arkadaşlar 159 umu satmayı yada takas yapmayı düşünüyorum öncelik 156 yada 147(makyajlı) takası 2005 ve üzeri 150 bini geçmemiş şekilde temiz olması kaydı ile, sahibindene ilan açmadım daha kesinleşince açacağım benim aracım,
2008 159 1.9 jtdm otomatik 180 bin km de dış siyah içi gri göğüs dahil. distinctive donanım plus paket değil.xenon ve deri olmayan versiyonu 100 binden itibaren 2 yağ bakımı hariç alfin bakımlı ön sağ çamurluk ve sağ arka çamurluk boyalı(şuan çizik var boyanması lazım) ön tampon çatlaktan değişmiş resimleri var donanım olarak ekstra yazılım ve dpf iptali, 18 inç qv jantları, navigasyon geri görüş kameralı, üzerinde kış lastiği var toyo marka 225 45 18(yazlık lastik yok) iyi durumda aracı aldıktan sonra pek çok şey yaptım
ön balatalar ve yağ bakımı
z rot, üst salıncaklar , viraj demir lastikleri ve alt salıncak burçları
direksyon derisi yenileme ve piano black
ön kapı gergisi
app plaka ve ledleri
bagaj havuzu ve havuzlu paspas
dby detailingte kuaför
bunlar benim yaptıklarım daha öncesinde bakımların hepsi triger dahil olmak üzere alfinde yapılmış gereken herşey değişmiştir bakım detaylarınıın hepsini ayrıntılı yazacağım, şuan direksyon kutusu tamiri yapılacak onuda ben yapacağım acil bir ihtiyacım yok çok şükür ama biraz paraya ihtiyacım var fiyat olarak 44 düşünüyorum resimleri ankaraya dönünce koyacağım.
Hayırlısı olsun Tuğrul.
İyi kötü görsel şart diyerek;
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1270.photobucket.com%2Falbums%2Fjj615%2FTRSemih%2FMobile%2520Uploads%2FIMG_20150118_201238_zpsliahv3nn.jpg&hash=1d66b40589d87235db65bdd71d326ff7cfe50e19)
Hayırlısı olsun ,
Yalnız kafama takılan bir şey var , xenon distinctive lerde standart diye biliyorum. (1.9 jtdm lerde)
Aracınızda yağmur sensörü ,ön park sensörü ,otomatik yanan farlar var mı ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlısı olsun ,
Yalnız kafama takılan bir şey var , xenon distinctive lerde standart diye biliyorum. (1.9 jtdm lerde)
Aracınızda yağmur sensörü ,ön park sensörü ,otomatik yanan farlar var mı ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Yoksa t.Prog mu ?
standart değil Hürcan
You are not allowed to view links.
Register or Login
standart değil Hürcan
Abi bugüne kadar gördüğüm tüm distinctive jtd lerde 2006-7-8 dahil bi-xenon vardı. O sebepten sordum
Tabi 159 kullanıcıları daha iyi bilir.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bu da '08 jtdm. bi-xenon yok.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1270.photobucket.com%2Falbums%2Fjj615%2FTRSemih%2FMobile%2520Uploads%2FPhotoGrid_1398973593067_zpsnqk0qayh.jpg&hash=4bf6f9483336cc150bd9f1c3707565dfca5b6061)
Hayırlı Olsun Tuğrul Abi
Abi bu arabanın tamponu progression tamponu gibi duruyor zaten , ön park sensörsüx , bi xenonsuz , otomatik yanan farsız distinctive yok diye biliyorum , hatta 06 proglarda otomatik kararan ayna yoktu sonraki modellerde geldi. Hastaneden çıkayımda kataloglarına bakarım :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
semih abi sağol resimler için aslında bir türlü netleştirmedim ankaraya dönünce tam hesap kitap yapıcam düğün olunca beni zorlayacak o yüzden yoksa satmazdım, 159 larda 2008 yılında gelen partilerde distinctive 2 ye ayrıldı normal ve plus olarak birde şanzıman değişti benimki güncel versiyon 2006-2007 ler ise distinctive olarak ön park sensörü ve xenonlu olarak geldi hafızalı deri koltuk ise plus paketindeydi aracın eksiklerini giderdim sayılır 1-2 ufak bişi kaldı onlarıda yapıcam o şekilde satacağım umarım forumdan birine gider.
