Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Alfa Romeo İle İlgili Genel Bilgilendirmeler => Konuyu başlatan: Alper - 06 Haziran 2012, 12:43:58

Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Alper - 06 Haziran 2012, 12:43:58
Arkadaşlar APP plaka yaptıracağım bir kaç arkadaşa buradan da isteyenler varsa bana bildirsinler.
APP ler mühürlü olacak Beşiktaş baskı olarak yaptırıyorum ben ama farklı isteyen olursa da nasıl isterse öyle yaptırabiliriz de.
Kendim yapmıyorum onu belirteyim açıkça da en başında kendi aracımda ki plakayı beğendiği için çoğu kişi söylüyorum.





Benim eski plakalı hali bu arkadaşlar




Buda Plaka takıldıktan sonraki hali







Arka tampondaki beşiktaş baskı ön tampondaki Alfalarımıza özel boyutta olan baskıdan.
Önceden çift mühürlü oluyordu ama artık tek mühür geçerli.



Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Gouki - 06 Haziran 2012, 14:24:41
Abi bu bugün mü söylenir ? Dün yapıştırdım plakaları. Arkaya direk cemiyetten aldığım plakayı yapıştırdım. Ön tarafa da senin plakanın aynısı ama mühürsüz. Mühür işini küçük plakada halledebiliyor musun ?
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Alper - 06 Haziran 2012, 14:27:08
evet benim ön plakada çift mühür var :)
artık tek mühür kullanıyor ama mühürlü olunca sorun çıkmıyor zaten mühürlerde istanbul mühürü.
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Gouki - 06 Haziran 2012, 14:30:43
Aslında beşiktaş baskı istiyordum ama Ankara'da İstanbul mühürü sıkıntı olur diye yaptırmadım. Ama ön tarafa hiç mühürsüz olacağına İstanbul mühürü olsun ya :) Sana mı veriyoruz siparişleri Alper :)
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: shadycome - 06 Haziran 2012, 14:41:03
1 adet kare 1 adet düz yapma imkanınız varmı ankarada yaşıyorum..
06 AR 8398
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Alper - 06 Haziran 2012, 14:50:09
valla istanbul mühürde hiçbir sıkıntı çıkmıyor o konuda rahat ol :)
Bende Tekirdağ Çorluda kullanıyorum genelde otomobilimi ve bir dünya yer gezdim hiç sorun yaşamadım.
Antalyaya kadar gittim Ankara'ya , Eskişehir'e ,  Bursa'ya , İzmir'e her yer de gezdim bu plaka ile :D kaç kere de çevirmeye girdim hiç ceza yemedim :) o konuda rahat ol.
Tabii cins biri çıkar karşına bu sitede okumuştum bende birisine ceza kesmişlerdi plaka solda diye hemde normal boyda standart plaka ile.
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Gouki - 06 Haziran 2012, 15:00:55
Alper'im bana da fişekler misin o zaman :) Aynen senin kombinasyondan istiyorum.
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: oridilbo - 06 Haziran 2012, 15:30:38
Ben de 1 sene mühürsüz küçük plaka ile sorunsuz gezdim. Geçtigimiz ocak ayinda köprü girisinde ceza yedikten sonra söküp orijinalini taktim. Dediginiz gibi biraz polisin cinsine baglı :)
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Robbie - 06 Haziran 2012, 16:37:50
fiyatları nedir peki ?
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Calibra - 06 Haziran 2012, 18:50:14
Adaş facebook'tan mesaj attım sana.

Ben de istiyorum :)
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: KAKIRMAN - 06 Haziran 2012, 19:29:49
Fiyat nedir Alper Hocam...
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: tugrul - 06 Haziran 2012, 22:50:06
Sadece senin ön plaka boyutunda 1 adet  yaptırsam ne kadar tutar?
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Levent Yılmazoğlu - 07 Haziran 2012, 00:06:24
Bende almak istiyorum Alper Bey? Fiyatları paylaşırsanız sevinirim..
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Alper - 07 Haziran 2012, 09:29:20
Arkadaşlar özel mesajdan cevap verdim.
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: KAKIRMAN - 07 Haziran 2012, 10:57:11
Birşey daha. Kanunen plakalarda siyah çerçeve şart diye biliyorum. Siyah çerçeve olmasa nasıl olur gibi cevabını bildiğim saçma bir soruyu soruyorum
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Alper - 07 Haziran 2012, 11:16:03
Valla olmasına olur abi zevkler tartışılmaz tabii ki de ama şahsen ben beğenmiyorum sadece beyaz arabalarda güzel duruyor siyah çerçevesiz.
Ama isterse öyle yaptırırız seninkini.
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Alper - 07 Haziran 2012, 11:36:45
Buarada arkadaşlar Türkiyenin her yerine kargo ile gönderebilirim bilginiz olsun.
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Alper - 08 Haziran 2012, 11:00:19
Arkadaşlar 1 hafta bekleteceğim herkes görsün başlığı diye ondan sonra da plakaları bastıracağım. Bilginiz olsun.
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: emin - 08 Haziran 2012, 11:12:04
Alperim, fiyat durumuna göre ben de ön tarafa düşünebilirim, italyan hesabı =)
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Boost Up - 08 Haziran 2012, 14:59:56
arkadaşlar, abilerim her ile plaka yaptırabilrim. mühürlü yasal beşiktaş baskı. italyan plakada basıyor olması lazım. foruma fazla giremiyorum geç cevaplayabilirim şimdiden kusuruma bakmayın:)
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: mozzox - 08 Haziran 2012, 16:27:10
Bende app plaka istiyorum , açıkçası bu plaka mlaka hiç anlamam ya ön taraf için kare şekilde arka için normal , bide bu yazı tipi falan şekilli oluyor ( linkteki gibi ) fiyat ne kadar bilgi verebilir misin ?  plaka bu tip olucak , fiyat ve ödeme koşullarını söylersen memnun olurum.  http://www.temizisplaka.com/resim/app-plakalar-cesitleri-129232580046965.jpeg

Edited by - mozzox on 08/06/2012  16:27:57
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Alper - 09 Haziran 2012, 09:54:02
Arkadaşlar pazartesine kadar bekleyip sonrasında  siparişleri kesinleştirmek istiyorum.
Bilginiz olsun.
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Alper - 09 Haziran 2012, 18:05:05
güncel
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Alper - 11 Haziran 2012, 09:15:35
Arkadaşlar bugün almak isteyen arkadaşlar paralarını yatırırlarsa siparişi geçicem.
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Alper - 11 Haziran 2012, 09:22:52
Bu arada bana Plakalarını nasıl hangi şekil istediklerini ve tabii adreslerini de mesaj olarak atarlarsa sevinirim.
Birde parayı gönderirken sadece isim yazılırsa daha iyi olur açıklama kısmına.
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: mahoretti - 11 Haziran 2012, 16:06:40
özel mesaj attım size...
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: ArinFırat - 13 Haziran 2012, 09:52:27
diyarbakırda yaşıyorum aracım 21 plaka.geçen ay app plaka yaptırdım,taktırdığım sanayiden çıkmamla 2 dkka geçmeden polis durdurdu.rica minnet yalvarma vs derken mühür vurmaya gidiyorum diyerek kurtuldum ama akabinde 15 gün içerisinde 3-4 kez durduruldum.en son sinir oldum ve çıkardım attım.bilsem mühürlü gelecek ve hiçbir sorun yaşamayacam,bende sipariş vermek istiyorum
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Alper - 13 Haziran 2012, 13:06:56
quote:

diyarbakırda yaşıyorum aracım 21 plaka.geçen ay app plaka yaptırdım,taktırdığım sanayiden çıkmamla 2 dkka geçmeden polis durdurdu.rica minnet yalvarma vs derken mühür vurmaya gidiyorum diyerek kurtuldum ama akabinde 15 gün içerisinde 3-4 kez durduruldum.en son sinir oldum ve çıkardım attım.bilsem mühürlü gelecek ve hiçbir sorun yaşamayacam,bende sipariş vermek istiyorum



