Alfisti Turkey

Genel Muhabbet => Gündemden Farklı Konular => Konuyu başlatan: freeserkan - 02 Kasım 2015, 16:25:06

Başlık: YAkıt
Gönderen: freeserkan - 02 Kasım 2015, 16:25:06
 Arkadaşlar aracım 147 2005 model mk 1 atiker marka tüp var aracımda şehir içi 70 tl tüp ile 220 km yol yapıyorum tüp : 2.35 litrsi sizce aracım çok mu yakıo bana göre sanki çok yakıo gibi gelio acaba atikere uyumlu değil mi araç ? sizin düşünceleriniz nelerdir ?
Başlık: Ynt: YAkıt
Gönderen: erdem1904 - 02 Kasım 2015, 16:48:33
100 km de 13,5 lt lpg tüketimi her ne kadar kullanım şartlarına bağlı olsa da  bence çok.
Başlık: Ynt: YAkıt
Gönderen: freeserkan - 02 Kasım 2015, 22:58:43
genelde şehir içi sakin kullanıyorum arabamı neden çok yakıyo olabilir ??
Başlık: Ynt: YAkıt
Gönderen: Erdinc küflü - 02 Kasım 2015, 23:54:12
Benzinle kullanın , o zaman  sonuca daha iyi ulaşırsınız . Aracınızda sorun varsa o zamanda cok yakacaktır. Yoksa lpg ? Sorun vardır .