Ben çok heveslenerek almama rağmen aman aman bi zevk duyamadım oyundan... Zaten araba yarışı denince 2-3 tane oyun war adam gibi... Ve benim için şu an Gran Turismo 4 en mükemmeli... Garajımda siyah 156 2.5 V6'm var ve 480hp.
Gran Turismo üzerine tanımam gerçekçilik açısından :)
aynen.. Gran Turismo kesinlikle en gerçekci araba oyunu.. Ancak SCAR''da süper bir oyun olmasada yeri farklı tabii : )
Hoş görünsede tatmin edici bi oyun değil şahsen oynarkene sıkıldım... Sırf Alfa oyunu olduğundan mütevellit rafımda duruyo...