Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Alfa Romeo İle İlgili Genel Bilgilendirmeler => Konuyu başlatan: brkvrl - 10 Ocak 2014, 13:04:26

Başlık: Yakıt Problemi
Gönderen: brkvrl - 10 Ocak 2014, 13:04:26
AR Mito QV aracımı alalı 5 ay kadar oldu. Bu süre zarfında birkaç özel durum hariç Shell 95 veya 97 oktan dışında yakıt kullanmadım. 1-2 kere Opet geçen gün mecburiyetten PO'dan aldım yakıtı 97 yokmuş zaten 95 aldım. Opet'ten aldığımda çok fark hissetmedim ama PO'dan aldığım yakıtla arabanın tamamen karakteri değişti diyebilirim.
Sizin bu konulardaki tecrübeniz nedir?  İstasyon ile alakalı bir problem mi oldu yoksa cidden bu kadar farkediyor mu?
Başlık: Ynt: Yakıt Problemi
Gönderen: admin - 10 Ocak 2014, 14:02:04
Değişti derken nasıl bir değişimden bahsediyorsunuz?

- Daha iyi çalışmaya başladı.
- Daha kötü çalışmaya başladı.
- Performansı düştü.
- Performansı arttı.
- vs.

Biraz daha bilgi verebilirseniz, ilgili arkadaşlar daha çabuk yardımcı olabilirler.  :)
Başlık: Ynt: Yakıt Problemi
Gönderen: brkvrl - 10 Ocak 2014, 17:23:41
Doğru söylüyorsunuz.

Araç tamamen çekişten düştü performans olarak ciddi anlamda kayıp yaşadım. Devir çevirme neredeyse yok gibiydi devrinde olmasına rağmen üst vites geçişlerinde araç kendini çok zor toparladı gaz tepkisi ciddi anlamda kayıp yaşadım PO'dan aldığım yakıt sonrası.Şimdi Shell 97 oktan aldım çok deneme şansım olmadı biraz daha denedikten sonra değişiklik olup olmadığını aktaracağım.