Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Genel Alfisti profili üzerine gözlemler

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

erdem1904

#25
quote:

erdem bu çok iyidi



ben kendimi hep böyle telkin ediyorum. alfisti değil bu arabanın güzelliğine kanıp almış ruhuyla ilgilenmiyor diyorum
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

Jakomo

#26
Bir çoğu mekanikten az da olsa anlar; ne de olsa '' Alırsın Alfa olursun serviste Kalfa ''
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

ycl58

#27
Arabada birşey unutulduğunda, geri dönmek eziyet değil zevktir.

murat

#28
Evde sigara içmenin yasak olduğu dönemlerde , "dışarda kalıp onun seyretmek" sigara içmek için iyi bir bahanedir Alfisti için
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Dentist

#29
Çok sevdiği kızına bile "benimle de bu kadar ilgilen"dedirtebilen bir varlıktır...
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

alfistahakan

#30
Aracını parkedip giderken son bir kez aracına  dönüp bakan tiptir.
Hakan
Forever Alfa

meloo2112

#31
quote:

Alfisti yaşamayı bilen insandır. Diğer kişiler için değil kendisi için yaşar. Yani sırf şekil uğruna çoğunluğun yaptığını yapmaz. Kendisini mutlu edecek olan şeyi yapar.

Bütün Alfa sahiplerinde olmasa da Alfisti olanlarda bu durumu görüyorum ben. Ve bu sadece Alfa Romeo konusunda değil, hayatın bütün alanlarına etki ediyor.

Örnekleyelim. Misal, herkes "Alfa Romeo kakadır. Servisi pahalı, satamazsın, elinde patlar" diye çamur atar Alfa'lara. Ama biz, dinlemeyiz, gerçekleri biliriz, gider Alfa Romeo alırız. Kimisinin hakikaten elinde patlar, ama önemli değil, önemli olan zevk almak.

Zevk almayı erteleme konusunda çok başarılı değildir Alfisti. Hayatını zevk için yaşar. Aceleci değildir, yaşamak için vakit ayırır. Otobüse yetişirken otobüs kaçacaksa koşmaz, bir sonrakini bekler :)

Kıyafet mi alınacak? Önemli olan illa ki pahalı ve lüks olması değildir, üstünde güzel durmasıdır. 5 liralık t-shirt eğer güzel duruyorsa alır, ama onun altına 500 liralık kot da alabilir. Çünkü dediğim gibi, maksat başkası bakıp da "vay beee" desin değil, maksat kendisinin mutlu olması ve zevk alması.

Bir kadınla mı birlikte olacak? Alfa Romeo sloganı geçerlidir :) "Beauty is not enough". Zevk alacak kadının yanında olmaktan, onunla konuşmaktan. Sadece şekil için, başkaları "vay be ne kadar güzel sevgilisi/eşi var" desin diye sadece güzel kadınla olmaz, olacaksa kişiliği de olacak.

Bütün felsefe Alfa Romeo felsefesi aslında. Hayattan zevk almak, başkaları için değil, kendin için yaşamak. Zaten bizi bir araya getiren de Alfa Romeo'nun ortak hayat görüşümüzü yansıtması :)

Benim görüşlerim bunlar :)


Büyük yazacağım (Kimse kusuruma bakmasın)
BUDUR
<img class="bbc_img" hspace=7 vspace=5 src="[url="http://img269.imageshack.us/img269/3639/dsc0620n.jpg"]http://img269.imageshack.us/img269/3639/dsc0620n.jpg[/url]" bo

tugrul

#32
İnternete girildiğinde açılan ilk 3 siteden biri You are not allowed to view links. Register or Login dur
2002 156 2.0 TS
1999 156 2.5 V6
2006 156 1.6 TS
1999 166 2.0 TS
1999 166 2.0 TS
2011 Giulietta QV
2011 Giulietta QV
2006 GT
2004 156 1.6 TS
2007 Brera 2.2 JTS
2008 159 1.9 JTD DISTINCTIVE Q-TRONIC
2003 Nissan Terrano II 3.0 DI

Volkan

#33
en yakın arkadaşını bile ayakkabısı çamurlu diye arabaya almak istemez.uzattıkça uzatabilir,kavga çıkarır.

ycl58

#34
Arkadaşlarına bardaktan boşanırcasına yağan yağmur altında yemek yedirir, arabasında yedirmez...

AytacFx

#35
quote:

biraz önce alfamı yıkarken aklıma geldi

alfasını hiç kirlenmeyecekmiş gibi özene bezene, dip köşe yıkayıp temizleyen, alfasının şampuanı kendi şampuanından pahalı olan, scudetto'su için ayrı bir bez kullanan kişide bir alfistidir (manyak mıyım neyim )



Güzel yazmissin hocam
'alfasının şampuanı kendi şampuanından pahalı olan' bu kisma bittim

apojitsu

#36
quote:

quote:

biraz önce alfamı yıkarken aklıma geldi

alfasını hiç kirlenmeyecekmiş gibi özene bezene, dip köşe yıkayıp temizleyen, alfasının şampuanı kendi şampuanından pahalı olan, scudetto'su için ayrı bir bez kullanan kişide bir alfistidir (manyak mıyım neyim )