Valla hocam kaç kez çevirmeye girdim hiçbir sorun yaşamadım.
Mühürlü olduktan sonra sorun yaşamazsınız.
Ama mühür yoksa dertli olur çıkarsınız her seferinde uğraşırsınız ve cezadan da öyle kolay kaçamazsınız açıkçası.
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Anıl - 13 Haziran 2012, 23:49:08
Bizim buralarda app plakaya mühür vurdurmak imkansız gibi birşey ama mühürsüz plaka ile gezsemde hiç karışan olmuyor, ki 2 senedir ön tarafta plaka yok,kaç çevirmeden geçtim hiçbiri durdurmadı
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Calibra - 18 Haziran 2012, 19:53:00
Adaşım sağolsun plakalandık :)

Gerçi ben de 3 haftadır ön plakasız geziyorum (hatta muayeneye de böyle girdim) :) sıkıntı yok
Başlık: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Alper - 18 Haziran 2012, 19:55:38
Ne demek adaş hayırlı olsun diyelim o zaman :)

Ee artık bir foto eklersin :)
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: tolga_ozhan - 04 Kasım 2013, 15:10:36
Arkadaşlar Bostancı'da italyan app yapan neresi var?
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Doğa Tosun - 04 Kasım 2013, 17:03:12
1 adet italyan, arka için de normal besiktas muhurlu app lazım banada..
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Calibra - 05 Kasım 2013, 13:23:58
Arkadaşlar ben de buradan sipariş vermiştim, orijinal Beşiktaş baskı, mühürlü plakalar.
sahibinden'e bakıyorsun binlerce APP plaka ilanı çıkıyor içlerinden doğrusunu seçmek zor. Çakma APP'leri A, S, G harflerinden, 1, 5 gibi rakamlardan ayırt etmek mümkün.

Bunlar italyan plaka yapıyor mu bilmiyorum ama sormak lazım.

http://www.sahibinden.com/ilan/hizmet-vasita-hizmetleri-arac-dizayn-hizmeti-app-plaka-orjinal-cemiyet-muhurlu-besiktas-baski-70-tl-122498880/detay/ (http://www.sahibinden.com/ilan/hizmet-vasita-hizmetleri-arac-dizayn-hizmeti-app-plaka-orjinal-cemiyet-muhurlu-besiktas-baski-70-tl-122498880/detay/)
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: evrenalpar - 05 Kasım 2013, 17:16:41
Fiyat iyi gerçekten de güvenilir mi?
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: tunerviper - 05 Kasım 2013, 17:21:02
0538 790 seksen altı 67  Eray. İstediğiniz app biçiminde basar.Alfa Anıl'dan aldım numarayı derseniz yardımcı olur.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Alfadanadam - 05 Kasım 2013, 20:47:12
Seksen altı'nın hatırası mı var anıl'ım :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Calibra - 06 Kasım 2013, 11:26:51
You are not allowed to view links. Register or Login
Fiyat iyi gerçekten de güvenilir mi?

Güvenilir abi. Ben gittim Eyüp'teki yerlerinden elden teslim aldım hatta adamlardan :)
Oradaki trafiktescilde basılıyormuş galiba.

Kare de yaptırıyorlar.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: tunerviper - 06 Kasım 2013, 11:35:19
You are not allowed to view links. Register or Login
Seksen altı'nın hatırası mı var anıl'ım :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
:D heheh yok abi google aramalarında sıkıntı oluyor ondan. 86 ile bir bağım yok  :p
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: erdem1904 - 06 Kasım 2013, 12:46:28
mk2 156 ya İtalyan plaka yakışır mı ? Aramızda hiç yok yaptıran. Mk1 de fena durmuyor.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: tolga_ozhan - 06 Kasım 2013, 19:42:33
You are not allowed to view links. Register or Login
mk2 156 ya İtalyan plaka yakışır mı ? Aramızda hiç yok yaptıran. Mk1 de fena durmuyor.

O plakalığı söktükten sonra kalan vida izlerini kaptmak zahmetine katlanasın varsa bence büyük plakadan daha güzel duracaktır.

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.arabaresim.net%2Ffiles%2Fimages%2FAlfa-Romeo-156-Crosswagon-Q4-station-vagonlu-siyah-araba-resimleri.jpg&hash=44a8d12b13095bba1f7224cf5cfcf3df437830ac)
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Yiğit Doğukan - 25 Kasım 2013, 13:50:29
Mühürlü App plakada polislerin son zamanlardaki tavırları nedir? Sık sık çevirmeye denk geliyorum. Bana sıkıntı çıkarır mı?

App plaka için tavsiye edeceğiniz yerler var mı?
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: FB10ur - 25 Kasım 2013, 13:56:13
You are not allowed to view links. Register or Login
Mühürlü App plakada polislerin son zamanlardaki tavırları nedir? Sık sık çevirmeye denk geliyorum. Bana sıkıntı çıkarır mı?

App plaka için tavsiye edeceğiniz yerler var mı?

Ben istanbul'da sürekli çevirmeye giriyorum fakat app plaka için bir şey demediler şimdiye kadar şans işi tabi'ki
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: ozoozo - 25 Kasım 2013, 14:02:02
App plaka banada biraz şans işi geliyor eğer çok göze batacak fontlar yoksa dikkat çekmiyor yani demek istediğim kimisi bitişik , baya kalın veya çok ince vs yaptırıyor burdayım diye bağırıyor araba haliyle dikkat çekiyor , bende Ankara da 2 defa gece çevirmeye takıldım bir sıkıntı çıkmadı alkol,ehliyet,ruhsat yolladılar , birde Ankaralılar bilir 7. Caddenin sonunda paso polis durur sisten egzoz vs direk ceza yazar kaç defa denk geldim bir şey olmadı.


iPhone 'den Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Yiğit Doğukan - 25 Kasım 2013, 14:04:18

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Mühürlü App plakada polislerin son zamanlardaki tavırları nedir? Sık sık çevirmeye denk geliyorum. Bana sıkıntı çıkarır mı?

App plaka için tavsiye edeceğiniz yerler var mı?

Ben istanbul'da sürekli çevirmeye giriyorum fakat app plaka için bir şey demediler şimdiye kadar şans işi tabi'ki

Şu anki plakalarımın çerçevesi beyaz olduğu için polis ona bile kıllanmıştı ama plakada tek baktığı şey mühürdü. Mühürü görünce "tamam yasal" diyip yollamıştı.

Benim sıkıntım ceza değil aslında. Çok çok 77 tl yazar, plakayıda söker atar. Polis beni her gördüğünde çevirirse sıkıntı o zaman baş gösterir :)
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Yiğit Doğukan - 25 Kasım 2013, 14:07:00

You are not allowed to view links. Register or Login
App plaka banada biraz şans işi geliyor eğer çok göze batacak fontlar yoksa dikkat çekmiyor yani demek istediğim kimisi bitişik , baya kalın veya çok ince vs yaptırıyor burdayım diye bağırıyor araba haliyle dikkat çekiyor , bende Ankara da 2 defa gece çevirmeye takıldım bir sıkıntı çıkmadı alkol,ehliyet,ruhsat yolladılar , birde Ankaralılar bilir 7. Caddenin sonunda paso polis durur sisten egzoz vs direk ceza yazar kaç defa denk geldim bir şey olmadı.


iPhone 'den Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) aracılığı ile gönderildi

Özdemir benim istediğim zaten aşırı aykırı olanlardan değil.

Şimdiki plakam bu
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/13/11/25/arydyjyn.jpg[/img]

Buna yakın bir font ve siyah çerçeve istiyorum.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: FB10ur - 25 Kasım 2013, 14:29:26
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Mühürlü App plakada polislerin son zamanlardaki tavırları nedir? Sık sık çevirmeye denk geliyorum. Bana sıkıntı çıkarır mı?

App plaka için tavsiye edeceğiniz yerler var mı?

Ben istanbul'da sürekli çevirmeye giriyorum fakat app plaka için bir şey demediler şimdiye kadar şans işi tabi'ki

Şu anki plakalarımın çerçevesi beyaz olduğu için polis ona bile kıllanmıştı ama plakada tek baktığı şey mühürdü. Mühürü görünce "tamam yasal" diyip yollamıştı.

