Arkadaşlar, trafik sigorta ücretleriniz ne kadar? Ben son yılı 212 TL ile geçirdim. Ağustos'ta 150-160 TL dolaylarında teklif gelmekte. Geçen seneye göre düşüş olmasının sebebi ne olabilir?
Ben fiyt sordum.420-263Tl arasında degisiyor. En uygun ERGO. Sakın arastırmadan yaptırmayın. Fiyat aralığı oldukça genis.
Merhabalar , 1 ay önce yaptırdım 270 liraya.
31 Mayıs 2010 tarihinde 100 TL sigorta ödedim.
Tabi fiyatlar hangi şehrin plakasına sahip olduğunuza göre değiştiği için biz istanbul plakalılar dezavantajlı bu konuda zira riski en yüksek şehir istanbul.
Ben birde kızdım geçen yıl 80 tl ödemiştim çünkü.Meğer dua etmem lazımmış.

dua edin hakkaten 100 lira çok güzel fiyat. Önceki aracım Kırklareli plaka idi ve ben de senelerce o civarda fiyatlar ödedim , bir anda 270 beni de şaşırtmıştı

Edited by - atakaneraslan on 23/07/2010 15:30:02
Edited by - atakaneraslan on 23/07/2010 16:20:36
aracım 2006 model 156 bolu plaka aracım ve trafik sigortam 120 lira tutuyor sanırım epeyce şanslıyım bu konuda
Aslında eğer maliyet açısından bir anlam ifade etseydi ben arabamı devir aldığımda plakamı yine 39 yapacaktım ancak astarı yüzünü geçio yeni plaka çıkartmak için.Ve de bu adrese dayalı nüfus sistemi , ikametgah falan filan değmez dedim 100-150 fazla ödicez napalım , yoksa alışmıştık ne güzel 80 - 100 lira ödemeye
Aracım 2004 model Alfa 156 bende bir ay önce 270 TL ödedim çok eldi ama yapacak bişey yok istanbul farkı
224 TL izmir plaka iken, su an ist plaka bakalım seneye ne olacak...
bu arada kaskoyu da izmir plaka iken yaptırmıştım,, aynı yerden devam ettirebilir miyim hem trfk sig. hem kaskoyu? bilgisi olan var mı?
164'ü aldığım arkadaş 320'ye yaptırmıştı, ben plakayı 67 yapınca 110'a yaptırdım :)
quote:
164'ü aldığım arkadaş 320'ye yaptırmıştı, ben plakayı 67 yapınca 110'a yaptırdım :)
her yönüyle seviyorum küçük şehirleri detirti bir kez daha bana
Merhabalar. Bugün dengesizin teki arabamın çamurluğuna dokundurmuş. Neyse ki hasar büyük değil ama tamir tutarı hasara göre biraz fazla gibi geldi. Kaportacı bu hasara en az 100 TL tutar dedi.
Trafik sigortası bu gibi vur-kaç olaylarını karşılıyor mu?
[IMG]http://i1343.photobucket.com/albums/o783/SefahatDuskunu/IMG_12251_zpsc8e369b1.jpg[/img] (http://s1343.photobucket.com/user/SefahatDuskunu/media/IMG_12251_zpsc8e369b1.jpg.html)
Geçmiş olsun Yiğit.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Geçmiş olsun Yiğit.
Sağolasın Özgün
Geçmiş olsun, Allah beterinden korusun. Şubat ayında 34 plaka ile 360 liradan yaptırdım. 74 Plakaya geçince 120 liraya düştü. Büyük şehirdekilere sabır dilerim 3 araçlık para ödüyorlar.
geçen hafta yaptırdım 290 küsür lakin 34 den yapıldıgı için 325 oldu , 06 ya döndügünde 30 küsür lira geri iade edilecek
Bence plakadan ziyade ikametgah önemli. Zaten artık online olarak kimin nerede oturduğu artık tek bir tuş ile görülebiliyor.
Babamın 164'ü 35 plaka ama Adapazarı'nda oturuyor. Bize 308 TL ile 800 TL arasında fiyatlar sunulmuştu.
Geçen sene 286 tl idi 3 gün önce 217 tl ye yeniledim :) 8 taksit
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bence plakadan ziyade ikametgah önemli. Zaten artık online olarak kimin nerede oturduğu artık tek bir tuş ile görülebiliyor.
Babamın 164'ü 35 plaka ama Adapazarı'nda oturuyor. Bize 308 TL ile 800 TL arasında fiyatlar sunulmuştu.
Maalesef dediğin gibi değil. Plakaya göre işlem yapıyorlar hala. Dediğin gibi olsa 159'ı İstanbul plaka bırakacaktım ama şaka gibi rakamlar çıkınca çevirdik 67'ye.
