Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Bosch Car Service

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

fmtan

Merhaba Arkadaşlar 2002 Model 156 Selespeed sahibiyim ve Mardin ilinde ikamet ediyorum. Malumunuz bu civarlarda Alfa Romeo servisi bulunmuyor en yakın servis Gaziantepte ve buraya git gel 700 km mesafede. Mardinde bulunan Bosh Car Serviste aracımla ilgili hangi işlemleri yaptırabilirim. Daha dogrusu bu aracla ilgili neler yapabilirler tecrübeleri bilgi birikimleri varmıdır ayrıca fiyat konusunda nasıllar bu konuda bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim. (Gidip sormak istemedim cünkü kime sorduysam sen getir bi bakalım diyorlar.) 
Ayrıca duyduguma göre Diyarbakır'da Alfa Romeodan anlayan bi usta varmış Diyarbakır buraya 70 km eger o ustayla ilgili bilgisi olan varsa adres,telefon vb.. yardımcı olursanız sevinirim..

Alfadanadam

cirrepceco isimli üyemizle bir görüşün. Kendisi Diyarbakır'da ikamet ediyor yanlış hatırlamıyorsam.

brkcnn

hocam bende diyarbakırdayım. aracımı yeni aldım ama bahsettiğiniz ustayı duydum. müsait zamanda bir arkadaşla gidip ziyaret etmeyi planlıyorum. bilgilerini paylaşırım alınca..

fmtan

You are not allowed to view links. Register or Login
cirrepceco isimli üyemizle bir görüşün. Kendisi Diyarbakır'da ikamet ediyor yanlış hatırlamıyorsam.

Teşekkür ederim kendisiyle görüştüm.. ilk fırsatta diyarbakır yolu göründü bana :haydi:

fmtan

You are not allowed to view links. Register or Login
hocam bende diyarbakırdayım. aracımı yeni aldım ama bahsettiğiniz ustayı duydum. müsait zamanda bir arkadaşla gidip ziyaret etmeyi planlıyorum. bilgilerini paylaşırım alınca..

cirrepceco rumuzlu arkadaşla görüştüm o dediğim ustayı biliyormuş ayrıca bi başka yer daha varmış ilk fırsatta bende ugrayacam inşallah. sizde gidince izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim..

ikesen

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
hocam bende diyarbakırdayım. aracımı yeni aldım ama bahsettiğiniz ustayı duydum. müsait zamanda bir arkadaşla gidip ziyaret etmeyi planlıyorum. bilgilerini paylaşırım alınca..

cirrepceco rumuzlu arkadaşla görüştüm o dediğim ustayı biliyormuş ayrıca bi başka yer daha varmış ilk fırsatta bende ugrayacam inşallah. sizde gidince izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim..

fatih abi merhaba. cirrepceco tanıdığımdır ve başka bi yer dediği yere beraber gittik. bujilerimi değiştirdik. olmazsa beraber gideriz  :D

fmtan

insallah ibrahim malum bu ara gelecek ekstralar var ya yuklu bisey gelirse ilk isim arabaya komple bi bakım yaptirmak olacak

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


fmtan

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
hocam bende diyarbakırdayım. aracımı yeni aldım ama bahsettiğiniz ustayı duydum. müsait zamanda bir arkadaşla gidip ziyaret etmeyi planlıyorum. bilgilerini paylaşırım alınca..

cirrepceco rumuzlu arkadaşla görüştüm o dediğim ustayı biliyormuş ayrıca bi başka yer daha varmış ilk fırsatta bende ugrayacam inşallah. sizde gidince izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim..

fatih abi merhaba. cirrepceco tanıdığımdır ve başka bi yer dediği yere beraber gittik. bujilerimi değiştirdik. olmazsa beraber gideriz  :D

insallah ibrahim malum bu ara gelecek ekstralar var ya yuklu bisey gelirse ilk isim arabaya komple bi bakım yaptirmak olacak

ikesen

Fatih abi bu adana dostlarin orda sangyong var ya onun altinda servis gibi bisey var. Alfa romeolarada bakiyorlarmis. Aslinda bigun gidip konusmak lazim anliyorlarmi diye.

fmtan

You are not allowed to view links. Register or Login
Fatih abi bu adana dostlarin orda sangyong var ya onun altinda servis gibi bisey var. Alfa romeolarada bakiyorlarmis. Aslinda bigun gidip konusmak lazim anliyorlarmi diye.