Benim sıkıntım ceza değil aslında. Çok çok 77 tl yazar, plakayıda söker atar. Polis beni her gördüğünde çevirirse sıkıntı o zaman baş gösterir :)

Yukarıda özdemir'in belirttiği gibi font olayı ile alakalı direk olarak beşiktaş baskı kenarları siyah app plakaya çokta dikkat etmiyorlar..
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: ozoozo - 25 Kasım 2013, 14:37:17
Kardeşim bunun gibi siyah çerçeveli , abartı durmayan biraz daha fontu belirgin olanlar sahibindende var 60 lira falan , hatta mühürlü bile var.


iPhone 'den Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: lyolcul - 25 Kasım 2013, 14:48:04
Trafik polisine sordum Ankara da, mühürlü olursa sorun olur mu diye. Mühürlü olursa sorun yok dedi. Ama mühür yaptiramazsin gibisinden hafifçe bi gülümsedi.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Yiğit Doğukan - 25 Kasım 2013, 15:18:59

You are not allowed to view links. Register or Login
Kardeşim bunun gibi siyah çerçeveli , abartı durmayan biraz daha fontu belirgin olanlar sahibindende var 60 lira falan , hatta mühürlü bile var.


iPhone 'den Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) aracılığı ile gönderildi

Aynen kardeşim gördüm onları ve muhtemelen onlardan birine sipariş vericem
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Yiğit Doğukan - 25 Kasım 2013, 15:25:47

You are not allowed to view links. Register or Login
Trafik polisine sordum Ankara da, mühürlü olursa sorun olur mu diye. Mühürlü olursa sorun yok dedi. Ama mühür yaptiramazsin gibisinden hafifçe bi gülümsedi.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Diğer şehirleri bilmiyorum ama ne Antep ne de Bursa'da mühür vurmuyorlar. Bir tek İstanbul'da mühürlüyorlar diye biliyorum.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Anıl - 25 Kasım 2013, 16:40:17
Şöyle bir durumda var, cemiyet mühüründe plakanın bulunduğu ilin trafik kodu var. Mesela plaka Antep,mühür İstanbul, bu nasıl olacak...polis isterse her şekilde cezayı keser. Ben bir app'den, birde önde plaka yok diye(1dk'da takmama rağmen) ceza yedim. Yani karakter vs ilgilendirmez isterlerse hertürlü  :-*
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Calibra - 25 Kasım 2013, 17:20:57
O kadar senedir APP kullanır, polislerin fink attığı yerlerde gezerim, daha plaka yüzünden çevrilmedim. Bence orjinal APP font (şu beşiktaş baskı denilen) ve çerçeveli olduğu sürece sıkıntı olmaz (dikkat çekmediği için özellikle).

Piyasada değişik fontlar çok. Ben orjinalci olduğum için beğenmiyorum açıkçası. Bi de bazılarının okunması da zor :)

Yukarıda bir yerde sahibinden linki paylaşmıştım. Ben oradan yaptırttım, hem fiyat uygun hem de orjinal baskılı ve mühürlü. Alan sıkıntı yaşamaz diye düşünüyorum.

Bu arada yine yukarıda belirttiğim gibi, orjinal beşiktaş baskı olduğunu iddia eden ama öyle olmayan plakalar var üstelik mühürlü. çeşitli harflerden anlaşılıyor, onlara dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: erdem1904 - 25 Kasım 2013, 17:41:03
Zamanında arkasında ve önünde plakası olmayan, hiçbir evrağı olmayan Honda Civic le 2 hafta boyunca Batıkent-Bilkent arasında gittim geldim. Ne polis çevirdi ne de ceza yedim. Aynı arabayla bir gece saat 22-23 sularında o zaman ki nişanlım şimdi ki eşimle hiç sıkıntı çıkmayacak yerde asayiş çevirdi. Arabayı bağlayacaklardı 30 dk yalvarıp onlardan da kurtulmuştum :)
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Yiğit Doğukan - 25 Kasım 2013, 21:20:41

You are not allowed to view links. Register or Login
Şöyle bir durumda var, cemiyet mühüründe plakanın bulunduğu ilin trafik kodu var. Mesela plaka Antep,mühür İstanbul, bu nasıl olacak...polis isterse her şekilde cezayı keser. Ben bir app'den, birde önde plaka yok diye(1dk'da takmama rağmen) ceza yedim. Yani karakter vs ilgilendirmez isterlerse hertürlü  :-*

Evet polis yazmak isterse yazıyor ancak madem bu plaka yasak cemiyet neden mühürlüyor ki? Bunların işine akıl sır ermiyor... Yalnız şöyle de bir şey var polis mühürün hangi şehir olduğuna bakacağını sanmıyorum bakarsada sorun olacağını sanmıyorum. Çünkü ben şimdi cemiyetten plaka alsam 27 olan plakam yine Bursa'da mühürlenecek ve Antep mühürü olmayacak. Buna da ceza yazarlarsa artık anahtarı bırakır, araba kullanmaya tövbe ederim


iPhone 'den Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Anıl - 25 Kasım 2013, 21:24:07
Subaru STI'ın arkasındaki kanadı görüp,sök bunu diyen adamlardan herşey beklenir bence,istenince egsoz ucuna bile ceza kesiliyor ;)
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Yiğit Doğukan - 25 Kasım 2013, 21:28:14

You are not allowed to view links. Register or Login
O kadar senedir APP kullanır, polislerin fink attığı yerlerde gezerim, daha plaka yüzünden çevrilmedim. Bence orjinal APP font (şu beşiktaş baskı denilen) ve çerçeveli olduğu sürece sıkıntı olmaz (dikkat çekmediği için özellikle).

Piyasada değişik fontlar çok. Ben orjinalci olduğum için beğenmiyorum açıkçası. Bi de bazılarının okunması da zor :)

Yukarıda bir yerde sahibinden linki paylaşmıştım. Ben oradan yaptırttım, hem fiyat uygun hem de orjinal baskılı ve mühürlü. Alan sıkıntı yaşamaz diye düşünüyorum.

Bu arada yine yukarıda belirttiğim gibi, orjinal beşiktaş baskı olduğunu iddia eden ama öyle olmayan plakalar var üstelik mühürlü. çeşitli harflerden anlaşılıyor, onlara dikkat etmenizi tavsiye ederim.

Benim istediğim öyle şekilli plaka değil. Siyah çerçeveli standarda yakın olan modeller bence Türkiye genelinde de olması gereken model.
Paylaştığınız linke baktım. Forumdan birilerinin yaptırmış olması güvenebileceğim anlamına geliyor. Teşekkür ederim


