Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



AYDIN'lı ALFA ROMEO SEVERLER BURAYA

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

blackeyekenan

Aydın lı alfacı dostlar,artık sayımız epeyce  olmuş hemen hemen her carsıya cıktığımda yol uzerınde veya sanayıde alfa görüyorum, aydın da birara buluşup kahvaltı yapalım tanışalım derim,, bugün mehmet arkadaşımla tanıştım beni telden arayıp grüştük, iyikide görüştük aracındaki problemi farkedip hemen hallttik yoksa yarın yolda kalıırdı, işte bu yönden bile alfacılar olarakbiraraya gelmeliyiz,

İzmir buluşması için prıgram yapalım,

Benim aracı biliyorsunuz,  09KK 803 jamara siyahı 156 mk2,, bana ulaşınız arkadaşlar, 

Kenan karagöz
05448448180
Muzaffer ancın koleji
İngilizce öğretmeni,,

  ALFA 156 1.6 DISTINCTIVE (2005)

bahadır özden09

#1
Aydın'da Alfa'ya bakan usta var mı?

Samet89

Buraya değil buluşma ve organizasyon kısmına:) evet geçen ay da bir 147 yolladık ankaradan aydına @bahadır özden09 :)


Şeytanın en büyük oyunu belkide olmadığına inandırmaktı.

Erdinc küflü

Kuşadasındayımm. 35 T 0463   Bu tarafa çaya kahveye beklerımm


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

oznclb

arkadaşlar bende aydındayım.

görüşelim.

147-1.6-TS-Distinctive

Erdinc küflü

Arkadaşlar hafta sonu ıkı gun kuşadası yolunda havaalanınnda buyuk bır festıval var. Romen akrobat ucakları ,  pits , ali ismet ozturk konserler ve eglence grupları acık bır festıval herkes katılabılıyor beklerımm ..


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

fevkalbeser12

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar hafta sonu ıkı gun kuşadası yolunda havaalanınnda buyuk bır festıval var. Romen akrobat ucakları ,  pits , ali ismet ozturk konserler ve eglence grupları acık bır festıval herkes katılabılıyor beklerımm ..


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Erdinç Selçuk'ta dolaşan kırmızı mito var o sen misin?
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

Erdinc küflü

Evet


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

fevkalbeser12

You are not allowed to view links. Register or Login
Evet


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Tamam bende Selçuk'tayım meryemana kavşağında art ceramics var orda çalışıyorum çay kahve içmeye beklerim yolda seni görürsem durdururum:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

yigitekimdemir

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar hafta sonu ıkı gun kuşadası yolunda havaalanınnda buyuk bır festıval var. Romen akrobat ucakları ,  pits , ali ismet ozturk konserler ve eglence grupları acık bır festıval herkes katılabılıyor beklerımm ..


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Çok büyük ihtimal cumartesi günü veya bi ihtimal pazar günü izmirden geleceğim o festivale :)

Amazon yeşili 156 görürseniz benimdir
[url="http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/2000-alfa-romeo-156-35-hn-291-mutluluk"]http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/2000-alfa-romeo-156-35-hn-291-mutluluk[/url]

Erdinc küflü

ok .. Havaalanınnda olucaz


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Erdinc küflü

Tamamm gorusuruzz


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

mahoretti


Erdinc küflü

Ok


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi