Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Auto Show GT test

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 19 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alfadanadam

#25

Tolgacım zonguldakta kimse yok servis adına..ufak tefek işlerimi de parçaları kendim getirtmek yoluyla hallediyorum..bu konuda maslak yeniler oto her zaman çok yardımcı olmuştur..zaten istanbula sık sık gelirim ve her geldiğimde de mutlaka yeniler otoya uğrarım...


Selamını söylerim ereğliye döndüğümde..1 haftalığına istanbuldayım da :)


alfisti

#26

birmotla görüştüm... satabiliyorlar ama teşhir edemiyorlar ve test araçları yok gibi bir abukluk var ortada...

Ulvi Toprak Tire/İzmir
1998 145 1.4 TS ( 2004 de satıldı)
2004 147 1.6 TS Distinctive (2011 de satıldı)
2009 159 JTDM Distinctive Plus QTronic (2023 de satıldı)
2023 Tonale MHEV Veloce

n/a

#27



Söyle tabi : ) hem siteyede üye olsunlar, yamulmuyorsam bir kişi gelmişti senin referansın ile ama hiiç ekşın yok : )


Alfadanadam wrote:

Tolgacım zonguldakta kimse yok servis adına..ufak tefek işlerimi de parçaları kendim getirtmek yoluyla hallediyorum..bu konuda maslak yeniler oto her zaman çok yardımcı olmuştur..zaten istanbula sık sık gelirim ve her geldiğimde de mutlaka yeniler otoya uğrarım...


Selamını söylerim ereğliye döndüğümde..1 haftalığına istanbuldayım da :)




n/a

#28
Olaya bak.. Mantığı nedir ki ?



quote:

alfisti wrote:

birmotla görüştüm... satabiliyorlar ama teşhir edemiyorlar ve test araçları yok gibi bir abukluk var ortada...




Alfadanadam

#29

yok maşşallahın var yamulmuyorsun :)


 tolga,cüneyt ve kerem gelcekti...tolgaya özelden pm attım ama ses yok henüz..


master

#30
Ben GT test etmem. Edersem rüyalarıma girer :) Zaten şu anda bile hastasıyım , bi de kullanırsam iyice deliririm gibi geliyo bana..
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#31
birmotlar her yerde satamıyorlarmış.ankaradaki birmot gt satmıyor.izmirdede durum aynı.mantığını anlamak zor.satışı az olacağından fiyatta rekabet olmaması için düşünülmüş bir sistem olabilir.

alfisti

#32
izmirde birmot gt satabiliyor... teşhir edemiyor, test aracı yok... ama almak isterseniz izmir birmota gidip alabiliyorsunuz... hatta bir adet satmışlar bile... enriko aliberti daha satamamış olduğu halde..
Ulvi Toprak Tire/İzmir
1998 145 1.4 TS ( 2004 de satıldı)
2004 147 1.6 TS Distinctive (2011 de satıldı)
2009 159 JTDM Distinctive Plus QTronic (2023 de satıldı)
2023 Tonale MHEV Veloce

n/a

#33
ben birmot ankarada arkadaşa You are not allowed to view links. Register or Login satış yapamıyoruz dedi.hatta yarın ankara da gt nin tanıtım kokteyli var.diğer iki bayinin düzenlediği.birmotçuların haberi yok.satmadığımız için ilgimizde yok dediler.garip.

n/a

#34
Birmotun web sayfasınada baktım yok.. İlginç bi durum.. Bir ara Showroomları ayırma procesi vardı onunla alakası olabilir mi aceba ?

Edited by - Tolga on 26/09/2005  22:23:13

n/a

#35
yahoo mail grubunda You are not allowed to view links. Register or Login sürüşleri sırasında bir gt pert olmuş.gitti canım gt.

Onur

#36




quote:

halil wrote:

yahoo mail grubunda You are not allowed to view links. Register or Login sürüşleri sırasında bir gt pert olmuş.gitti canım gt.

 


nasıl becerdiler acaba pert etmeyi?


n/a

#37
Okudum bende sanırım pistte olmuş birde olay ..!?

freyzer

#38
Tofaş elemanları benzin almaya giderklen sanırım bir virajı alamayıp patlamışlar diye duydum. Bizim sanayide bir abimiz bugün aracı kendi çekicisiyle aldığını anlattı. Yazık...

Onur

#39

bugun yakından da gördüm.      


   Register or Login" align="left" vspace="2" border="0" alt=""/>


MUHTEŞEMM!!!


You are not allowed to view links. Register or Login">You are not allowed to view links. Register or Login


 


 


n/a

#40

34m'lik fren mesafesi, beni dehşete düşürdü.! :) alfa'nın frenleri ile hep sorunları olmuştur, ama sanırım bu sefer bu çilemizi mühendis abiler de fark etmişler :) çözüm güzel! bayağı bayağı iyi bir rakam, bu. şaka gibi desem, yeridir.


Bu arada, autoshow'dan Süreyya İzgi de Alfa severdir, en son 145 kullanıyordu :)


n/a

#41
kerem onlar genelde alman severdir ama?

n/a

#42

evet, aslında şu var işte, kim hangi memleketin dergisinin lisansı ile mecmua çıkartıyorsa, o memleketin milliyetçisi oluyor.


ama, sürayya izgi'nin sıkı bir italyan'cı olduğunu biliyorum. ama tercüme olan yazılarda, sonçta sonuçlar hep almanlar lehine oluyor.


yeni bir dergi çıktı piyasaya; autocar diye. her yeri ingiliz kokuyor, bir karıştırma şansınız olursa, ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız :)


bu arada, benim alfa forumlarında, en çok sevdiğim özellik, marka fanatikliğinin çok çok az olması. hatta nereyedeyse hiç yok diyebilirim. çok rahatça otomobillerimi yerebiliyoruz, ama bir yandan da çok seviyoruz şerefsizleri :))))))))


Onur

#43
autoshow  otohaber  2 side iğrenç derece de alman fanatiği 2sinden de nefret ediyorum ama GT ağızlarının payını fena verdi. GT yede çamur atsalardı zaten mail atcaktım. GT testinden 3 sayfa sonra porsche  4S  ve audi S4 karşılatırması var. porsche un 100--0  35metre.. Register or Login" alt=""/>

n/a

#44

Bence, Autoshow'un yerli testleri genelde objektif oluyor. Bu acidan, tutuyorum, autoshow'u. Testlerine de her daim güvenirim. GT'yi de, gerekli şekillerde eleştirmişler zaten. hem olumlu, hem olumsuz.


ama otohaber ayri bir mevzuu, herhangi bir yorum yapmadıkları için, taraf tutma gibi bir durumları da yok. teknik verileri yazıyorlar, hepsi o.


alfa156TS

#45

bugün bursa birmotta GT yi test ettim. Bursa birmotun bir adet test aracı var. ve 2 adet de sattıklarını öğrendim bugün.