Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alınık MK-2 156 & 147

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

fikirleriniz nelerdir acaba??
bu jantlar replica  17 deyilmi yahu?

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Collezione donanımda orjinalde var ama 17" ...
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

tayfun

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

fikirleriniz nelerdir acaba??
bu jantlar replica  17 deyilmi yahu?

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Collezione donanımda orjinalde var ama 17" ...
18 yazmış ona takıldım.

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

fikirleriniz nelerdir acaba??
bu jantlar replica  17 deyilmi yahu?

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Collezione donanımda orjinalde var ama 17" ...
18 yazmış ona takıldım.

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi



Lastik üzerinden okuyabildiğim kadarı ile üzerinde 215 45 R17 yazıyor...

tayfun

Bencede.

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


brkcnn

You are not allowed to view links. Register or Login
dostum şuna bakarmısın,,araç Diyarbakır'da.. You are not allowed to view links. Register or Login
araç sahibiyle konuştum. ön kaput değişmiş ilanda yazan bölümler boyalı. triger, baskı balata ve 4 lastik değişmesi gerekiyor. öyle olunca aracın bana mal olacağı fiyat sizinde malumunuz.. ayrıca aracın sahibi de satmaya çok niyetli olmadığını ama yine de ilan verdiğini falan söyleyip beni çileden çıkardı >:( >:( >:(

brkcnn

arkadaşlar "collezione" için sahibiyle görüştüm. bahsettiği kaza sonucu ön arka tampon değişmiş ve sol ön ile sağ arka çamurluk düzelip boyanmış. bunun dışında bir sıkıntı yok diyor. pazarlığa pek açık değil arkadaşımız. ne dersiniz acil fikirlere ihtiyacım var arkadaşlar???  :alfisti: ;)

egeozal1

Elinizde patlar satarken açık açık söyleyeyim ;)

brkcnn

You are not allowed to view links. Register or Login
Elinizde patlar satarken açık açık söyleyeyim ;)
ciddi manada mı diyosunuz?? çünkü 2014 gui ler ikinci ele düşene kadar kullanıp sonrasında değiştirme gibi bir fikrim var şu an için  :haydi:

egeozal1

Satarken çok zarar edersiniz düzeltme ne kadarlık düzeltme olduğu ile alakalı ama bence ön tampon değişip çamurluklar düzeltildiğinde insanın aklına önden ciddi bir kazası var ön izlenimini akla getiriyor. Siz 24,000₺ ye bile alsanız satarken 21,000₺ ye bile satabileceğinizi zannetmiyorum.

sbk0655

Yapma Ege Allah'ını seversen , önden basit bir kazada bile çamurluklar bel verdi diye değiştiriyorlar. Bu araçta düzeltme olduğuna göre daha basit bir kaza olması lazım. Ayrıca tamponlar plastik aksam. Şahsen ben bir araç alacak olsam tamponların değişmiş olmasının hiçbir önemi olmaz. Hatta Özdemir'in aracın arka tamponu değişecek şimdi bu kadar bir olay yani. Bence alınır keyifle de binilir. Satacağınız  zaman da bu haliyle elinizde patlamaz merak etmeyin. Bu düşüncelerim kaporta ile ilgili diğer konularda ayrıca bakmak lazım.

brkcnn

aracın önceki sahibi bayanmış. uludağ'da aracın karda kayması sonucu 30-40 km. süratle iki araç arasında kalmış sebebi buymuş kısaca tabi yine baktıracaz niyetine girersek..

egeozal1

You are not allowed to view links. Register or Login
Yapma Ege Allah'ını seversen , önden basit bir kazada bile çamurluklar bel verdi diye değiştiriyorlar. Bu araçta düzeltme olduğuna göre daha basit bir kaza olması lazım. Ayrıca tamponlar plastik aksam. Şahsen ben bir araç alacak olsam tamponların değişmiş olmasının hiçbir önemi olmaz. Hatta Özdemir'in aracın arka tamponu değişecek şimdi bu kadar bir olay yani. Bence alınır keyifle de binilir. Satacağınız  zaman da bu haliyle elinizde patlamaz merak etmeyin. Bu düşüncelerim kaporta ile ilgili diğer konularda ayrıca bakmak lazım.
Özdemir abi bildiğim kadarıyla sadece difüzörü değiştiriyor. Kaldı ki Serkan abi bir parça değişen olmasına lafım yok ön taraftaki tüm parçalarda işlem var tampon değişmiş çamurluklar düzeltilmiş bir de arka tampon değişmiş. Kusra bakmayın da ben bu aracın yüzüne bakmam alacak olsam  :asagi-ok: İkinci elde bu durum negatif karşılanır herkes bilir. Sorun tek parçada değil yani abi bunu demeye çalışıyorum.  :kahve:

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
Satarken çok zarar edersiniz düzeltme ne kadarlık düzeltme olduğu ile alakalı ama bence ön tampon değişip çamurluklar düzeltildiğinde insanın aklına önden ciddi bir kazası var ön izlenimini akla getiriyor. Siz 24,000₺ ye bile alsanız satarken 21,000₺ ye bile satabileceğinizi zannetmiyorum.

