Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Alfa Romeo İle İlgili Genel Bilgilendirmeler => Konuyu başlatan: Kalzoon - 11 Ekim 2015, 09:54:22

Başlık: Osram Nightbreaker Unlimited H1-H3 ve H7 Giulietta
Gönderen: Kalzoon - 11 Ekim 2015, 09:54:22
Arkadaşlar Merhaba

Güulietta için Osram Nightbreaker Unlimited H1-H3 ve H7 aldım. Henüz taktırmadım ama. Kullanan varsa yorumlarını alabilir miyim? Bir de bunu ben takabilir miyim acaba ne dersiniz? Yoksa hiç uğraşmamak mı lazım:)

Teşekkürler.
Başlık: Ynt: Osram Nightbreaker Unlimited H1-H3 ve H7 Giulietta
Gönderen: ertena - 19 Aralık 2015, 16:20:06
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar Merhaba

Güulietta için Osram Nightbreaker Unlimited H1-H3 ve H7 aldım. Henüz taktırmadım ama. Kullanan varsa yorumlarını alabilir miyim? Bir de bunu ben takabilir miyim acaba ne dersiniz? Yoksa hiç uğraşmamak mı lazım:)

Teşekkürler.
Hocam ayni olaya ben de girmek istiyorum bir süredir. Sen taktirdiysan yorumlarini alalım lütfen

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Başlık: Ynt: Osram Nightbreaker Unlimited H1-H3 ve H7 Giulietta
Gönderen: milano 75 - 19 Aralık 2015, 17:18:32
ben h4 kullandım,aydınlatmada bariz fark oldu ki h4 bu tip işlerde en az verim alabileceğiniz ampul tipi
Başlık: Ynt: Osram Nightbreaker Unlimited H1-H3 ve H7 Giulietta
Gönderen: krm1983 - 19 Aralık 2015, 18:46:13
Philips diamond vision (5000k)  kısa (h7), uzun (h1) ve sislere de philips (h3) ler takildi. Görüş xenon kadar olmasa da fena değil.

[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/19/bbd6df0490c392d8e2cb8bfa1f6fbbc3.jpg[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Osram Nightbreaker Unlimited H1-H3 ve H7 Giulietta
Gönderen: Ugur55 - 19 Aralık 2015, 22:23:33
You are not allowed to view links. Register or Login
Philips diamond vision (5000k)  kısa (h7), uzun (h1) ve sislere de philips (h3) ler takildi. Görüş xenon kadar olmasa da fena değil.

[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/19/bbd6df0490c392d8e2cb8bfa1f6fbbc3.jpg[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Konu disinda ama scudetto çok iyi duruyor. plastidip değilmi?
Başlık: Ynt: Osram Nightbreaker Unlimited H1-H3 ve H7 Giulietta
Gönderen: krm1983 - 19 Aralık 2015, 22:32:56

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Philips diamond vision (5000k)  kısa (h7), uzun (h1) ve sislere de philips (h3) ler takildi. Görüş xenon kadar olmasa da fena değil.

[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/19/bbd6df0490c392d8e2cb8bfa1f6fbbc3.jpg[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Konu disinda ama scudetto çok iyi duruyor. plastidip değilmi?

Boya ama renk atması var yakından bakınca.
[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/19/75d6a9108783bf5ae7b7eaa79f22a591.jpg[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Osram Nightbreaker Unlimited H1-H3 ve H7 Giulietta
Gönderen: Ugur55 - 19 Aralık 2015, 22:38:33
Yapmayı düşündüklerim arasında scudettoyu yüzden siyah yapmak. Endişem plastidip dayanıklı olurmuş yada boya atarmı.ama önden Giu daha sert bakıyor bu haliyle.
Başlık: Ynt: Osram Nightbreaker Unlimited H1-H3 ve H7 Giulietta
Gönderen: Ugur55 - 19 Aralık 2015, 22:39:06
You are not allowed to view links. Register or Login
Yapmayı düşündüklerim arasında scudettoyu  siyah yapmak. Endişem plastidip dayanıklı olurmu yada boya atarmı.ama önden Giu daha sert bakıyor bu haliyle.
Başlık: Ynt: Osram Nightbreaker Unlimited H1-H3 ve H7 Giulietta
Gönderen: krm1983 - 19 Aralık 2015, 23:01:58

You are not allowed to view links. Register or Login
Yapmayı düşündüklerim arasında scudettoyu yüzden siyah yapmak. Endişem plastidip dayanıklı olurmuş yada boya atarmı.ama önden Giu daha sert bakıyor bu haliyle.

Majyajlı kasalardaki de güZel duruyor bence.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Osram Nightbreaker Unlimited H1-H3 ve H7 Giulietta
Gönderen: Oğuz - 20 Aralık 2015, 15:28:41
Kısa ve uzunlarda Night Breaker Plus kullandım, standart haline göre aydınlatması çok başarılı. Tabi orjinal xenon performansı beklememek lazım.