçük viteslerde vites bitirp daha dewamını getiremediğim için tüketimin abartı olmasını beklerdim ama bence çokta saçma değil 13.5lt/100km ortalama.


kısaca selespeed ve xenon dışında herşey güzel..

0 manuel 16 jantlı xenonsuz 58bin YTL.fena değil xenon ve 17 jant istiyor aslında ama jantlar sonradanda takılabilir hatta 18 takılır dahada hafif olur hem :)
xenon aslında gerekli ama bu araçta bi garip beni tatmin etmedi astra GTC nin xenonları çok daha iyi gelmişti..

bado

#28
O NE YAW.. ALFA SHOW ROOMMU..NASI Bİ YER ORASI YAW... :D

lütfen mesajlarınızı küçük harflerle yazın. ayrıca yazdığınız mesajda neyi kastettiğinizi açıkça ifade etmeniz  mesajınızın anlaşılması açısından daha kolay olacaktır.

Edited by - neanderthal on 19/09/2006  23:38:50
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

Nicola Larini

#29
quote:

Can fotoğraflar çok güzel sağolasın : ))

Bir şey sorucam.. GT deki bose yazısının arkasında tweeter varmı bir bakarmısın.. 159 larda olmadığını hayretle tespit ettikte : )



tolgacım 156 larda yok 159 değil :) gt de var..hayret edilecek bir şey ama acı italyan gerçeği :)))))))))

n/a

#30
quote:

quote:

Can fotoğraflar çok güzel sağolasın : ))

Bir şey sorucam.. GT deki bose yazısının arkasında tweeter varmı bir bakarmısın.. 159 larda olmadığını hayretle tespit ettikte : )



tolgacım 156 larda yok 159 değil :) gt de var..hayret edilecek bir şey ama acı italyan gerçeği :)))))))))



yannız bu okadar garip birşey değil..
çnkü bose sistem li araçlarda hoparlörler coaxcionel (tam doğru yazmamış olabilirm ) yani tweeter lar tiz ler için olan lar hoparlör ün üstünde yani sistemde bi eksiklik yok görsel olarak we maliyet olarak bide orda tweeter yeri olmayan döşeme yapmamak için bnce sadece kapak yapmışlar orayı..