iPhone 'den Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Gouki - 25 Kasım 2013, 21:29:09
Anıl abi bu cemiyet mühürünün içindeki il plakasının farklı olması konusu benim kafamı her zaman kurcalardı. Yalnız başımıza şöyle bir şey geldi. Yeni arabayı Malatya'da bir yetkili satıcıdan aldık. Plaka orada basıldı. Doğal olarak plakamız 06 olmasına rağmen mühürün içinde 44 yazıyor. Her halde polisler buna birşey diyemez.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: engin uzun - 25 Kasım 2013, 21:51:23
Benim plakalarda besiktas baskili app, ondeki ufak ozel olcude. Bir ayda 2 kere cevirmeye yakalandim. Her ikisinde de polisin israrla tek baktigi on plakam oldu. Sahte dedi, muhursuzdur dedi, boyutu hatali dedi, sonra tiris tiris geri dondu gitti.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Anıl - 25 Kasım 2013, 22:40:54
You are not allowed to view links. Register or Login
Anıl abi bu cemiyet mühürünün içindeki il plakasının farklı olması konusu benim kafamı her zaman kurcalardı. Yalnız başımıza şöyle bir şey geldi. Yeni arabayı Malatya'da bir yetkili satıcıdan aldık. Plaka orada basıldı. Doğal olarak plakamız 06 olmasına rağmen mühürün içinde 44 yazıyor. Her halde polisler buna birşey diyemez.
Beni plaka konusunda paronayak yaptılar,daha bir yaşında olmayan araçla çevirmeye girdim,evraklara baktı,üfletti birşey çıkmadı,sonra evrakları vermeden önce birde şöyle bir etrafında döneyim dedi plakayı gördü,bunlar yasak dedi,orjinalleri çıkardım gösterdim yine de cezayı yedim,birde dua et aracı kapamadım diyor.Bahane oldu mu yazarlar,önde plaka yok diye 2 hafta önce plaka cezası yine yiyince artık herşeye takmış durumdayım,küçük plaka yaptırdım,taktırmaya korkuyorum,İst. mühür yaptırayım dedim baktım mühürler şehire göre değişiyor aman dedim bu seferde sahtecilikten ceza keserler diye vazgeçtim.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Anıl - 25 Kasım 2013, 22:43:33
You are not allowed to view links. Register or Login
Benim plakalarda besiktas baskili app, ondeki ufak ozel olcude. Bir ayda 2 kere cevirmeye yakalandim. Her ikisinde de polisin israrla tek baktigi on plakam oldu. Sahte dedi, muhursuzdur dedi, boyutu hatali dedi, sonra tiris tiris geri dondu gitti.
Trafik kanunun'un, plaka ölçüleri ile ilgili yönetmeliğinde eğer aracın plaka yeri özel ise uygun ölçüde küçük plaka takılabilir yazıyor,tabi yasal bir plaka,yani mühürlü. O zaman ceza kesme şansları kalmıyor çünkü kanunda yazan bu,ben yönetmeliğin o sayfasının çıktısını alıp torpido gözüne koydum :)
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: engin uzun - 25 Kasım 2013, 22:46:37
Evet dogrudur, bende kibarca anlattim ilkinde ama isini ona ogrettigim zanniyla pek hos karsilmadi ;) sonra yanindaki olur dogru vs yapmisti...
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: zephry - 25 Kasım 2013, 23:07:03
You are not allowed to view links. Register or Login
Beni plaka konusunda paronayak yaptılar,daha bir yaşında olmayan araçla çevirmeye girdim,evraklara baktı,üfletti birşey çıkmadı,sonra evrakları vermeden önce birde şöyle bir etrafında döneyim dedi plakayı gördü,bunlar yasak dedi,orjinalleri çıkardım gösterdim yine de cezayı yedim,birde dua et aracı kapamadım diyor.Bahane oldu mu yazarlar,önde plaka yok diye 2 hafta önce plaka cezası yine yiyince artık herşeye takmış durumdayım,küçük plaka yaptırdım,taktırmaya korkuyorum,İst. mühür yaptırayım dedim baktım mühürler şehire göre değişiyor aman dedim bu seferde sahtecilikten ceza keserler diye vazgeçtim.

   Anıl şu haliyle de çok eğreti duruyor be  :)  Bişey olmaz merak etme tak küçük plakayı, kaç ay İzmir-Manisa ehliyetsiz gidip geldin bişey olmadı şimdi mi olacak...:)
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Anıl - 25 Kasım 2013, 23:11:40
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Beni plaka konusunda paronayak yaptılar,daha bir yaşında olmayan araçla çevirmeye girdim,evraklara baktı,üfletti birşey çıkmadı,sonra evrakları vermeden önce birde şöyle bir etrafında döneyim dedi plakayı gördü,bunlar yasak dedi,orjinalleri çıkardım gösterdim yine de cezayı yedim,birde dua et aracı kapamadım diyor.Bahane oldu mu yazarlar,önde plaka yok diye 2 hafta önce plaka cezası yine yiyince artık herşeye takmış durumdayım,küçük plaka yaptırdım,taktırmaya korkuyorum,İst. mühür yaptırayım dedim baktım mühürler şehire göre değişiyor aman dedim bu seferde sahtecilikten ceza keserler diye vazgeçtim.

   Anıl şu haliyle de çok eğreti duruyor be  :)  Bişey olmaz merak etme tak küçük plakayı, kaç ay İzmir-Manisa ehliyetsiz gidip geldin bişey olmadı şimdi mi olacak...:)
Söktüm attım yine bagaja,böyle tablo gibi plaka mı olur :D Ya o ehliyet durumlarını bana sor,kaldırımda yürürken polis görsem bir tuhaf oluyordum,şimdi de plaka için öyle her çevirmede acaba durduracak mı diye düşünmekten adrenalin patlaması oluyor,10-15 çevirmeden geçtim hiçbirşey olmadı, en son çattık bir tanesine...
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Ormanci - 26 Kasım 2013, 09:24:20
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Benim plakalarda besiktas baskili app, ondeki ufak ozel olcude. Bir ayda 2 kere cevirmeye yakalandim. Her ikisinde de polisin israrla tek baktigi on plakam oldu. Sahte dedi, muhursuzdur dedi, boyutu hatali dedi, sonra tiris tiris geri dondu gitti.
Trafik kanunun'un, plaka ölçüleri ile ilgili yönetmeliğinde eğer aracın plaka yeri özel ise uygun ölçüde küçük plaka takılabilir yazıyor,tabi yasal bir plaka,yani mühürlü. O zaman ceza kesme şansları kalmıyor çünkü kanunda yazan bu,ben yönetmeliğin o sayfasının çıktısını alıp torpido gözüne koydum :)

Ama orada bir de "ilgili trafik tescil kuruluşunun izni ile" diyor, onu atlıyorsunuz :) "Sana kim izin verdi" derse cevap yok :) Ha hoş, buna nasıl bi izin verecekler, öyle bi mekanizma var mı o da ayrı konu.

Ben Gayrettepe Trafik Müdürlüğü'ne fotoğraflarla dilekçe yazıp gönderdim. Kanunda bu da yazıyor, bana izin verin diye. 1-2 ay sonra cevap geldi, normal plaka yerine kare de kullanabilirsiniz diye :) Biliyorum kullanabilirim de ben onu mu sordum :D

Birkaç defa trafik çevirmesine girdim, hiçbir polis de sormadı, tesadüf sanırım. Çünkü kıllık yapmak istedikten sonra film var, eksoz var, ne ararsan var :) Bu arada küçük plakam aslında harf standardı haricinde her türlü yasal zorunluluğa uyuyor. Aynı plaka malzemesi, mühür var, TR hologramı falan...
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: salihpak - 26 Kasım 2013, 09:46:07
App plakalarla ilgili bir polis bizi uyardı. Bir genelge yayınlandığını ve App plakaların ceza dışında sökülerek bir tutanakla savcılığa gönderilmesi şeklinde bir yazıymış. Bugün yarın uygulama başlayabilir dikkatli olun dedi. Ben de İtalyan tipi yaptırdım. Bakalım nereye kadar. Mühürlü olması bir işe yaramıyor. Resmi olarak mühür basma izinleri yok çünkü.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: mahoretti - 26 Kasım 2013, 10:19:19
işte bu noktada bizim "oto sanayisi" işbaşı yapmış. haftasonu gördüm. Normal plakanın üstüne yapıştırma rakam üretmişler.... istediğin karakterde rakam var. Orjinal plakanın rakamları üstüne yapıştırıyorsun.  :haydi:
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Ormanci - 26 Kasım 2013, 12:42:55
You are not allowed to view links. Register or Login
App plakalarla ilgili bir polis bizi uyardı. Bir genelge yayınlandığını ve App plakaların ceza dışında sökülerek bir tutanakla savcılığa gönderilmesi şeklinde bir yazıymış. Bugün yarın uygulama başlayabilir dikkatli olun dedi. Ben de İtalyan tipi yaptırdım. Bakalım nereye kadar. Mühürlü olması bir işe yaramıyor. Resmi olarak mühür basma izinleri yok çünkü.

Benim arka plaka normal, ön İtalyan, yani APP değil :D Ne yapacaklarını şaşırabilirler :)
Ayrıca, resmi mührü olduktan sonra ben ne yapayım, tespit etsinler, mührü basanı cezalandırsınlar. Bu kadar adam gidip mührü bastırıyor ve mühürler sahte değil. Ne iş?
Mühür demek "ben izin verdim, tamamdır" demektir. Öyle değil mi?

