Arkadaşlar aracım 147 2005 model mk 1 atiker marka tüp var aracımda şehir içi 70 tl tüp ile 220 km yol yapıyorum tüp : 2.35 litrsi sizce aracım çok mu yakıo bana göre sanki çok yakıo gibi gelio acaba atikere uyumlu değil mi araç ? sizin düşünceleriniz nelerdir ?
100 km de 13,5 lt lpg tüketimi her ne kadar kullanım şartlarına bağlı olsa da bence çok.
genelde şehir içi sakin kullanıyorum arabamı neden çok yakıyo olabilir ??
Benzinle kullanın , o zaman sonuca daha iyi ulaşırsınız . Aracınızda sorun varsa o zamanda cok yakacaktır. Yoksa lpg ? Sorun vardır .