Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Peki, Siz neden buradasınız? :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

#50
Tüm arkadaşlarımızın burada olduğu nedenler aşağı yukarı aynı ve bende bu ailenin bir ferdi olarak bunlara katılmamam mümkün değil..Hepimiz farklı kültürel değerlere sahip olsakta,farklı siyasi ve evrensel düşüncelere sahip olsakta,belki farklı din ve etnik kökenlerede sahip olsakta ve tabiiki (sevgili adminimle ben gibi) farklı takımı taraftarı olsakta en azından bu görüş farklılıklarını medeni ve akılane bir şekilde konuları aramızda konuşabiliyoruz,birbirimizi rencide etmeden hatalarımızı yüzümüze karşı söyleyebiliyoruz kinsede bundan gocunmadan...tüm bunlar ve arkadaşlık bağları hele suratlarımızı bile görmediğimiz kişilerle var olunca bundan etkilenmemek mümkün değil..aslında toplum bilimcilerimizi.sosyologlarımzı sitemize davet edip onlara bazı tüyolar verebiliz :)) İşte TÜRKİYE denilen bu güzel mozağiyi tek ulus,tek bayrak,tek devlet nidasıyla sitemize yansıtan üyesine,editörüne,yöneticisine bana kırmızı kart göstersede :))))) sevgili adminimize teşekkürler sizlere .saygılarımla sizleri seviyorum alfistiler



nagash

#51
Sitede daha yeniyim ama üye olur olmaz bana gelen alfanızı bizlede paylaşırmısınız mesajıyla elim ayağım dolanıdı apar topar elimdeki resimleri gözden geçirip siteye yükledim.İşte ilk olarak bu yakınlık ve ilgi beni buraya bağladı. Daha kimseyi tanımasamda gerçekten sitedeki saygı,seviye ve yardım mükemmel düzeyde, umarım yüzyüzede görüşebiliriz.

babi

#52
Bu topiğe uzun zamandır bakmamışım cem kusura bakma nedemek.bizler burda yazışırken en içten en samimi şekilde duygularımızı bilgilerimizi paylaşıyoruz.toplantılardada bir araya gelince bu dostluklar pekişiyor azra bebek sitemizin en küçük uyesi biz burada çok büyük güzel bir aileyiz,ve bu birlikteliğimizin devam edeceğine inanıyorum .sebebide araçlarını satan arkadaşlarımız burdan kopmadan devam ediyorlar ve toplantılara katılıyorlar.bu siteyi kuran,ve şu anda işlerinin arasında bıkmadan usanmadan sıteyı yöneten tüm dostlara binlerce teşekkür.
Hakan Senyıl
Giulietta 1.4 TB
159 1.9 JTD SW
156 2.0 [url="//sw.ss"]SW.SS[/url]
156 1.6 TS

n/a

#53
Alfa Romeo kullanmak, otomobilcilik kültürü isteyen bir olgu. Çünkü ancak bir otomobilci, yani otomobili ulaşım aracı değil, bir makine, bir sanat eseri veya bir arkadaş olarak gören insanlar Alfa Romeo ile birlikte yaşayabilirler. Alfa ile yaşamak evlilik gibi, iyi günde kötü günde sürdürebilmeyi becermek durumunda olduğunuz bir durum.

Siteyi google'dan buldum, baktım forum vardı, üye olup izlemeye başladım, izledikten sonra gördüm ki, forumun seviyesi hem yüksek, hem de safkan Alfa kullanıcısı, "Alfisti" denen profil burada. Hiç düşünmeden ben de katıldım...

