Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Hangi Kasko

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

#25
benim kasko bedelim 14 000 di 13600 lira verdiler  98 1.6ts

Edited by - pscyho on 30/08/2008  22:15:38

cuneyt

#26
benim kasko bedelim 13,600 ytl idi bana 15000 ytl verdiler :)

koc allianz. hicbirseyle ugrasmadim herseyi kendileri halletti. sadece evraklari hazirladim kargoyu gonderdiler aldilar. 2. gun para hesaptaydi.

ottoman

#27
koç allianz 15-20 gün önce benim alfa 156 ma 4200ytl kasko fiyatı biçti
2005 model 1600 motor sedan bir araçtan bahsediyoruz hanfendi dedim haklısınız beyfendi ama bizde böyle dedi
yerseniz yanii

Edited by - ottoman on 04/09/2008  03:59:08

thefish

#28
98 model araçlara kasko yapılmıyormu?

Dentist

#29
Yakın zamanda kasko yenileyen var mı? İstedikleri fiyatlar o kadar birbirinden farklı ki,insan şaşırıyor doğrusu.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Dentist

#30
26.500 147 için,2500 de Kenwood multimedya sistemi için,%50 hasarsızlık indirimiyle verilen teklifler;
Axa Oyak:1250
Güneş     : 957
Anadolu  : 902
Ray         : 875
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Alfati

#31
Anadolu Sigorta 1500tl fıyat verdı 1998 model 156'ma  snra ne olduysa kazası bıle olmayan arabama PERT gözukuyo denıldı yapmamak ıcın snra Gayrettepe Koç Allianz da Cemile Hnm teskkrler ılgılendı okadar 1780tl ye kaskolattım COD'umu yanı Anadolu Sigorta yapmamak ıcın ıftıra attabılıyo arabamı bılmesem PERT'miş dcem..... komik....

tolga_ozhan

#32
156'lara verilen 4000 küsürlük teklifler harbiden komik. 97 model GTV V6 TB'yi sıfır hasarasızlık ile 1500 TL'ye kaskolatmıştım.

Dentist

#33
Hastalarım sağolsunlar.(Paramız yok,ama her yerde itibarımız var allahtan)
Anadolu Sigortadan bir dostum ve de hastamın yönlendirmesiyle 846 TL/10 taksit teklif aldım,sanırım onu tercih edeceğim.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

agucba

#34
145 QV + 164 TS'i toplam 1400 TL'ye sigortalattım. Rakam iyi gibi. Tüm kalemleri de eklediler.

///////////////

ee1122

#35
arkadaşlar bu sigorta işi gerçekten çok kafasını karıştırabilir insanların, çok fazla parametresi ve biz kullanıcıların bilmediği pek çok triği war diyebilirim. Ha nerden biliyorum, peder aksigorta acentesi, hatta şu anda onun ofisinden yazıyorum.

Kendi aracım için konuşayım, bikaç ay önce yeniledik kaskosunu. 1250 ytl civarı bişiler tutuyordu. Ama ben aracı alırken, mersin plakaya çewirdim ve babam adına adlışı yaptım.neden diyeceksiniz:

kaskoda en önemli 3 parametre (aynı marka model araç için) sizin yaşınız,ehliyet yılınız ve aracın bağlı olduğu il. eğer istanbul plakalı benim adıma olsaydı, tahminimce bu rakam 1800 ytl civarına çıkardı.

bunun dışında, aldığınız teklifler arasındaki uçurumların da pek çok sebebi var. birincisi, her sigorta şirketinin, sizin aracınız için belirlemiş olduğu risk katsayıları farklıdır. Misal, renault markası A şirketinde uygunken, B şirketinde pahalıdır. Ama Toyota markası B de uygun, A da pahalı olabilir. Bu nedenle güvenilir ve portföyü sağlam şirketlerden teklifler almanızı öneririm. Babam bile benim arabayı sigortalarken diğer şirketlerdeki arkadaşlarından teklif aldı kendisi acente olmasına rağmen.

Teklifler arasındaki büyük farklılıkların başka sebepleri de olabilir. İlk başta bahsettiğim gibi, poliçe üzerinde
hiç farkedemeyeceğiniz parametrelerle oynayıp, farklı rakamlar sunabilir acenteler size. bu nedenle aldığınız teklifleri döküman olarak isteyin ve diğer tekliflerle poliçeleri bire bir karşılaştırın mutlaka. Tabi bir de poliçe de değiştiremediğiniz parametreler de olabilir. Aksigortadan örnek wereyim, 40% üzerinde hasarlanmış bir araç perte ayrılırken,diğer şirketlerde bu oran 60-65% civarındadır. Bunun gibi benim de bilmediğim pek çok şey, sigorta primlerini etkiliyor neticede...