Tuğrul kardeşim hayırlı uğurlu olur inşallah senin için. gönlünce bir araç bulursun inşallah. Keşke durumum olsa da kaçırmasaydım :( değerini bilecek birine gider umarım. :alfisti:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı Olsun Tuğrul Abi
sağol Oğuzu hayırlısı bakalım.
hayırlısı olsun..inşallah alfa sız kalmazsınız...38 af geçince yazayım dedim;arkadaşlar benim ruhsatta dist yazıyor ama evet doğrudur bi xenon, yok far yıkama ve ön park sensörü yok..ama far sensörü var...2008 model..bilemedim belki bu donanıma sahip ara bir üretim olmustur...başka hangi farklar var acaba
You are not allowed to view links.
Register or Login
Tuğrul kardeşim hayırlı uğurlu olur inşallah senin için. gönlünce bir araç bulursun inşallah. Keşke durumum olsa da kaçırmasaydım :( değerini bilecek birine gider umarım. :alfisti:
[/quote
inşallah abi keşke ankaradan birine gitsede uzaklaşmasak :(
You are not allowed to view links.
Register or Login
hayırlısı olsun..inşallah alfa sız kalmazsınız...38 af geçince yazayım dedim;arkadaşlar benim ruhsatta dist yazıyor ama evet doğrudur bi xenon, yok far yıkama ve ön park sensörü yok..ama far sensörü var...2008 model..bilemedim belki bu donanıma sahip ara bir üretim olmustur...başka hangi farklar var acaba
teşekür ederim ara donanım değil aslında 2008 ve 2009 da çok düz distinctive satıldı.
Hayırlı satışlar olsun.
hayırlısı olsun üstad daha arabanın konusunu dahi açmamıştın
bu arada çok aradaım arabanın bir fotosunuda bulamadım özellikle jantları merak ettim belki bir teklifim olabilir ;)
Benim 156 ile 159 takası düşünüyorum ama henüz erken,şuan birikim yapıyorum,birde güne girdim mayısta para alacam. yaza doğru kısmetse 159lanmayı düşünüyorum,forumdan ve bilindik 159 olması tercihimdir.eğer 2-3 aya kadar 159unuz hala sizdeyse takası düşünürüm
You are not allowed to view links.
Register or Login
hayırlısı olsun üstad daha arabanın konusunu dahi açmamıştın
bu arada çok aradaım arabanın bir fotosunuda bulamadım özellikle jantları merak ettim belki bir teklifim olabilir ;)
abi benim jantların boyaya ihtiyacı var maalesef birde 8c jantı gerçekten 159 a hakettiği spor sedan görüntüsünü veriyor. :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Benim 156 ile 159 takası düşünüyorum ama henüz erken,şuan birikim yapıyorum,birde güne girdim mayısta para alacam. yaza doğru kısmetse 159lanmayı düşünüyorum,forumdan ve bilindik 159 olması tercihimdir.eğer 2-3 aya kadar 159unuz hala sizdeyse takası düşünürüm
hayırlısı kardeşim herkes için.
You are not allowed to view links.
Register or Login
hayırlısı olsun..inşallah alfa sız kalmazsınız...38 af geçince yazayım dedim;arkadaşlar benim ruhsatta dist yazıyor ama evet doğrudur bi xenon, yok far yıkama ve ön park sensörü yok..ama far sensörü var...2008 model..bilemedim belki bu donanıma sahip ara bir üretim olmustur...başka hangi farklar var acaba
2008'de olay biraz değişmiş gercekten abi. Yusuf abinin 2007'sinde Sunroof hariç yok yok. Dist. Plus sanırım ama o.
Biz niye görüşmüyoruz yahu? :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
hayırlısı olsun üstad daha arabanın konusunu dahi açmamıştın
bu arada çok aradaım arabanın bir fotosunuda bulamadım özellikle jantları merak ettim belki bir teklifim olabilir ;)
abi benim jantların boyaya ihtiyacı var maalesef birde 8c jantı gerçekten 159 a hakettiği spor sedan görüntüsünü veriyor. :)
senin jantları çözemedim ki 8c mi qv mi anlamadım bi foto görsek:)
147 mk1 2005 model ile de takas düşünür musunuz acaba hocam...
