Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Alfa Romeo İle İlgili Genel Bilgilendirmeler => Konuyu başlatan: n/a - 27 Eylül 2005, 09:20:58

Başlık: Boya Garantisi
Gönderen: n/a - 27 Eylül 2005, 09:20:58
Tavandaki iki göçük ve tampondaki bir kaç sıyrık için Dr Vinyl'e gittim. Tavandaki ufak göçükleri düzelteceklerini ve lokal olarak kesinlikle belli olmayacak şekilde boyayacaklarını söylediler, üstelik parayı da kaskodan alacaklarmış. Boya diyince aklıma geldi, bizim arabaların boya garantisi kaç yıl? Lokal olarak boyatırsam garantiyi bozmuş olur muyum? Servise götürsem tüm tavanı boyayacaklarına eminim ki bunu da istemiyorum...
Başlık: Boya Garantisi
Gönderen: alfisti - 27 Eylül 2005, 09:24:00
boya garantisi 3 yıl ama elbette ki oluşan sorunun tamamen onlardan olduğunu kanıtlamanız şartıyla... bence yaptırın dr vinyl de, problem olmayacaktır. ama kaskodan karşılayıp hasarsızlığınızı bozmaya değer mi o sizin kararınız elbette...
Başlık: Boya Garantisi
Gönderen: n/a - 27 Eylül 2005, 09:35:53
Sağolun, bisinin bunu demesini bekliyordum :) Hasarsızlığı ben de düşündüm ama 400'e yakın bir fiyat verdiler tampon ve tavanın lokal boyalı onarımı için!
Başlık: Boya Garantisi
Gönderen: alfisti - 27 Eylül 2005, 09:43:52
uh iddialı rakkam mış.... kasko ne güne duruyor canım
Başlık: Boya Garantisi
Gönderen: n/a - 27 Eylül 2005, 10:10:31
Dr. Vinyl her zaman uçuk fiyatlar veren bir yerdir.. Onlar 400 dediyse başka yerlerde " en az " yarı fiyatına yaptırırsınız..  Kaskonuz ile konuştunuz mu ?..  Artık genelde kaskoları böyle küçük işleri için anlaşmalı olduğu servisler var ve hasarsızlıktanda düşmüyor.. Daha önce dediğim gibi benim kaskom Autoking ile anlaşmalıydı ve kaputtaki göçüğü, etraftaki çizikleri vs. hepsini ücretsiz autokinge yaptırmıştım..  
Başlık: Boya Garantisi
Gönderen: n/a - 27 Eylül 2005, 10:13:05
AutoKing'te çizik ve vuruklar için lokal boya yapıyor değil mi? Nerededir bu AutoKing?



quote:

Tolga wrote:

Dr. Vinyl her zaman uçuk fiyatlar veren bir yerdir.. Onlar 400 dediyse başka yerlerde " en az " yarı fiyatına yaptırırsınız..  Kaskonuz ile konuştunuz mu ?..  Artık genelde kaskoları böyle küçük işleri için anlaşmalı olduğu servisler var ve hasarsızlıktanda düşmüyor.. Daha önce dediğim gibi benim kaskom Autoking ile anlaşmalıydı ve kaputtaki göçüğü, etraftaki çizikleri vs. hepsini ücretsiz autokinge yaptırmıştım..  

Başlık: Boya Garantisi
Gönderen: n/a - 27 Eylül 2005, 10:22:59

Buldum :)


AUTO KING, İzmir - Çamdibi

Burak Reis Cad. No: 4/Z Çamdibi

Tel: (0232) 254 26 26 pbx Fax: (0232) 237 85 85


Benim sigorta güneş sigorta, anlaşması varmış. Boya koruma da yaptıracaktım Dr.Vinyl'e, 270'den175 milyona (!) kadar indirmiştim. AutoKing'lede bir konuşayım bakalım, olmazsa ayrıyetten yaptırırım boya korumayı...

Başlık: Boya Garantisi
Gönderen: n/a - 27 Eylül 2005, 10:29:42

Neyse bulmuşsun : ) Benimkide Güneş sigortaydı,


Ayrıntılar için ;


You are not allowed to view links. Register or Login


Yer olarakta Sümerbank fabrikasının hemen karşısı oluyor.. Altay stadından , Şaraphaneye inerken ..


Adamlar ilgiliydi en son bayağı.. Başka yaptırmak istediğin şeyler varsada söyle, bilimum çizikler, sigara, plastik kopukları bile sigorta dahilinde..  Poliçenin son sayfasındada yazıyor hepsi.. : )

Başlık: Boya Garantisi
Gönderen: n/a - 27 Eylül 2005, 11:12:28

Değişen Telefonlar..


AUTO KING - İzmir-Alsancak :

Adres : Şehitler Cad. No: 143/AZ-2 Alsancak, 35220, İstanbul

Tel : (0232) 463 48 58 Faks : (0232) 464 73 45


Gitmeden önce mutlaka randevu alın..


 

Başlık: Boya Garantisi
Gönderen: Onur - 27 Eylül 2005, 13:26:52
400 ytl biraz fazla bir fiyat! hasarınız çok mu büyük yoksa fiyat dedikleri gibi yapılacak işe göre abarlıtı  bir fiyat mı?
Başlık: Boya Garantisi
Gönderen: Alfadanadam - 27 Eylül 2005, 16:01:20
benim sigorta da güneş sigorta..aklımda bulunsun..çok iyi oldu walla bu topic :)
Başlık: Boya Garantisi
Gönderen: n/a - 28 Eylül 2005, 08:00:54

 


Yok, çok büyük değil ama işçilik istiyor herhalde, pazarlık yapmadım onda sigortadan düşeriz deyince. Pazarlık yapınca düşerdi herhalde...Ama boya koruma da 270'den 175'e inmeleri biraz abartılı fiyat koyduklarını gösteriyor.



quote:


Onur wrote:

400 ytl biraz fazla bir fiyat! hasarınız çok mu büyük yoksa fiyat dedikleri gibi yapılacak işe göre abarlıtı  bir fiyat mı?

Başlık: Boya Garantisi
Gönderen: n/a - 30 Eylül 2005, 13:22:18

Tavandaki boyası sıyrılmış iki göçük için AutoKing'e gittim. Tam ortada olduğu için lokal olarak yapamayacaklarını, ancak tüm tavanı boyayabileceklerini söylediler, bunu halledebileceğini söyleyen Dr.Vinyl'i de bir güzel kötülediler, ne yapacağımı şaşırdım!    İki ufak göçük için tavanı da boyatırsam takla attım sanarlar! Dr.Vinyl'i bir kere daha deniycem, hasarsızlık giderse gitsin artık...


Ah bunu yapanı bi bulsam

Başlık: Boya Garantisi
Gönderen: alfisti - 30 Eylül 2005, 13:33:52
benim bildiğim dr vinyl bunu yapar ama umarım yanılmıyorumdur... bu sektörde karalamalar da çok fazla malesef.. ama umarım yanılıyorlardır...