Güzel yazmissin hocam
'alfasının şampuanı kendi şampuanından pahalı olan' bu kisma bittim




nurcan.demir

#37
Zorlu yollarda sorunsuzca yol aldıktan sonra sanki canlı bir varlıkmış gibi onu sevmesi.''aslanım koçum kızım'' gibi hitaplarda bulunuyorsa

apojitsu

#38
quote:

Zorlu yollarda sorunsuzca yol aldıktan sonra sanki canlı bir varlıkmış gibi onu sevmesi.''aslanım koçum kızım'' gibi hitaplarda bulunuyorsa



her akşam evin garajına bırakıp eve çıkarken söylerim muhtereme. Allah'a emanet ol koçum diye geçen hafta sonu 2 da gün ayrı kaldık. otoparka kitleyip giderken bi ağlamadığım kalmıştı geri geldiğimde "naaptın len eşşoleşşek" diye gittim yanına, dörtlülerini yakıp sevindi beni görünce hatta son zamanlarda sabah işe gitmek için yanına indiğimde "selamun aleyküm. naaptın topraam" diye gidiyorum yanına. zuhahahahahaaaaaaaaaaaa

Edited by - apojitsu on 08/08/2010  01:15:47

doenitz

#39
quote:

Arkadaşlarına bardaktan boşanırcasına yağan yağmur altında yemek yedirir, arabasında yedirmez...



ne arkadaşı ben oğlana bile yasak koydum arabada yeme içme olmayacak diye. ( oğlan 4 yaşında )

erman

#40
işi olsun olmasın You are not allowed to view links. Register or Login sitesine girdiği zaman mutlaka alfa romeo ilanlarına bakan ve kendi alfasının yerini bambaşka biyerlerde tutan insanoğlu .)

liqua ja

#41
quote:

benimde yaptığım, forumdada gördüğüm;
arabayı kilitleyip uzaklaşırken dönüp bakma alışkanlığımız var galiba :)



aynen katiliyorum.hatta ve hatta sitede balkonumdan gorebilecegim yere arabayi park edip balkonda sigara icerken,alfamla bakismalarimiza sahit oluyorum:)

Orhan Isvan

#42
Geçenlerde kızımla tiyatroya gittik. Kaldırım kenarında gösterdiği yerlere park etmeyip kapalı otopark aramama şaştı. Kapalı otoparkta iki sütun arasına park etmek için vediğim uğraşa inanamadı. Sonunda "baba biz artık bu arabayla tiyatroya falan gitmeyelim, hep garajda dursun" dedi.

Fena fikir değil aslında...

serkan44

#43
acaba alfa nın gerçekten ruh u mu var? bu makina ları alan insanlar başka araçlara binmek istemiyor.ciddi ciddi bu alfalarımızın ruh umu var demeye başladım.ama bu imkansız yaratılış gerçeğine uymuyo aykırı bişe ruh yalnız insanlara yaratıcı tarafında yerleştirilir.bizim alfa üreticileri bu raçlara ne yerleştirdi acaba bu kadar bağımlılık yapıyo.))benim araç 99 model olmasına rağmen 2010 model bir çok araç a alfamı tercih ederim.

Dentist

#44
quote:

Geçenlerde kızımla tiyatroya gittik. Kaldırım kenarında gösterdiği yerlere park etmeyip kapalı otopark aramama şaştı. Kapalı otoparkta iki sütun arasına park etmek için vediğim uğraşa inanamadı. Sonunda "baba biz artık bu arabayla tiyatroya falan gitmeyelim, hep garajda dursun" dedi.

Fena fikir değil aslında...


Bir an sanki Ece ile konuşuyormuş hissine kapıldım.Sürekli ben de aynı ifadeleri dinlediğimden herhalde...
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Orhan Isvan

#45
Ece kızınız mı?

Üstelik, benim kızım Alfa'nın sadece taşıt aracı olmadığını kendi de duyumsar. Giulietta reklamındaki sloganların çok doğru olduğunu falan da söyler. Ama yine de "sadece bir makina" gibi park etmeyişimi abartılı buluyor. Ne yapayım, çocuk işte (24 yaşında! ).

Dentist

#46
Benimki henüz sadece 12...
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Orhan Isvan

#47
Allah bağışlasın. Alfa'ların öyle her yere park edilmeyeceğini öğrenerek büyüsün inşallah.

ArinFırat

#48
VooDoo bebeğini bilirsiniz :) arabada oluşan her çizik, her göçük.ustanın her tornavida çevirişi,sert davranışı.inanın bedenimde hissediyorum.canımızı yakmak isteyen alfaya zarar versin.

ArinFırat

#49
quote:

VooDoo bebeğini bilirsiniz :) arabada oluşan her çizik, her göçük.ustanın her tornavida çevirişi,sert davranışı.inanın bedenimde hissediyorum.canımızı yakmak isteyen alfaya zarar versin.


sanki o tornavidayı kalbimde çeviriyor,o sert vuruşları kafatasıma yapıyor.çizikleri göğsüme atıyor,göçükler beynimde oluşuyor..(çokmu hard oldu :)