Koltuklar mk1 ve mk2 156'da kullanılabilir.
Yüzeysel bir temizliğe ihtiyaçları var (biraz tozlu)
Yırtık, delik, aşınma vs... yoktur.
Ön iki koltuk, arka koltuklar (kafalıklar dahil) satılıktır. Kapı döşemeleri yoktur.
Airbag'lerinde hiçbir sorun yoktur.
Bu halde takımın fiyatı 600 TL'dir
Özellikle koltukları yırtılmış, aşınmış mk1 kullanıcıları için biçilmiş kaftan.
Elimde hazır durumdadırlar. Teslim etmek için beklemeye gerek olmayacak.
Kenarları koyu gri, orta ve sırt kısımları bordo desenli. Orijianldir, sonradan kaplama değil.
İstanbul içi montajı ben yaparım.
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/22/483e98e9c6572d7144c4872488a5fdc5.jpg[/img]
recaro bekliyorummmm abii :)