Ama bu işlerin adam gibi bi standardı olmadığı için polislerin o anki keyfine kalıyoruz. Adam taktıysa, ters gittiyseniz zaten bittiniz :)

Geçenlerde arkadaşım inik, eksozlu falan 325 ile çevirmeye giriyor. Polis "bas bas" diyor, sonra ooooo diyor eksoz baya sesli senin, ceza yazıcaz, hatta arabayı bağlamaya kadar gidere getiriyorlar...
Arkadaş da memurun dibine sokuluyor, abi diyor, arabayı böyle aldım, bi türlü söktüremedim, beni bu onun bunun çocuklarıyla bir tutma gözünü seveyim diyor. Bu arada etrafı apaçi kaynıyor :D

Öyle deyince polisin acayip hoşuna gitmiş olsa gerek, evrakları geri verip, o zaman şimdi buradan sessiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz bi şekilde yavaş yavaş çıkıyorsun ama düzelt o eksozu hadi bakim diyor. Bizimki de eyvallah abi diyip vın :D

Trafik standartları yerine çene ile bağlama standartları işliyor ülkede maalesef :)
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Anıl - 26 Kasım 2013, 13:55:30
Kanundaki yasal izinle kelimesi eskiden Trafik Tescil ve Cemiyeti ilgilendiriyordu,bu yazının olduğu kanun eski zamana dayanıyor şuan aynen geçerli ama orada bu izin ile ilgili artık Trafik değil,cemiyet muhattap oluyor. Yani Trafik tescil benden izin aldın mı diyebilme durumu yok ama polis bu belli olmaz.
Mahmut Abi o yapıştırma olayı eskiden beri var,reklamcıların çoğu yapıyor ama yıkamada çıkabiliyor,birde altta ki rakam veya harf kabarık üstteki yapıştırma kendi aleminde bir görüntü hoş durmuyor.
Sonuçta kanun vs hak getire, mesela egzoslarda polis desibel mi ölçüyor. Tüv'de aynı aracın üzerinde modele özel Remus susturucu var,bu susturucularda öyle ses de yok ama Tüv'de ki eleman egzos var,ses var yazıyor.Kardeşim adam tüv,iso hertürlü standartı koymuş üretmiş sana ne oluyor demek geliyor içinden.Sitelerine baksa adamlar road legal,race,illegal diye hepsini ayırmış. İşte bu uygulamaları yürürlüğe sokan,uygulayanlar konuya bilgisiz olunca durum bu oluyor.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: ihsany - 04 Aralık 2013, 17:52:34
Arkadaşlar bu konudaki mesajları okudum ve bende Giulietta nın öndeki plakasını değiştireceğim.
Anladığım kadarı ile plakanın mühürlü olması, fontlarının düzgün olması ve çevresinde de siyah bir çerçeve olması isteniyor/uygun görülüyor.

Az önce bostancıda bu işi yaptığını söyleyen bir yeri aradım, öne küçük plakaya mühür olmaz diyor.. Arkadaki büyükte olur dedi ama ben pek ikna olmadım.

Amacım şu benim plaka boyutlarında mühürlü plaka almak.

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.alfistiturkey.com%2Fforum%2Findex.php%3Faction%3Ddlattach%3Btopic%3D12093.0%3Battach%3D1053%3Bimage&hash=0bc87234e8ad6d5877f8b19eea5010c3a2bb2d54)
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: tolga_ozhan - 04 Aralık 2013, 18:14:05
Benim GT'de istediğiniz ebatlarda mühürlü plaka mevcut.
Ancak polise denk geldiğinizde mühür falan dinlememe olasılığı yüksek. Böyle bir plaka ebatı yok, olmayan plakada nasıl mühür olur diye sahtecilikten işlem yapmaya varabileceğini duydum.
Eğer bu plakayla polis beni çevirirse "bak ama mühürü var" demek yerine "haklısın abicim, hemen söküyorum, orjinali zaten bagajda" demek bana daha mantıklı geliyor. En fazla 70-80 TL bir ceza yerim.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: ihsany - 04 Aralık 2013, 18:52:36
You are not allowed to view links. Register or Login
Benim GT'de istediğiniz ebatlarda mühürlü plaka mevcut.
Ancak polise denk geldiğinizde mühür falan dinlememe olasılığı yüksek. Böyle bir plaka ebatı yok, olmayan plakada nasıl mühür olur diye sahtecilikten işlem yapmaya varabileceğini duydum.
Eğer bu plakayla polis beni çevirirse "bak ama mühürü var" demek yerine "haklısın abicim, hemen söküyorum, orjinali zaten bagajda" demek bana daha mantıklı geliyor. En fazla 70-80 TL bir ceza yerim.

Şimdi benim anlamadığım bu  plakacıların yaptığı mühür resmi bir mühür değil mi ki sahtecilik oluyor? Yani böyle sahte bir iş ise hiç girmem o işlere.. Üzerindeki plaka plastikten ve mühürü de yok ama orjinal plakası bagajda.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: ihsany - 04 Aralık 2013, 18:54:56
You are not allowed to view links. Register or Login
Benim GT'de istediğiniz ebatlarda mühürlü plaka mevcut.
Ancak polise denk geldiğinizde mühür falan dinlememe olasılığı yüksek. Böyle bir plaka ebatı yok, olmayan plakada nasıl mühür olur diye sahtecilikten işlem yapmaya varabileceğini duydum.
Eğer bu plakayla polis beni çevirirse "bak ama mühürü var" demek yerine "haklısın abicim, hemen söküyorum, orjinali zaten bagajda" demek bana daha mantıklı geliyor. En fazla 70-80 TL bir ceza yerim.

Şimdi benim anlamadığım bu  plakacıların yaptığı mühür resmi bir mühür değil mi?
Yani böyle sahte bir iş ise hiç girmem o işlere.. Üzerindeki plaka plastikten ve mühürü de yok, bu da çok göze batıyor  :S
Bu arada orjinal plaka bagajda..
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: tolga_ozhan - 04 Aralık 2013, 18:58:48
Plakacılar nasıl yapıyor, olayın olması gereken raconu nedir tam olarak bilmiyorum ama her türlü APP plakaya mühür olayının polis abilerin insiyatifine kaldığını hep duyarım.
Daha detaylı bilgisi olan arkadaşlar paylaşacaklardır sanırım.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: ihsany - 04 Aralık 2013, 19:01:05
You are not allowed to view links. Register or Login
Plakacılar nasıl yapıyor, olayın olması gereken raconu nedir tam olarak bilmiyorum ama her türlü APP plakaya mühür olayının polis abilerin insiyatifine kaldığını hep duyarım.
Daha detaylı bilgisi olan arkadaşlar paylaşacaklardır sanırım.

Polisin insiyatifine eyvallah ama bu sahtecilik işi kafamı karıştırdı  :S
Peki Tolga üstad, sen hiç plakadan dolayı sorun yaşadın mı bugüne kadar?
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: tolga_ozhan - 04 Aralık 2013, 19:05:46
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Plakacılar nasıl yapıyor, olayın olması gereken raconu nedir tam olarak bilmiyorum ama her türlü APP plakaya mühür olayının polis abilerin insiyatifine kaldığını hep duyarım.
Daha detaylı bilgisi olan arkadaşlar paylaşacaklardır sanırım.

Polisin insiyatifine eyvallah ama bu sahtecilik işi kafamı karıştırdı  :S
Peki Tolga üstad, sen hiç plakadan dolayı sorun yaşadın mı bugüne kadar?

GTV ve Spider'ı toplamda 3 sene olacak şekilde önde plaka olmadan kullandım. İmzadaki resimlerde belli zaten :)
Bir Allah'ın kulu bu ne iş demedi.
166'yı 1.5 senedir ön ve arka mühürsüz APP ile kullanıyorum.
GT'yi de arka mühürsüz APP, ön italyan mühürlü APP ile kullanıyorum. Yine birşey diyen olmadı.

