Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



2005 147 min yerine 2004 ford focus c-max dizel alınır mı ?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

awanger33

karar veremedim :S 147 küçük gelmeye başlayacak artık bebek arabası fln ?

chao

Tamamen farklı araçlar.. İhtiyacınız geniş hacim ve yakıt ekonomisi ise c-max ihtiyacınızı cevaplayabilir.. Ama ben olsam bir değil iki çocuğum da olsa 147 satıp cmax almazdım :) Ama önceliklerinizle alakalı tabi
2004 Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctinve
2013 Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120 Progression Pluse
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Distinctive
2016 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Super TCT

asklepios

You are not allowed to view links. Register or Login
Tamamen farklı araçlar.. İhtiyacınız geniş hacim ve yakıt ekonomisi ise c-max ihtiyacınızı cevaplayabilir.. Ama ben olsam bir değil iki çocuğum da olsa 147 satıp cmax almazdım :) Ama önceliklerinizle alakalı tabi

"bekara karı boşamak kolay" :) 147 iki çocukla kullanılacak araba değil

awanger33

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Tamamen farklı araçlar.. İhtiyacınız geniş hacim ve yakıt ekonomisi ise c-max ihtiyacınızı cevaplayabilir.. Ama ben olsam bir değil iki çocuğum da olsa 147 satıp cmax almazdım :) Ama önceliklerinizle alakalı tabi

"bekara karı boşamak kolay" :) 147 iki çocukla kullanılacak araba değil
ilk çocuk olunca tüm öncelik o oluyor :D

agucba

C Max gayet mantıklı bir seçenek olabilir. Maddi kaygılar olmadan yazıyorum bunu, "B Max'ler de oldukça geniş modellerdir". Bakmakta fayda var.

///////////////

alfa38


awanger33

You are not allowed to view links. Register or Login
159 Sw düşünmez misiniz?
aklımdan hiç çıkmıyor ama takasa yanaşan yok :(

sifyan

159 sw olmazsa 156 sw düşünün derim iki çocuk iki bebek koltuğu hallolur. eşiniz ve sizin dışında kimse binemez alfaya orası ayrı. Eşya çok derseniz arka koltuk ayak altında idare edersiniz. İki çocuk arka koltukta otursun anneleride ortalarında diyorsanız Alfanın buna çözümü yok diye biliyorum.

awanger33

You are not allowed to view links. Register or Login
159 sw olmazsa 156 sw düşünün derim iki çocuk iki bebek koltuğu hallolur. eşiniz ve sizin dışında kimse binemez alfaya orası ayrı. Eşya çok derseniz arka koltuk ayak altında idare edersiniz. İki çocuk arka koltukta otursun anneleride ortalarında diyorsanız Alfanın buna çözümü yok diye biliyorum.
birtane 156 bulsam aslında takasta süper olacak ne şiş yanar ne kebap :D