Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Alfa Romeo İle İlgili Genel Bilgilendirmeler => Konuyu başlatan: n/a - 29 Mart 2006, 10:02:56

Başlık: WTCC ALFA ROMEO OYUNU
Gönderen: n/a - 29 Mart 2006, 10:02:56
Ben çok heveslenerek almama rağmen aman aman bi zevk duyamadım oyundan... Zaten araba yarışı denince 2-3 tane oyun war adam gibi... Ve benim için şu an Gran Turismo 4 en mükemmeli... Garajımda siyah 156 2.5 V6'm var ve 480hp.  
Başlık: WTCC ALFA ROMEO OYUNU
Gönderen: n/a - 30 Mart 2006, 21:09:09
 Gran Turismo üzerine tanımam gerçekçilik açısından :)
Başlık: WTCC ALFA ROMEO OYUNU
Gönderen: n/a - 30 Mart 2006, 22:15:43
aynen.. Gran Turismo kesinlikle en gerçekci araba oyunu.. Ancak SCAR''da süper bir oyun olmasada yeri farklı tabii : )
Başlık: WTCC ALFA ROMEO OYUNU
Gönderen: n/a - 31 Mart 2006, 09:26:52

Hoş görünsede tatmin edici bi oyun değil şahsen oynarkene sıkıldım... Sırf Alfa oyunu olduğundan mütevellit rafımda duruyo...