Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



bu da gidiyor be... 240 yapan 147 JTD

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

bado

You are not allowed to view links. Register or Login

Edited by - neanderthal on 18/12/2006  10:07:36
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

n/a

#1
ben benim 1.6 156'yla dayadım dibine çeşme otoyolunda, babamda 235 gördü ER'yle..
yolun nasıl olduğu da önemli.. bayır aşağı mı düz mü..

Sercan Keklik

#2
erhan olm tartışma konusu cıkar :) özgür görmesin :D ben kaç gördügümü inandırana kdr ne videolar ne olaylar :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

n/a

#3
ahahaa
çeşme otoylu fena ya 90 beygirlik 206yla da 210 gördüm
ama araba o kadar dandikti ki görseniz sanki 300le gidiyorum, ödüm b.kuma karışıyodu

agucba

#4
Bu işte bir iş var. Ne kadar modifiyeli olsa da yüksek sürate bu kadar çabuk ve kolay çıkmaması gerek bence.

///////////////

Onur

#5
8v dediği dizeller 115 veya 120 beygir birde. chiple olsa olsa 160 olur max. bu kadar çabuk çıkması ilginç:)

n/a

#6
videoda hep km saati görünüyo.birde devir saatini görsek iyi olurmuş.

n/a

#7
valla benim 2004 147 1.6 ts araba son 215 km yapıyor çünkü devir kesiciye giriyor hangi otoban olursa olsun yokuş aşagıda 215 yapıyor yokuş yukarıda 215 yapıyor acaba bu devir kesiciyi kaldırmanın bi yolu yokmu.

admin

#8
Arkadaşlar NFS oynamıyorsunuz, altınızdaki araçta ferrari değil. Bahsi geçen hızlar basit birer rakam gibi görünebilir ama çok ciddi rakamlardır bunlar. O hızlarda fren yaptığınızda nasıl duracağınızı aklınıza bir getirin, bir taşın üzerinden geçtiğinizde neler olabileceğini, görünmez bir kasiste neler yaşayabileceğinizi düşünün ve aklınızın bir kenarında arkanızdaki sevdiklerinizi göz önünde bulundurun lütfen.

Sağ ayağınıza, kalbiniz değil beyniniz hükmetsin.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

agucba

#9
Katılıyorum Hüseyin Abi. Yüksek süratler çok çok tehlikeli. Biz ne kadar iyi gittiğimizi sansak da başkaları bunu bilmiyor olabilir. Kaldı ki çok iyi yol tuttuğu söylenen arabalara otoyoldaki görünmez bir tümseğin neler yaptığına bir çok kez şahit oldum.
Benim arabam da çok hızlı gidebiliyor ama ilk aldığım zaman denemek dışında sürat yapmadım. Neticede yolda ne zaman kimin ne yapacağı, ne zaman yolun karşımıza neyi çıkaracağı belli olmuyor.
LÜTFEN DİKKATLİ GİDELİM. Sürat her şey değildir.

///////////////

147TI

#10
quote:

valla benim 2004 147 1.6 ts araba son 215 km yapıyor çünkü devir kesiciye giriyor hangi otoban olursa olsun yokuş aşagıda 215 yapıyor yokuş yukarıda 215 yapıyor acaba bu devir kesiciyi kaldırmanın bi yolu yokmu.




Yokuş yukarı 215km/s ?? 17"lerin etkilendiğini biliyordum ama bu kadarınıda tahmin etmemiştim? Virajlar hariç herşekilde standart jantlı butun 147ler sağlam fark atar o zaman bana. ???

Yokuş yukarı 215i başka gören varmı?

agucba

#11
Bu arada 147 1.6 T.Spark'lar kaç beygir? 120 değil mi?
Benim araba nerede ise 175 BG. Bu gidişle 147'lerden çekinmem gerek galiba???

///////////////

bado

#12
valla bende..yüksek hız yaparken biraz düşünme gerektiği kanaatındeyim..bnde denemlik bi hız yapmıştım..sapanca tem'de.220'yi görmüştüm... ama bu araç çok çabık hızlanıyor..bi acaiplik var...bncede..
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

n/a

#13
valla 1.6 alfa ile 235 yapanlar var benim araba 215 de takılıp kalıyor onlar herhalde senin 17 cantlı alfaya baya fark atar

n/a

#14
Bektaş Abi'ye +1...
quote:

valla benim 2004 147 1.6 ts araba son 215 km yapıyor çünkü devir kesiciye giriyor hangi otoban olursa olsun yokuş aşagıda 215 yapıyor yokuş yukarıda 215 yapıyor acaba bu devir kesiciyi kaldırmanın bi yolu yokmu.


Yokuş aşağı anlarım da, yokuş yukarı devir kesiciye girmesi hayra alamet değil. Motorlar, bitmek üzere iken ekstra performans kazanirlar (yağ yakmadan dolayı). Bence bir ustaya gösterin otomobilinizi... :)

edit : videodaki durum da bi tuhaf, o sürate benzinli gti'ler bile o kadar hızlı çıkamiyor. :)

Edited by - dantelk on 18/12/2006  19:33:11

n/a

#15
valla katalizatörü söktürdükten sonra benim 147 ye acayip bi şeyler oldu herkeze tavsiye ederim eger arabanız 50000 km yi geçmisse söktürün performansda çok farketiyor.bu arada dedigin gibi yag yakma olayı benim arabada var hemde aşırı derecede bu konuda zaten forum açmıştım.

n/a

#16
videodaki araçta bi gariplik var.8valfli ise 110 hp dir.chip tuningle motor gücü artsa bile videodaki gibi hızlı ve kesintisiz gitmesi biraz garip.belki dinamometre üzerinde çekilmiş bi videodur.
cem bey  katalizatör iptali biraz zor.bizim araçlarda lamda sensörleri hem katalizatörden önce ve sonra olmak üzere 2 adettir.katalizatörü iptal ettiğinizde sondaki lamda yanlış okuma yapar.

n/a

#17
Acaba inceden bi NOS olabilir mi? Dizellere de NOS oluyormuş galiba çünkü :)

Tufan

#18
240....147 içinde...yorum yapamayacağım...
yalnız rüzgar sesi geliyor bariz şekilde, dinamometre olamaz.

147TI

#19
Ama dikkat ettim motor sesiyle sürat çok alakasız... Okadar ses öyle yavaş artan bir ses ama böyle hızlı süratlenme çok mantıklı gemedi bana ...

hem göstergede bozuk olabilir benim arkadasın arabada öyleydi 140 sonra sapıtır 180-190 o giderdi kendi kendine önden... :)

n/a

#20
video gerçek sanırım rüzgar sesi ve görüntüdeki titreşmelerden anlaşiliyor bu..devir saatini de gösterselermiş çok iyi olurmuş.bence chip tuning ile devir kesici üzerinde oynamış olabilirler sanırım..ayrıca 147 ile 156 nın katalizatör sistemi aynımı idi?