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
hayırlısı olsun üstad daha arabanın konusunu dahi açmamıştın
bu arada çok aradaım arabanın bir fotosunuda bulamadım özellikle jantları merak ettim belki bir teklifim olabilir ;)
abi benim jantların boyaya ihtiyacı var maalesef birde 8c jantı gerçekten 159 a hakettiği spor sedan görüntüsünü veriyor. :)
senin jantları çözemedim ki 8c mi qv mi anlamadım bi foto görsek:)
abi jantlar wolkankunun jantlarının aynısı
You are not allowed to view links.
Register or Login
147 mk1 2005 model ile de takas düşünür musunuz acaba hocam...
yok hocam teşekür ederim.
Hayırlı satışlar gönlünüzce olsun :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-gormeye-deger-156,147-takasli-199719415/detay/ (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-gormeye-deger-156,147-takasli-199719415/detay/)
link bu arkadaşlar orjinal teybi yanında vericem.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlı satışlar gönlünüzce olsun :)
teşekür ederim.
Haydaaaaaaa
bugün itibari ile direksiyon kutusu revizyonu yapıldı,viraj demir lastikleri ve burçlarda değişti.orjinal yazlık halı paspaslar alındı.
156 mı bugün itibariyle sattım.. şuan 159 arayışındayım,fiyatınız şimdilik biraz bütçemi aşıyor 3-4 lira eksiğim var ama 1-2 aya kadar tam keseme uyacak..ayrıca turbo sorunundan dolayı diyarbakıra yanıma gelen forumdan bir arkadaşımızın 2006 159 u iç göstergeler beyazdı, farlar mercekti ama xenon ile bi xenon farkını bilmediğim için ne olduğunu anlamadım..2009 dan sonra beyaz gösterge var diye biliyorum
You are not allowed to view links.
Register or Login
156 mı bugün itibariyle sattım.. şuan 159 arayışındayım,fiyatınız şimdilik biraz bütçemi aşıyor ama 1-2 aya kadar tam keseme uyacak..ayrıca turbo sorunundan dolayı diyarbakıra yanıma gelen forumdan bir arkadaşımızın 2006 159 u iç göstergeler beyazdı, mercek far ama xenon mu bi xenonmu farkını bilmesiğim için ne olduğunu anlamadım..2009 dan sonra beyaz gösterge var diye biliyorum
beyaz gösterge 2006 ların bir kısmında var daha sonra 2009 da çıkan makyajlılarda var bendeki far normal mercek xenon değil, sadece bugün yapılanlara 800 lira verdim inşallah bende elime beni rahatlacak bir miktar nakit geçerde satmam diye düşünüyorum.maddiyat bir yana 3 aydan beri ciddi zaman harcadım bir devlet memuru için bunlar kolay şeyler değil açıkçası ve karşılığına almak istiyor insan bu benim 4. arabam hiç birine bu kadar uğraşmadım dahada uğraşmam zaten allah herkesin gönlüne göre versin benim ki olur olmaz inş 159 sahibi olursunuz.
araç hala satılık mı? link ölmüş.
???
güncel
235-45 18 michelin primacy lastik,arka kapı gergileri,sağ alt salıcak,direksyon kutusu revizyonu ve power değişimi,arka balata,motor kulağı,şanzıman yağı ve fren hidrolik yağı ve deposunun kapağı değişti toplam 3bin daha harcandı fiyatıda 44 ten 43 e düşürdüm muayanesinide yaptırıp öyle vericem 145 bin yağ bakımı akotada yapılmış ve ön disklerde orda değişmiş yani aracın şuan ki km si olan 180 bin kmye kadar ki geçmişi belli.
Arabanın fotoğraflarını görebilmemiz mümkün mü?
You are not allowed to view links.
Register or Login
Arabanın fotoğraflarını görebilmemiz mümkün mü?
kusura bakmayın geç yazdım evet malum sitede aracın ilanı var ordan bakabilirsiniz.
2 haftalığına son 41e vericem arkadaşlar.
güncel
bu hafta için 40 bin güncel
156 ile takas olur mk2 güncel.takas fiyatı farklıdır
Merhaba malum site üzerinden yazmistiniz PM ile takas detaylarını gönderebilirmisiniz
güncel
Araç satılmıştır konular kilitlenebilir.