2008 Model araba senin 147'n kadar etmeyecek öyle mi?

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


egeozal1

Bülent abi yanlış anladın demek istediğim şu ikinci el piyasasında değişenli arabaya çoğu kişi bakmıyor. Fark ettiysen geçen günlerde satılık 2008 model sunrooflu siyah 147 22,500 e satıldı. kaldı ki benim arabamda değişende yok. Çamurluğu düzelttiriyorum ama çok ufak bir sebepten ayrıca tek bir parçada düzeltme başka bir şey ön tarafta komple işlem başka bir şey  :arkadasim:

Utku

Egecim, bakiyorum otomobil eksperi olmussun 17 yasinda.Anliyorum ilgilisin bu islerle ama yanlis yonlendirme yapiyorsun.

30 km hizla yapilan kazada birsey olmaz kolay kolay.Kaldiki tamponlar degismis sadece.Volkanku nun aracininda on tamponu degisiyor, ne yapti adam duvarami bindirdi ? 21 bin falan yazmissin, komik oluyor.

Ozel donanimli ve albenisi olan, guzel bir arac.Motor kismina zarar verecek bir kazayada benzemiyor You are not allowed to view links. Register or Login de cok dusuk.Gerekli kontrol yapildiktan sonra alinir pasa pasa binilir.Gerci baska bir baslikta freeemre bir abisi icin baktiracaklarini yazmisti sanirim.
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

KAKIRMAN

Forum kültürü,  ah şu forum kültürü... Fiyat gayet iyi ve de makina güzel. Bir şey söyleyeyim mi? Giu olmasaydı param dursaydı bu aracı alırdım. Vurukmuş değişmiş miş. Takla atmadı ya müslüman. Gayet güzel kombinasyon gayet güzel makina. Km düşük, hadi lpg takılmış o da BRC Equipment... Daha ne aranır bilemiyorum ki.
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

sbk0655

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Yapma Ege Allah'ını seversen , önden basit bir kazada bile çamurluklar bel verdi diye değiştiriyorlar. Bu araçta düzeltme olduğuna göre daha basit bir kaza olması lazım. Ayrıca tamponlar plastik aksam. Şahsen ben bir araç alacak olsam tamponların değişmiş olmasının hiçbir önemi olmaz. Hatta Özdemir'in aracın arka tamponu değişecek şimdi bu kadar bir olay yani. Bence alınır keyifle de binilir. Satacağınız  zaman da bu haliyle elinizde patlamaz merak etmeyin. Bu düşüncelerim kaporta ile ilgili diğer konularda ayrıca bakmak lazım.
Özdemir abi bildiğim kadarıyla sadece difüzörü değiştiriyor. Kaldı ki Serkan abi bir parça değişen olmasına lafım yok ön taraftaki tüm parçalarda işlem var tampon değişmiş çamurluklar düzeltilmiş bir de arka tampon değişmiş. Kusra bakmayın da ben bu aracın yüzüne bakmam alacak olsam  :asagi-ok: İkinci elde bu durum negatif karşılanır herkes bilir. Sorun tek parçada değil yani abi bunu demeye çalışıyorum.  :kahve:

Ege yine acele okumuşsun  bak , aracın ön tarafında komple işlem yok çamurlukların bir tanesi ön diğeri arka . Düzeltme ve boya var tampon dediğin çok basit bir şey. Önemli olan bunlardan ziyade araç hakkında bilgi almak isteyen arkadaşa öyle bir yorum yapmışsınız ki bu aracı almak değil bir daha başka alfa almayacak neredeyse. Bu aracın elde patlayacak nesi var onu gerçekten anlamadım. Benim sattığım 156 nın 5-6 parça boyası vardı , boya yanığı ve çizikleri vardı ben öyle aldım. Aynı şekilde 15 gün içerisinde de sattım. 2004 modeldi ve bu rakama oldukça yakın bir fiyata gitti. Bu arada Özdemir'in tampon da değişiyor onu kaçırmışsın :yukari-ok:

