Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Baskın Basanındır :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

MUU

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login Antares arkasında Turgut Özal üni karşısındaki cafe'de DG ile basıldın  :D

:haydi: :yukari-ok:

cem meric

You are not allowed to view links. Register or Login
aynen abi cafe'deydim. Uğrasaydın, laflardık :)
Sağol kardeşim bir dahaki sefere artık acil işim vardı resim bile çekemedim :)

Afiyet olsun  :)

iceberg156



Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive Plus Q-Tronic
Alfa Romeo 156 1.6 TS Distinctive
Alfa Romeo 156 1.6 TS Distinctive

TRSemih

You are not allowed to view links. Register or Login bugün Tunus'ta selamlaştık ama içindeki başka biriydi sanırım.
GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

E.Ç.M. (MiTongin)

You are not allowed to view links. Register or Login
@Stuttgart


stuttgart dedin aklima bu sahne geldi  :lol:

*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

E.Ç.M. (MiTongin)

Rengarenk Giulietta Günü  :yukari-ok:

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

Serhat59

You are not allowed to view links. Register or Login
stuttgart dedin aklima bu sahne geldi



HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfa Romeo 156 1.6 TS Distinctive 2006
Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm Distinctive 2006

KUY65

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login bugün Tunus'ta selamlaştık ama içindeki başka biriydi sanırım.
evet abimdi selam veren ben yoktum abi :D
06KUY65-MiTo Kutay Yıldız, Ankara

mhmtmcn

Bu kadar basabildim.. Komple jantlar dahil siyahtı..[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

E.Ç.M. (MiTongin)

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu kadar basabildim.. Komple jantlar dahil siyahtı..[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk
mahmut abi degil mi o ya   :lol:
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

E.Ç.M. (MiTongin)

Bu arkadaşlar tanıdık mı yaw  :lol: You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

ilbey666

@MiTongin aa arkadaki yeni Giulietta mı ?

SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Paddock Detailing

[url="https://www.instagram.com/paddockdetailing/"]https://www.instagram.com/paddockdetailing/[/url]
[url="http://www.alfistiturkey.com/forum/servisler-galeriler/padok-hazir-!/"]http://www.alfistiturkey.com/forum/servisler-galeriler/padok-hazir-!/[/url]

mhmtmcn

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
İstanbul Ankara otobanı, ter soğutmaya uğramış gibi duruyordu..


Sent from my iPhone using Tapatalk

E.Ç.M. (MiTongin)

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login aa arkadaki yeni Giulietta mı ?

SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
yeni değil ama efsane :lol:
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

TRSemih

28.05 2016 Nata Vega AVM

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

francobaresi

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
bi terkedilmislik vardi sanki


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cuore sportivo

vieri

Bana eski 147'mi hatırlattı. :) Özlemişim meğer onu farkettim..    :'( 146'mı yıkayıp biraz teselli bulayım..


FB10ur

Sanırım bende eski 147'mi özledim  :(

halil

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img].       
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

antihero

145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

halil

dün akşam .yer incek çayyolu arası .Özhan yanındaki arkadaşın da sinirli bir tipe benziyordu.: :DYou are not allowed to view links. Register or Login

cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

ilkerbenli

Ankamall garajı,

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk
2012 Mito QV

MUU

You are not allowed to view links. Register or Login  edip abi basılmışsınn :))

antihero

Klasik, "birisi sana korna çalıyor, neden çalıyor ki? " durumu
Baktım Alfa da göremeyince... :)


You are not allowed to view links. Register or Login
dün akşam .yer incek çayyolu arası .Özhan yanındaki arkadaşın da sinirli bir tipe benziyordu.: :DYou are not allowed to view links. Register or Login


145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

E.Ç.M. (MiTongin)

Bagcilarda olmayacak bir ara sokakta denk geldik  :S

You are not allowed to view links. Register or Login
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )