Arkadaşlar Merhaba
Güulietta için Osram Nightbreaker Unlimited H1-H3 ve H7 aldım. Henüz taktırmadım ama. Kullanan varsa yorumlarını alabilir miyim? Bir de bunu ben takabilir miyim acaba ne dersiniz? Yoksa hiç uğraşmamak mı lazım:)
Teşekkürler.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Arkadaşlar Merhaba
Güulietta için Osram Nightbreaker Unlimited H1-H3 ve H7 aldım. Henüz taktırmadım ama. Kullanan varsa yorumlarını alabilir miyim? Bir de bunu ben takabilir miyim acaba ne dersiniz? Yoksa hiç uğraşmamak mı lazım:)
Teşekkürler.
Hocam ayni olaya ben de girmek istiyorum bir süredir. Sen taktirdiysan yorumlarini alalım lütfen
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
ben h4 kullandım,aydınlatmada bariz fark oldu ki h4 bu tip işlerde en az verim alabileceğiniz ampul tipi
Philips diamond vision (5000k) kısa (h7), uzun (h1) ve sislere de philips (h3) ler takildi. Görüş xenon kadar olmasa da fena değil.
[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/19/bbd6df0490c392d8e2cb8bfa1f6fbbc3.jpg[/img]
Sent from my iPhone using Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
Philips diamond vision (5000k) kısa (h7), uzun (h1) ve sislere de philips (h3) ler takildi. Görüş xenon kadar olmasa da fena değil.
[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/19/bbd6df0490c392d8e2cb8bfa1f6fbbc3.jpg[/img]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Konu disinda ama scudetto çok iyi duruyor. plastidip değilmi?
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Philips diamond vision (5000k) kısa (h7), uzun (h1) ve sislere de philips (h3) ler takildi. Görüş xenon kadar olmasa da fena değil.
[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/19/bbd6df0490c392d8e2cb8bfa1f6fbbc3.jpg[/img]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Konu disinda ama scudetto çok iyi duruyor. plastidip değilmi?
Boya ama renk atması var yakından bakınca.
[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/19/75d6a9108783bf5ae7b7eaa79f22a591.jpg[/img]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Yapmayı düşündüklerim arasında scudettoyu yüzden siyah yapmak. Endişem plastidip dayanıklı olurmuş yada boya atarmı.ama önden Giu daha sert bakıyor bu haliyle.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Yapmayı düşündüklerim arasında scudettoyu siyah yapmak. Endişem plastidip dayanıklı olurmu yada boya atarmı.ama önden Giu daha sert bakıyor bu haliyle.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Yapmayı düşündüklerim arasında scudettoyu yüzden siyah yapmak. Endişem plastidip dayanıklı olurmuş yada boya atarmı.ama önden Giu daha sert bakıyor bu haliyle.
Majyajlı kasalardaki de güZel duruyor bence.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kısa ve uzunlarda Night Breaker Plus kullandım, standart haline göre aydınlatması çok başarılı. Tabi orjinal xenon performansı beklememek lazım.