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
dostum şuna bakarmısın,,araç Diyarbakır'da.. You are not allowed to view links. Register or Login
araç sahibiyle konuştum. ön kaput değişmiş ilanda yazan bölümler boyalı. triger, baskı balata ve 4 lastik değişmesi gerekiyor. öyle olunca aracın bana mal olacağı fiyat sizinde malumunuz.. ayrıca aracın sahibi de satmaya çok niyetli olmadığını ama yine de ilan verdiğini falan söyleyip beni çileden çıkardı >:( >:( >:(
Eğer gerçekten böyle dediyse bu konuya bende takıntılıyım. Böyle birinin aracını asla almam o ilandaki araç boyasız kazasız olsun 20 bin desin alırsam namerdim. Bana da biri denk geldi böyle aracı alırken, hem koymuş ilana hemde diyor ki gelirsin bakarsın alırsan alırsın illa satıcam diye birşey yok gibi angut angut konuştu bende dedim ki sen o aracı artık 15 e de versen ben senin gibi konuşan birinden araba almam, kapattım telefonu :) gerçekten böyle tiplere çok geriliyorum. kardeşim madem ihityacım yok diyorsun satmasam da olur diyorsun madem olsada olmasada kafasındasın kardeşim çek garajına otur karşısına iç çayını. Bir Alfa sadece izlemek için bile garaja koyulur bence.

egeozal1


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Yapma Ege Allah'ını seversen , önden basit bir kazada bile çamurluklar bel verdi diye değiştiriyorlar. Bu araçta düzeltme olduğuna göre daha basit bir kaza olması lazım. Ayrıca tamponlar plastik aksam. Şahsen ben bir araç alacak olsam tamponların değişmiş olmasının hiçbir önemi olmaz. Hatta Özdemir'in aracın arka tamponu değişecek şimdi bu kadar bir olay yani. Bence alınır keyifle de binilir. Satacağınız  zaman da bu haliyle elinizde patlamaz merak etmeyin. Bu düşüncelerim kaporta ile ilgili diğer konularda ayrıca bakmak lazım.
Özdemir abi bildiğim kadarıyla sadece difüzörü değiştiriyor. Kaldı ki Serkan abi bir parça değişen olmasına lafım yok ön taraftaki tüm parçalarda işlem var tampon değişmiş çamurluklar düzeltilmiş bir de arka tampon değişmiş. Kusra bakmayın da ben bu aracın yüzüne bakmam alacak olsam  :asagi-ok: İkinci elde bu durum negatif karşılanır herkes bilir. Sorun tek parçada değil yani abi bunu demeye çalışıyorum.  :kahve:

Ege yine acele okumuşsun  bak , aracın ön tarafında komple işlem yok çamurlukların bir tanesi ön diğeri arka . Düzeltme ve boya var tampon dediğin çok basit bir şey. Önemli olan bunlardan ziyade araç hakkında bilgi almak isteyen arkadaşa öyle bir yorum yapmışsınız ki bu aracı almak değil bir daha başka alfa almayacak neredeyse. Bu aracın elde patlayacak nesi var onu gerçekten anlamadım. Benim sattığım 156 nın 5-6 parça boyası vardı , boya yanığı ve çizikleri vardı ben öyle aldım. Aynı şekilde 15 gün içerisinde de sattım. 2004 modeldi ve bu rakama oldukça yakın bir fiyata gitti. Bu arada Özdemir'in tampon da değişiyor onu kaçırmışsın :yukari-ok:
Biraz hızlı okumuşum serkan abi kusra bakma ama baktığında ben yine tercih etmem. Satarken zorlanacağımı düşündüğüm arabaya bakmam. Acilen satmam gerektiğinde 22,000 ediyosa 20 ye hemen satabilirim ama 25,000 aracı acilen satmak istesem bile 21-22 ye alacaklarını zannetmiyorum. Değişeni olmayan araç her zaman herkes için bir adım öndedir bence. Gerçi tamponlar çok önemli olmasa da onarımla o da çözülebilirken değişime gidiyor.  Şahsi görüşüm tercih etmem herkesin kendi tercihi kaldı ki insanların tercihine sadece fikir sunabilirim bir eleştiride bulunmam dediğim gibi şahsen tercih etmem. Bana göre de satarkende zorlanılacak bir araç.