Şans ve tesadüflerle epey alakalı bir konu.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: ihsany - 04 Aralık 2013, 19:10:56
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Plakacılar nasıl yapıyor, olayın olması gereken raconu nedir tam olarak bilmiyorum ama her türlü APP plakaya mühür olayının polis abilerin insiyatifine kaldığını hep duyarım.
Daha detaylı bilgisi olan arkadaşlar paylaşacaklardır sanırım.

Polisin insiyatifine eyvallah ama bu sahtecilik işi kafamı karıştırdı  :S
Peki Tolga üstad, sen hiç plakadan dolayı sorun yaşadın mı bugüne kadar?

GTV ve Spider'ı toplamda 3 sene olacak şekilde önde plaka olmadan kullandım. İmzadaki resimlerde belli zaten :)
Bir Allah'ın kulu bu ne iş demedi.
166'yı 1.5 senedir ön ve arka mühürsüz APP ile kullanıyorum.
GT'yi de arka mühürsüz APP, ön italyan mühürlü APP ile kullanıyorum. Yine birşey diyen olmadı.

Şans ve tesadüflerle epey alakalı bir konu.

Ben de pek birşey olacağını sanmıyorum ama dediğiniz gibi şans. Benim mevcut plaka ben burdayım diye bağırıyor ve birkaç kez de polisin önünden geçtim böyle, ya dikkat etmediler ya da bişey demediler. En azından daha az dikkat çekecek bir plaka ile dolaşayım  :D
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Yiğit Doğukan - 04 Aralık 2013, 20:32:34
Ben bu plaka olayını polise sordum. Polisin söyledikleri aynen şöyle: Mühürlü ve standarta yakınsa sıkıntı olmaz ama devlete para lazım bize sürekli yazı geliyor "en ufak şeyleri bile atlamayın" diye.

Döviz yükseldi, ithal hammedelerin bedeli yükseldi, ihraç mallarının fiyatı yükseldi, ihracat azaldı, cari açık eşşeğin gözü kadar oldu, merkez bankası para bastı, piyasada dolaşan TL miktarı arttı, TL'nin alım gücü düştü, enflasyon yükseldi, faizler yükseldi, yatırımcı kredi çekemedi, yatırım yapamadı, bazısı iflas etti, ihracat azaldı, piyasadaki döviz azaldı, döviz yükseldi..... Yani ekonomimiz kısır döngüde...

Bunun en büyük tıkacı araç kullanıcılarından gelen paracıklar, vergiler...  LPG'ye yapılan zam ve muhtemelen benzin ve mazota gelecek zamlar, yeni vergi düzenlemeleri, haberimiz olmadan ödediğimiz dolaylı vergilere yapılan zamlar bu durumu özetliyor. Tabi böyle bir deliğe böyle bir tıkaç az bile kalabilir.
Vel hasıl kelam yeni yıl ile birlikte vatandaşı kıl-tüy sebeplerden sağlam öpmeye niyetliler. App plaka yaptırmak isteyen yaptırabilir ama muhtemelen gözünün üstünde kaş var diye ceza yazmaya niyetli trafik polisleri bunu görmezden geleceklerini sanmıyorum. Şahsen ben öpüleceğimi bile bile app plaka yaptırmayı düşünüyorum. Sonuçta bıyık büküle büküle kaytan, insan s... s.... şeytan olurmuş. Bizde bi deneyelim bakalım :)

Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: ozoozo - 04 Aralık 2013, 20:36:09

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben bu plaka olayını polise sordum. Polisin söyledikleri aynen şöyle: Mühürlü ve standarta yakınsa sıkıntı olmaz ama devlete para lazım bize sürekli yazı geliyor "en ufak şeyleri bile atlamayın" diye.

Döviz yükseldi, ithal hammedelerin bedeli yükseldi, ihraç mallarının fiyatı yükseldi, ihracat azaldı, cari açık eşşeğin gözü kadar oldu, merkez bankası para bastı, piyasada dolaşan TL miktarı arttı, TL'nin alım gücü düştü, enflasyon yükseldi, faizler yükseldi, yatırımcı kredi çekemedi, yatırım yapamadı, bazısı iflas etti, ihracat azaldı, piyasadaki döviz azaldı, döviz yükseldi..... Yani ekonomimiz kısır döngüde...

Bunun en büyük tıkacı araç kullanıcılarından gelen paracıklar, vergiler...  LPG'ye yapılan zam ve muhtemelen benzin ve mazota gelecek zamlar, yeni vergi düzenlemeleri, haberimiz olmadan ödediğimiz dolaylı vergilere yapılan zamlar bu durumu özetliyor. Tabi böyle bir deliğe böyle bir tıkaç az bile kalabilir.
Vel hasıl kelam yeni yıl ile birlikte vatandaşı kıl-tüy sebeplerden sağlam öpmeye niyetliler. App plaka yaptırmak isteyen yaptırabilir ama muhtemelen gözünün üstünde kaş var diye ceza yazmaya niyetli trafik polisleri bunu görmezden geleceklerini sanmıyorum. Şahsen ben öpüleceğimi bile bile app plaka yaptırmayı düşünüyorum. Sonuçta bıyık büküle büküle kaytan, insan s... s.... şeytan olurmuş. Bizde bi deneyelim bakalım :)

Bir an kendimi econ 102 de sandım :)) son söze bittim :D ağzına sağlık kardeşim


iPhone 'den Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Anıl - 04 Aralık 2013, 22:08:55
Bu öne İtalyan plakası ölçülerinde APP yaptırmayla ilgili bu işle uğraşan plakacılar ile konuştum,hepsinin dediği konu "küçük plakaya mühür hiç kimse basmaz,eğer mühür varsa o patates mühürdür,yani sahtedir oldu"...
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: mahoretti - 04 Aralık 2013, 23:49:34
ben olayı bizzat şoförler odasına sordum. Bizim müşterimiz. app plakaya mühür basılmadığını basılamıyacağını söyledi. fakat standart plakalarda AVRUPA PLAKA diye bir türden bahsetti. Onun boyutu daha küçükmüş. Aksi uygulamalar maalesef polisimizin o anki KOTA durumuna göre değişmekte.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: salihpak - 05 Aralık 2013, 09:56:58
Mühür durumu şu şekildedir: İstediğiniz matbaada kaçak olarak istediğiniz mührü, damgayı, resmi her şeyi yaptırabilirsiniz. Bunu yaptırabiliyor olmanız bastığınız mührün resmi olmasını değil sahte olmasını sağlar ve bu bir suçtur. Mühürlü APP plaka diye bir şey yoktur, sahte mühürlü APP plaka vardır :)
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: ihsany - 05 Aralık 2013, 10:35:30
You are not allowed to view links. Register or Login
Mühür durumu şu şekildedir: İstediğiniz matbaada kaçak olarak istediğiniz mührü, damgayı, resmi her şeyi yaptırabilirsiniz. Bunu yaptırabiliyor olmanız bastığınız mührün resmi olmasını değil sahte olmasını sağlar ve bu bir suçtur. Mühürlü APP plaka diye bir şey yoktur, sahte mühürlü APP plaka vardır :)