Edited by - Futuro Della Alfa on 01/01/2008  21:15:01

dragsTaR155

#54
ben gerçektende neden burdayım bilmiyorum,forum tecrübelerim var yıllardır...ayrıca ben normalde tek marka forumlarından hiç hoşlanmıyoken neden burdan çıkmadığımı bilmiyorum,belkide alfanın kullanıcı kitlesinin gerçekten bi çok gruba göre özel insanlardan kurulu olması olabilir.ayrıca alfaya yapılan bilinçsiz eleştirilerde beni buraya itmiş olabilir.iyiki itmişler

kaptan_swng61

#55
quote:

Tüm arkadaşlarımızın burada olduğu nedenler aşağı yukarı aynı ve bende bu ailenin bir ferdi olarak bunlara katılmamam mümkün değil..Hepimiz farklı kültürel değerlere sahip olsakta,farklı siyasi ve evrensel düşüncelere sahip olsakta,belki farklı din ve etnik kökenlerede sahip olsakta ve tabiiki (sevgili adminimle ben gibi) farklı takımı taraftarı olsakta en azından bu görüş farklılıklarını medeni ve akılane bir şekilde konuları aramızda konuşabiliyoruz,birbirimizi rencide etmeden hatalarımızı yüzümüze karşı söyleyebiliyoruz kinsede bundan gocunmadan...tüm bunlar ve arkadaşlık bağları hele suratlarımızı bile görmediğimiz kişilerle var olunca bundan etkilenmemek mümkün değil..aslında toplum bilimcilerimizi.sosyologlarımzı sitemize davet edip onlara bazı tüyolar verebiliz :)) İşte TÜRKİYE denilen bu güzel mozağiyi tek ulus,tek bayrak,tek devlet nidasıyla sitemize yansıtan üyesine,editörüne,yöneticisine bana kırmızı kart göstersede :))))) sevgili adminimize teşekkürler sizlere .saygılarımla sizleri seviyorum alfistiler


Bravo,ağzınıza sağlık..İlave edeceğim başka şey kalmadı.




n/a

#56
Neden buradayım, çünkü ben de bir Alfa sahibi dolayısıyla Alfisti olmak istiyorum... Arabamı almadan önce Alfa ile ilgili merak ettiğim bilgilere ulaşabilmek için buraya geldim... Umarım herşey çok güzel gelişir...

Jakomo

#57
Neden ?? Çünkü burası benim evim,birçok insan benim çanım arkadaşlarım - dostum - dert ortağım..... Çünkü burda rahat ve huzurluyum.... Bir çoğumuz okumuş, nerde nasıl konuşmasını ve hareket etmesini bilen (bilmeyenler vardı ama neyse...), adabı muaşeret sahibi, Burda hepimizin tek ortak amacı, ortak bir paydamız, ortak bir sevgimiz var:  ALFA ROMEO
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

Cencozz

#58
Ben?......ben lavaboyu soracaktım

Cencozz

#59
Ben Jakomoyla geldim, biz beraberiz.. bişi sorup çıkacaktık.....elime bi alfa anahtarı verdiler, sonra sesini duydum...zaten bilindik bi sesti(JAKOMO SAOLSUN 1.7BOXER) dedim sen burda kal seni anlayan başka bir yer bulamazsın

Jakomo

#60
quote:

Ben Jakomoyla geldim, biz beraberiz.. bişi sorup çıkacaktık.....elime bi alfa anahtarı verdiler, sonra sesini duydum...zaten bilindik bi sesti(JAKOMO SAOLSUN 1.7BOXER) dedim sen burda kal seni anlayan başka bir yer bulamazsın


Gel zaman git zaman o sese o gidiş o tarza sen de kapıldın ve doğru yolu buldun biricik ve gerçek kardeşim... Tekrardan aramıza hoş geldin... İyiki varsın, iyiki yanımdasın... En azından artık istediğim zmn Q4' e binebiliyorum   Canımsın!!!
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

Cencozz

#61
Biliyorum tamaamen duygusal

Cencozz

#62
Şaka bir yana Alfa romeonun özel bir otomobil olduğunu ağabeyimin 145'ine bindiğimde anlamıştım. Bu aracı kullanıyoruz diye övmüyorum, karşılaştırma yapan ve 1 kez de olsa kullanan eminim diğer markaların (çok üst sınıf olmadıkça)yanında silik kaldığını ve her modelin gerçek bir tarzı olduğunu itiraf edecektir.