Kasko, ikametgaha gore.Ancak trafik sigortasi halen plakaya gore.
10 plaka aracim, istanbulda oturuyorum, 200 tl odedim sigortaya.Istanbul plaka olsaydi 330 gibi birsey tutuyordu.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bence plakadan ziyade ikametgah önemli. Zaten artık online olarak kimin nerede oturduğu artık tek bir tuş ile görülebiliyor.
Babamın 164'ü 35 plaka ama Adapazarı'nda oturuyor. Bize 308 TL ile 800 TL arasında fiyatlar sunulmuştu.
Benim ikametgah Manisa ama 35 plaka motoruma İzmir vergisi ödüyorum,araştırmak lazım bu işi,boşuna kazıklanmayayım.
Giuyu aldığımda (1 ay oldu olacak) 309 TL'ye yaptırdım.
Bugün biten trafik sigortam yenilendi. Geçen sene 243 TL idi bu sene düşmüş 193 TL olmuş.
Ben 2 hafta önce yaptırdım, Aksigorta 160TL verdim,tabi indirimli hali...Sigortacı kız,firmalardan fiyat teklifi aldı,bana bu işte yanlışlık var dedi,neden diye sordum. 500-300 arası rakamlar veriyorlar dedi sonra bu firmadan indirimim varmış ucuza yırttık.
Ağustos ayında yaptırdım sigortamı, 197 TL teklif veren de vardı, 980 TL verende :D Saçma sapan bir sistem, sigortacı da anlam veremedi, veremiyormuş da zaten :)
Yalnız bir günlük gecikme ile yaptırdım, 237 TL ye yaptırabilmiştim.
sigorta için araç satış sözleşmesi gerekiyor mu yoksa tc kimlik no + şasi no filan yeter mi? bir de Kadirim bana sigortacının telefonunu özelden yollar mısın?
gtv ankara plaka kuzenımın ustune aldık nevsehırde ıkamet edıyor 700 e yaptırdık :(
Bildiğim kadarı ile Kasko, aracın marka, model, tip, kullanım şekli ve hasar geçmişi gibi bir çok bilgiye bakarak, sigorta ise yalnızca kullanım yeri, aracın ve kullanıcının hasar geçmişi ile trafik kayıtlarına bakarak sonuç veriyor. Emin değilim. Yaş da önemli bir etkendi sanırım ;) Ama sigortada aracın marka, model ve tipinin bir önemi yok, mantıken de olmaması gerekiyor zaten. Zira sigorta her zaman karşı tarafın hasarını karşılar. Sigortalı aracı koruyan kaskodur ;)
Antep plakalı 147'me geçen sene 217 tl, iki hafta önce 280 tl'ye yaptırdım.
Daha bugün 407TL trafik, 1990TL kasko tuttu Allianz sigorta. 8bin TL kasko teklifleri bile gelmiş, hatta bağzıları kasko yapmam demiş :D Her sene kaskomla biraz içli dışlı oluyorum böyle giderse 2 seneye kasko yapn çıkmaz :)
yaptrıdınmı? fatih
Yaptırdım abi.
haber etseydin bi şeyler yaptırırdım ya. buraya falan yazsaydın.. nyse olmuş olan :) hayırlı olsun.. ;)
You are not allowed to view links.
Register or Login
gtv ankara plaka kuzenımın ustune aldık nevsehırde ıkamet edıyor 700 e yaptırdık :(
:o Sağlam para ödemişsin, benimki Manisa plaka 160TL,bu sene büyükşehir oluyoruz 200-220'yi bulur dedi sigortacı :( Etrafta değişen birşey yok ama vergiler değişiyor!
Yaklaşık bir buçuk ay önce kaskoyu 1600, sigortayı da 285 TL'ye yeniletmiştim.
İsmet Bey gerekirse ben de sigortacımın telefonunu verebilirim. Yardımcı olur. :arkadasim:
Kaskosu 600 trafik sigortasına 500 verdim içim acıdı yaa gtv için.
500 trafik sigortası mi olur la...
Samsung NOTE 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
Babam 500-600 lira arasına kasko yaptırırken ben 680 liraya sigrta yaptırdım..
97 model hyundai için 470 lira sigorta ödedim :asagi-ok: arabanın yüzde 4ü.. diyecek söz yok..
Beyler sıkı durun,
TCT Giulietta için Axa Sigorta 9000 TL (Rakamla Dokuz Bin TL) teklif verdi :duvar:
Anadolu 4000, Allianz 2200 dedi...