Sizin plaka kare sanırım, kare plakalarda böyle bir sorun yok sanırım. Sizin plakadaki mühür durumu nedir?
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: salihpak - 05 Aralık 2013, 12:58:18
İlk taktırdığım kareydi ama ben İtalyan yaptırdım. Mühürsüz tabii ki :)
Şu anda sadece trafiğin verdiği plakalarda mühür var. Diğerleri resmi değil.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: evrenalpar - 05 Aralık 2013, 13:53:03
Aslında bana göre ebat ya da font olarak usule aykırı bir plakada "gerçek" mühür olması o plakaya ceza yazılmamasını sağlamaz. Dolayısıyla, mühürlü app plakaya da polis isterse ceza yazabilir. Çünkü bence önemli olan araçtaki plakanın kanunda yazılı tipe uygun olup olmadığıdır. Yani şoforler odasından bir şekilde mühür almış bir plaka, gözle bakıldığında çok açık bir şekilde kanunda yazılı tipe aykırı olduğu anlaşılıyorsa, o plaka usule/yasaya aykırıdır. Mühürlü olması durumu değiştirmez. Hiç bir şey "kanundan" üstün olamaz. Ülkemizde plakaların alınış kolaylığı ve nasıl alındıkları da malum. Önemli olan orijinal plakayı da bagajda taşımak. Ben de 5 yıldan uzun bir süredir app kullanıyorum, alfa'da plaka da kullanmadım 1 sene. Biraz şans işi..
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: fmtan - 26 Aralık 2013, 13:12:02
Arkadaşlar bu app plaka siparişi için kiminle irtibat kuruyoruz ilgilenen biri varmı? Forumu araştırdım ama genelde yasal olup olmadıgıyla ilgili mesaj yogunlugu  oldugu için arada kaynamış olabilir göremedim..
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Yiğit Doğukan - 26 Aralık 2013, 17:22:31
http://www.sahibinden.com/search.php?b%5Bsearch_text%5D=app+plaka
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: fmtan - 26 Aralık 2013, 17:43:06
You are not allowed to view links. Register or Login
http://www.sahibinden.com/search.php?b%5Bsearch_text%5D=app+plaka

Onları biliyorum da hani siteden ilgilenen aramızdan biri varmı acaba demek istemiştim öyle bi başlık hatırlıyorum sanki ama bulamadım..
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Calibra - 27 Aralık 2013, 10:29:09
Bu başlıkta önceki sayfalara bakarsanız görebilirsiniz, şimdiden güle güle kullanın.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Mehmet Ulusoy - 08 Ocak 2014, 01:05:44
Bende APP plaka yaptirmak istiyorum, yardimci olur musunuz?
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Anıl - 08 Ocak 2014, 08:22:01
Ben temiziş plaka diye bir yerden alıyorum, kendileri üretici olduğundan fiyatları uygun ve malzeme de kaliteli. www.temizisplaka.com
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Gouki - 08 Ocak 2014, 08:42:44
Bu İtalyan işinde son durum nedir?
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Murad - 08 Ocak 2014, 09:22:19
You are not allowed to view links. Register or Login
Bu İtalyan işinde son durum nedir?
Bende geçen gün farklı bir başlıkta artık yasal gibi birşey okudum hatta şaşırıp tekrar sordum.
Sanırım ar.159 nickli arkadaş söylemişti yasal olduğunu.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Mehmet Ulusoy - 08 Ocak 2014, 14:32:45
Belirttiğiniz yer cemiyet mühürlü mü yoksa mühürsüz mü yapmakta plakaları?


iPhone 'den Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Anıl - 08 Ocak 2014, 16:45:10
İtalyan işi mühürsüz malesef, sahibinden mühürlü diye satılanlarda patates mühür. Bu işin yasal durumu yok malesaf :)
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: ATA - 08 Ocak 2014, 16:59:00
Patates falan değil benim cemiyet mühürlü. Hemde 2 adek kucuk var biri odamda duruyor.


Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: myavuz - 08 Ocak 2014, 17:30:25
Arkadaşlar merhaba ,

Ankara için konuşuyorum bir kez ceza kesildi, birkez arabayı bağlıyordu zor bela kurtuldum, Son taktıracağım app plaka için gittiğimde doğu illerinde görevli olduğunu söyleyen bir trafik polisi astrasına taktırıyordu, cesareti ondan aldım, araba koyu siyah cam flimli soba borusu gibi egzos tam bir apaçi arabası abi ben ceza yazmıyorum, korkma hiçbirşey olmaz. Bence  kıl görevliye denk gelirsen arabada  ceset torbası veya çengelli iğne  bulundurmamaktan bile ceza yazar tamamen şanş işi 5 senedir bu şekilde kullanarak ceza yemeyen sürücülerde var, şuan için app plakada yasal bir durum kesinlikle yok, 1 yıldır emniyet mühür basmıyor sadece cemiyet mührü basılıyor, polis çevirdi arabada basım kurallarına uygun olmayan app plaka vay birde bakacak  cemiyet mühürlü gel kardeşim sen sahtecilikmi yapıyorsun? birde arabayı bağlayacak  normal mühürsüz app ile ceza kurtulacaksan bu şekilde dönülmez  sıkıntı olabilir.Tamamı ile kurgu olarak kabul edebilirsiniz, app plaka yüzünden ciddi sıkıntı yaşayan insanlar var, diğer forumlardan okumanızı tavsiye ederim.


Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: ar.159 - 08 Ocak 2014, 17:52:52
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bu İtalyan işinde son durum nedir?
Bende geçen gün farklı bir başlıkta artık yasal gibi birşey okudum hatta şaşırıp tekrar sordum.
Sanırım ar.159 nickli arkadaş söylemişti yasal olduğunu.
yani yasal değil diye dayanaksız konuşmak doğru değil söylediysek vardır bir bildiğimiz dimi:
21 Mart 2012 ÇARŞAMBA
Resmî Gazete
Sayı : 28240

YÖNETMELİK

İçişleri Bakanlığından:

KARAYOLLARI TRAFİK YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK

YAPILMASINA DAİR YÖNETMELİK
MADDE 6 – Aynı Yönetmeliğin 53 üncü maddesinin birinci fıkrasının (b) bendinin (2) ve (3) numaralı alt bentleri ile üçüncü fıkrası aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

"2) Otomobil, kamyonet, minibüs, kamyon, çekici ve otobüslerde ön plaka 11x52, arka plaka 11x52 veya 21x32 santimetre; plaka yerlerinin bu ölçülere uymaması halinde ölçüler 15x30 santimetre,

MADDE 7 – Aynı Yönetmeliğin 54 üncü maddesi başlığı ile birlikte aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

"Tescil plakalarının takılma yerleri ve sayıları

MADDE 54 – Tescil plakaları araçlara aşağıda gösterildiği şekilde ve sayıda takılır.

a) Motorlu bisiklet ve motosikletlere; yerden 20 ila 150 santimetre yükseklikte araç arka kısmında ve araç boyuna eksenine dik olacak şekilde bir adet,

b) Römork ve yarı römorklara arkada yerden 30 ila 120 santimetre yükseklikte römork boyuna eksenine dik olacak şekilde bir adet,

c) Yük motosikletleri ile diğer motorlu araçlara; biri ön, diğeri arkada yerden 30 ila 120 santimetre yükseklikte araç boyuna eksenine dik olacak şekilde iki adet,

ç) Traktörlerde; biri ön, diğeri arkada yerden 30 ila 400 santimetre yükseklikte araç boyuna eksenine dik olacak şekilde iki adet,

Tescil plakaları, aracın boyuna ekseninde veya sol tarafında, alt kenarı aracın tampon alt seviyesinin üstünde kalacak, yanlarından taşmayacak, sallanmayacak, düşmeyecek ve kolayca okunabilecek şekilde takılır.

d) Takılacak yerlerin uygun olmaması halinde tescil kuruluşunun izni ile;

1) 11x52 santimetre en ve boyundaki ön plaka arkaya,

2) Araç ekseni üzerine yerleştirilecek olanlar sol tarafa,

3) Arka plakaların üst kenarı 200 santimetreye kadar,

taktırılabilir.

Ayrıca plaka için özel yeri bulunanlara küçük ölçüde plaka takılmasına izin verilebilir.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Murad - 08 Ocak 2014, 18:03:25
Bizim italyan tiplerin ölçüleri nedir?
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Mehmet Ulusoy - 09 Ocak 2014, 10:52:30
Bursa'da plakalar 2 şekilde verildiğini biliyorum. Biri Beşiktaş baskısının aynısı gibi yani büyük fontlu diğeri de bildigimiz sıradan standart ölçüleri olan plakalar.