Dentist

#63
İşte biz buna "Alfa ruhu "diyoruz.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

n/a

#64
Bayılıyorum Alfa'lara...
Nerde bir alfa görsem dönüp dönüp bakarım defalarca...
Alfamaniac mı oldum ne...

cuneyt

#65
bugun gercekten anladım neden burda oldugumu ve olmak istedigimi.

ayaklarına saglık abi eksik olma :)

admin

#66
Her zaman dediğimiz gib; değerini bilene kapımız her zaman açık, birilerine çıkar sağlamaktansa değerini bileninin yanında olmak ilk önceliğimiz.

Değerini bilenler, değerini bilmek isteyenler, hep birarada, hep birlikte bu değerleri konuşacaklardır. Ve değerini bilenler bunları ortaya koyup reklam yapmaktansa, susup iç huzuruyla başbaşa olacaklardır.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

AlfistiKerem

#67
quote:

Her zaman dediğimiz gib; değerini bilene kapımız her zaman açık, birilerine çıkar sağlamaktansa değerini bileninin yanında olmak ilk önceliğimiz.

Değerini bilenler, değerini bilmek isteyenler, hep birarada, hep birlikte bu değerleri konuşacaklardır. Ve değerini bilenler bunları ortaya koyup reklam yapmaktansa, susup iç huzuruyla başbaşa olacaklardır.



... ve ayrıca çok büyük dostluklar kazanılacaktır.

Jakomo

#68
quote:

İşte biz buna "Alfa ruhu "diyoruz.


Daha bu ne ki; sizin yaşaayacaklarınızın daha başındasınız, daha sizinki ne ki ??? Değil mi Bektaş, Bülent, Sercan, Serkan.......
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

Dentist

#69
Daha yolun başındayız diyemeyeceğim;çünkü uzun yıllardır Alfa kullanıyorum,ama her geçen gün sevgim artıyor.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

alfistahakan

#70
Sabah eşim, karşı komşunun reno cliosunu yıkarken gördüğünde ,şunu(benim araçdan bahsediyo) satıp şöyle bir araba alalım dediğinde nerdeyse Alfam duymasın diye ağzını kapatacaktımŞimdi eşim bile bu konuda bana bu derece destek olurken alfistiturkey imdadıma yetişmiş bir can simidi gibi oldu.İyiki bu site var.Teşekkür ederim admin ve diğer arkadaşlara ortamı sürekli sıcak ve samimi tuttukları için.Hem çok güzel bir bilgi paylaşım sitesi hemde hersabah gazete okumadan direk okunacak bir site yaptıkları için

Sevgilerimle,

AlfacıHakan
146 1.4TS 16V
48HS510
Hakan
Forever Alfa

murat

#71
Geçen P.tesi kaybettiğim ağabeyimin acısını gerek telefonla arayarak,gerek bizzat gelerek gerekse pm.ler ile benimle paylaşmak için çırpınan tüm Alfisti kardeşlerime (Bilhassa Hakan Abi,Cüneyt,Kerem,Cem,Cemal,Serkan,Kamutay,Sercan,Murat Abi,Bülent,Bektaş,Ata)şükranlarımı en içten duygularımla sunuyorum.İnanın haberi aldığım ilk andan beri susturmadığınız telefonlar olmasa olayın şokuna karşı birşeylere dayanmak imkansız bir hal alacaktı.Detayları yüzyüze geldiğimizde paylaştığımda bunu siz de anlayacaksınız.İyi ki varsınız ve iyi ki buradasınız.Sizleri çok çok seviyorum ve saygılarımı sunuyorum ...



Edited by - murat147 on 21/12/2008  14:44:25
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

KAKIRMAN

#72
Murat Bey başınız sağolsun. Üzülmemek kafi değil elbette amma tek çare var o da sabır... Allah sevenlerine ve yakınlarına sabır versin.
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

mutu

#73
hepimizin başı sağolsun çok yakınını kaybetmenin ne demek olduğunu cok iyi bilirim Allah sabır versin...

iste bu siteninde güzelliği bu acıları paylaşarak azaltmak sevinçleri paylaşarak çoğaltmak...
Muhammet İNNECİ
34 AJ 1212
156 t.spark
159 jtd

Gouki

#74
Murat abi başınız saolsun..