9000 tlye herhalde şoförde veriyorlardır:)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Beyler sıkı durun,
TCT Giulietta için Axa Sigorta 9000 TL (Rakamla Dokuz Bin TL) teklif verdi :duvar:
Anadolu 4000, Allianz 2200 dedi...
Trafik sigortası için mi bu rakamlar??? :o
Kasko + sigorta olmasın ?
You are not allowed to view links.
Register or Login
Kasko + sigorta olmasın ?
Sadece kasko için bu fiyatlar.. Kasko şirketinin bir markadan uzak durmak istemesi halinde bunu yaptığını söyledi eleman..
Bana da 2009 da 2200 tl teklif vermişlerdi.
Bazı sigorta şirketleri kasko yapmak istemediklerinden yüksek fiyat veriyorlar.
156 için bana 3000-4000lira arasında fiyat vermişlerdi. Kaskosuz araç kullanma gibi bir alışkanlığım olmadığından dolayı aracı o an satmayı düşünmüştüm :)
Her sene arkadaşıma yaptırıyordum sigorta ve kaskoyu, bu sene fazla fiyat çıkınca bir brokerdan fiyat aldım, şaka gibi bir fiyata yaptırdım hem kasko hem t.siogrtasını, isteyen olursa paylaşırım..
You are not allowed to view links.
Register or Login
Beyler sıkı durun,
TCT Giulietta için Axa Sigorta 9000 TL (Rakamla Dokuz Bin TL) teklif verdi :duvar:
Anadolu 4000, Allianz 2200 dedi...
Alfadan fena tırsmışlar anlaşılan diğer yandan acentenin etkisi büyük oluyor diye biliyorum, geçen sene axa dan 1250 TL kasko fiyatı almıştım (98 156 mk1)
Bu seneki trafik sigortasını Axa'dan 205 Tl ye 6 taksit ile yaptırdım. İstanbul'dan bir arkadaş uygun fiyatlar veriyor. İsteyen olursa yönlendirebilirim.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Her sene arkadaşıma yaptırıyordum sigorta ve kaskoyu, bu sene fazla fiyat çıkınca bir brokerdan fiyat aldım, şaka gibi bir fiyata yaptırdım hem kasko hem t.siogrtasını, isteyen olursa paylaşırım..
paylaşprsanız sevinrim bende arkadaşıma yaptırmama rağmen 550 t.sigortası 3000 tl kaskoya verdim..
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bu seneki trafik sigortasını Axa'dan 205 Tl ye 6 taksit ile yaptırdım. İstanbul'dan bir arkadaş uygun fiyatlar veriyor. İsteyen olursa yönlendirebilirim.
araba ney? Kaç.model?
GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bu seneki trafik sigortasını Axa'dan 205 Tl ye 6 taksit ile yaptırdım. İstanbul'dan bir arkadaş uygun fiyatlar veriyor. İsteyen olursa yönlendirebilirim.
araba ney? Kaç.model?
GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
2004 156 1.6
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bu seneki trafik sigortasını Axa'dan 205 Tl ye 6 taksit ile yaptırdım. İstanbul'dan bir arkadaş uygun fiyatlar veriyor. İsteyen olursa yönlendirebilirim.
araba ney? Kaç.model?
GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
2004 156 1.6
çok iymis. 480 tl verdim geçen sene. 10 gün sonra bitiyor sigortam. Ozelden pm atarsanız sevinirim. Bi bakayım bende.
GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bu seneki trafik sigortasını Axa'dan 205 Tl ye 6 taksit ile yaptırdım. İstanbul'dan bir arkadaş uygun fiyatlar veriyor. İsteyen olursa yönlendirebilirim.
araba ney? Kaç.model?
GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
2004 156 1.6
çok iymis. 480 tl verdim geçen sene. 10 gün sonra bitiyor sigortam. Ozelden pm atarsanız sevinirim. Bi bakayım bende.
GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
bu ayın 15 inde 255 tl ye yaptırdım.205 tl gercekten cok iyi bir fiyat.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bu seneki trafik sigortasını Axa'dan 205 Tl ye 6 taksit ile yaptırdım. İstanbul'dan bir arkadaş uygun fiyatlar veriyor. İsteyen olursa yönlendirebilirim.
araba ney? Kaç.model?
GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
2004 156 1.6
çok iymis. 480 tl verdim geçen sene. 10 gün sonra bitiyor sigortam. Ozelden pm atarsanız sevinirim. Bi bakayım bende.
GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
bu ayın 15 inde 255 tl ye yaptırdım.205 tl gercekten cok iyi bir fiyat.
Geçen sene bende 235 tl ye yaptırmıştım. Bu sene bahsettiğim kişi baya yardımcı oldu.
Bugün 3 yerden fiyat aldım. Ucude en uygun axa .sigorta. 350 tl diyor.
GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
axa'ya 290 tl katkıda bulunduk bügün :p
Bende axa ya yaptırdım 240 tlye trafik sigortasını geçen sene 1800 lira olan kaskoyu 900 tlye yaptırdım. Süper indirim oldu:)
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
axa'ya 290 tl katkıda bulunduk bügün :p
İyimiş, ben geçen martta 450 civari vermiştim.
Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
axa'ya 290 tl katkıda bulunduk bügün :p
İyimiş, ben geçen martta 450 civari vermiştim.
Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
serbest sigorta fiyatlandırması henüz başlamadı, büyük ihtimalle şubat ortası gibi diyorlar, çok daha uyguna yaptırma ihtimalin var mart'ta :yukari-ok:
ben gecen yıl 540 gibi ödemiştim, bu yıl 290 a indi. bi de şu kanun yürülüğe girseydi ne olurdu bilemiyorum :yukari-ok:
Araba 34 plaka olduğu için yüksek ödüyorum trafik sigortasını. Kasko ikametgaha bakıyor normal çıkıyor ama ts plakaya bakıyor. Ne saçma yahu...
LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bende geçen sene alyans sigortaya 480 tl'ye yaptırdığım sigortayı,bu ay axa ya 350tl ye yaptırdım.
hilllebaz
Gözümüz aydın!!!
Sigortaya kur zammı...
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/25723575.asp (http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/25723575.asp)
Trafik sigortasına 195 TL den yaptırdım, 165 TL ye düşmüş zamanı var daha. İptal ettirip 165 TL den yaptıracağım.Kaskoda içerikler kafamı karıştırıyor, Hepsinde hemen hemen muadili parça kullanımı söz konusu bulunamazsa orijinal parça diye geçiyor. En düşük Ray veriyor 735 Tl . Firma hakkında bilgim ve tecrübem yok. Yardımlarınızı bekliyorum.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Gözümüz aydın!!!
Sigortaya kur zammı...
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/25723575.asp (http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/25723575.asp)
Geçen sene devletin oluru ile anlaşmalı kazalardan ettiklerini söyledikleri zararları tahsil ettiler zaten, bu sene de kur zararını bahane ederler devam eder gider. Şu süreçte zarar ettiğinden yakınan sigorta firması çok ama batan sigorta firması da yok o da ayrı bir çelişki.
2004 156 1.6 2011 de 320 tl ye yaptırmıştım. 2014 de 180 tl yaptırdım..3 yıldır biniyorum ve şükür en küçük bir kazaya karışmışlığım yok..işin mantığı şu : kazaya karışmadığınız her yıl size indirim olarak geliyor,,sürekli kazaya karışıp sigortanızı zarar uğratan bir sürücü iseniz size potansiyel suçlu gözüyle bakıp her an kaza yapıp şirketimizi zarara uğratabilir mantığı ile yüksek fiyat veriliyor..aracınızın marka modelinin önemi yok.3 milyarlık bir arabaya binip sürekli karıştığınız kazalar var ise 1000 tl sigorta ücreti çıkarabilirler.size tavsiyem küçük çaplı kazaları mümkün olduğunca cebinizden karşılayın
Az önce geldim sigortacıdan 153 TL çıktı. 74 Plakanın baya bir faydası var.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Araba 34 plaka olduğu için yüksek ödüyorum trafik sigortasını. Kasko ikametgaha bakıyor normal çıkıyor ama ts plakaya bakıyor. Ne saçma yahu...
LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
ikamette şehir değişikliği olduğunda kasko ücretini gunceleme istesem indirirlermi acaba?
HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Araba 34 plaka olduğu için yüksek ödüyorum trafik sigortasını. Kasko ikametgaha bakıyor normal çıkıyor ama ts plakaya bakıyor. Ne saçma yahu...
LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
ikamette şehir değişikliği olduğunda kasko ücretini gunceleme istesem indirirlermi acaba?
HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ruhsatta adres değiştin mi ama :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Araba 34 plaka olduğu için yüksek ödüyorum trafik sigortasını. Kasko ikametgaha bakıyor normal çıkıyor ama ts plakaya bakıyor. Ne saçma yahu...
LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
ikamette şehir değişikliği olduğunda kasko ücretini gunceleme istesem indirirlermi acaba?
HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Manisa da Mart ayında büyükşehir oluyor, kısaca İzmir-Manisa arasında pek fark kalmayacak.
Bu senede 207 lira ile yeniledim sigortayı. Geçen seneye göre 2 tl zam gelmiş :)
GTV için
Generali 350TL
Adını hatırlamadığım bi yer 230dedi
Mapfree den 167 TL ye yaptırdım