Arkadaşlar herkese merhaba,
Jantlar iyi durumda, çizik eğiklik vesaire hiç birşeyleri yok. 5x110. Spider, Brera ve Giulietta'ya birebir uyarlar.
Lastikler Nokian zline 225/45 zr18 95y xl, Eylül ayının başında almıştım 2015 üretimi. Bilenleriniz var, kaza nedeniyle neredeyse hiç kullanılmadılar, 250km yapmadılar.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FknB84r.jpg&hash=2d8b912b3aa9c967ee39ea066ff64a763f2f0e78)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fa23N9B.jpg&hash=4fd67c7fe22e598519843afa823caa81ff49d555)
Neden satıyorum, çünkü aşağıdaki 19'luk TI ya da multispoke'lardan birine geçmek istiyorum. Takas da olabilir yani. Sıfır almak için bütçe pek uygun değil. Aslında sıfır jant fiyatına jant+lastik arıyorum (Erkay beyin bi kaç önce sattığı gibi :)...)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F3YLmXr.jpg&hash=3fa241f80d8f0f0ae25a527de9ad27aa12c71b17)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FW1kNlN.jpg&hash=ceb3224995c32daaa48aa6c350e386865cc45b17)
Sizin önerebileceğiniz kaliteli ve 159 SW'me yakışacak alternatiflere de tabi ki açığım.
Fiyat konusu, lastikleri 1726₺'ye almıştım(fatura mevcut) şu an birazcık daha pahalı.
Toplamda istediğim fiyat 1950₺
Ayrı ayrı satma gibi bir lüksüm yok, Gölbaşı'ndayım ve sürekli çalışıyorum, jant lastik Şaşmaz'da depoda. Ama organize olabilen jant lastik arayıcıları için ayrı fiyatlar;
Lastikler: 1250₺
Jantlar: 700₺
İlk tercih tabiki Ankara içi satış.
Saygılar sevgiler,
Can
Hayırlı satışlar abi :) 19 TI çok güzel duracaktır bence.
Hayırlı satışlar olsun.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ti jantı çok beğensem de multispoke sw de çok daha güzel durabilir.
Hayırlı satışlar..
19 ti güzel olur birde gunmetal yaparsanız müthiş :yukari-ok:
Hayirli satislar 18 olsaydi lastik ebadim jantlar icin dusunurdum
Hayirli satislar, Ti 20 olsa iyi olur diyecem tasla kovalanacam :) ti in modelinden oturu 19 u bile kucuk geliyo gozume
Benim 159'a en çok yakıştırdığım jantlar.. Hayırlı satışlar..
ben de jantları değiştirmeyi düşünüyorum aslında ve ankaradayım. yalnız yaza girerken düşünüyordum. bileemedim şu an ne yapsam.
You are not allowed to view links.
Register or Login
ben de jantları değiştirmeyi düşünüyorum aslında ve ankaradayım. yalnız yaza girerken düşünüyordum. bileemedim şu an ne yapsam.
Ankaranın durumu belli olmaz ama, Mart'a kadar vaktim var diye düşünüyorum. O zamana kadar kışlıklar takılı olacak. Sonrasında 19'a geçmiş olmak istiyorum, kısmet tabi bu işler.
Olmazsa da kendileriyle devam ederim :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
ben de jantları değiştirmeyi düşünüyorum aslında ve ankaradayım. yalnız yaza girerken düşünüyordum. bileemedim şu an ne yapsam.
Ankaranın durumu belli olmaz ama, Mart'a kadar vaktim var diye düşünüyorum. O zamana kadar kışlıklar takılı olacak. Sonrasında 19'a geçmiş olmak istiyorum, kısmet tabi bu işler.
Olmazsa da kendileriyle devam ederim :)
mart a kadar vakit varsa iyi :D ya bu model ve 5 yapraklı yonca gibi bir model var ya bilirsin. onun arasında kaldım. bir de benim araç beyaz. bu nasıl durur bilmyiorum tabi.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
ben de jantları değiştirmeyi düşünüyorum aslında ve ankaradayım. yalnız yaza girerken düşünüyordum. bileemedim şu an ne yapsam.
Ankaranın durumu belli olmaz ama, Mart'a kadar vaktim var diye düşünüyorum. O zamana kadar kışlıklar takılı olacak. Sonrasında 19'a geçmiş olmak istiyorum, kısmet tabi bu işler.
Olmazsa da kendileriyle devam ederim :)
aslında yazlık lastikte lazım. yazlığım yok :D senin bu satışın çok cazip durmuyor değil :)
Hayırlısı olsun.
18 8c jantlar alıp yeni lastiklerinizle kullanmaya ne dersiniz?
Sizdeki Ti leri 8c ile takas edin bence.
19 gerçekten güzel bir jant. Sıfır almayı düşünüyorsanız indirim için yardımcı olabilirim.
Teşekkürler Erkay bey, pm attım.
Bu jantın ofseti kaç..? 7.5 mu yoksa 8 mi..?
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bu jantın ofseti kaç..? 7.5 mu yoksa 8 mi..?
8.5 Selim abi.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bu jantın ofseti kaç..? 7.5 mu yoksa 8 mi..?
8.5 Selim abi.
Hatta şunun aynısı. Yalnız Advan mı değil mi bilmiyorum, ben bir tanıdıktan almıştım, hiç bişey de sormamıştım alırken :)
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-advan-racing-5x110-8.5x18inc-jant-takimi-meka-jant-256412300/detay (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-advan-racing-5x110-8.5x18inc-jant-takimi-meka-jant-256412300/detay)
Replika 18 ti'lerin genişliği 8,5j değil, 8j dir. Orda yanlış yazılmış.
Sent from my iPhone using Tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
Replika 18 ti'lerin genişliği 8,5j değil, 8j dir. Orda yanlış yazılmış.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkürler bilgi için.
Hadi hayırlı olsn dıyorum :)
Eyvallah Sercan teşekkürler.
Konu kilitlenebilir.
Gerçi jantlarım hala duruyor ama, onlara yeni konu açmak daha mantıklı.