Biraz uzun oldu ama umarım bir fikir werir herkese. Tavsiyem ise, 50-100 ytl gibi rakamları aramayıp, sağlam ve güvenilir bir şirketten kaskonuzu yaptırmanız..

Sportivo

#36
2004 model MK2 Alfa 156 , ilk kasko yılında Aksigorta full kasko 1550 YTL. Yer İzmir, kasko (yaptırıldığı tarihte)yaş 25 ehliyet yaşı 7. Bu sene kaç çıkacak ben de merak ediyorum.
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

sahinbirinci

#37
ee1122 arkadaşımızın dediği gibi çok fazla parametre var arkadaşlar.Bende gneş ve başak sigorta acentesiyim.

İlk olarak aracın ikinci el değeri çok önemli.Örneğin benim 2004 156ts imin ikinci el değeri 21500 e kadar düşürebiliyorum.Tabii bunun bir alt limiti var.İstediğiniz fiyatı yazamazsınız.Bunun yanında aksesuar müzik sistemi lpg terör grev lokavt su baskını gibi bir çok kloz var.

paramaetrelerle oynamak istiyorsanız seçtiğiniz klozların fiyatını aşağı çekebilirsiniz.örneğin çelik jantınızın fiyatı 2000tl ise 1000tl zerinden primi hesaplanabilir.bu diğer bahsettiğim ek cihazlar yada aksesuarlar içinde geçerli.

bunun yanında kasko yaptırırken kaskonuzu yapan acentenin sizin riskleriniz hakkında bilgi sahibi olması yani bir riski seçerken sizi sorgulayabilmesi önemli.bunuda şöyle açılayalım.örneğin iç andaolu bölgesinde sel baskının olma ihtimalinin duşuk olduu bir yörede bu klozu seçmeniz sizin opsiyonunuza bağlı.yada fabrijka olmayan bir yerde grev lokavttan dolayı aracınızın hasar görme riski daha azdır.


Kısacası bir klozu seçerken acentenin sizi bilgilendirmesi çok buyuk önem teşkil ediyor.ben bu şartlarda yaptığım klasik kaskom 950tl ye geldi.Risk grubu az olan kısımları attım...

Kısacası Acentenin bilgili olması,risk grubunuz,aracınızı ne kadar sevdiğiniz ve btüçeniz sizin kasko değerinizi belirleyen en önemli etmenlerdir.

sahinbirinci

#38
quote:

2004 model MK2 Alfa 156 , ilk kasko yılında Aksigorta full kasko 1550 YTL. Yer İzmir, kasko (yaptırıldığı tarihte)yaş 25 ehliyet yaşı 7. Bu sene kaç çıkacak ben de merak ediyorum.



kaskonuzun hasarsızlığı devam ediyorsa ise  en fazla 1000-1200tl bandı arasında çıkacağını tahmin ediyorum.

tolga_ozhan

#39
Erşan Bey Aksigorta'nın uygulamasından bahsetmiş. Benim daha yeni başıma geldiği için ekleyeyim.
Eğer araç %50 üzeri hasarlıysa pert oluyor kesin.
Eğer %40'ın altındaysa ve onarımı mümkünse, araç tamir ediliyor.
Eğer %40-%50 arası hasar varsa mutabakatlı pert oluyor. Yani sigortalı pert olsun diyorsa pert oluyor. Olmasın diyorsa Sigorta tamir yoluna gidip bir miktarını sagortalıdan temin ediyor. Bu bir miktar dediğimin ne kadar olduğu pazartesi belli olacak kesin o zaman paylaşırım. Kaçımız dikkat eder buna ama çok önemliymiş ben yeni anlıyorum.

alfa147black

#40
anadolu sigorta 980 ytl 10 taksit kasko yaptırdım...yüzde 25 tsk indirimi yüzde 10 şehir indirimi..

speddydna

#41
ben yeni dönemde ykb ile anlaştım.thy personeline ekstra indirimi olması nedeniyle tercih ettim fakat fiyatları gayet makul bence.beyoğlu sigorta esen hn.çok başarılı 05332702054,bir de ak sigorta yaprak hn.05053292992 tavsiye edebilirm.adımı söylerseniz yardımcı olurlar....

ceycey84x

#42
ben 147 mı axa dan yaptırdım bıa centaya gıttım axa ıcın 2.100 dede baska bı yere oda axa full 1.400e el sıkıstık

Edited by - ceycey84x on 23/03/2009  10:28:52

hüseyin_krgz

#43
Alfaya en iyi teklimi ful kasko ve güvenirlik bakımından aksigortadır. 1200 başladım 2 senem 1200 devam ettim axa 2900 koçalians 2500 gibi uçuk rakamlar çıkartıllar.Alfa kullananlar aksigortadan fiyat almadan yaptırmayın

zeitgeist

#44
Kaskomu bugün yenilettim,
Ray Sigorta, 867 TL 6 taksit.

Uygun geldi bana.