Onların bakmadigi araba yokki gecenlerde bizim komsu  cruize'nu  yag degisimi icin goturdu  soktukleri bi parcayi geri takmayi unutmuslar araba perte ayrilacakti nerdeyse

fmtan

Gorusmekte fayda var yinede musait bi gun goruselim hafta ici istersen...

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


ikesen

You are not allowed to view links. Register or Login
Gorusmekte fayda var yinede musait bi gun goruselim hafta ici istersen...

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

abi dediggin gibiyse gorusmeye bile gerek yok. Bi alfistiden haber bekliyorum bakalim cozecek bizim usta sikintimizi.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


fmtan

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Gorusmekte fayda var yinede musait bi gun goruselim hafta ici istersen...

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

abi dediggin gibiyse gorusmeye bile gerek yok. Bi alfistiden haber bekliyorum bakalim cozecek bizim usta sikintimizi.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hadi bakalım hayırlı haberlerini bekliyorum ozaman  :haydi:

ikesen

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Gorusmekte fayda var yinede musait bi gun goruselim hafta ici istersen...

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

abi dediggin gibiyse gorusmeye bile gerek yok. Bi alfistiden haber bekliyorum bakalim cozecek bizim usta sikintimizi.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hadi bakalım hayırlı haberlerini bekliyorum ozaman  :haydi:

Bugun bizden birinde gordum 156. 2 ay once almis 2004 model. Sizinkinide gormus soyledim bu foruma uye olmasini. Baya cogaldik abi pazar gunu kantinin onundede gordum mor renkli. Ayricalikli olmaktan cikiyoruz herkes almaya basladi abi

fmtan

Oh oh ne guzel pazar gunu istanbul bulusmasini gıptayla izlemistim artik bizde bi Mardin bulusmasi ayarlariz cogalalim yakin illeride cagiririz.

ikesen

You are not allowed to view links. Register or Login
Oh oh ne guzel pazar gunu istanbul bulusmasini gıptayla izlemistim artik bizde bi Mardin bulusmasi ayarlariz cogalalim yakin illeride cagiririz.

Neden olmasin. Su devlet hastanesinde var bi kirmizi 156. Bi guiletta var. Bi tane benimkinin renginden 06bt plakali var. Ama sahiplerinin hic yakalayamiyorum bunlarin. Hii bitanede mk1 kasa beyaz var kazaliydi en son. Ama o gelmez onda alfisti ruhu yok. Adamin yaninda durdum selam vermek icin tinlamadi isyasyonda isiklarda. Sonra kapisti benimle ben virajlardan ondan once ciktim birazda bozuldu :))

fmtan

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Oh oh ne guzel pazar gunu istanbul bulusmasini gıptayla izlemistim artik bizde bi Mardin bulusmasi ayarlariz cogalalim yakin illeride cagiririz.

Neden olmasin. Su devlet hastanesinde var bi kirmizi 156. Bi guiletta var. Bi tane benimkinin renginden 06bt plakali var. Ama sahiplerinin hic yakalayamiyorum bunlarin. Hii bitanede mk1 kasa beyaz var kazaliydi en son. Ama o gelmez onda alfisti ruhu yok. Adamin yaninda durdum selam vermek icin tinlamadi isyasyonda isiklarda. Sonra kapisti benimle ben virajlardan ondan once ciktim birazda bozuldu :))

06 BT bizim tokide oturuyor ben gorustum onunla arada selamlasiriz tsk dan kendisi.. bi tane ravza cd. var 156 aksamlari park ediyor adami yakalayamadim hic. Bi tanede kirmizi 21 plakali var dolanip duruyor ortalikta denk gelip durduramadim hic.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


fmtan

Şaka maka 10 a yakin alfa var aslinda bi servisi hakediyor Mardin en yetkilisinden.. :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


ikesen

:) bencede

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi