Tavandaki iki göçük ve tampondaki bir kaç sıyrık için Dr Vinyl'e gittim. Tavandaki ufak göçükleri düzelteceklerini ve lokal olarak kesinlikle belli olmayacak şekilde boyayacaklarını söylediler, üstelik parayı da kaskodan alacaklarmış. Boya diyince aklıma geldi, bizim arabaların boya garantisi kaç yıl? Lokal olarak boyatırsam garantiyi bozmuş olur muyum? Servise götürsem tüm tavanı boyayacaklarına eminim ki bunu da istemiyorum...
boya garantisi 3 yıl ama elbette ki oluşan sorunun tamamen onlardan olduğunu kanıtlamanız şartıyla... bence yaptırın dr vinyl de, problem olmayacaktır. ama kaskodan karşılayıp hasarsızlığınızı bozmaya değer mi o sizin kararınız elbette...
Sağolun, bisinin bunu demesini bekliyordum :) Hasarsızlığı ben de düşündüm ama 400'e yakın bir fiyat verdiler tampon ve tavanın lokal boyalı onarımı için!
uh iddialı rakkam mış.... kasko ne güne duruyor canım
Dr. Vinyl her zaman uçuk fiyatlar veren bir yerdir.. Onlar 400 dediyse başka yerlerde " en az " yarı fiyatına yaptırırsınız.. Kaskonuz ile konuştunuz mu ?.. Artık genelde kaskoları böyle küçük işleri için anlaşmalı olduğu servisler var ve hasarsızlıktanda düşmüyor.. Daha önce dediğim gibi benim kaskom Autoking ile anlaşmalıydı ve kaputtaki göçüğü, etraftaki çizikleri vs. hepsini ücretsiz autokinge yaptırmıştım..
AutoKing'te çizik ve vuruklar için lokal boya yapıyor değil mi? Nerededir bu AutoKing?
quote:
Tolga wrote:
Dr. Vinyl her zaman uçuk fiyatlar veren bir yerdir.. Onlar 400 dediyse başka yerlerde " en az " yarı fiyatına yaptırırsınız.. Kaskonuz ile konuştunuz mu ?.. Artık genelde kaskoları böyle küçük işleri için anlaşmalı olduğu servisler var ve hasarsızlıktanda düşmüyor.. Daha önce dediğim gibi benim kaskom Autoking ile anlaşmalıydı ve kaputtaki göçüğü, etraftaki çizikleri vs. hepsini ücretsiz autokinge yaptırmıştım..
Buldum :)
AUTO KING, İzmir - Çamdibi
Burak Reis Cad. No: 4/Z Çamdibi
Tel: (0232) 254 26 26 pbx Fax: (0232) 237 85 85
Benim sigorta güneş sigorta, anlaşması varmış. Boya koruma da yaptıracaktım Dr.Vinyl'e, 270'den175 milyona (!) kadar indirmiştim. AutoKing'lede bir konuşayım bakalım, olmazsa ayrıyetten yaptırırım boya korumayı...
Neyse bulmuşsun : ) Benimkide Güneş sigortaydı,
Ayrıntılar için ;
You are not allowed to view links.
Register or Login
Yer olarakta Sümerbank fabrikasının hemen karşısı oluyor.. Altay stadından , Şaraphaneye inerken ..
Adamlar ilgiliydi en son bayağı.. Başka yaptırmak istediğin şeyler varsada söyle, bilimum çizikler, sigara, plastik kopukları bile sigorta dahilinde.. Poliçenin son sayfasındada yazıyor hepsi.. : )
Değişen Telefonlar..
AUTO KING - İzmir-Alsancak :
Adres : Şehitler Cad. No: 143/AZ-2 Alsancak, 35220, İstanbul
Tel : (0232) 463 48 58 Faks : (0232) 464 73 45
Gitmeden önce mutlaka randevu alın..
400 ytl biraz fazla bir fiyat! hasarınız çok mu büyük yoksa fiyat dedikleri gibi yapılacak işe göre abarlıtı bir fiyat mı?
benim sigorta da güneş sigorta..aklımda bulunsun..çok iyi oldu walla bu topic :)
Yok, çok büyük değil ama işçilik istiyor herhalde, pazarlık yapmadım onda sigortadan düşeriz deyince. Pazarlık yapınca düşerdi herhalde...Ama boya koruma da 270'den 175'e inmeleri biraz abartılı fiyat koyduklarını gösteriyor.
quote:
Onur wrote:
400 ytl biraz fazla bir fiyat! hasarınız çok mu büyük yoksa fiyat dedikleri gibi yapılacak işe göre abarlıtı bir fiyat mı?
Tavandaki boyası sıyrılmış iki göçük için AutoKing'e gittim. Tam ortada olduğu için lokal olarak yapamayacaklarını, ancak tüm tavanı boyayabileceklerini söylediler, bunu halledebileceğini söyleyen Dr.Vinyl'i de bir güzel kötülediler, ne yapacağımı şaşırdım!
İki ufak göçük için tavanı da boyatırsam takla attım sanarlar! Dr.Vinyl'i bir kere daha deniycem, hasarsızlık giderse gitsin artık...
Ah bunu yapanı bi bulsam 
benim bildiğim dr vinyl bunu yapar ama umarım yanılmıyorumdur... bu sektörde karalamalar da çok fazla malesef.. ama umarım yanılıyorlardır...