Gaziantep'te özellikle lüks araclarda bahsini ettiğim beşiktaş baskı ve cemiyet mühürlü arac teslim sırasında hazır şekilde verilmekte. Ama gerisi standart plakalardan olumakta.
Peki bu duruma ne diyeceksiniz arakdaslar? Memleketin farkli bölgelerinde illerinde beşiktaş baskı orjinal mühürlü plakalar verilirken  ya da lüks araçların henüz teslimi sırasında bile verilen bu orjinal app plakalar neden biz almaya kalkışınca bu kadar zor ve içinden çıkılmaz bir hal alıyor anlamış değilim.



Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: tolga_ozhan - 19 Şubat 2014, 19:16:51
APP Plaka dedikleri bu olsa gerek :)

[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/02/20/my8e3ary.jpg[/img]
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Gouki - 19 Şubat 2014, 19:38:11
Tolga abi :D
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Tolga033 - 19 Şubat 2014, 23:25:30
Bende diyorum bu APP plaka ne .  :))
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Erkay KAHYA - 20 Şubat 2014, 14:39:51
Artık bizimde var.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FwbEMM8.jpg&hash=6d4fc37d0c4b26825ef4594df3586669007d63bd)
Plakaları, İskitlerde yaptırdım. (Ankara)  :yukari-ok:
Mühür hariç herşey var.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Murad - 20 Şubat 2014, 14:52:22
You are not allowed to view links. Register or Login
Artık bizimde var.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FwbEMM8.jpg&hash=6d4fc37d0c4b26825ef4594df3586669007d63bd)
Plakaları, İskitlerde yaptırdım. (Ankara)  :yukari-ok:
Mühür hariç herşey var.
İtalyan mı bunlar ?
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Erkay KAHYA - 20 Şubat 2014, 16:09:24
Evet küçük olanlardan.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Murad - 20 Şubat 2014, 17:06:37
You are not allowed to view links. Register or Login
Evet küçük olanlardan.
Kardeşim senden birşey rica etsem. Bu plakaların ölçüleri lazım bana biliyorsan yada imkanın varsa ölçüm mesaj atarmısın?
bir de kaça yaptırdın?
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Rotweiler - 21 Şubat 2014, 13:07:47
Erkay abi harika olmuş.
Bu akşam plakamı almak için sabırsızlanıyorum :D
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: fmtan - 30 Mayıs 2014, 15:02:36
Artık bende APP liyim  :haydi:

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FmlgQLY.jpg&hash=75dce307cfe8108f002ebea25ec9c77964cbf5b0)

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FP32yrb.jpg&hash=8b15ceecc5ba9ac808b3439a2aca14d90e66eaf5)

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fkr7q9m.jpg&hash=e22d9a72a1cd199ba3778bdcf6edff541cd0ed77)
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Ergi - 22 Şubat 2015, 09:47:20
Arkadaşlar merhaba
Ankara'da yasal italyan plaka yaptırabileceğim bir yer var mı?
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: OzgurMR - 22 Şubat 2015, 10:06:59
Eskişehir'de federaller nefes aldırmıyor. Takamıyoruz..,


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Gouki - 22 Şubat 2015, 10:18:50
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar merhaba
Ankara'da yasal italyan plaka yaptırabileceğim bir yer var mı?
Malesef yok.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Ergi - 22 Şubat 2015, 12:29:49
Teşekkürler @Gouki peki ön plaka için en iyi yasal çözüm nedir?
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: TRSemih - 22 Şubat 2015, 12:40:39
Kare plaka en iyi yasal çözüm olur.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Ergi - 22 Şubat 2015, 18:19:57
Uzun plakalar eğilerek mi takılıyor,  bunlar için eğimli plakalıklar var mı yoksa plakalık kullanmadan mı takmak gerekiyor?
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: ar.159 - 23 Şubat 2015, 13:28:34
Arkadaşlar daha oncede defalarca söyledim sonunda sakal bırakacağım artık. Trafik yönetmeliğine göre İtalya'n plâka yasaldır. Bağlı Bulunduğunuz trafik şubeye 2 satır dilekçe yazın ve ekine arabanızın broşürünü ekleyin oldu bitti


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: sifyan - 23 Şubat 2015, 18:54:49
Kusuruma bakmayın cahilliğime verin ama İtalya'n plaka nasıl bir şeydir? Aradım ama bulamıyorum.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Ergi - 23 Şubat 2015, 20:38:45
@sifyan normal plakalardan daha kısa fakat kare olan değil

@ar.159 sonra nasıl işliyor süreç trafikten direkt kısa plaka mı alıyoruz? biraz detaylı anlatabilirsen çok iyi olur
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: sifyan - 23 Şubat 2015, 23:31:40
KARAYOLLARI TRAFİK YÖNETMELİĞİ
DÖRDÜNCÜ BÖLÜM
Tescil Plakaları

Nitelik ve Ölçüleri
Madde 53- (Değişik:RG-9/9/2011-28049)
Tescil plakalarının niteliklerine ve ölçülerine ait esaslar aşağıda gösterilmiştir.
b) Ölçüleri
2) (Değişik:RG-21/3/2012-28240) Otomobil, kamyonet, minibüs, kamyon, çekici ve otobüslerde ön plaka 11x52, arka plaka 11x52 veya 21x32 santimetre; plaka yerlerinin bu ölçülere uymaması halinde ölçüler 15x30 santimetre,
en ve boyda olur.

Bu olsa gerek
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: ar.159 - 24 Şubat 2015, 08:29:03
Aynen bu madde nasıl işleyeceği muamma aslında muhtemelen emniyet bu plakayı basamayacagini söyleyecek sizde o durumda ben dışarıda yönetmeliğe uygun bastırayım siz onaylayın derseniz kabul etmekten başka çareleri yok bastırırsınız onlar pasa paşa onaylar siz de Paşa'lar gibi gezersiniz


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Ergi - 25 Şubat 2015, 19:47:29
Arkadaşlar bugün Ankara Şoförler Odasını aradım, plaka ile ilgili birimden ve plaka basım atölyesinden iki farklı kişi ile telefonda görüştüm. İkisi de dışarda plaka yaptırıp sonradan mühürletmemin mümkün olmadığını söyledi.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Gouki - 25 Şubat 2015, 20:05:54
Böyle birşey olsa hepimiz mühürlü italyanla gezerdik Ankara'da zaten :) Dayınız ya da traktörünüz yoksa kare plaka bile vermiyorlar.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: ar.159 - 25 Şubat 2015, 22:20:29
Şöförler odasından nasıl bir cevap bekliyordunuz ki?
Olmayan birşeyi forumda söyleyerek komik duruma düşecek Değilim var ki söylüyorum ama keyf sizin zaten Butun meselede bu gercegi aramak değil size sunulanı kabullenmek!!!


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Ergi - 25 Şubat 2015, 23:04:15
@ar.159 sizin de belirtmiş oldugunuz gibi yönetmeliğe göre küçük plakaya izin verilebilir fakat anladığım kadarıyla özellikle italyan plaka için Ankara'da bu izni almak zor.
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: Alper - 23 Mart 2015, 23:07:37
Valla ben 156 ma bi güzel mühürü bastırtmıştım ve senelerce de o plaka ile gezdim 1 kez ceza yemedim.
Benci biraz kendinizi zorlayın beyler :)
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: engin uzun - 24 Mart 2015, 07:59:22
You are not allowed to view links. Register or Login
Valla ben 156 ma bi güzel mühürü bastırtmıştım ve senelerce de o plaka ile gezdim 1 kez ceza yemedim.
Benci biraz kendinizi zorlayın beyler :)
Bende 2 sefer biri Kusadasında biri Bahcesehirde plakadan dolayı cevrildim,baktılar,mührü hologramı hepsi var,tırıs tırıs söylenerek gittiler. :)
Başlık: Ynt: APP Plaka Sipariş
Gönderen: aha - 16 Nisan 2016, 21:04:19
You are not allowed to view links. Register or Login
Buarada arkadaşlar Türkiyenin her yerine kargo ile gönderebilirim bilginiz olsun.

Alper Bey, konuya yazdığınız ileti yıllar öncesine ait fakat yine de sormak istesim. Giulietta ön plaka yaptıracak olsam (mühürlü) yardımcı olur musunuz?

You are not allowed to view links. Register or Login