Murad

Collezion için kesinlikle olumlu görüşlere katılıyorum. Ki arkadaş zaten bu ufak işlemlerden dolayı fiyatı da makul tutmuş sayıla bilir. 2008 model, 56.000 km de, collezion, üstüne üstlük beyaz bir Alfa romeo, bunları düşündüğümde bu araç zaten boyasız işlemsiz olsa 30.000 tl den aşşağı satılmaz. Biraz daha pazarlıkla güzel bir araç sahibi oluna bilir. Bir araçta tampon her zaman değişe bilir. Tampon, Çamurluk, Hatta kapılarda boya işlem olabilir. Bunlar gayet doğal şeyler. Biz evet bu konularda hassas bir toplumuz ama asıl araç için daha önemli olan konu yürüyen aksamdır bence. Hepimiz Alfalarımızı çok seviyoruz ama başımıza herşey gelebilir. Ben empati yapıyorum kendi başıma gelse ve aracımda birkaç parça işlem var diye, tampon değişmiş 2-3 parça aracım boyalı diye birileri aracımı kötülese hem çok sinirlenirim hem de kötüleyen kişinin bilgisinden şüphe ederim. Bence iyi bir Alfa ustasına araç gösterilip, söylenenler dışında bir işlem çıkmaz ise, şaselerde derin bir kaza izine rastlanmaz ise, tavanda işlem yok ise ve aracın yürürü sorunsuz ise bu paraya bu araç kesinlikle alınır. Şuan buna müsait bütçem olsa yarın gider aracı ustama gösterir ve onay çıkarsa hayırlı olsun derdim. Ben eminim ki Ege kardeşim de bir Alfa severin canı yanmasın diye hassas davranıyor. Fakat araç bence değerlendirmeye değer.

blackgear

Yalnız, bu ilanda bi yamukluk var, dün gece ilk gördüğümde kazasız yazıyordu!.. Hatta değişen ve boya yok, çizik dahi yok demişti satıcı.

Lakin bugün ilan güncellenmiş bu birincisi. Ayrıca Brkcnn' a anlattığı kaza ile ilandaki hikaye birbiri ile örtüşmüyor.

Jantlarda hatalı, bu ilanda bence sıkıntı var ;)

Haa, kazaları mühim mi derseniz, eğer anlatıldığı gibi ise ve param olsa, 156' nın üzerine alacağım araç olur, açık ve net!... Zaten satmam da ;) 56.000 km, 2008 den bu yana, yılda 10.000 km, sıfır gibi bişi bu!...

sbk0655

Ege haklısın karar senin tabi orada sorun yok. Söylemek istediğim senin aracın da çok ufak bir sebepten dolayı çamurluğu boyanıyor. Yarın  birgün diğer çamurluklar ve kaputta böyle basit sebepler ile boyanırsa ve senin aracına önden kazalı muamelesi yapıp ileri geri konuşulursa ve fiyat 3 bin aşağı verseler ne yaparsın?

egeozal1

Boyaya benimde lafım yok. Bu konuyu netleştirelim. Tr de değişene mi takılıyorlar sizce boyaya mı allah aşkına?  2004-2005 değil 2012 model arabada bile boya olabilir. Değişen yerine göre değişir  ben böyle düşünüyorum. Fikirime de saygı duymalısınız bence. İlerde ne demek istediğimi alan kişi çok iyi anlar satarken. Bu konuya daha fazla yorum getirmeyeceğim. :)

sbk0655

Tamam senin dediğin gibi olsun, sen tamponları değiştiği için soğuk bakıyorsun anladığım kadarıyla.

Bu arada aracı görünce aklıma ilk olarak geçtiğimiz aylarda aracı çalınan üyemiz geldi aklıma. O da beyaz ve collezione du sanırım.

egeozal1

You are not allowed to view links. Register or Login
Ege haklısın karar senin tabi orada sorun yok. Söylemek istediğim senin aracın da çok ufak bir sebepten dolayı çamurluğu boyanıyor. Yarın  birgün diğer çamurluklar ve kaputta böyle basit sebepler ile boyanırsa ve senin aracına önden kazalı muamelesi yapıp ileri geri konuşulursa ve fiyat 3 bin aşağı verseler ne yaparsın?
Abi istediklerini desinler umurumda değil. Açıkçası benim kaputu eski sahibi boyattı iyice inceletip aldım aracı. Kaput taş izlerinden dolayı boyanmış. Bayan şöför olduğu için bel altında parça parça boyalar var. Çamurluğu da düzelttirme sebebim bu anlayacağın abi bende olan tüm işlemler kayıt altında satarken rahatlıkla karşısına sunabileceğim sebeplerden boyatıyorum. Değişen parçası da yok aracımın.  Şunu demek istiyorum sitede kaç kişi değişeni olan arabaya biniyor ya allah aşkına herkes  değişeni olmamasına özen gösterip değişensiz araçlara yöneliyor. 0 araç alıp değiştirmek zorunda kalanların dışında ikinci elde kim tercih etti ki bunun bana lafını yapıyorsunuz Allah aşkına? Tartışmanın uzamaması adına son mesajım.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]